SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2015 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Zwabberhark op 19-08-2015 20:16:45 ]![]()
Ik had pijn aan mijn voet van die nette schoentjes
Is nu zo goed als weg dus ga, na mijn ontbijt van rode druiven, ff 5 km testlopen op mijn nieuwe schoenenSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Zet 'm op!quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 11:08 schreef Murmeli het volgende:
Ik had pijn aan mijn voet van die nette schoentjes
Is nu zo goed als weg dus ga, na mijn ontbijt van rode druiven, ff 5 km testlopen op mijn nieuwe schoenenJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Jero: nee, slapen lukte niet echt![]()
Zwabber: ik heb nog maar 1x een 5km gelopen en die ging niet goed. Mijn officieuze snelste 5 was een doorkomst op de 10. 17'30 of zo. Over een paar weken hoop ik onder de 17 te duiken
YUR: de lol zat vooral in het halfdood, uitgeput uitpuffen na de finish. En dat duurde wel even![]()
![]()
Even heel snel bijgelezen: Goed gedaan Mr. B, hup lopen jij Murmeli
, GotC gaat super lekker lees ik, Missi wacht nog maar een poosje met die marathon, je hebt nog zoveel tijd daarvoor.
Zwabber wil jij me uit de WLWEW halen bij de Damloop (september) en de HM van Amsterdam (oktober)?
Ik heb een paar wervels in mijn onderrug die aan een kant vast zitten en pijn veroorzaken. Ik kan eigenlijk alles doen, alleen zitten is niet fijn, ik moet ook gewoon blijven lopen van de fysio, maar ik heb het idee dat lange afstanden lopen niet echt bevorderlijk is voor het herstel. Die 13 km woensdag was denk ik te veel. De afgelopen weken ben ik 4x gekraakt* om de boel weer wat losser te maken en ik doe braaf 2x per dag oefeningen.
*tenminste, ik denk dat het in de volksmond zo genoemd wordt, hij noemde het 'manipuleren', ik ben in allerlei ingewikkelde posities gelegd en dubbelgevouwen en de fysio ging bovenop me liggen. De dag erna voelde ik me alsof ik was aangereden of van het balkon was getuimeld. Maar het helpt wel.![]()
Opeens weet je het: je wordt fysiotherapeutquote:
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Of je neemt een uitgebreidere polis, ik heb nu nog maar één behandeling tegoed.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 11:20 schreef flipsen het volgende:
[..]
Opeens weet je het: je wordt fysiotherapeut![]()
Ja dat kan snel gaan.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 11:24 schreef Angel-A het volgende:
[..]
Of je neemt een uitgebreidere polis, ik heb nu nog maar één behandeling tegoed.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Dus je mag bovenop leuke dames kruipen en ze in allerlei rare posities leggen, het heel suggestief "manipuleren" noemen én je krijgt er nog voor betaald ook? Waar kan ik tekenenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 11:24 schreef Angel-A het volgende:
[..]
Of je neemt een uitgebreidere polis, ik heb nu nog maar één behandeling tegoed.
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Ik heb dan juist weer een leuke dame als fysio.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 11:26 schreef flipsen het volgende:
[..]
Dus je mag bovenop leuke dames kruipen en ze in allerlei rare posities leggen, het heel suggestief "manipuleren" noemen én je krijgt er nog voor betaald ook? Waar kan ik tekenen
http://www.henrieke.nl/
Check haar PR's ook ffFeitquote:Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ben een foamroller en whey aan het bestellen bij body&fitshop. Zijn er nog andere supplementen die ondersteunend zijn voor hardlopen en bijdragen aan prestatie en herstel?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
er is natuurlijk altijd nog spirulina, het wondermiddel van zo'n 4 jaar geleden wat in de vergetelheid is geraaktquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 11:37 schreef Daywalk3r het volgende:
Ben een foamroller en whey aan het bestellen bij body&fitshop. Zijn er nog andere supplementen die ondersteunend zijn voor hardlopen en bijdragen aan prestatie en herstel?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
* flipsen is even zijn reisverzekering voor de komende 3 weken aan het upgraden.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 11:33 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik heb dan juist weer een leuke dame als fysio.
Goed en nu weer gewoon aan het werk, niet voor niets om 6 uur opgestaan en over een paar uur moet ik al naar het vliegveld voor de vlucht naar Buenos Aires. Daar zal weer weinig van werken komen, aangezien ik nog met wat vrienden heb afgesproken.Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
EPO. Of staat die er niet tussen?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 11:37 schreef Daywalk3r het volgende:
Ben een foamroller en whey aan het bestellen bij body&fitshop. Zijn er nog andere supplementen die ondersteunend zijn voor hardlopen en bijdragen aan prestatie en herstel?
@AngelA daar ben je mooi klaar mee. Hopelijk snel verbetering.
Mijn arme arm/schouder is bar slecht sinds ik oefeningen doe. Ik neig ernaar om eerst een kapotte dingen uit te sluiten en dán pas te gaan oefenen. Ofwel: orthopeed benaderen.![]()
Heb je de molenzwaai of het Jezuskruis geleerd? Daarmee kun je thuis makkelijk wat onderin de rug losmaken.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 11:24 schreef Angel-A het volgende:
[..]
Of je neemt een uitgebreidere polis, ik heb nu nog maar één behandeling tegoed.
Daywalk3er, misschien magnesium erbij? Maar dan ben je waarschijnlijk goedkoper uit bij de fysieke winkels zoals Kruidvat.![]()
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 11:33 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik heb dan juist weer een leuke dame als fysio.
Check haar PR's ook ffSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Masochist.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 11:17 schreef Mr.B. het volgende:
YUR: de lol zat vooral in het halfdood, uitgeput uitpuffen na de finish. En dat duurde wel evenAlles voor een sub10.
Ik zou echt nog drie uur wakker zijn als ik zo laat nog een loop moest doen.![]()
Nadat ik de ochtend heb doorgebracht met de leukste activiteit die er maar is: keuken poetsen![]()
ga ik maar eens een herkansing van het loopje van gisteren doen. Was gisteren na 2 km weer omgedraaid, ging voor geen meter en mijn maag protesteerde heftig.
Kijken of het nu beter gaat.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Je zoekopdracht op EPO gaf 0 resultaten.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 11:46 schreef Quoi het volgende:
[..]
EPO. Of staat die er niet tussen?
@AngelA daar ben je mooi klaar mee. Hopelijk snel verbetering.
Mijn arme arm/schouder is bar slecht sinds ik oefeningen doe. Ik neig ernaar om eerst een kapotte dingen uit te sluiten en dán pas te gaan oefenen. Ofwel: orthopeed benaderen.
Helaas.
Bloedtransfusies bieden ze ook niet aan helaas.
Een 300ml "Lightning bolt" bloed zou wel helpen denk ik.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Nee, vertel. Is de molenzwaai de oefening waarbij je wijdbeens staat en met je armen wijd je voeten kruislings aantikt? Molenwieken noemt de trainer dat geloof ik. Even googlen naar Jezuskruis leverde interessante links op maar geen oefening.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 11:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heb je de molenzwaai of het Jezuskruis geleerd? Daarmee kun je thuis makkelijk wat onderin de rug losmaken.![]()
Zo dadelijk met een groep voetballers over de baan, ben benieuwd.
We betalen bij de vereniging geen contributie, maar begeleiden in de zomer verschillende groepen over een tijdelijk parcours (vandaag 30 voetballers, maar ook ieder jaar 400 eerstejaars leerlingen van verschillende sportklassen op het VO hier in de buurt). Krijgt de vereniging wat geld voor, en kunnen wij weer een jaar gratis sporten.
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Effe naar de net verbouwde Run2day in Rotterdam gegaan, toffe winkel. Gaan beneden ook een deel maken voor trail en track
Moest van Yur ook nieuwe schoenen. Is de Saucony Ride 8 geworden, perfect voor 7^^ en BGL.
![]()
![]()
Wauw! Wat een mooie!quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 13:11 schreef GotC het volgende:
Effe naar de net verbouwde Run2day in Rotterdam gegaan, toffe winkel. Gaan beneden ook een deel maken voor trail en track
Moest van Yur ook nieuwe schoenen. Is de Saucony Ride 8 geworden, perfect voor 7^^ en BGL.
[ afbeelding ]
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
De opvolger van mijn schoenen dus. Ben benieuwd hoe ze zitten. Ik moet nog minstens 1000km voor ik nieuwe mag.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 13:11 schreef GotC het volgende:
[ afbeelding ]
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Net mijn rondje gedaan. Het Utrechts landschap heeft weer uitermate goed haar best gedaan om de paden in het bos goed te vernaggelen. Ze zijn een deel van het bos aan het uitdunnen met zwaar materiaal.....
Verder kan het maar beter gaan regenen, de luchtvochtigheid is niet fijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe zit het met de stof in de hielkap bij Saucony? Ik had hiervoor ook Saucony maar die stof was bij 500km er al door, en in reviews lees ik dat soms nog, dat dat er snel doorgaat.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Dat was een heerlijk loopje op heerlijke schoenen
In het scherm van mijn garmin alleen de cadans en mijn hartslag aangezet, hartslag wilde ik onder de 145. Is bijna gelukt, paar keer schoot hij even naar 147/148.
Kleine 6 km gelopen, heerlijk!
Heb ik al gezegd dat het heerlijk was?
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Die is in mijn sense pro uit afgelopen november (denk 700 km mee gelopen) ook al 100 jaar stukquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 13:36 schreef Daywalk3r het volgende:
Hoe zit het met de stof in de hielkap bij Saucony? Ik had hiervoor ook Saucony maar die stof was bij 500km er al door, en in reviews lees ik dat soms nog, dat dat er snel doorgaat.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik heb nog geen 500km gemaakt dus daar kan ik nog niks over zeggenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 13:36 schreef Daywalk3r het volgende:
Hoe zit het met de stof in de hielkap bij Saucony? Ik had hiervoor ook Saucony maar die stof was bij 500km er al door, en in reviews lees ik dat soms nog, dat dat er snel doorgaat.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Ik ben nu aan m'n vierde paar Saucony's, maar ik heb daar nog nooit slijtage gehad. Bij mij gaan de binnenzolen altijd kapotquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 13:36 schreef Daywalk3r het volgende:
Hoe zit het met de stof in de hielkap bij Saucony? Ik had hiervoor ook Saucony maar die stof was bij 500km er al door, en in reviews lees ik dat soms nog, dat dat er snel doorgaat.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Merk het wel. En als er slijtage is: Mooi excuus om nieuwe te kopen. En 500 km betekent overigens dat ik er een jaar mee zou doen![]()
![]()
Jij gaat echt wel meer dan 500km lopen dit jaar hoor
Ik heb ook Ride 8's sinds een week, goede keuze! En nee, niet dezelfde kleurstelling...quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 13:11 schreef GotC het volgende:
[ afbeelding ]
Mistte toch wel wat demping met m'n Inov-8's af en toe en vond dit een lekkere schoen met passen. Ook nog Asics geprobeerd, maar die vond ik minder.Jack does it in real time...![]()
Wat, geen roze?! Diep teleurgesteld.
Net al even m'n ldl van 9km erop gelopen. Wat kleine inloop-pijntjes, maar verder voelt het als een heerlijke schoen![]()
![]()
Ja, molenwieken bedoel ik. Maar die moet je wel echt goed ver uitvoeren door je bovenste hand na te kijken.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 12:06 schreef Angel-A het volgende:
[..]
Nee, vertel. Is de molenzwaai de oefening waarbij je wijdbeens staat en met je armen wijd je voeten kruislings aantikt? Molenwieken noemt de trainer dat geloof ik. Even googlen naar Jezuskruis leverde interessante links op maar geen oefening.
Van die andere heeft LT ooit een plaatje gevonden.
Je kunt het liggend op je buik of op je rug doen. In kruishouding, dus armen gespreid en dan met je gestrekte linkerbeen je rechterarm proberen aan te raken en je andere been zoveel mogelijk op de grond houden.![]()
Mooie schoenen!quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 15:50 schreef GotC het volgende:
Net al even m'n ldl van 9km erop gelopen. Wat kleine inloop-pijntjes, maar verder voelt het als een heerlijke schoen![]()
Mooie schoenen, heeft bij mij wel even geduurd voordat ik aan die schoenen gewend was. Heb verwende asics voeten en dan is mijn harde saucony even wennen.![]()
Mijn vriendin heeft dat ook gehad met haar Saucony's. De schoenmaker heeft er een stukje leer ingezet en dat gaat nu al weer anderhalf jaar meequote:Op zaterdag 15 augustus 2015 13:36 schreef Daywalk3r het volgende:
Hoe zit het met de stof in de hielkap bij Saucony? Ik had hiervoor ook Saucony maar die stof was bij 500km er al door, en in reviews lees ik dat soms nog, dat dat er snel doorgaat.![]()
![]()
Heb ik pas ook laten doen, maar zat niet relaxed en kreeg ook blaren onder m'n voet. Ik doe er nog eens andere zooltjes in en waag een poging maar ik denk dat die vrij snel weg gaan. Heb ze ook al 1,5 jaar.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 16:57 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft dat ook gehad met haar Saucony's. De schoenmaker heeft er een stukje leer ingezet en dat gaat nu al weer anderhalf jaar meeJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Wow.... Op je rug die snap ik maar op je buik is anatomisch dus ook mogelijk? Ik ga het eens proberen, ik ben toch al 'into yoga' sinds ik laatst een boekje met yogaposes vond in de supermarkt.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 16:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, molenwieken bedoel ik. Maar die moet je wel echt goed ver uitvoeren door je bovenste hand na te kijken.
Van die andere heeft LT ooit een plaatje gevonden.
Je kunt het liggend op je buik of op je rug doen. In kruishouding, dus armen gespreid en dan met je gestrekte linkerbeen je rechterarm proberen aan te raken en je andere been zoveel mogelijk op de grond houden.
Mijn startnummer voor Amsterdam ben ik al kwijt, dat ging snel, ze staan ervoor in de rij op de site van TCS Marathon nu de inschrijving gesloten is.![]()
Wat een goede tijd van Mr.B !![]()
Mag ik uit de WLWW voor de Maasstadloop op 13 september en de Singelloop op 27 september, thanks !![]()
En ik mag erin bij de Sint Pietersberg Sportieve Wandeltocht, de 19km (die eigenlijk ruim 20 is)F means you're fucked![]()
Het hoeft niet helemaal perfect natuurlijk.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:18 schreef Angel-A het volgende:
Wow.... Op je rug die snap ik maar op je buik is anatomisch dus ook mogelijk?
Ik merkte vanmorgen dat ik veel stijver ben geworden door al dat rennen, ik moet maar eens wat stretchoefeningen inbouwen.![]()
Maar weer eens getraind vandaag. Lekker met wat moreel-druppels op den kaele kokosnoot. Vijf tempo blokjes van 1000 meter. Bijna 10 seconde sneller dan ruim een maand geleden. Ik zeg: progressie.
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
zo direkt even een klein rondje en dan morgen naar de sportmasseur; ik ben bang dat het een pijnlijke behandeling gaat worden want vooral mijn kuiten voelen aan als beton'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Had je je streeftempo nog gehaald? Mooi dat het zo lekker ging in ieder gevalquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:57 schreef Voccar het volgende:
Wat was het benauwd vanmiddag, maar tussen de buien door een hele lekkere wedstrijd gelopen![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: