De opvolger van mijn schoenen dus. Ben benieuwd hoe ze zitten. Ik moet nog minstens 1000km voor ik nieuwe mag.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 13:11 schreef GotC het volgende:
Effe naar de net verbouwde Run2day in Rotterdam gegaan, toffe winkel. Gaan beneden ook een deel maken voor trail en track
Moest van Yur ook nieuwe schoenen. Is de Saucony Ride 8 geworden, perfect voor 7^^ en BGL.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die is in mijn sense pro uit afgelopen november (denk 700 km mee gelopen) ook al 100 jaar stukquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 13:36 schreef Daywalk3r het volgende:
Hoe zit het met de stof in de hielkap bij Saucony? Ik had hiervoor ook Saucony maar die stof was bij 500km er al door, en in reviews lees ik dat soms nog, dat dat er snel doorgaat.
Ik heb nog geen 500km gemaakt dus daar kan ik nog niks over zeggenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 13:36 schreef Daywalk3r het volgende:
Hoe zit het met de stof in de hielkap bij Saucony? Ik had hiervoor ook Saucony maar die stof was bij 500km er al door, en in reviews lees ik dat soms nog, dat dat er snel doorgaat.
Ik ben nu aan m'n vierde paar Saucony's, maar ik heb daar nog nooit slijtage gehad. Bij mij gaan de binnenzolen altijd kapotquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 13:36 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik heb ook Ride 8's sinds een week, goede keuze! En nee, niet dezelfde kleurstelling...quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 13:11 schreef GotC het volgende:
Effe naar de net verbouwde Run2day in Rotterdam gegaan, toffe winkel. Gaan beneden ook een deel maken voor trail en track
Moest van Yur ook nieuwe schoenen. Is de Saucony Ride 8 geworden, perfect voor 7^^ en BGL.
[ afbeelding ]
Ja, molenwieken bedoel ik. Maar die moet je wel echt goed ver uitvoeren door je bovenste hand na te kijken.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 12:06 schreef Angel-A het volgende:
[..]
Nee, vertel. Is de molenzwaai de oefening waarbij je wijdbeens staat en met je armen wijd je voeten kruislings aantikt? Molenwieken noemt de trainer dat geloof ik. Even googlen naar Jezuskruis leverde interessante links op maar geen oefening.
Mooie schoenen!quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 15:50 schreef GotC het volgende:
Net al even m'n ldl van 9km erop gelopen. Wat kleine inloop-pijntjes, maar verder voelt het als een heerlijke schoen
Mijn vriendin heeft dat ook gehad met haar Saucony's. De schoenmaker heeft er een stukje leer ingezet en dat gaat nu al weer anderhalf jaar meequote:Op zaterdag 15 augustus 2015 13:36 schreef Daywalk3r het volgende:
Heb ik pas ook laten doen, maar zat niet relaxed en kreeg ook blaren onder m'n voet. Ik doe er nog eens andere zooltjes in en waag een poging maar ik denk dat die vrij snel weg gaan. Heb ze ook al 1,5 jaar.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 16:57 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft dat ook gehad met haar Saucony's. De schoenmaker heeft er een stukje leer ingezet en dat gaat nu al weer anderhalf jaar mee
Wow.... Op je rug die snap ik maar op je buik is anatomisch dus ook mogelijk? Ik ga het eens proberen, ik ben toch al 'into yoga' sinds ik laatst een boekje met yogaposes vond in de supermarkt.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 16:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, molenwieken bedoel ik. Maar die moet je wel echt goed ver uitvoeren door je bovenste hand na te kijken.
Van die andere heeft LT ooit een plaatje gevonden.
Je kunt het liggend op je buik of op je rug doen. In kruishouding, dus armen gespreid en dan met je gestrekte linkerbeen je rechterarm proberen aan te raken en je andere been zoveel mogelijk op de grond houden.
Het hoeft niet helemaal perfect natuurlijk.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:18 schreef Angel-A het volgende:
Wow.... Op je rug die snap ik maar op je buik is anatomisch dus ook mogelijk?
Had je je streeftempo nog gehaald? Mooi dat het zo lekker ging in ieder gevalquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:57 schreef Voccar het volgende:
Wat was het benauwd vanmiddag, maar tussen de buien door een hele lekkere wedstrijd gelopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |