Ik was er niet zo mee bezig, zeker niet omdat lopen nog steeds vrij teleurstellend gaat, maar er werd er laatst een gekaapt die ik vrij makkelijk terug kon kapen. Dus dat ging ik vorige week doen, maar toen had ik het segment verkeerdom gelopenquote:Op zondag 16 augustus 2015 09:56 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb gisteren ook een Garmin-segmentje gepasseerd en sta fier laatste
Inderdaad! Sowieso doen danquote:Op zondag 16 augustus 2015 09:59 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik was er niet zo mee bezig, zeker niet omdat lopen nog steeds vrij teleurstellend gaat, maar er werd er laatst een gekaapt die ik vrij makkelijk terug kon kapen. Dus dat ging ik vorige week doen, maar toen had ik het segment verkeerdom gelopenDus net maar voor de herkansing.
Heb m'n streeftempo gehaald ja. Wilde onder de 4:30 lopen en dat is met 21.36 goed gelukt. Was tijdens het lopen even bang dat ik te vroeg versneld had, maar laatste 2km gingen in 4:03 en 4:02.quote:Op zondag 16 augustus 2015 09:25 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Had je je streeftempo nog gehaald? Mooi dat het zo lekker ging in ieder geval
| 1 2 | [b]1 november 2015 - [url=http://www.run4water.nl/]Run4water (Vliegbasis Soesterberg)[/url][/b] [*] Oceanonix - 10 km |
Dat verdient eenquote:Op zondag 16 augustus 2015 11:29 schreef Ynske het volgende:
Kom even binnenstuiteren
Ben thuis, en net lekker een stukje gegaan, 1.08h en 6.57 km, langste en verste ooit
Heerlijk!
quote:Op zondag 16 augustus 2015 11:29 schreef Voccar het volgende:
[..]
Heb m'n streeftempo gehaald ja. Wilde onder de 4:30 lopen en dat is met 21.36 goed gelukt. Was tijdens het lopen even bang dat ik te vroeg versneld had, maar laatste 2km gingen in 4:03 en 4:02.
Was na de finish wel kapot, maar benen voelen nu prima. Geeft erg veel vertrouwen voor de run bike run over 2 weken. Maar liefst 6 bekers op endomondo ook
Ik sluit met bij Jero_nemo aan. Een sub-20 hoort denk ik tot de mogelijkheden, al is het nog wel een flinke stap. Je indeling is wel bijzonder: 3 x ca 4:30 en dan 2x 4:00. Ik zou zeggen: probeer de volgende keer eens 4:10 à 4:15.quote:Op zondag 16 augustus 2015 11:29 schreef Voccar het volgende:
Heb m'n streeftempo gehaald ja. Wilde onder de 4:30 lopen en dat is met 21:36 goed gelukt. Was tijdens het lopen even bang dat ik te vroeg versneld had, maar laatste 2km gingen in 4:03 en 4:02 (..)
Voor een opbouw kan dit op zich prima. Natuurlijk zijn ze niet meer de nieuwste, maar het is ook niet alsof je er honderden kilometers mee gaat lopen. Ik ben ook begonnen op simpele Nike's van de Perry Sport en heb daarna pas schoenen laten aanmeten.quote:Op zondag 16 augustus 2015 12:41 schreef caspervc het volgende:
Ah zal me ook binnenkort even in de OP registreren. Voorlopig nog geen runs op het programma staan. Eerst maar eens opbouwen.
Ik loop trouwens op 2 jaar oude Brooksen.
[ afbeelding ]
Niet veel op gelopen (denk 200km in totaal... hele tijd niet gelopen) en bouw nu vooral op richting 5km. Heb ze toen speciaal aan laten meten bij RW en liep hiervoor op GTS 10 / 11 en 12) Kan toch prima nog (zeker voor de opbouw)? Merk geen uitgelijke slijtage en volgens mij steunt en dempt ie ook nog behoorlijk goed.
quote:Op zondag 16 augustus 2015 13:09 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]Supermooie laatste kilometers ook! Over een tijdje wordt het een sub20!
Ynske ook heel netjes gedaan! Nieuwe mijlpalen!![]()
Ik denk dat een sub-20 nog wel erg ver weg is, toch bedankt voor het vertrouwenquote:Op zondag 16 augustus 2015 14:32 schreef Corniel het volgende:
[..]
Ik sluit met bij Jero_nemo aan. Een sub-20 hoort denk ik tot de mogelijkheden, al is het nog wel een flinke stap. Je indeling is wel bijzonder: 3 x ca 4:30 en dan 2x 4:00. Ik zou zeggen: probeer de volgende keer eens 4:10 à 4:15.
Stalen neuzen en allesquote:
foto heeft natuurlijk ook niets met hardlopen te maken, zeker een latte-verkeerd drinkerquote:Op zondag 16 augustus 2015 16:09 schreef Corniel het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben geen hardloper...![]()
![]()
Nicequote:Op zondag 16 augustus 2015 16:56 schreef Jero_nimo het volgende:
Dit weekend heb ik echt het gevoel alsof ik eindelijk hersteld ben van de Eiger Trail. Gisteren een 15km gelopen op de FiveFingers, 1 snelle km van 3'21 erin waarbij mijn hartslag eindelijk weer eens wat hoger kwam, 175 ofzo en het liep gewoon eindelijk weer soepel.
Vandaag op weg voor nog een rondje, dit keer alleen asfalt en 20km. De temperatuur was weer eens wat lager en het heeft de hele weg geregend, heerlijk vond ik het! Nog soepeler dan gisteren, benen voelden echt goed. Hartslag was heerlijk laag met een mooi tempo. De 20km vlogen gewoon voorbij. Gemiddelde hartslag van 142 met een tempo van 4'27, erg blij mee!
Nu hopen dat de 1000m intervallen van dinsdag net zo soepel gaan. Dan krijg ik er weer heel veel vertrouwen in voor de 10km van Run Winschoten.![]()
https://www.strava.com/activities/370320573
Ik was al bang dat ik de enige was die zo lang moet herstellen, hoop dat het bij jou ook snel weer wat beter voelt in ieder geval! Toch wel een slijtageslag zo'n loopje in de bergen. Al had ik er na de Sallandtrail ook wel een tijdje last van.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:59 schreef YUR het volgende:
[..]
Nice
Ik heb helemaal nog niet het gevoel dat ik ben hersteld. Vandaag is dan ook de zesde dag op rij dat ik niet heb gelopen. Ik noem het nu al de "Slack Six".
En de laatste twee trainingen -afgelopen zondag en maandag- heb ik beide ingekort door betonnen benen.
Wie weet gaat het snel weer beter
Ik heb er twee keer zo lang over gedaan als jij, dus ik zal ook twee keer zo lang mogen herstellenquote:Op zondag 16 augustus 2015 17:04 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ik was al bang dat ik de enige was die zo lang moet herstellen, hoop dat het bij jou ook snel weer wat beter voelt in ieder geval! Toch wel een slijtageslag zo'n loopje in de bergen. Al had ik er na de Sallandtrail ook wel een tijdje last van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |