Op die foto's lijkt het idd zo, maar als je de beelden bekijkt kun je zien dat rood complete onzin was. Geel was volledig terecht geweest.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 09:56 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier komt Karsdorp toch echt met de onderkant van z'n voet richting Kum.
Overigens vond ik 3 wedstrijden onzin, maar dat vind ik ook van vrijspraak.
In de beelden zie ik hem toch echt steeds met de onderkant van z'n voet tegen Kum aankomen en door het contact draait Karsdorp rond.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 09:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Op die foto's lijkt het idd zo, maar als je de beelden bekijkt kun je zien dat rood complete onzin was. Geel was volledig terecht geweest.
Het is dan ook een spits.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 10:02 schreef satecl het volgende:
Die Dammers trouwens. HahaDie was me toch weer een partijtje slecht tegen Jong Heerenveen. Iemand dat opgevallen dat hij bij elke kans van Heerenveen de schuldige was? (samenvatting) Die jongen zal er gewoon nooit komen. Lekker lozen die gast.
U vraagt, wij draaienquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 10:11 schreef onlogisch het volgende:
Die polls zijn leuk geweest. Die kunnen nu wel uit de OP.
Cambuur wist zich niet terug te knokken, PEC verneukte het gewoon zelf.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 10:13 schreef onlogisch het volgende:
Wel benieuwd naar zondag mannen. Cambuur uit bleek vorig jaar een lastige opgave voor menig ploeg. Wij wisten de winst daar wel weg te slepen, met ik meen een goal van Toornstra?
Ook afgelopen week tegen PEC wisten ze zich goed terug te knokken.
Wat denken jullie? Ik zet in op een laffe 0-1
Ja, dat was die pass van Clasie, waarna Toornstra eerst op de keeper mikte en toen toch scoorde.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 10:13 schreef onlogisch het volgende:
Wel benieuwd naar zondag mannen. Cambuur uit bleek vorig jaar een lastige opgave voor menig ploeg. Wij wisten de winst daar wel weg te slepen, met ik meen een goal van Toornstra?
Zo kan je het ook bekijkenquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 10:14 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Cambuur wist zich niet terug te knokken, PEC verneukte het gewoon zelf.
Ik zet dit weekend niets in, maar 0-1 teken ik voor.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 10:13 schreef onlogisch het volgende:
Oh ja, die is meteen door naar Groningenquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 10:16 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, dat was die pass van Clasie, waarna Toornstra eerst op de keeper mikte en toen toch scoorde.
Ik ga voor 1-3. Ze zijn natuurlijk wel hun aanvoerder kwijt
Ik denk een redelijk eenvoudige 0-2, de verdediging staat prima, en we zullen heus wel voldoende creeren om er 2 te makenquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 10:13 schreef onlogisch het volgende:
0-2 na 40-45 kansen?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 10:17 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik denk een redelijk eenvoudige 0-2, de verdediging staat prima, en we zullen heus wel voldoende creeren om er 2 te maken
40-45 minutenquote:
Vorig seizoen brak het feit dat we geen scorend vermogen hadden ons op. Nu hebben we Vejinovic, Kramer, Kuyt en Elia (die niet veel zal scoren maar wel moet bijdragen aan doelpunten). Daarnaast is Kazim nu vanaf het begin fit, die meevoetballend helemaal niet zo slecht is.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 10:22 schreef satecl het volgende:
Typisch Feyenoord om deze wedstrijd lekker niet te winnen. 1-1.
Dat we gewoon GEEN goeie spits hebben gaat ons dit seizoen, net als vorig seizoen, opbreken.
Haha. Mooie hashtagquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 10:24 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Vorig seizoen brak het feit dat we geen scorend vermogen hadden ons op. Nu hebben we Vejinovic, Kramer, Kuyt en Elia (die niet veel zal scoren maar wel moet bijdragen aan doelpunten). Daarnaast is Kazim nu vanaf het begin fit, die meevoetballend helemaal niet zo slecht is.
#optimisttotindekist
Ajax is 4x achter elkaar kampioen geworden zonder goede spits.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 10:22 schreef satecl het volgende:
Typisch Feyenoord om deze wedstrijd lekker niet te winnen. 1-1.
Dat we gewoon GEEN goeie spits hebben gaat ons dit seizoen, net als vorig seizoen, opbreken.
Dat laatste verwacht ik ook. Hebben we dan toch maar mooi wat aan verdiend, en dan schuift Achahbar weer een plaatsje op in de pikorde.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 10:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haha. Mooie hashtag
Je hebt wel gelijk, maar Kazim zie ik geen potten breken dit seizoen. Sterker nog, het zal mij niet verbazen als ie nog vetrekt.
quote:
Kramer is gewoon een belachelijke aankoop. Niet topclub-waardig, net als Kazim.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 10:27 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dat laatste verwacht ik ook. Hebben we dan toch maar mooi wat aan verdiend, en dan schuift Achahbar weer een plaatsje op in de pikorde.
Ik twijfel over Kramer. Hij lijkt een goaltjesdief te zijn, maar is voetballend wel beperkt. Kazim heeft dan weer heel veel kansen nodig, maar is wel een aardig aanspeelpunt gebleken afgelopen jaar. Probleem was alleen dat de spelers om hem heen ook niet bepaald makkelijk scoorden.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 10:42 schreef satecl het volgende:
[..]
Kramer is gewoon een belachelijke aankoop. Niet topclub-waardig, net als Kazim.
Krijg nou wat, ik las hier vorige keer overheen.quote:Feyenoord bestreed de mening van Blom en Dronkers dat Karsdorp met de noppen vooruit op het been van Kum kwam. Dat hadden Blom en ook de geraakte verdediger wél schriftelijk laten vastleggen. ,,Maar zoals je kunt zien, zet hij de zijkant van zijn voet op die van Kum.
Dan maakt hij er 25.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 10:46 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Zeker als hij net zoveel kansen per wedstrijd krijgt als Kazim.
ik wist niet dat je tegen de kaart in beroep kon, ik dacht alleen tegen de strafmaatquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 09:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Op die foto's lijkt het idd zo, maar als je de beelden bekijkt kun je zien dat rood complete onzin was. Geel was volledig terecht geweest.
Zou jij niet gefrustreerd zijn als je zo'n achternaam had?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 10:48 schreef Cara het volgende:
[..]
Krijg nou wat, ik las hier vorige keer overheen.
Wat een mannetje die Kum, eerst nog met een grote showduik de overtreding erger laten lijken dan hij was en dan vervolgens ook nog je tegenstander proberen te naaien
Bij dezequote:Op vrijdag 14 augustus 2015 10:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik wist niet dat je tegen de kaart in beroep kon, ik dacht alleen tegen de strafmaat
En als je deze 2 foto's achter elkaar ziet, zie je dat hij zijn been weer terug trekt op de 2e foto maar whatever, hij is vrij gesproken.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 10:03 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
In de beelden zie ik hem toch echt steeds met de onderkant van z'n voet tegen Kum aankomen en door het contact draait Karsdorp rond.
Doordat ik niet het idee heb dat het de intentie is van Karsdorp om Kum te raken vind ik 3 wedstrijden onzin, maar doordat hij gevaarlijk in komt waarbij hij een tegenstander kan blesseren vind ik rood wel terecht.
maar dat is dan toch terugroepen van een beslissing van de scheidsrechter? Nogmaals ik wist niet dat dat kon, het gaat me niet zozeer om dit geval hoor, het rood vond ik ook wel zwaar.quote:
Ja, soort van... Het gebeurt toch wel eens vaker dat een rode kaart volledig wordt geseponeerd? Hij heeft nu 40-45 wedstrijdminuten aan de kant gezeten en Feyenoord met 010 man gestaan, das al een behoorlijke boetedoening voor iets wat normaal gewoon geel had moeten zijnquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 11:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar dat is dan toch terugroepen van een beslissing van de scheidsrechter? Nogmaals ik wist niet dat dat kon, het gaat me niet zozeer om dit geval hoor, het rood vond ik ook wel zwaar.
Zeiden ze waarom?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:00 schreef satecl het volgende:
Manu, Achahbar, Kramer, Immers en Botteghin niet bij selectie zondag, volgens Rijnmond.
Dan ws dus:quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:00 schreef satecl het volgende:
Manu, Achahbar, Kramer, Immers en Botteghin niet bij selectie zondag, volgens Rijnmond.
quote:
twitter:DennisVanEersel twitterde op vrijdag 14-08-2015 om 11:41:26Eric Botteghin heeft de training van Feyenoord verlaten, samen met enkele andere spelers die niet bij de wedstrijdselectie lijken te zitten. reageer retweet
Lijkt me evengoed vreemd, we hebben dan geen spits op de bank. Manu, Achahbar en Kramer alle 3 niet.twitter:DennisVanEersel twitterde op vrijdag 14-08-2015 om 11:44:17@FRchris92 o.a. Manu, Achahbar, Kramer, Immers zijn ook eerder vertrokken reageer retweet
Lijkt me raar inderdaad...quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:03 schreef satecl het volgende:
[..]twitter:DennisVanEersel twitterde op vrijdag 14-08-2015 om 11:41:26Eric Botteghin heeft de training van Feyenoord verlaten, samen met enkele andere spelers die niet bij de wedstrijdselectie lijken te zitten. reageer retweet
Lijkt me evengoed vreemd, we hebben dan geen spits op de bank. Manu, Achahbar en Kramer alle 3 niet.twitter:DennisVanEersel twitterde op vrijdag 14-08-2015 om 11:44:17@FRchris92 o.a. Manu, Achahbar, Kramer, Immers zijn ook eerder vertrokken reageer retweet
Er zitten ook spelers tussen die woensdag al een wedstrijd hebben gespeeld, misschien krijgen zij gewoon wat extra rust of trainen ze binnen verder.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:03 schreef satecl het volgende:
[..]twitter:DennisVanEersel twitterde op vrijdag 14-08-2015 om 11:41:26Eric Botteghin heeft de training van Feyenoord verlaten, samen met enkele andere spelers die niet bij de wedstrijdselectie lijken te zitten. reageer retweet
Dat is wel een plausibele verklaring inderdaad.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:07 schreef Steinerized het volgende:
Die spelers hebben woensdag nog voor het tweede (en Botteghin voor Groningen) gespeeld. Lijkt mij dat deze spelers om die reden eerder met de training mogen stoppen.
Leuke Telegraaf manier van brengenquote:
Heb je een linkje? Kan het niet vinden op de sitequote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:00 schreef satecl het volgende:
VBL / FEIJENOORD #1692 Geen roodquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:29 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Heb je een linkje? Kan het niet vinden op de site
Oh, wist niet dat die gast van RTV was.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
VBL / FEIJENOORD #1692 Geen rood
Lukraak getallen roepenquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Leuke Telegraaf manier van brengen.
Wat een kul weer. Propaganda krant.
15 mil van Clasie, was 1,5 miljoen aan bonussen, dus nog lang niet binnen, deel naar pools, blijft over zo'n 9 miljoen geloof ik.
Boeitus zelfde verhaal, ook bonussen en deel naar pools.
Het enige wat jouw post toevoegt aan dit topic is een spelfoutquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:36 schreef Iwanius het volgende:
Maar goed. Classie zijn overgang is voorlopig dus alleen maar ellende die....Feyenoord bewaart is gebleven.
Taalfout.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:51 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Het enige wat jouw post toevoegt aan dit topic is een spelfout
Neequote:
SPOILER: ontzettend off-topic :POm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 13:06 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
NeeGrammaticale fout en dus een taalfout. Die lutsers van onzetaal.nl gaan uit van het Groene Boekje. Niet te vertrouwen dus.SPOILER: ontzettend off-topic :POm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Ajax werkt achter de schermen aan een zeer opmerkelijke terugkeer van Kenneth Vermeer. De sluitpost van Feyenoord moet de vervanger van Jasper Cillessen worden als de Oranje-goalie wordt weggekocht door Manchester United. Dat weet AjaxPrimeur.nl uit betrouwbare bron te melden.
Met de naderende transfer van David De Gea naar Real Madrid worden de geruchten over een vertrek van Cillessen naar Man Utd steeds hardnekkiger. In Nederland zijn vervangers echter nauwelijks voorhanden en mede daardoor is Ajax weer bij Vermeer uitgekomen.
In de ogen van de clubleiding is de 29-jarige Amsterdammer de ideale kandidaat om Cillessen op te volgen, weet AjaxPrimeur. Vermeer heeft bij Feyenoord een gelimiteerde transfersom van vijf miljoen euro in zijn contract staan en Ajax is bereid om dat bedrag op tafel te leggen
Natuurlijk niet Kenneth is een Feyenoorder in hart en nieren.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 13:28 schreef Thunder0x het volgende:
Zou Vermeer zelf wel uberhaupt willen?
Ik denk van wel.
Maargoed doet er niet toe.
IK denk dat Ajax daar sowieso te trots voor zou zijn, en De Boer te veel op zijn pik getrapt. Leuk hoor van die geruchten, maar dit is wel erg onrealistisch.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 13:28 schreef Thunder0x het volgende:
Ik denk van wel.
Zou wel geniaal zijn als dit daadwerkelijk gebeurtquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 13:28 schreef Thunder0x het volgende:
Ik denk van wel.
Ik vraag me ook echt wel af wat Feyenoord zou vragen mocht Overmars bij Van Geel op kantoor staan.. Wordt nu stellig ontkend dat het waar is, evenals die gelimiteerde transfersom, maar ik denk dat ze m voor 5 mln wel zouden laten gaanquote:Geen gelimiteerde transfersom in contract Vermeer
Kenneth Vermeer ontkent dat zijn oude werkgever Ajax hem op de korrel heeft als eerste doelman Jasper Cillessen uit de hoofdstad vertrekt. De doelman bestempelt het opmerkelijke gerucht van VoetbalPrimeur.nl als onzin.
De website schreef dat Vermeer een gelimiteerde transfersom heeft van vijf miljoen euro en dat de Amsterdammers bereid zijn om dat bedrag te betalen. Volgens RTV Rijnmond-journalist Jan Dirk Stouten is ook dat onzin. Feyenoord kan dus elk gewenst bedrag vragen voor Vermeer, die nog tot medio 2018 vastligt in De Kuip.
Feyenoord heeft Hahn al. Is er een 3e keeper atm?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 13:41 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Maar dan moeten wij weer ergens een eredivisiewaardige reservekeeper opduikelen dus dan blijft er per saldo ook geen wereldbedrag over.
Ja, zo snel kan het gaan he, vorig jaar 5 keepers onder contract, en nu weer op zoek moetenquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 13:41 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Maar dan moeten wij weer ergens een eredivisiewaardige reservekeeper opduikelen dus dan blijft er per saldo ook geen wereldbedrag over.
Miazek uit de jeugd is aangesloten toch?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 13:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Feyenoord heeft Hahn al. Is er een 3e keeper atm?
Zou dat van die clausule van 5 miljoen wel kloppen?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 13:35 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
IK denk dat Ajax daar sowieso te trots voor zou zijn, en De Boer te veel op zijn pik getrapt. Leuk hoor van die geruchten, maar dit is wel erg onrealistisch.
Kramer wel toch?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 13:44 schreef jorienvdherik het volgende:
Kramer en Elia er nog niet bij.
Jammer.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 13:44 schreef jorienvdherik het volgende:
Die Elia is voorlopig nog niet fit maar ondertussen wel al Manu en Sleegers in de aanbieding doen..quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 13:44 schreef jorienvdherik het volgende:
Hans Hateboer of Pele van Anholttwitter:JanDirkStouten twitterde op vrijdag 14-08-2015 om 13:40:24Van Bronckhorst geeft aan dat zijn selectie 'zo goed als rond is'. Hij zou nog wel een rechtsback willen. #camfey reageer retweet
Kelvin Leerdam.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 13:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Hans Hateboer of Pele van Anholttwitter:JanDirkStouten twitterde op vrijdag 14-08-2015 om 13:40:24Van Bronckhorst geeft aan dat zijn selectie 'zo goed als rond is'. Hij zou nog wel een rechtsback willen. #camfey reageer retweet
.
Jan Dirk Stouten heeft ontkend dat die clausule zou bestaanquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 13:44 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Zou dat van die clausule van 5 miljoen wel kloppen?
Groningen heeft net zo hard ontkent dat Botteghin weg zou gaan...quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 13:52 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Jan Dirk Stouten heeft ontkend dat die clausule zou bestaan
en koop er nog maar 1 !quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 13:49 schreef Ajacied422 het volgende:
.
Maar dit is een Rijnmond-journalist/Feyenoordwatcher, die heeft niet dezelfde motivatiequote:Op vrijdag 14 augustus 2015 13:54 schreef RvLaak het volgende:
Groningen heeft net zo hard ontkent dat Botteghin weg zou gaan...
Ben wel benieuwd, Kardorp - Beek - Van der Heijden - Kongolo is imo wel een vrij sterke liniequote:Op vrijdag 14 augustus 2015 14:01 schreef H.FR het volgende:
Volgens Gio heeft Kongolo nooit aangegeven geen linksback te willen spelen. Hij is dus 'een serieuze optie' voor Gio.
We hebben Karsdorp, Gronsveld en Lopes Cabral al, spreekt weinig vertrouwen uit in dit trio als er nog een rechtsback bij komt.quote:
Dat is dan wel grappig, manu is te slecht voor de basis, niet meer dan een aardige invaller.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 14:12 schreef Thunder0x het volgende:
Manu![]()
Stank voor dank noem je dat dan V Geel![]()
De man die hoogspersoonlijk ervoor zorgde dat je baan behouden is gebleven.
Aldus van Geelquote:Ook technisch directeur Martin van Geel is zeer tevreden over de overeenkomst met Manu. ‘Hij is een snelle en sterke aanvaller, die een veelbelovende toekomst voor zich heeft. Elvis is dit seizoen al meerdere keren heel belangrijk voor ons geweest en we hopen dat hij dat de komende jaren nog vele malen opnieuw zal zijn. We zien van beide kanten de toekomst met veel vertrouwen tegemoet.’
Daarnaast zegt Gio dat hij ook nog graag een RB ziet komen.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 20:50 schreef Sunri5e het volgende:
Ben benieuwd wie ze na het vertrek van Sleegers nog aan gaan trekken. Voor een goede dubbele bezetting zal er voor rechts- en linksback + buitenspeler aangetrokken moeten worden. Dan is de selectie mooi in balans.
Dit jaar moeten we gewoon meestrijden om het kampioenschap samen met PSV.
Precies, wie weet wat er gebeurd was als we die wedstrijd ook hadden verloren. Waarschijnlijk iets met het maasgebouwquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 14:12 schreef Thunder0x het volgende:
Manu![]()
Stank voor dank noem je dat dan V Geel![]()
De man die hoogspersoonlijk ervoor zorgde dat je baan behouden is gebleven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |