Op die foto's lijkt het idd zo, maar als je de beelden bekijkt kun je zien dat rood complete onzin was. Geel was volledig terecht geweest.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 09:56 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier komt Karsdorp toch echt met de onderkant van z'n voet richting Kum.
Overigens vond ik 3 wedstrijden onzin, maar dat vind ik ook van vrijspraak.
In de beelden zie ik hem toch echt steeds met de onderkant van z'n voet tegen Kum aankomen en door het contact draait Karsdorp rond.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 09:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Op die foto's lijkt het idd zo, maar als je de beelden bekijkt kun je zien dat rood complete onzin was. Geel was volledig terecht geweest.
Het is dan ook een spits.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 10:02 schreef satecl het volgende:
Die Dammers trouwens. HahaDie was me toch weer een partijtje slecht tegen Jong Heerenveen. Iemand dat opgevallen dat hij bij elke kans van Heerenveen de schuldige was? (samenvatting) Die jongen zal er gewoon nooit komen. Lekker lozen die gast.
U vraagt, wij draaienquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 10:11 schreef onlogisch het volgende:
Die polls zijn leuk geweest. Die kunnen nu wel uit de OP.
Cambuur wist zich niet terug te knokken, PEC verneukte het gewoon zelf.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 10:13 schreef onlogisch het volgende:
Wel benieuwd naar zondag mannen. Cambuur uit bleek vorig jaar een lastige opgave voor menig ploeg. Wij wisten de winst daar wel weg te slepen, met ik meen een goal van Toornstra?
Ook afgelopen week tegen PEC wisten ze zich goed terug te knokken.
Wat denken jullie? Ik zet in op een laffe 0-1
Ja, dat was die pass van Clasie, waarna Toornstra eerst op de keeper mikte en toen toch scoorde.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 10:13 schreef onlogisch het volgende:
Wel benieuwd naar zondag mannen. Cambuur uit bleek vorig jaar een lastige opgave voor menig ploeg. Wij wisten de winst daar wel weg te slepen, met ik meen een goal van Toornstra?
Zo kan je het ook bekijkenquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 10:14 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Cambuur wist zich niet terug te knokken, PEC verneukte het gewoon zelf.
Ik zet dit weekend niets in, maar 0-1 teken ik voor.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 10:13 schreef onlogisch het volgende:
Oh ja, die is meteen door naar Groningenquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 10:16 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, dat was die pass van Clasie, waarna Toornstra eerst op de keeper mikte en toen toch scoorde.
Ik ga voor 1-3. Ze zijn natuurlijk wel hun aanvoerder kwijt
Ik denk een redelijk eenvoudige 0-2, de verdediging staat prima, en we zullen heus wel voldoende creeren om er 2 te makenquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 10:13 schreef onlogisch het volgende:
0-2 na 40-45 kansen?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 10:17 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik denk een redelijk eenvoudige 0-2, de verdediging staat prima, en we zullen heus wel voldoende creeren om er 2 te maken
40-45 minutenquote:
Vorig seizoen brak het feit dat we geen scorend vermogen hadden ons op. Nu hebben we Vejinovic, Kramer, Kuyt en Elia (die niet veel zal scoren maar wel moet bijdragen aan doelpunten). Daarnaast is Kazim nu vanaf het begin fit, die meevoetballend helemaal niet zo slecht is.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 10:22 schreef satecl het volgende:
Typisch Feyenoord om deze wedstrijd lekker niet te winnen. 1-1.
Dat we gewoon GEEN goeie spits hebben gaat ons dit seizoen, net als vorig seizoen, opbreken.
Haha. Mooie hashtagquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 10:24 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Vorig seizoen brak het feit dat we geen scorend vermogen hadden ons op. Nu hebben we Vejinovic, Kramer, Kuyt en Elia (die niet veel zal scoren maar wel moet bijdragen aan doelpunten). Daarnaast is Kazim nu vanaf het begin fit, die meevoetballend helemaal niet zo slecht is.
#optimisttotindekist
Ajax is 4x achter elkaar kampioen geworden zonder goede spits.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 10:22 schreef satecl het volgende:
Typisch Feyenoord om deze wedstrijd lekker niet te winnen. 1-1.
Dat we gewoon GEEN goeie spits hebben gaat ons dit seizoen, net als vorig seizoen, opbreken.
Dat laatste verwacht ik ook. Hebben we dan toch maar mooi wat aan verdiend, en dan schuift Achahbar weer een plaatsje op in de pikorde.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 10:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haha. Mooie hashtag
Je hebt wel gelijk, maar Kazim zie ik geen potten breken dit seizoen. Sterker nog, het zal mij niet verbazen als ie nog vetrekt.
quote:
Kramer is gewoon een belachelijke aankoop. Niet topclub-waardig, net als Kazim.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 10:27 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dat laatste verwacht ik ook. Hebben we dan toch maar mooi wat aan verdiend, en dan schuift Achahbar weer een plaatsje op in de pikorde.
Ik twijfel over Kramer. Hij lijkt een goaltjesdief te zijn, maar is voetballend wel beperkt. Kazim heeft dan weer heel veel kansen nodig, maar is wel een aardig aanspeelpunt gebleken afgelopen jaar. Probleem was alleen dat de spelers om hem heen ook niet bepaald makkelijk scoorden.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 10:42 schreef satecl het volgende:
[..]
Kramer is gewoon een belachelijke aankoop. Niet topclub-waardig, net als Kazim.
Krijg nou wat, ik las hier vorige keer overheen.quote:Feyenoord bestreed de mening van Blom en Dronkers dat Karsdorp met de noppen vooruit op het been van Kum kwam. Dat hadden Blom en ook de geraakte verdediger wél schriftelijk laten vastleggen. ,,Maar zoals je kunt zien, zet hij de zijkant van zijn voet op die van Kum.
Dan maakt hij er 25.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 10:46 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Zeker als hij net zoveel kansen per wedstrijd krijgt als Kazim.
ik wist niet dat je tegen de kaart in beroep kon, ik dacht alleen tegen de strafmaatquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 09:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Op die foto's lijkt het idd zo, maar als je de beelden bekijkt kun je zien dat rood complete onzin was. Geel was volledig terecht geweest.
Zou jij niet gefrustreerd zijn als je zo'n achternaam had?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 10:48 schreef Cara het volgende:
[..]
Krijg nou wat, ik las hier vorige keer overheen.
Wat een mannetje die Kum, eerst nog met een grote showduik de overtreding erger laten lijken dan hij was en dan vervolgens ook nog je tegenstander proberen te naaien
Bij dezequote:Op vrijdag 14 augustus 2015 10:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik wist niet dat je tegen de kaart in beroep kon, ik dacht alleen tegen de strafmaat
En als je deze 2 foto's achter elkaar ziet, zie je dat hij zijn been weer terug trekt op de 2e foto maar whatever, hij is vrij gesproken.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 10:03 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
In de beelden zie ik hem toch echt steeds met de onderkant van z'n voet tegen Kum aankomen en door het contact draait Karsdorp rond.
Doordat ik niet het idee heb dat het de intentie is van Karsdorp om Kum te raken vind ik 3 wedstrijden onzin, maar doordat hij gevaarlijk in komt waarbij hij een tegenstander kan blesseren vind ik rood wel terecht.
maar dat is dan toch terugroepen van een beslissing van de scheidsrechter? Nogmaals ik wist niet dat dat kon, het gaat me niet zozeer om dit geval hoor, het rood vond ik ook wel zwaar.quote:
Ja, soort van... Het gebeurt toch wel eens vaker dat een rode kaart volledig wordt geseponeerd? Hij heeft nu 40-45 wedstrijdminuten aan de kant gezeten en Feyenoord met 010 man gestaan, das al een behoorlijke boetedoening voor iets wat normaal gewoon geel had moeten zijnquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 11:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar dat is dan toch terugroepen van een beslissing van de scheidsrechter? Nogmaals ik wist niet dat dat kon, het gaat me niet zozeer om dit geval hoor, het rood vond ik ook wel zwaar.
Zeiden ze waarom?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:00 schreef satecl het volgende:
Manu, Achahbar, Kramer, Immers en Botteghin niet bij selectie zondag, volgens Rijnmond.
Dan ws dus:quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:00 schreef satecl het volgende:
Manu, Achahbar, Kramer, Immers en Botteghin niet bij selectie zondag, volgens Rijnmond.
quote:
twitter:DennisVanEersel twitterde op vrijdag 14-08-2015 om 11:41:26Eric Botteghin heeft de training van Feyenoord verlaten, samen met enkele andere spelers die niet bij de wedstrijdselectie lijken te zitten. reageer retweet
Lijkt me evengoed vreemd, we hebben dan geen spits op de bank. Manu, Achahbar en Kramer alle 3 niet.twitter:DennisVanEersel twitterde op vrijdag 14-08-2015 om 11:44:17@FRchris92 o.a. Manu, Achahbar, Kramer, Immers zijn ook eerder vertrokken reageer retweet
Lijkt me raar inderdaad...quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:03 schreef satecl het volgende:
[..]twitter:DennisVanEersel twitterde op vrijdag 14-08-2015 om 11:41:26Eric Botteghin heeft de training van Feyenoord verlaten, samen met enkele andere spelers die niet bij de wedstrijdselectie lijken te zitten. reageer retweet
Lijkt me evengoed vreemd, we hebben dan geen spits op de bank. Manu, Achahbar en Kramer alle 3 niet.twitter:DennisVanEersel twitterde op vrijdag 14-08-2015 om 11:44:17@FRchris92 o.a. Manu, Achahbar, Kramer, Immers zijn ook eerder vertrokken reageer retweet
Er zitten ook spelers tussen die woensdag al een wedstrijd hebben gespeeld, misschien krijgen zij gewoon wat extra rust of trainen ze binnen verder.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:03 schreef satecl het volgende:
[..]twitter:DennisVanEersel twitterde op vrijdag 14-08-2015 om 11:41:26Eric Botteghin heeft de training van Feyenoord verlaten, samen met enkele andere spelers die niet bij de wedstrijdselectie lijken te zitten. reageer retweet
Dat is wel een plausibele verklaring inderdaad.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:07 schreef Steinerized het volgende:
Die spelers hebben woensdag nog voor het tweede (en Botteghin voor Groningen) gespeeld. Lijkt mij dat deze spelers om die reden eerder met de training mogen stoppen.
Leuke Telegraaf manier van brengenquote:
Heb je een linkje? Kan het niet vinden op de sitequote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:00 schreef satecl het volgende:
VBL / FEIJENOORD #1692 Geen roodquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:29 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Heb je een linkje? Kan het niet vinden op de site
Oh, wist niet dat die gast van RTV was.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
VBL / FEIJENOORD #1692 Geen rood
Lukraak getallen roepenquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Leuke Telegraaf manier van brengen.
Wat een kul weer. Propaganda krant.
15 mil van Clasie, was 1,5 miljoen aan bonussen, dus nog lang niet binnen, deel naar pools, blijft over zo'n 9 miljoen geloof ik.
Boeitus zelfde verhaal, ook bonussen en deel naar pools.
Het enige wat jouw post toevoegt aan dit topic is een spelfoutquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:36 schreef Iwanius het volgende:
Maar goed. Classie zijn overgang is voorlopig dus alleen maar ellende die....Feyenoord bewaart is gebleven.
Taalfout.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:51 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Het enige wat jouw post toevoegt aan dit topic is een spelfout
Neequote:
SPOILER: ontzettend off-topic :POm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 13:06 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
NeeGrammaticale fout en dus een taalfout. Die lutsers van onzetaal.nl gaan uit van het Groene Boekje. Niet te vertrouwen dus.SPOILER: ontzettend off-topic :POm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Ajax werkt achter de schermen aan een zeer opmerkelijke terugkeer van Kenneth Vermeer. De sluitpost van Feyenoord moet de vervanger van Jasper Cillessen worden als de Oranje-goalie wordt weggekocht door Manchester United. Dat weet AjaxPrimeur.nl uit betrouwbare bron te melden.
Met de naderende transfer van David De Gea naar Real Madrid worden de geruchten over een vertrek van Cillessen naar Man Utd steeds hardnekkiger. In Nederland zijn vervangers echter nauwelijks voorhanden en mede daardoor is Ajax weer bij Vermeer uitgekomen.
In de ogen van de clubleiding is de 29-jarige Amsterdammer de ideale kandidaat om Cillessen op te volgen, weet AjaxPrimeur. Vermeer heeft bij Feyenoord een gelimiteerde transfersom van vijf miljoen euro in zijn contract staan en Ajax is bereid om dat bedrag op tafel te leggen
Natuurlijk niet Kenneth is een Feyenoorder in hart en nieren.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 13:28 schreef Thunder0x het volgende:
Zou Vermeer zelf wel uberhaupt willen?
Ik denk van wel.
Maargoed doet er niet toe.
IK denk dat Ajax daar sowieso te trots voor zou zijn, en De Boer te veel op zijn pik getrapt. Leuk hoor van die geruchten, maar dit is wel erg onrealistisch.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 13:28 schreef Thunder0x het volgende:
Ik denk van wel.
Zou wel geniaal zijn als dit daadwerkelijk gebeurtquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 13:28 schreef Thunder0x het volgende:
Ik denk van wel.
Ik vraag me ook echt wel af wat Feyenoord zou vragen mocht Overmars bij Van Geel op kantoor staan.. Wordt nu stellig ontkend dat het waar is, evenals die gelimiteerde transfersom, maar ik denk dat ze m voor 5 mln wel zouden laten gaanquote:Geen gelimiteerde transfersom in contract Vermeer
Kenneth Vermeer ontkent dat zijn oude werkgever Ajax hem op de korrel heeft als eerste doelman Jasper Cillessen uit de hoofdstad vertrekt. De doelman bestempelt het opmerkelijke gerucht van VoetbalPrimeur.nl als onzin.
De website schreef dat Vermeer een gelimiteerde transfersom heeft van vijf miljoen euro en dat de Amsterdammers bereid zijn om dat bedrag te betalen. Volgens RTV Rijnmond-journalist Jan Dirk Stouten is ook dat onzin. Feyenoord kan dus elk gewenst bedrag vragen voor Vermeer, die nog tot medio 2018 vastligt in De Kuip.
Feyenoord heeft Hahn al. Is er een 3e keeper atm?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 13:41 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Maar dan moeten wij weer ergens een eredivisiewaardige reservekeeper opduikelen dus dan blijft er per saldo ook geen wereldbedrag over.
Ja, zo snel kan het gaan he, vorig jaar 5 keepers onder contract, en nu weer op zoek moetenquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 13:41 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Maar dan moeten wij weer ergens een eredivisiewaardige reservekeeper opduikelen dus dan blijft er per saldo ook geen wereldbedrag over.
Miazek uit de jeugd is aangesloten toch?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 13:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Feyenoord heeft Hahn al. Is er een 3e keeper atm?
Zou dat van die clausule van 5 miljoen wel kloppen?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 13:35 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
IK denk dat Ajax daar sowieso te trots voor zou zijn, en De Boer te veel op zijn pik getrapt. Leuk hoor van die geruchten, maar dit is wel erg onrealistisch.
Kramer wel toch?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 13:44 schreef jorienvdherik het volgende:
Kramer en Elia er nog niet bij.
Jammer.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 13:44 schreef jorienvdherik het volgende:
Die Elia is voorlopig nog niet fit maar ondertussen wel al Manu en Sleegers in de aanbieding doen..quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 13:44 schreef jorienvdherik het volgende:
Hans Hateboer of Pele van Anholttwitter:JanDirkStouten twitterde op vrijdag 14-08-2015 om 13:40:24Van Bronckhorst geeft aan dat zijn selectie 'zo goed als rond is'. Hij zou nog wel een rechtsback willen. #camfey reageer retweet
Kelvin Leerdam.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 13:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Hans Hateboer of Pele van Anholttwitter:JanDirkStouten twitterde op vrijdag 14-08-2015 om 13:40:24Van Bronckhorst geeft aan dat zijn selectie 'zo goed als rond is'. Hij zou nog wel een rechtsback willen. #camfey reageer retweet
.
Jan Dirk Stouten heeft ontkend dat die clausule zou bestaanquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 13:44 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Zou dat van die clausule van 5 miljoen wel kloppen?
Groningen heeft net zo hard ontkent dat Botteghin weg zou gaan...quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 13:52 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Jan Dirk Stouten heeft ontkend dat die clausule zou bestaan
en koop er nog maar 1 !quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 13:49 schreef Ajacied422 het volgende:
.
Maar dit is een Rijnmond-journalist/Feyenoordwatcher, die heeft niet dezelfde motivatiequote:Op vrijdag 14 augustus 2015 13:54 schreef RvLaak het volgende:
Groningen heeft net zo hard ontkent dat Botteghin weg zou gaan...
Ben wel benieuwd, Kardorp - Beek - Van der Heijden - Kongolo is imo wel een vrij sterke liniequote:Op vrijdag 14 augustus 2015 14:01 schreef H.FR het volgende:
Volgens Gio heeft Kongolo nooit aangegeven geen linksback te willen spelen. Hij is dus 'een serieuze optie' voor Gio.
We hebben Karsdorp, Gronsveld en Lopes Cabral al, spreekt weinig vertrouwen uit in dit trio als er nog een rechtsback bij komt.quote:
Dat is dan wel grappig, manu is te slecht voor de basis, niet meer dan een aardige invaller.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 14:12 schreef Thunder0x het volgende:
Manu![]()
Stank voor dank noem je dat dan V Geel![]()
De man die hoogspersoonlijk ervoor zorgde dat je baan behouden is gebleven.
Aldus van Geelquote:Ook technisch directeur Martin van Geel is zeer tevreden over de overeenkomst met Manu. ‘Hij is een snelle en sterke aanvaller, die een veelbelovende toekomst voor zich heeft. Elvis is dit seizoen al meerdere keren heel belangrijk voor ons geweest en we hopen dat hij dat de komende jaren nog vele malen opnieuw zal zijn. We zien van beide kanten de toekomst met veel vertrouwen tegemoet.’
Daarnaast zegt Gio dat hij ook nog graag een RB ziet komen.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 20:50 schreef Sunri5e het volgende:
Ben benieuwd wie ze na het vertrek van Sleegers nog aan gaan trekken. Voor een goede dubbele bezetting zal er voor rechts- en linksback + buitenspeler aangetrokken moeten worden. Dan is de selectie mooi in balans.
Dit jaar moeten we gewoon meestrijden om het kampioenschap samen met PSV.
Precies, wie weet wat er gebeurd was als we die wedstrijd ook hadden verloren. Waarschijnlijk iets met het maasgebouwquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 14:12 schreef Thunder0x het volgende:
Manu![]()
Stank voor dank noem je dat dan V Geel![]()
De man die hoogspersoonlijk ervoor zorgde dat je baan behouden is gebleven.
Lekker doorselecteren. Helemaal prima.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 14:17 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Aldus van Geeleen jaar geleden
En we hebben kunnen zien wat ie met dat vertrouwen gedaan heeft....quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 14:17 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Dat was wel zeker ja, de sfeer in het stadion stond op ontploffen. Gelukkig toen positief.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 14:19 schreef Henrys het volgende:
[..]
Precies, wie weet wat er gebeurd was als we die wedstrijd ook hadden verloren. Waarschijnlijk iets met het maasgebouw
Ach, ik hecht sowieso nauwelijks waarde meer aan de uitingen van vGeel in de media... "We hebben geen spits nodig" roepen in de winterstopquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 14:17 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Kan niet wachten tot de transferperiode voorbij is en hoe hij zich uit al die vragen gaat lullen wbt het transferbeleid. Wordt een mooie show
Wat is er zo slecht aan 25 wedstrijden en 12 doelpunten? Mij betreft prima voor een buitenspeler die op een of andere manier wat kan forceren. Ging altijd wel dreiging uit van die jongen als hij inviel.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 14:19 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
En we hebben kunnen zien wat ie met dat vertrouwen gedaan heeft....
Hij heeft echt kansen zat gehad hoor, en is na een heel jaar niet goed genoeg bevonden... Kan toch?
Wat verwacht je trouwens dan dat een td zegt bij een contractverlenging?![]()
Het waren er geen 34/100quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 14:22 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Wat is er zo slecht aan 25 wedstrijd en 12 doelpunten?
Die zal samen met Sleegers wel ergens anders excelleren in de subtopquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 14:23 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het waren er geen 34/100... Luie gozer
ja als hij inviel, te slecht voor de basis.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 14:22 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Wat is er zo slecht aan 25 wedstrijden en 12 doelpunten? Mij betreft prima voor een buitenspeler die op een of andere manier wat kan forceren. Ging altijd wel dreiging uit van die jongen als hij inviel.
Prima bankspeler. Ook die heb je nodigquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 14:25 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ja als hij inviel, te slecht voor de basis.
Dat is gewoon een vooropgezet media 1-2tje waar de vragen vooraf worden getoetst door de club.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 14:17 schreef Thunder0x het volgende:
Kan niet wachten tot de transferperiode voorbij is en hoe hij zich uit al die vragen gaat lullen wbt het transferbeleid. Wordt een mooie show
Daar gaat Kazim nu zittenquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 14:26 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Prima bankspeler. Ook die heb je nodig
Wel echt keurige statistieken inderdaadquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 14:22 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Wat is er zo slecht aan 25 wedstrijden en 12 doelpunten? Mij betreft prima voor een buitenspeler die op een of andere manier wat kan forceren. Ging altijd wel dreiging uit van die jongen als hij inviel.
Ja daarom. Blijft mooiquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 14:27 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat is gewoon een vooropgezet media 1-2tje waar de vragen vooraf worden getoetst door de club.
Is dat van Manu en Sleegers officieel naar buiten gebracht, of is dat jouw persoonlijke mening?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 13:55 schreef jorienvdherik het volgende:
Manu en Sleegers mogen verkocht worden. Woudenberg wordt bij voorkeur verhuurd door #Feyenoord.
Schijnt in de persconferentie gezegd te zijn.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 14:31 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Is dat van Manu en Sleegers officieel naar buiten gebracht, of is dat jouw persoonlijke mening?
in de persco, officieel dusquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 14:31 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Is dat van Manu en Sleegers officieel naar buiten gebracht, of is dat jouw persoonlijke mening?
Hij is te onrustig voor de goal inderdaad, daarnaast heeft hij een ongelofelijk slechte techniek. Bij hem gaan zoveel aannames verkeerd. Het enige wat hij kan is als een blind paard in een rechte lijn naar de goal rennen. Door zijn snelheid en kracht lukt het hem ook nog af en toe.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 14:27 schreef Henrys het volgende:
Enige wat echt slecht bij hem is is zijn afronding, hij schiet te vaak recht in de handen van de keeper, de acties die er vooraf gaan is niks mis mee. Vind hem sowieso beter dan Boeitius
#freeAchahbartwitter:JanDirkStouten twitterde op vrijdag 14-08-2015 om 14:12:58#Feyenoord wil Achahbar dit seizoen bij de groep houden. Hij heeft veel vooruitgang geboekt. reageer retweet
Dat is dan wel het beste nieuws van de dag.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 14:38 schreef satecl het volgende:
#freeAchahbartwitter:JanDirkStouten twitterde op vrijdag 14-08-2015 om 14:12:58#Feyenoord wil Achahbar dit seizoen bij de groep houden. Hij heeft veel vooruitgang geboekt. reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet begrijpen dat Manu maar een beperkte speler is.quote:
Hopelijk krijgt hij nog een serieuze kans dan zeg.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 14:38 schreef satecl het volgende:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 14:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is dan wel het beste nieuws van de dag.http://www.fr12.nl/nieuws(...)n-enkelblessure.htmlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Is een prima back-up op zich. Maar zal daar na zijn contractverlenging wel te duur voor zijn (Geelquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 14:40 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Niet begrijpen dat Manu maar een beperkte speler is.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 14:40 schreef satecl het volgende:
[..]
http://www.fr12.nl/nieuws(...)n-enkelblessure.html
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 14:40 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Niet begrijpen dat Manu maar een beperkte speler is.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
quote:De kans is heel groot dat Eric Botteghin en Michiel Kramer direct bij de selectie zitten tegen Cambuur. Eljero Elia zal nog geen deel uitmaken van het keurkorps van Feyenoord tijdens de wedstrijd tegen de Friezen. Dat zei trainer Giovanni van Bronckhorst tijdens de persconferentie voor de wedstrijd van aankomende zondag.
Verdediging
Met het aantrekken van Jan-Arie van der Heijden en Eric Botteghin zijn er vier potentiele basisspelers voor de twee posities centraal in de verdediging. Het lijkt erop dat Terence Kongolo en Sven van Beek ook een optie worden voor de back-posities. Van Bronckhorst ontkent dat Kongolo niet als linksback wil spelen. 'Het is inderdaad een optie,' zegt de trainer tegenover RTV Rijnmond.
Karsdorp
Rick Karsdorp zal ook gewoon deel uitmaken van de selectie. De verdediger werd eerder vrijgesproken van een schorsing naar aanleiding van de rode kaart die hij ontving tijdens de wedstrijd tegen FC Utrecht. 'In de wedstrijd twijfelde ik al over de rode kaart voor Karsdorp. De vrijspraak voelt als een opluchting,' aldus Giovanni van Bronckhorst.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 14:42 schreef satecl het volgende:
Ik denk trouwens wel dat Immers voor het eerst in zijn Feyenoord tijd echt bult van het vertrouwen. Altijd werd hij verguist etc. etc. Je zag gewoon dat hij totaal geen vertrouwen had.
Maar nu is het anders: Groot in de krant: IMMERS SLACHTOFFER!! Feyenoord verliest 2 keer en hij wordt bestempeld door de kranten en demagoog Dirk als ONMISBARE schakel van dit Feyenoord.
Lex gaat dit seizoen vriend en vijand verbazen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij ziet er een vaste waarde voor Feyenoord 1 in ja? Laatste tien wedstrijden heeft hij alleen maar gestunteld met de bal.quote:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 14:42 schreef satecl het volgende:
Ik denk trouwens wel dat Immers voor het eerst in zijn Feyenoord tijd echt bult van het vertrouwen. Altijd werd hij verguist etc. etc. Je zag gewoon dat hij totaal geen vertrouwen had.
Maar nu is het anders: Groot in de krant: IMMERS SLACHTOFFER!! Feyenoord verliest 2 keer en hij wordt bestempeld door de kranten en demagoog Dirk als ONMISBARE schakel van dit Feyenoord.
Lex gaat dit seizoen vriend en vijand verbazen!Eens met deze post natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je problemen met lezen? Ik zeg toch niet dat het een basisspeler is?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 14:43 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Jij ziet er een vaste waarde voor Feyenoord 1 in ja? Laatste tien wedstrijden heeft hij alleen maar gestunteld met de bal.
Manu is gewoon heel matig.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 14:41 schreef H.FR het volgende:
[..]
Is een prima back-up op zich. Maar zal daar na zijn contractverlenging wel te duur voor zijn (Geel)
Zelfs als invaller is hij maar matig, volgens mij kan jezelf niet lezen want ik heb het nergens over basisspeler Manu.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 14:44 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Heb je problemen met lezen? Ik zeg toch niet dat het een basisspeler is?
Hier ben ik ook benieuwd naar. Wanneer is dat interview? Direct 1/9 mag ik hopen?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 14:17 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Eens. Heeft ons Europees bezorgd. Maar dat zegt niks.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 14:46 schreef Tomatenboer het volgende:
Manu komt gewoon tekort voor Feyenoord.
Daar doen zijn Europese doelpunten niets aan af.
Mensen die Manu willen behouden.Over middelmaat gesproken.
Vaste waarde Feyenoord 1, noem ik een basisspeler. Je hebt meer aan een Manu op links dan een Achabar de laatste 10 minuten.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 14:46 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Zelfs als invaller is hij maar matig, volgens mij kan jezelf niet lezen want ik heb het nergens over basisspeler Manu.
Ik zeg toch ook niet dat hij basisspeler moet zijn? Maar hij maakt er als buitenspeler net zoveel als Kramer als spits. Vaak maakt hij ook wel wat los tijdens belangrijke wedstrijden en moeilijke momenten. Als back-up zie ik hem graag blijven, al weet ik natuurlijk niet hoe duur dat is.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 14:44 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Manu is gewoon heel matig.
Zijn ze een keer flink aan het doorselecteren en de kwaliteit van de selectie omhoog aan het halen is het weer niet goed!
Heeft hij ook een tattoo met 3 kruizen?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 14:47 schreef satecl het volgende:
Wisten jullie trouwens dat Lex Immers vroeger in de F-side zat?
Je gelooft het niet he!quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 14:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heeft hij ook een tattoo met 3 kruizen?
Lijkt er inderdaad wel wat op zoquote:
quote:PSV-trainer Phillip Cocu denkt in de strijd om de titel niet alleen met Ajax af te moeten rekenen. Ook Feyenoord behoort volgens de oefenmeester tot de kanshebbers op het kampioenschap.
"Ik ben niet bevreesd voor Feyenoord, maar ik denk wel dat Feyenoord, PSV en Ajax met zijn drieën gaat strijden om de titel", citeert De Telegraaf de coach van PSV. "Feyenoord moet je altijd serieus nemen, dat hebben ze als tegenstander tegen ons ook laten zien."
"De kracht in De Kuip is bekend, ze hebben hun selectie goed versterkt, ze hebben veel kracht en lengte in huis en een uitgebalanceerde selectie. Ik denk, dat Feyenoord zeker mee gaat doen. Maar datzelfde geldt voor Ajax, dat zich op een aantal posities heeft versterkt. Ik denk dat het een intensieve strijd gaan worden", aldus Cocu, die voor een nieuwe linksback kiest voor het duel met FC Groningen.
Wat ik me afvraag, is of Ajax dit seizoen wel zo sterk zal zijn. Het is behoorlijk stil wat hun selectie aangaat. Weinig tot geen geruchten alleen over de keeper hoor je wat. Maar als je ze zag in Europa, met hun gemiddelde leeftijd van 21 of zo? Dan kan je je afvragen of ze mentaal wel sterk genoeg zullen zijn.quote:
Schijnt op persconferentie van Gio gezegd te zijn.. edit is al 10x gezegd zie ik ..ben lekker scherp vandaagquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 14:31 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Hoewel op dit moment in de competitie nog geen zinnig woord kunnen zeggen over welk team waar komt te staan op het eind, acht ik Ajax persoonlijk niet heel hoog in atm. Maar we zullen zien.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 15:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag, is of Ajax dit seizoen wel zo sterk zal zijn. Het is behoorlijk stil wat hun selectie aangaat. Weinig tot geen geruchten alleen over de keeper hoor je wat. Maar als je ze zag in Europa, met hun gemiddelde leeftijd van 21 of zo? Dan kan je je afvragen of ze mentaal wel sterk genoeg zullen zijn.
Hoewel het me feitelijk aan me reet zal roesten wat die joden doen, vraag ik me toch een beetje af of zij er wel zullen staan dit seizoen.
Gewoon omdat ze niet met 32 spelers de competitie in willen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 15:08 schreef Pleun2011 het volgende:
Dat Feyenoord zo driftig bezig is met spelers afstoten doet bij mij de gedachte rijzen dat ze in het Maasgebouw een beetje zijn geschrokken van hun uitgaven deze zomer
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 15:08 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Schijnt op persconferentie van Gio gezegd te zijn.. edit is al 10x gezegd zie ik ..ben lekker scherp vandaag
Benieuwd naar zijn transferwaarde. Zal wel iets rond de 1 miljoen zijn. Dat Feyenoord zo driftig bezig is met spelers afstoten doet bij mij de gedachte rijzen dat ze in het Maasgebouw een beetje zijn geschrokken van hun uitgaven deze zomer
Ja inderdaad. Ben blij dat er eindelijk een drukke transferzomer is waarin spelers die het niveau gewoon totaal niet kunnen halen, gewoon eruit worden gepleurd. Zou het ambitie of angst zijn?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 15:41 schreef ace_eleven het volgende:
[..]![]()
Spelers voor de start van de competitie binnengehaald en nu de selectie weer laten afslanken naar een normale grootte, is toch volkomen logisch beleid? Verkoop (doorselecteren, spelers die niet goed genoeg zijn bevonden) en verhuur (ervaring op laten doen van spelers die nog niet klaar zijn voor Feyenoord) kan prima in augustus, en als het goed is hebben we dan een selectie van 24 man over oid, die over de hele breedte veel sterker is dan vorig jaar
Nouja, voorin is het nu eenmaal stevig bezet dit seizoen. Kan me voorstellen dat je dan wat spelers van de hand doet. Maar Manu zie ik dan liever een jaartje verhuurd worden. Volgens mij kan hij zich nog wel aardig ontwikkelen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 15:08 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Schijnt op persconferentie van Gio gezegd te zijn.. edit is al 10x gezegd zie ik ..ben lekker scherp vandaag
Benieuwd naar zijn transferwaarde. Zal wel iets rond de 1 miljoen zijn. Dat Feyenoord zo driftig bezig is met spelers afstoten doet bij mij de gedachte rijzen dat ze in het Maasgebouw een beetje zijn geschrokken van hun uitgaven deze zomer
Manu moet gewoon weg joh. Aardige knul, maar komt gewoon tekort voor Feyenoord.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 15:48 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nouja, voorin is het nu eenmaal stevig bezet dit seizoen. Kan me voorstellen dat je dan wat spelers van de hand doet. Maar Manu zie ik dan liever een jaartje verhuurd worden. Volgens mij kan hij zich nog wel aardig ontwikkelen.
Ik zou zeggen, wat let je?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 15:48 schreef onlogisch het volgende:
De OP met daarop de selectie mag ook wel een opknapbeurtje krijgen
Hoe dat zo? Ban?quote:Volgens mij maakt Lastpost onze OP. Maar iets in me zegt dat we daar nog wel even mee kunnen wachten tot na 31/08
Ik doel op het plaatje met daarop de selectienamen. Clasie Te Vrede zijn weg, Elia etc mogen er op komen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 16:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, wat let je?
[..]
Hoe dat zo? Ban?
quote:
Manu zou voor veel ploegen onder de subtop wel een aanwinst zijn denk ik.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 16:07 schreef Tomatenboer het volgende:
VI meldt dat Willem II geïnteresseerd zou zijn in Manu en Sleegers.
Die krijgen daar ook een heel aardige selectie als zij beiden ook naar Willem II komen.
Dat lijkt me ambitie en een goede bedrijfsvoering. We hebben dat alleen de afgelopen jaren niet kunnen doen vanwege geen geld, maar dit is mijn inziens wel de juiste manier om selectie naar een significant hoger platform te brengen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 15:47 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Ben blij dat er eindelijk een drukke transferzomer is waarin spelers die het niveau gewoon totaal niet kunnen halen, gewoon eruit worden gepleurd. Zou het ambitie of angst zijn?
Persoonlijk zie ik liever dat PEC ze overneemt... Vind ik toch een leukere club. En Hahn is er ook alleen maar beter geworden.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 16:07 schreef Tomatenboer het volgende:
VI meldt dat Willem II geïnteresseerd zou zijn in Manu en Sleegers.
Die krijgen daar ook een heel aardige selectie als zij beiden ook naar Willem II komen.
Snap ik, maar photoshop is voor mij ook een raadsel... Iemand anders?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 16:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik doel op het plaatje met daarop de selectienamen. Clasie Te Vrede zijn weg, Elia etc mogen er op komen.
Ik ben geen photoshop held, jij wel?
Lastpost zal 'm wel aanpassenquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 16:09 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Persoonlijk zie ik liever dat PEC ze overneemt... Vind ik toch een leukere club. En Hahn is er ook alleen maar beter geworden.
[..]
Snap ik, maar photoshop is voor mij ook een raadsel... Iemand anders?
Vreemd ja, is ook gewoon fitquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 14:37 schreef Thunder0x het volgende:
Vraag me af waarom Elia niet bij de wedstrijd selectie zit. Als dat toch het geval was geweest waarom laat je hem dan niet bij Jong feyenoord meedoen
Waarschijnlijk nog te komen transfersquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 16:12 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kan, maar jij had het over 31-08 pas... Ban?
Transferperiode....quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 16:12 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kan, maar jij had het over 31-08 pas... Ban?
ik las dat Gio wel aangaf dat Elia wel eerst minuten zou gaan maken in de beloftes.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 16:10 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Vreemd ja, is ook gewoon fit
Ah, da;s logisch idd. Dom van mijquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 16:13 schreef H.FR het volgende:
[..]
Waarschijnlijk nog te komen transfers
Wellicht heeft dat te maken met de methodes van verheijen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 16:13 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
ik las dat Gio wel aangaf dat Elia wel eerst minuten zou gaan maken in de beloftes.
Misschien toch erg veel conditie-achterstand? T lijkt me dat ie tegen de reserves van Heerenveen toch wel minuten had kunnen maken ..
Vooral uitgaande transfers inderdaad.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 16:13 schreef H.FR het volgende:
[..]
Waarschijnlijk nog te komen transfers
Dit is inderdaad een niet ondenkbaar scenario.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 16:19 schreef Henrys het volgende:
Niet te veel binnenlandse transfers aub. Heb je straks Te Vrede,Manu en Sleegers die allemaal tegen ons scoren en Mulder die een wereldwedstrijd keept
Nee.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 16:44 schreef Tomatenboer het volgende:
Het contract van aanvaller Djurdjevic van Vitesse is ontbonden (dus zonder club nu).
Niks voor ons? Vond hem wel indruk maken vorig seizoen. Qua acties dan, niet qua scorend vermogen.
Moeten we wel zeker Kazim lozen.
Nee.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 16:27 schreef Henrys het volgende:
Is die Cabral echt zo'n groot talent? Heb het idee of hij 2 jaar geblesseerd is
Niet goed genoeg voor Vitesse, maar wel voor ons?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 16:44 schreef Tomatenboer het volgende:
Het contract van aanvaller Djurdjevic van Vitesse is ontbonden (dus zonder club nu).
Niks voor ons? Vond hem wel indruk maken vorig seizoen. Qua acties dan, niet qua scorend vermogen.
Wauw, wat een verademing ten opzichte van Rutten.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 16:26 schreef Henrys het volgende:
Gio begint wel echt in zijn rol te groeien
De reden dat zijn contract ontbonden wordt is volgens mij niet omdat hij niet goed genoeg zou zijn voor Vitesse maar meer omdat hij daar zeer ontevreden is en vindt dat hij te weinig minuten krijgt.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 16:48 schreef H.FR het volgende:
[..]
Niet goed genoeg voor Vitesse, maar wel voor ons?
Kazim moet blijven wat moeten we zonder zijn instagram filmpjes die ons een inside look gevenquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 16:44 schreef Tomatenboer het volgende:
Die muziek, alsof ik van een andere planeet kom..quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 17:14 schreef Henrys het volgende:
[..]
Kazim moet blijven wat moeten we zonder zijn instagram filmpjes die ons een inside look geven
https://instagram.com/p/5(...)kecolinkazimrichards
Alle spelers lopen met hem weg en hij is er goed voor de sfeer
Absoluut! Als we maar stappen maken naar de top. Dan hoop je binnen een jaar of twee weer serieus mee te kunnen doen om de titel. Dit jaar denk ik dat PSV te sterk is. Kijken of we dit seizoen eens boven de neusjes kunnen eindigenquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 16:09 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Dat lijkt me ambitie en een goede bedrijfsvoering. We hebben dat alleen de afgelopen jaren niet kunnen doen vanwege geen geld, maar dit is mijn inziens wel de juiste manier om selectie naar een significant hoger platform te brengen.
Ik heb ook voor dit jaar al behoorlijk hoge verwachtingen. Ik ga natuurlijk geen titel eisen, maar ik verwacht wel een spannend seizoen in de top3 en het gat naar de nr4 moet in mei zeker wel 10+ punten bedragen
Vind je? Gio heeft wel meer uitstraling, maar mag wel wat boeiendere antwoorden geven en niet proberen de vragen te ontwijken. Het is allemaal een beetje non-info wat hij uitkraamt. Maar goed hij is beginnend dus wie weet.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 16:51 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Wauw, wat een verademing ten opzichte van Rutten.
Groot talent? Die is nog minder dan Nelom.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 16:27 schreef Henrys het volgende:
Is die Cabral echt zo'n groot talent? Heb het idee of hij 2 jaar geblesseerd is
Ben je te benijden?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 19:11 schreef Vasion het volgende:
[..]
Vind je? Gio heeft wel meer uitstraling, maar mag wel wat boeiendere antwoorden geven en niet proberen de vragen te ontwijken. Het is allemaal een beetje non-info wat hij uitkraamt. Maar goed hij is beginnend dus wie weet.
Eens! Ook voor het eerst in jaren dat de traditionele top 3 waarschijnlijk echt boven de rest uit gaat stijgen (ook in punten op de ranglijst).quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 20:35 schreef F.M.D. het volgende:
Wel mooi dat de traditionele top 3 dit jaar echt in ere herstelt lijkt te gaan worden. Alle drie ook met typische elftallen. PSV met veel goede individuele en slimme spelers, een vleugje Zuid-Amerikaans invloeden. Ajax met een jeugdig maar talentvol elftal, moeten het hebben van hun positiespel. Feyenoord weer een ouder elftal met een ploeg vol fysieke kracht, loopvermogen en lengte.
Nou, Ajax gaat het zwaar krijgen hoor. Die zie ik nog wel derde worden.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:01 schreef PimFR het volgende:
[..]
Eens! Ook voor het eerst in jaren dat de traditionele top 3 waarschijnlijk echt boven de rest uit gaat stijgen (ook in punten op de ranglijst).
quote:Gaston Taument nog steeds zonder club
Oud-Feyenoorder houdt al 13 jaar zijn conditie op peil
Er lijkt een vroegtijdig einde te komen aan de carrière van Gaston Taument. De 44-jarige oud-Feyenoorder zit sinds 2002 zonder club. Ook deze zomer lijkt de zoektocht naar een nieuwe werkgever op niets uit te lopen. Taument houdt inmiddels al dertien jaar zijn conditie op peil bij de amateurs van v.v. Rockanje.
Volgens Tauments zaakwaarnemer Rob Jansen is er genoeg interesse voor de voormalig international: “Er zijn zeker dingen die spelen, maar nog niets concreets. We weten dat mensen in Engeland zijn Wikipedia-pagina hebben bekeken. De komende dagen moet blijken of dat ergens toe leidt.”
Heeft z'n mediatraining met succes voltooid inderdaad. Maar ja, welke trainer niet tegenwoordig?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 19:01 schreef Slobeend het volgende:
Gio is wel een clichébraker hoor, man man man
Dat kunnen ze toch even zo goed tegen Ajax en PSV doen?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 16:19 schreef Henrys het volgende:
Niet te veel binnenlandse transfers aub. Heb je straks Te Vrede,Manu en Sleegers die allemaal tegen ons scoren en Mulder die een wereldwedstrijd keept
Dat doen oud-Feyenoorders niet, die scoren alleen tegen Feyenoordquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 22:12 schreef VanKuikeren het volgende:
[..]
Dat kunnen ze toch even zo goed tegen Ajax en PSV doen?
En terecht, talentje is dat... Gaan we nog veel van horenquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 22:34 schreef Steinerized het volgende:
[..]
Het schijnt dat Rockanje ten minste twintig miljoen euro voor Taument wil ontvangen.
Ik noem een Henk de Jong, Gert-Jan Verbeek, Ron Jans en Louis van Gaal. Dat is pas echt een verademing.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:47 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Heeft z'n mediatraining met succes voltooid inderdaad. Maar ja, welke trainer niet tegenwoordig?
Henk de Jong vind ik juist overdreven, vind ik weinig spontaan aan. Dat komt op mij over als veel te veel zichzelf zo neer willen zetten, heb ik weinig mee.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik noem een Henk de Jong, Gert-Jan Verbeek, Ron Jans en Louis van Gaal. Dat is pas echt een verademing.
Al moet ik zeggen dat ten opzichte van Rutten echt alles een vooruitgang is, dan neem ik die clichés graag voor lief.
Schiet inderdaad soms een beetje door, maar eigenzinnigheid is in ieder geval fijn in een voetbalwereld waarin bijna iedereen hetzelfde zegt.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:30 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Henk de Jong vind ik juist overdreven, vind ik weinig spontaan aan. Dat komt op mij over als veel te veel zichzelf zo neer willen zetten, heb ik weinig mee.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:36 schreef Henrys het volgende:
Henk Frasier geeft de beste interviews
Je CVs verneuken op de backposities, goed bezigquote:
Denk je? Even gemakkelijk met 3-0 winnen in Alkmaar zegt me voorlopig toch iets anders. Maar goed, thuis met tien man winnen van Utrecht is ook heel sterk.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:13 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Nou, Ajax gaat het zwaar krijgen hoor. Die zie ik nog wel derde worden.
Tja, en er af gaan tegen Rapid Wien is dan weer een teken dat ze het lastig gaan krijgen. Aangezien de transfermarkt nog ruim 2 weken open is het nogal onzinnig, vind ik dan, om nu voorspellingen te gaan doenquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:53 schreef exile79 het volgende:
[..]
Denk je? Even gemakkelijk met 3-0 winnen in Alkmaar zegt me voorlopig toch iets anders. Maar goed, thuis met tien man winnen van Utrecht is ook heel sterk.
Voorbarig.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 20:35 schreef F.M.D. het volgende:
Wel mooi dat de traditionele top 3 dit jaar echt in ere herstelt lijkt te gaan worden. Alle drie ook met typische elftallen. PSV met veel goede individuele en slimme spelers, een vleugje Zuid-Amerikaans invloeden. Ajax met een jeugdig maar talentvol elftal, moeten het hebben van hun positiespel. Feyenoord weer een ouder elftal met een ploeg vol fysieke kracht, loopvermogen en lengte.
Ik begrijp dan ook nog steeds niet waar die praatjes vandaan komen. Hebben die mensen de voorbereiding niet gezien of zo? En met die 6 aankopen, waarvan er 3 of 4 in de basis komen worden we echt niet in 1 klap een kampioenenploeg hoorquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 00:25 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik vind alle kampioenaspiraties en praatjes over 'meedoen om het kampioenschap' ook nog voorbarig.
Zul je zien dat we er zondag keihard afgaan tegen Cambuur.
We hebben inderdaad een prettig brede selectie die alles in zich heeft, ruim voldoende kwaliteit. Maar dat is geen garantie voor wat dan ook.
Voorlopig loopt het nog niet soepel namelijk. Ook tegen FC Utrecht niet, en wisten we met 11 man ook niet veel te creëren. Wel knap hoe we ons met 10 man terugknokken natuurlijk.
Maar voorlopig houd ik toch een slag om de arm en blijf ik voorzichtig positief. Ik houd het voorlopig nog op een 3e plaats.
Ik heb nog niet veel mensen horen beweren dat we serieus mee gaan doen om het kampioenschap hoor.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 00:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik begrijp dan ook nog steeds niet waar die praatjes vandaan komen. Hebben die mensen de voorbereiding niet gezien of zo? En met die 6 aankopen, waarvan er 3 of 4 in de basis komen worden we echt niet in 1 klap een kampioenenploeg hoor
Niemand nee, behalve de media. Gister bij VI, bij FC Rijnmond, het AD, ik geloof de Telegraaf ook, allemaal zijn ze van mening dat we mee doen tot het einde.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 09:08 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik heb nog niet veel mensen horen beweren dat we serieus mee gaan doen om het kampioenschap hoor.
Hier ook een paarquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 09:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niemand nee, behalve de media. Gister bij VI, bij FC Rijnmond, het AD, ik geloof de Telegraaf ook, allemaal zijn ze van mening dat we mee doen tot het einde.
Ik zie het nog niet.
Lag dat "makkelijke" niet meer aan AZ dan aan Ajax?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:53 schreef exile79 het volgende:
[..]
Denk je? Even gemakkelijk met 3-0 winnen in Alkmaar zegt me voorlopig toch iets anders. Maar goed, thuis met tien man winnen van Utrecht is ook heel sterk.
Dat klopt inderdaad. Gisteren bij Studio Sport ook zo'n reportagequote:Op zaterdag 15 augustus 2015 09:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niemand nee, behalve de media. Gister bij VI, bij FC Rijnmond, het AD, ik geloof de Telegraaf ook, allemaal zijn ze van mening dat we mee doen tot het einde.
Ik zie het nog niet.
Ah gemist.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 09:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hier ook een paar. Maar ik blijf er bij, zodra er een wedstrijd of 10 gespeeld zijn, kunnen we pas iets zinnigs zeggen over wie er kampioen kan worden.
Wij zijn Joden, wij zijn gierige paupers. Marc gaat geen spelers meer halen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 09:30 schreef Sunri5e het volgende:
We moeten met PSV gewoon strijden om het kampioenschap dit jaar gezien de spelers die we gehaald hebben. Al zie ik Ajax ook nog wel spelers halen. Het zou vreemd zijn als ze met zo'n matige selectie aan de competitie zouden beginnen terwijl ze de rijkste club van Nederland zijn.
Jodenjournalisten die de druk bij Feyenoord proberen op te voerenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 09:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zie het nog niet.
Jullie hadden beter kunnen verliezen van AZ, dan werd de portemonnee waarschijnlijk wel getrokken. Niet dat ik het erg vind hoor (geloof sowieso niet dat wij kampioen worden dit jaar, maar dat terzijde).quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 09:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wij zijn Joden, wij zijn gierige paupers. Marc gaat geen spelers meer halen.
Inderdaad. Feyenoord investeert vol in spelers in de leeftijd waarop ze er moeten staan. Dan kun je niet gaan roepen dat je geen ambitie hebt. En voor Kuyt zal het ook dit jaar, of uiterlijk volgend jaar, moeten gebeuren.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 09:40 schreef Haringkop het volgende:
Is toch ook wel logisch dat die druk komt. We hebben uitgebreid geshopt in de categorie 25-28 jaar. Als dan je ambitie is om te spelen voor plek 3 t/m 5 dan had gerust meer jeugd kunnen inpassen.
ik heb nog geen idee wat voor spel Feyenoord wil spelenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 10:02 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Inderdaad. Feyenoord investeert vol in spelers in de leeftijd waarop ze er moeten staan. Dan kun je niet gaan roepen dat je geen ambitie hebt. En voor Kuyt zal het ook dit jaar, of uiterlijk volgend jaar, moeten gebeuren.
Hoewel de ambitie niet letterlijk wordt uitgesproken, spreken de daden voor zich. Ik denk alleen dat de gekochte spelers gewoon niet goed genoeg zijn en bovendien niet passen in het spel dat Feyenoord wil spelen.
Kon ik tegen Utrecht niet heel veel van merken eerlijk gezegd, ging volgens mij net zo traag als afgelopen jaar. Verschil was dat er nu, voor mijn gevoel althans, sneller druk werd gezetquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 10:13 schreef H.FR het volgende:
Volgens mij een iets directere variant van het positiespel van vorig jaar.
Het grootste probleem is dat de aankopen niet echt in een bepaalde richting wijzen. Ik zou ook zeggen dat ze een direct en dwingend positiespel willen spelen, waarbij ze redelijk snel de aanval willen zoeken. Gegroepeerd naar voren. Maar dan is de aankoop van Botteghin op zijn zachtst gezegd ongelukkig, omdat de goede man zo traag is als dikke stront in een trechter en niets kan met ruimte in zijn rug. En bovendien verdedigend in de lucht ook nog eens tergend slecht. We zullen het zien, ik verwacht dat Feyenoord met veel mazzel nog wel eens 2e zou kunnen worden, maar kampioen lijkt me uitgesloten. Qua selecties vind ik Feyenoord, Ajax en Twente niet zo gek ver uit elkaar liggen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 10:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb nog geen idee wat voor spel Feyenoord wil spelen
Nou ja, de uitgaven op zich vallen wel mee. Alles is keurig gedekt door de verkoop van Clasie. En met Vejinovic alleen al heb je een speler binnengehaald die meer zijn stempel gaat drukken dan Clasie ooit gedaan heeft.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 10:13 schreef H.FR het volgende:
Volgens mij een iets directere variant van het positiespel van vorig jaar. Voor Geel is minstens 2e worden wel een eis inderdaad, na deze uitgaven.
Waar kijk je dat soort potjes? (online bedoel ik)quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 11:20 schreef Keltie het volgende:
Nou, de toekomstig LB loopt in de onder 17 rond.
Feijenoord U17 net PSG U17 weggetikt. 2-0 geworden, had 4 of 5 0 kunnen\ moeten zijn
Lelijk werkvoetbal aan de spelers te zien.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 10:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb nog geen idee wat voor spel Feyenoord wil spelen
Niet gok ik.. Zie hier geen camera oid staan. Amateurvereniging organiseert hetquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 11:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waar kijk je dat soort potjes? (online bedoel ik)
Oh zo! Hah. Oke. Veel plezier danquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 12:04 schreef Keltie het volgende:
[..]
Niet gok ik.. Zie hier geen camera oid staan. Amateurvereniging organiseert het
Ach, een paar waren er transfervrij en Vejinovic zou nog wel eens 10 miljoen waard kunnen worden. Het is meer de totale inzet op korte termijn die doet denken aan niet zo verantwoorde tijden uit het verleden.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 12:13 schreef Merkie het volgende:
Ben het niet echt eens dat deze spelers gaan restwaarde hebben. Vejinovic is 25, Kramer 26, Van der Heijden 27, Elia 28, Botteghin 28. Over een paar jaar kan je daar nog wel een transfersom voor vragen, alleen zullen ze niet heel veel meer waard worden.
Is gewoon mogelijkquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 11:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Lelijk werkvoetbal aan de spelers te zien.
Belachelijk veel middelmaat gekocht weer
En dan Boskamp iedereen weer lekker maken dat we voor de Koolsingel gaan jaja
Verdimmequote:Op zaterdag 15 augustus 2015 12:30 schreef Scrummie het volgende:
Schitterende beelden, vast al 40-45 keer voorbij gekomen maar toch:
Denk je dat echt? Niets is onmogelijk natuurlijk, maar met wat realisme is de kans wel erg, erg klein.quote:
Derksen zei zelfs dat het tussen Feyenoord en PSV gaat dit jaar.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 11:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Lelijk werkvoetbal aan de spelers te zien.
Belachelijk veel middelmaat gekocht weer
En dan Boskamp iedereen weer lekker maken dat we voor de Koolsingel gaan jaja
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 12:30 schreef Scrummie het volgende:
Schitterende beelden, vast al 40-45 keer voorbij gekomen maar toch:
Dat denk ik zeker. In de eredivisie is niks zeker, PSV kan in de laatste minuten gelijkspelen tegen ADO dus waarom zou dat niet vaker kunnen gebeuren en Ajax kan wellicht met zo'n jeugdig elftal weinig klaarspelen en misschien dat het bij Feyenoord wel extreem goed loopt en blijkt Gio een toptrainer te zijn. Je hebt geen idee hoe het allemaal gaat lopen en overigens moeten we dat misschien wel koesteren, want dat is één van de weinige positieve dingen aan onze competitiequote:Op zaterdag 15 augustus 2015 12:50 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Denk je dat echt? Niets is onmogelijk natuurlijk, maar met wat realisme is de kans wel erg, erg klein.
Ik vind dat je niet buiten de top3 mag eindigen met deze ploeg, en hoe die 3 plekjes verdeeld worden is gewoon afwachten.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 00:25 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik vind alle kampioenaspiraties en praatjes over 'meedoen om het kampioenschap' ook nog voorbarig.
Zul je zien dat we er zondag keihard afgaan tegen Cambuur.
We hebben inderdaad een prettig brede selectie die alles in zich heeft, ruim voldoende kwaliteit. Maar dat is geen garantie voor wat dan ook.
Voorlopig loopt het nog niet soepel namelijk. Ook tegen FC Utrecht niet, en wisten we met 11 man ook niet veel te creëren. Wel knap hoe we ons met 10 man terugknokken natuurlijk.
Maar voorlopig houd ik toch een slag om de arm en blijf ik voorzichtig positief. Ik houd het voorlopig nog op een 3e plaats.
Wat ik zeg. Met wat realisme wordt de kans al snel erg klein.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 13:04 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat denk ik zeker. In de eredivisie is niks zeker, PSV kan in de laatste minuten gelijkspelen tegen ADO dus waarom zou dat niet vaker kunnen gebeuren en Ajax kan wellicht met zo'n jeugdig elftal weinig klaarspelen en misschien dat het bij Feyenoord wel extreem goed loopt en blijkt Gio een toptrainer te zijn. Je hebt geen idee hoe het allemaal gaat lopen en overigens moeten we dat misschien wel koesteren, want dat is één van de weinige positieve dingen aan onze competitie
Persoonlijk denk ik niet dat Feyenoord kampioen gaat worden, maar meedoen om de eerste plek verwacht ik toch zeker
Je zou het teleurstellend vinden als je onder 2 elftallen eindigt die betere spelers hebben?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 13:14 schreef Slobeend het volgende:
Persoonlijk zou ik 3e worden met deze selectie teleurstellend vinden.
Sowieso is de selectie van Feyenoord beter in balans dan die van Ajax.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 13:04 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat denk ik zeker. In de eredivisie is niks zeker, PSV kan in de laatste minuten gelijkspelen tegen ADO dus waarom zou dat niet vaker kunnen gebeuren en Ajax kan wellicht met zo'n jeugdig elftal weinig klaarspelen en misschien dat het bij Feyenoord wel extreem goed loopt en blijkt Gio een toptrainer te zijn. Je hebt geen idee hoe het allemaal gaat lopen en overigens moeten we dat misschien wel koesteren, want dat is één van de weinige positieve dingen aan onze competitie
Persoonlijk denk ik niet dat Feyenoord kampioen gaat worden, maar meedoen om de eerste plek verwacht ik toch zeker
Met een selectie zoals vorig jaar met veel eigen jeugd is 3e worden prima. Nu zou ik er amper tevreden mee kunnen zijn, gezien alle aankopen en opgeklopte verwachtingen. En Ajax heeft geen betere selectie nee.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 13:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je zou het teleurstellend vinden als je onder 2 elftallen eindigt die betere spelers hebben?
Qua leeftijd wel ja. En een bredere selectie met vervangers op ongeveer hetzelfde niveau. Maar Ajax heeft veel meer kwaliteit.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 13:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Sowieso is de selectie van Feyenoord beter in balans dan die van Ajax.
Maar zonder kwaliteit. Vooral voetballend vermogen ontbreekt.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 13:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Bron?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 13:19 schreef Adames het volgende:
[..]
Maar zonder kwaliteit. Vooral voetballend vermogen ontbreekt.
Ik gok Van Beek & Cabral, lijken mij de enige 2 mogelijkheden als back-upquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 12:25 schreef Elan het volgende:
Zo'n Wilkshire is ook geldverkwisting in de meest pure zin.
Je geeft hem een eenzijdige optie voor een extra seizoen om vervolgens nadat hij die optie gelicht heeft zijn contract te ontbinden. UH OK.
Wie is eigenlijk reserve rb nu, of hebben we die niet,
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 13:18 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Met een selectie zoals vorig jaar met veel eigen jeugd is 3e worden prima. Nu zou ik er amper tevreden mee kunnen zijn, gezien alle aankopen en opgeklopte verwachtingen. En Ajax heeft geen betere selectie nee.
Nou, Vejinovic vind ik er toch wel bovenuit steken. Zo bijzonder was Clasie bovendien niet.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 13:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alle aankopen zijn middelmaat. Je hebt geen enkele speler meer die daar bovenuit steekt nu Clasie weg is.
Ik vond Clasie in elke topper de baas over het middenveld. Dat moet ik Vejinovic nog maar zien doen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 13:23 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nou, Vejinovic vind ik er toch wel bovenuit steken. Zo bijzonder was Clasie bovendien niet.
Oké, knap dat je al weet dat het allemaal middelmaat is. Ik vind dat beide selecties elkaar niet veel ontlopen. We gaan het zien.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 13:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alle aankopen zijn middelmaat. Je hebt geen enkele speler meer die daar bovenuit steekt nu Clasie weg is.
Tja het is nou eenmaal niet zo dat je met een realistische denkwijze de eredivisie kan voorspellenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 13:16 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Wat ik zeg. Met wat realisme wordt de kans al snel erg klein.
In theorie zeker, maar dat zullen we nog moeten afwachten. Ik ben niet zo weg van het middenveld van Feyenoord moet ik zeggenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 13:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En welke aankoop bij jullie is een topper? Of iemand die erboven uit steekt?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 13:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Verschil is dat we vorig seizoen al een selectie hadden die 12 punten boven die van jullie eindigde. Daar is niemand van vertrokken vooralsnog.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 13:43 schreef Divje het volgende:
[..]
En welke aankoop bij jullie is een topper? Of iemand die erboven uit steekt?
Lul er maar omheen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 13:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Verschil is dat we vorig seizoen al een selectie hadden die 12 punten boven die van jullie eindigde. Daar is niemand van vertrokken vooralsnog.
Maar ook 15 punten achter PSV en mag aannemen dat je dat gat toch wil dichten. In de eredivisie haal je amper toppers en vind voor Eredivisiebegrippen de aankopen van Van Geel geen middelmaat hoor. Europees wellicht, maar dat is voor Nederlandse ploegen toch niet interessantquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 13:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Verschil is dat we vorig seizoen een selectie hadden die 12 punten boven die van jullie eindigde.
Niet als je niet Europees speelt nee.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 13:46 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Maar ook 15 punten achter PSV en mag aannemen dat je dat gat toch wil dichten. In de eredivisie haal je amper toppers en vind voor Eredivisiebegrippen de aankopen van Van Geel geen middelmaat hoor. Europees wellicht, maar dat is voor Nederlandse ploegen toch niet interessant
Ik vroeg je iets, en je komt met een antwoord die over vorig seizoen gaat en totaal niet slaat op m'n vraag. Goed man.quote:
Jullie spelen toch niet Europees dus dat boeit niet, maar vind het allemaal subtop tbh.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 13:46 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Maar ook 15 punten achter PSV en mag aannemen dat je dat gat toch wil dichten. In de eredivisie haal je amper toppers en vind voor Eredivisiebegrippen de aankopen van Van Geel geen middelmaat hoor. Europees wellicht, maar dat is voor Nederlandse ploegen toch niet interessant
Ik gaf een valide argument waarmee ik aantoonde dat alle spelers die bij ons volgens jou er niet boven uit steken toch beter zijn dan die bij Feyenoord rondlopen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 13:47 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik vroeg je iets, en je komt met een antwoord die over vorig seizoen gaat en totaal niet slaat op m'n vraag. Goed man.
Nederlandse ploegen spelen sowieso amper wat klaar in Europa, over paar jaar gaat de kampioen gewoon voorronde spelen hoorquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 13:47 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Niet als je niet Europees speelt nee.
Mwah, ben het er niet mee eens maar dat is een verschil van inzicht. Aan het eind van de competitie zullen we zien wie er gelijk had en wie nietquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 13:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jullie spelen toch niet Europees dus dat boeit niet, maar vind het allemaal subtop tbh.
En tuurlijk willen we inlopen op PSV, maar PSV is minder geworden tov vorig seizoen en de discussie ging nu tussen Ajax en Feyenoord.
Wat snap je niet aan aankopen dit seizoen?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 13:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik gaf een valide argument waarmee ik aantoonde dat alle spelers die bij ons volgens jou er niet boven uit steken toch beter zijn dan die bij Feyenoord rondlopen.
Als je zo kinderachtig gaat doen kunnen we beter stoppen...
Dat ontloopt elkaar niet zo veel.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 13:49 schreef Divje het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan aankopen dit seizoen?
Onder andere omdat clubs dom investeren, of dat nalaten. De Eredivisie topclubs hebben nog altijd meer te besteden dan de ploegen waar ze nu van verliezen. Dat is onnodig. Al die Oostenrijkse, Belgische en Oost-Europese clubs moeten we gewoon kunnen hebben.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 13:49 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Nederlandse ploegen spelen sowieso amper wat klaar in Europa, over paar jaar gaat de kampioen gewoon voorronde spelen hoor
Ik negeer idd de selecties die er al stonden er reageer puur op je stelling dat alle aankopen middelmaat zijn. Maar misschien had ik wat selectiever moeten quoten anders snap je het niet.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 13:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat ontloopt elkaar niet zo veel.
Ook is het niet echt relevant,a ls je de selectie die er al stond compleet negeert én negeert dat jullie beste speler weg is en er bij ons niemand vertrokken is.
Ik snap inderdaad niet wat je precies wil bewijzen met de stelling dat de aankopen van Ajax óók allemaal middelmaat zijn, terwijl de selectie van Ajax al beter was dan die van Feyenoord.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 13:54 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik negeer idd de selecties die er al stonden er reageer puur op je stelling dat alle aankopen middelmaat zijn. Maar misschien had ik wat selectiever moeten quoten anders snap je het niet.
Totaal onrealistisch.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 12:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Derksen zei zelfs dat het tussen Feyenoord en PSV gaat dit jaar.
De selectie van Feyenoord was vorig jaar niet heel slecht. Ze miste alleen scorend vermogen en de ervaring/breedte om het een seizoen lang vol te houden. Dat zag je toch wel terug in de wedstrijden tegen ajax en PSV? Ze waren totaal niet minder.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 13:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik snap inderdaad niet wat je precies wil bewijzen met de stelling dat de aankopen van Ajax óók allemaal middelmaat zijn, terwijl de selectie van Ajax al beter was dan die van Feyenoord.
Maar je zal het zelf wel heel logisch vinden klinken.
Klaar mee doei
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 13:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik snap inderdaad niet wat je precies wil bewijzen met de stelling dat de aankopen van Ajax óók allemaal middelmaat zijn, terwijl de selectie van Ajax al beter was dan die van Feyenoord.
Maar je zal het zelf wel heel logisch vinden klinken.
Klaar mee doei
We waren niet minder nee. Maar wie stak er in al die wedstrijden niveautechnisch met kop en schouders boven uit?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:01 schreef satecl het volgende:
[..]
De selectie van Feyenoord was vorig jaar niet heel slecht. Ze miste alleen scorend vermogen en de ervaring/breedte om het een seizoen lang vol te houden. Dat zag je toch wel terug in de wedstrijden tegen ajax en PSV? Ze waren totaal niet minder.
Scorend vermogen: Kuyt/Kramer/Vejinovic zijn daar allemaal voor gehaald. Zelfs Elia ivm assists.
Ervaring/Breedte: 7 aankopen waarvan 6 tussen de 25 en 35 jaar.
In mijn ogen heeft Feyenoord wel gekeken naar wat er fout is gegaan. Ajax bepaald niet. Voorronde Champions League aankomen met een kleuterklasHopelijk zet Frank de Boer die lijn door.. Dan zit dat wel goed.
Lex Immers.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:03 schreef Elan het volgende:
[..]
We waren niet minder nee. Maar wie stak er in al die wedstrijden niveautechnisch met kop en schouders boven uit?
Juist ja.
Gudelj smaakmaker, rot toch op manquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 13:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Totaal onrealistisch.
Alsof je met wat middelmatige spelers van Vitesse een spits van 36 en Elia opeens wel het verschil kan maken.
Terwijl de echte smaakmakers van vorig seizoen propper en gudelj nota bene resp bij Ajax en PSV spelen.
Sowieso zou na 17 jaar zonder titel iets meer nederigheid niet misstaan maar ach, hebben jullie weer iets te lachen straks.
Hier ben ik het helemaal mee eens. Voor het winnen van de eredivisie is dit gewoon ver bovengemiddelde selectie. Ik ben wel blij met deze versterkingen die bedoeld zijn als constante factor voor de aankomende 3 jaar, ipv elk jaar al je linies weer opnieuw moeten uitvindenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:01 schreef Divje het volgende:
[..]
'Alle aankopen middelmaat' , Kuyt is een topper voor de eredivisie, Elia ook. Vejinovic is nu al kwaliteit, als die zich verder doorontwikkeld heb je er meer aan dan aan bv Clasie.
Sowieso mag dat gelul over middelmaat wel eens afgelopen zijn. Je hebt nu eenmaal niet de mogelijkheid om echte (toekomstig Europese) toppers te halen. En voor Nederlandse begrippen staat er gewoon een erg goed en breed elftal.
Vejinovic is een klasse beter dan Gudelj.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:04 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Gudelj smaakmaker, rot toch op manVejinovic was net zo goed een smaakmaker dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |