Zal wel Dupstep zijnquote:Op donderdag 13 augustus 2015 21:46 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Het is wel lastig dansen op het onweer. Die beat is moeilijk.
quote:En de brandweer krijgt alweer de eerste meldingen van omgevallen bomen e.d.
Onder andere op de Rembrandtkade in Rijswijk en de Marnestraat en de Sint Hubertusweg in Den Haag.
Mailyquote:
Ik heb al genoeg fok! stalkersquote:Op donderdag 13 augustus 2015 21:51 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, maar welke straat? Huisnummer? Welke slaapkamer?
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 21:56 schreef LTVDK het volgende:
Maar wacht ...
[ afbeelding ]
Er komt nog meer
Ja, maar niet hier vooralsnogquote:Op donderdag 13 augustus 2015 21:56 schreef LTVDK het volgende:
Maar wacht ...
[ afbeelding ]
Er komt nog meer
Ze heeft nog een broertje hier, gaan we die wel lastig vallen als ze na 2 jaar nog steeds weg is.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 21:59 schreef Specularium het volgende:
Die moemoe reageert ook al een paar dagen niet meer op Songpop.
Ik wil niemand ongerust maken, maar volgens mij klopt hier iets niet hoor.
Heb je het nog redelijk lang volgehouden eigenlijk ...quote:Op donderdag 13 augustus 2015 21:59 schreef Kauai het volgende:
[..]
Die heeft me alweer vervangen hoorde ik
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 21:59 schreef Specularium het volgende:
Eikel.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:00 schreef Kauai het volgende:
Wanneer postte ze hier voor het laatst dan?
Laatste post van moemoequote:
Ja ik huil al een dag in een hoekje, hoe durft hij.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:00 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Eikel.
Ik wil niet stoken hoor, maar ik zou hem slaan.
Oh, ik dacht al dat mijn fantastische humor weg was.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:01 schreef Specularium het volgende:
Wat een teringaids op 3 zeg.
Moet grappig zijn ofzo.
Topshow man! Pikparkquote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:01 schreef Specularium het volgende:
Wat een teringaids op 3 zeg.
Moet grappig zijn ofzo.
Gelukkig ben ik er nog.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:04 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ja ik huil al een dag in een hoekje, hoe durft hij.
Leef je nog overigens? Als ik P2000 moet geloven is BoZ van de kaart geveegd?quote:
Als het alleen daar bij blijft hoeft het van mij niet zo.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:07 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ga jij nu naam TTs voor me maken?
Ja jij kijkt liever naar intellectuele humor zekerquote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:09 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Grappig zeg, kutje, piemel, neuken, seks hihihihi
puberhumor
Nee, dit slaat gewoon nergens op.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja jij kijkt liever naar intellectuele humor zeker
Jij vind het grappig wat wij er van vinden?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:11 schreef Karina het volgende:
Whatever. Ik vind het grappig wat jullie ervan vinden, lekker boeiend.
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:14 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest weer lachen.
Je moet ergens mee beginnen.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:08 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Als het alleen daar bij blijft hoeft het van mij niet zo.
Dus dat.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit is dus echt totaal niet grappig.
Dat zijn gewoon goede grappen, Mani vindt van niet maar dat boeit niemand.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:14 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest weer lachen.
over mijn gevoel voor humor blijkbaar.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:13 schreef Yasmin23 het volgende:
Waar maken jullie nu weer ruzie over?
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:19 schreef Yasmin23 het volgende:
Gahahaha slotenspeciaal zaak maakt foto van mijn bestelling...
[ afbeelding ]
Niks van aantrekken. Zo grappig zijn ze niet namelijk.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:19 schreef Karina het volgende:
[..]
over mijn gevoel voor humor blijkbaar.
Ik vermaak me wel elders hoorquote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:19 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Niks van aantrekken. Zo grappig zijn ze niet namelijk.
Jij wel gelukkig, met je mislukte foto.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:19 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Niks van aantrekken. Zo grappig zijn ze niet namelijk.
Ik moet inloggen met Outlook.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:19 schreef Yasmin23 het volgende:
[ afbeelding ]
Je kunt geen foto's linken uit je mail liefquote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:19 schreef Yasmin23 het volgende:
liefquote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je kunt geen foto's linken uit je mail lief
Ik krijg gewoon dit:quote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik moet inloggen met Outlook.
nog steeds totaal niet boeiendquote:
Hey sp3c kom op man, doe eens iets aardiger tegen Yasmin.quote:
Niet iedereen.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:22 schreef Fokker89 het volgende:
[..]ja want nu kan iedereen haar hacken natuurlijk.
Nog meer leugens in dit topic...quote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:25 schreef sp3c het volgende:
ijshockey, bier en tieten vind ik boeiend dat weet iedereen dus wat je zegt is een aantoonbare leugen
Kap eens met mailen...quote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:26 schreef Mani89 het volgende:
Haha nu weet ik het e-mail adres van Jasmijn.
Sorry, ik vind nou eenmaal dat mijn benen met de rest van de wereld gedeeld moeten worden.quote:
Dat vind ik dus niet.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Sorry, ik vind nou eenmaal dat mijn benen met de rest van de wereld gedeeld moeten worden.
Doe dat alsjeblieft nooit meerquote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Sorry, ik vind nou eenmaal dat mijn benen met de rest van de wereld gedeeld moeten worden.
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:32 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga een aflevering van Community kijken.
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:35 schreef Mani89 het volgende:
Ik voel mij net Amadeus Mozart tussen De Jostiband.
die grap maak ik ook altijdquote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:37 schreef sp3c het volgende:
is ook gewoon een domme vraag
ben je hier ook?
wtf moet je daar nu op antwoorden???
natuurlijk ben ik hier ook ... waarom zou ik hier niet zijn godverdomde kutracist
Kom je soms vaak te laat?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:37 schreef sp3c het volgende:
is ook gewoon een domme vraag
ben je hier ook?
wtf moet je daar nu op antwoorden???
natuurlijk ben ik hier ook ... waarom zou ik hier niet zijn godverdomde kutracist
zo werkt de pubertijd niet, de een krijgt ze eerder dan de ander ... is geen specifiek universeel moment voor ofzoquote:
Nice hoor Yasmin, wat ga je printen?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:38 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja die ene foto van net. En printer voor super goede prijs
De slowchats van hier.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nice hoor Yasmin, wat ga je printen?
hahahaahahhaahahhahahquote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:38 schreef sp3c het volgende:
[..]
zo werkt de pubertijd niet, de een krijgt ze eerder dan de ander ... is geen specifiek universeel moment voor ofzo
gewoon geduld hebben
Of: Eet smakelijk. ''Dat maak ik zelf wel uit'' Ghahahahaha:pquote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:39 schreef YokiKater het volgende:
Ik maak ook vaak van die flauwe grappen. Dan vragen iemand zo, hey alles goed? En dan zeg ik; nee ik had er 2 fout.
En dat snappen mensen niet.
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:39 schreef YokiKater het volgende:
hey alles goed? En dan zeg ik; nee ik had er 2 fout.
nee die is niet leukquote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:40 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Of: Eet smakelijk. ''Dat maak ik zelf wel uit'' Ghahahahaha:p
Ze lachten niet eens even uit beleefdheid?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:39 schreef YokiKater het volgende:
Ik maak ook vaak van die flauwe grappen. Dan vragen iemand zo, hey alles goed? En dan zeg ik; nee ik had er 2 fout.
Of als mensen zeggen dat ze weinig keus hebben, en dan zeggen dat het biljarten lastig wordt.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:39 schreef YokiKater het volgende:
Nou, ik had eigenlijk moeten zeggen dat de meeste mensen het niet snappen.. die staan dan schaapachtig te kijken. De mensen die het wel snappen die vinden het gewoon leuk.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ze lachten niet eens even uit beleefdheid?
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Of als mensen zeggen dat ze weinig keus hebben, en dan zeggen dat het biljarten lastig wordt.
GAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHA!:P
Jij hebt teveel citroenijsjes op.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:43 schreef sp3c het volgende:
of als Mani vraagt wat ik aan het doen ben, dan zeg ik jemoedah!
GHIHAHAHAHOHOHEHEHOHO
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 21:48 schreef Fokker89 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee........................quote:Op donderdag 13 augustus 2015 21:59 schreef Specularium het volgende:
Ja hier gaat het ook weer tantoe loesoequote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja hier gaat het ook weer tantoe loesoe
Ik had hier een beetje regen, 1 flits en 2 keer een donder. Ik ga nu verder door het leven als een intens gelukkig mens.quote:
Hou je er niet van?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:53 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik had hier een beetje regen, 1 flits en 2 keer een donder. Ik ga nu verder door het leven als een intens gelukkig mens.
Het zal mij aan mijn reet roesten, echte storm wordt het toch niet. Die van laatst was wel mooi .. daar was zelfs mijn dorpje niet op berekend, nog nooit meegemaakt in 35 jaar tijd. Recordje gepakt, alles.quote:
Nee, bedoel meer dat je niet goed tegen onweer kanquote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:55 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het zal mij aan mijn reet roesten, echte storm wordt het toch niet. Die van laatst was wel mooi .. daar was zelfs mijn dorpje niet op berekend, nog nooit meegemaakt in 35 jaar tijd. Recordje gepakt, alles.
Heb ik geen last van, vind het wel mooi. Maar het is nu alweer doodstil.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:56 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, bedoel meer dat je niet goed tegen onweer kan
Ik vind het ook wel mooi.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:57 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Heb ik geen last van, vind het wel mooi. Maar het is nu alweer doodstil.
Jij moet je niet zo aanstellen, je komt over als een mietje manquote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:57 schreef Mani89 het volgende:
Ik had ooit de grootste onweerfobie die je kan bedenken, gelukkig ben ik daar redelijk van genezen.
Nee toch!quote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:57 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jij moet je niet zo aanstellen, je komt over als een mietje man
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:57 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel mooi.
[..]
Jij moet je niet zo aanstellen, je komt over als een mietje man
Jij kan nu trouwens zien dat ik weinig actueels op Strava heb staan, maar ik ben wel benieuwd wat je van mijn tochtje van net geen 70km vindt? Dat is een leuk rondje geweest toch, voor op een MTB die niet veel harder kan dan 30/35 op een recht stuk.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:57 schreef Mani89 het volgende:
Ik had ooit de grootste onweerfobie die je kan bedenken, gelukkig ben ik daar redelijk van genezen.
DM even de link want ik zie geen ritjes van meer dan 40km.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:59 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Jij kan nu trouwens zien dat ik weinig actueels op Strava heb staan, maar ik ben wel benieuwd wat je van mijn tochtje van net geen 70km vindt? Dat is een leuk rondje geweest toch, voor op een MTB die niet veel harder kan dan 30/35 op een recht stuk.
Ja, dat gaat wel weer gebeuren.. en dan zet ik ook betere tijden neer. Want bij deze rit was ik ook getuige van een ongeval en ben ik tussendoor ook nog even naar huis geweest om bitterballen te bakkenquote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:06 schreef Mani89 het volgende:
Wow dat is inderdaad een flink ritje Yoki, ik zou zeggen, doe dat vaker!
Donja is panisch voor onweer en vuurwerk, Swift heeft nergens last van. Het gaat trouwens een beetje kut met Donja, dat is niet zo leuk maar zit er aan te komen .. 11 jaar, oud beestjequote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:07 schreef Njosnavelin het volgende:
Mijn hond heeft ook een onweerfobie. Ik negeer het gewoon.
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:07 schreef Specularium het volgende:
Om de een of andere reden lukt het Wibi niet echt allemaal.
Yasmin en ik approve this message.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:08 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, dat gaat wel weer gebeuren.. en dan zet ik ook betere tijden neer. Want bij deze rit was ik ook getuige van een ongeval en ben ik tussendoor ook nog even naar huis geweest om bitterballen te bakken
Beter ook, anders blijft hij voor alles bang.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:07 schreef Njosnavelin het volgende:
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:08 schreef Yasmin23 het volgende:
Specu?
http://www.wtf.nl/bizar/3(...)zwitserse-alpen.html
Gewoon een mongool dus.quote:conceptueel ontwerper
Misschien was ik in een vorig leven wel een hond.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:07 schreef Njosnavelin het volgende:
Niks voor jou?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
[..]
Gewoon een mongool dus.
Hoog en droogquote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Leef je nog overigens? Als ik P2000 moet geloven is BoZ van de kaart geveegd?
Gelukkig maar, wat zouden we zonder jou moetenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet je nog even een maandje wachten dan komen alle fabrikanten met hun nieuwe shit. Samsung heeft wel al wat bekend gemaakt.. zoals een grotere S6 Edge (hahah Fylax).quote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:24 schreef Yasmin23 het volgende:
Komen er dit jaar trouwens nog hele spannende telefoon op de markt?
Goffer jij bent snelquote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig maar, wat zouden we zonder jou moeten
+bonusfoto
[ afbeelding ]
Ja precies. Kwam net thuis en alle deuren in huis stonden open, ze waren overal gaan schuilen. Wel een beetje zieilig.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:10 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Beter ook, anders blijft hij voor alles bang.
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:25 schreef maily het volgende:
[..]Het enige juiste antwoord hierop is; LTKDVSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar zijn die dan voor begin volgend jaar? Mag geloof ik in november nieuwe telefoon uitkiezen.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Moet je nog even een maandje wachten dan komen alle fabrikanten met hun nieuwe shit. Samsung heeft wel al wat bekend gemaakt.. zoals een grotere S6 Edge (hahah Fylax).
Geen idee wat de releasedatums zijn. Moet je in DIG wezenquote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Maar zijn die dan voor begin volgend jaar? Mag geloof ik in november nieuwe telefoon uitkiezen.
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:25 schreef maily het volgende:
[..]Ja gewenning, ik begin altijd met een hoofdletterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mwa, is van een halfuurtje geleden ofzoquote:
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Te laat.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:27 schreef maily het volgende:
[..]
Met een lekkend iets .... -- edit -- doe maar nie![]()
Ik ging net mijn foto's uploaden.quote:
Dope!quote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:29 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik ging net mijn foto's uploaden.
Ja post eens wat cultureel verantwoorde content in dit topic. De schijtlol is nu wel weer leuk geweest, of eigenlijk niet natuurlijk.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:29 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik ging net mijn foto's uploaden.
Jij zou 2 uur geleden al weg gaan.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja post eens wat cultureel verantwoorde content in dit topic. De schijtlol is nu wel weer leuk geweest, of eigenlijk niet natuurlijk.
Nee hoor.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:32 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jij zou 2 uur geleden al weg gaan.
Vertel ons er alles over.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:32 schreef YokiKater het volgende:
Ik heb een geile auto op het oog. Struggles.
Nou inderdaad, met zijn Community.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:32 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jij zou 2 uur geleden al weg gaan.
Foto?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:32 schreef YokiKater het volgende:
Ik heb een geile auto op het oog. Struggles.
Ja, want het was hier toch allemaal kut.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nou inderdaad, met zijn Community.
Nice!quote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]
http://www.autotrack.nl/tweedehands/subaru/impreza/12268395
Ga je streetracen Yoki?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ben geboren met een stuur in mijn handen ..quote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nice!
Durf je wel te rijden nu dan?
Die heb ik ook weleens gezien ....quote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee maar bedoel met de pleinvrees. tenminste dat is het toch?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:35 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ben geboren met een stuur in mijn handen ..
Geweldige auto'squote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ehm ... lijkt op "tiptoe through the tulips" .....quote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:34 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Die gaat wel supersnel.
Maar hoe gaat die dans?
Ik heb geen idee wat dat is, maar het klinkt gezellig!quote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:35 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Neuh, maar ik zou wel weer naar meetings gaan en af en toe een trackday doen.
In een auto zit je in je eigen wereldje heh, en als het niet gaat dan zet je hem lekker aan de kant. Maar autorijden heeft mij altijd goed gedaan .. ik ben een petrolhead.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee maar bedoel met de pleinvrees. tenminste dat is het toch?
Sowieso autorijdenquote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:38 schreef YokiKater het volgende:
[..]
In een auto zit je in je eigen wereldje heh, en als het niet gaat dan zet je hem lekker aan de kant. Maar autorijden heeft mij altijd goed gedaan .. ik ben een petrolhead.
Een meeting snap je wel neem ik aan, een trackday is een meeting op een afgehuurd circuit. Dus lekker rondjes op het circuit rijden met een clubje.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat dat is, maar het klinkt gezellig!
Coolquote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:38 schreef YokiKater het volgende:
[..]
In een auto zit je in je eigen wereldje heh, en als het niet gaat dan zet je hem lekker aan de kant. Maar autorijden heeft mij altijd goed gedaan .. ik ben een petrolhead.
Cool!quote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:39 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Een meeting snap je wel neem ik aan, een trackday is een meeting op een afgehuurd circuit. Dus lekker rondjes op het circuit rijden met een clubje.
Nou, dat zijn de struggels.. beter hou ik geld apart of steek ik het in andere zaken omdat dit ook weer zo'n risico is. Onderhoud, benzine, eventueel schade rijden, etc. En je zit sowieso al met een extra vaste lasten kostenpost als ik een auto op mijn naam ga zetten.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:39 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Cool
Heb je het geld voor die auto?
Hoezo kapot gereden?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:41 schreef YokiKater het volgende:
Ik heb al dik 30.000 euro kapot gereden in mijn leven (excl. brandstof) .. dus ja. Wat is wijsheid.
Erg?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:43 schreef Fokker89 het volgende:
Ik heb voor mezelf nooit schade gereden, wel een keer met de auto van mijn vader
Ja een auto kopen om te races is eigenlijk niet wijs toch?:Pquote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:41 schreef YokiKater het volgende:
Ik heb al dik 30.000 euro kapot gereden in mijn leven (excl. brandstof) .. dus ja. Wat is wijsheid.
De wat?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:36 schreef maily het volgende:
[..]
Ehm ... lijkt op "tiptoe through the tulips" .....
Nee op een parkeerplaats, ik reed achteruit, en de ander ook. Dus de schuld van 50-50. Nauwelijks schade zichtbaar bij beide auto's maar kostte alsnog 1200 euro geloof ikquote:
Als je wil racen moet je wel willen investeren en de schade financieel kunnen incasseren.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:44 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja een auto kopen om te races is eigenlijk niet wijs toch?:P
Een auto van 15.000 gulden total loss gereden (op mijn verjaardagquote:
1200 euro?? Wow, hoe kan dat als er nauwelijks schade was?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:45 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee op een parkeerplaats, ik reed achteruit, en de ander ook. Dus de schuld van 50-50. Nauwelijks schade zichtbaar bij beide auto's maar kostte alsnog 1200 euro geloof ik
Ik zou hem als daily driver gebruiken en af en toe even doortrekken, en 1 a 2 keer per jaar op het circuit uitlaten.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:44 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja een auto kopen om te races is eigenlijk niet wijs toch?:P
Bumper was wat ontzet, kleine krasjes op, maar de tegenpartij liet het repareren, dus dan kon mijn vader het net zo goed ook doen, anders kostte hem het alsnog zijn eigen risico, zonder dat hij wat liet doen.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
1200 euro?? Wow, hoe kan dat als er nauwelijks schade was?
Oja dat had je eens verteld, van dat ongeluk. Pfoe.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:47 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Een auto van 15.000 gulden total loss gereden (op mijn verjaardag) en een andere auto waar 20.000 euro in zat uiteindelijk voor 1100 euro weg moeten doen, en nog wat goedkope autootjes/projectjes die uiteindelijk weg moesten ivm financiele omstandigheden.
Het is niet zo dat die dingen goede investeringen zijn, tenzij je iets heel unieks koopt en er daarna helemaal niets mee doet.
Oh okee.. Hmpf, wel veel geld voor een paar krasjes op een bumper.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:49 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Bumper was wat ontzet, kleine krasjes op, maar de tegenpartij liet het repareren, dus dan kon mijn vader het net zo goed ook doen, anders kostte hem het alsnog zijn eigen risico, zonder dat hij wat liet doen.
Nja wat is verstandig. Je moet ook plezier hebben toch. Als je niet in de problemen komt waarom niet?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:49 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik zou hem als daily driver gebruiken en af en toe even doortrekken, en 1 a 2 keer per jaar op het circuit uitlaten.
Nogal achterlijk jaquote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:50 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh okee.. Hmpf, wel veel geld voor een paar krasjes op een bumper.
Wow! Heel erg mooi Njos!quote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:47 schreef Njosnavelin het volgende:
Nou heb even wat random foto's uitgekozen voor wibi
Montreal
[ afbeelding ]
Algonquin park
[ afbeelding ]
Killarney park
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niagara Falls
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toronto
[ afbeelding ]
Ja, met die Volvo.. die reed ik met iets van 60 tegen een boom, was ie 10 cm korter geworden.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:49 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oja dat had je eens verteld, van dat ongeluk. Pfoe.
Ja is ook echt geweldig daar, echt heel bijzonder om mee te mogen maken. We waren er 2,5 week in totaal, daarvoor ook nog 2 weken in de VS.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:52 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Wow! Heel erg mooi Njos!
Niagara Falls.![]()
Hoe lang was je er?
Ziet er echt tof uit.
Dankje!quote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:55 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dankje!
Die 2e foto van Killarney was trouwens serieus genomen vanaf waar onze tent stond. Zo'n uitzicht vanaf je kampeerplek, heel tof.
Prachtig!quote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:47 schreef Njosnavelin het volgende:
Nou heb even wat random foto's uitgekozen voor wibi
Montreal
[ afbeelding ]
Algonquin park
[ afbeelding ]
Killarney park
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niagara Falls
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toronto
[ afbeelding ]
Mooi hoor.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja is ook echt geweldig daar, echt heel bijzonder om mee te mogen maken. We waren er 2,5 week in totaal, daarvoor ook nog 2 weken in de VS.
Neger asjeblieft.. ik had mijn KNAF licensie eerder dan mijn rijbewijs, heb cursussen gehad, alles. Kombaan gereden, anti-slip, driften, rijvaardigheid.. de hele teringzooi. Maar als je tiefushard op de foute bandjes op gravel gaat rijden en je komt op een smal weggetje vast te zitten in een berm ..quote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:53 schreef Fokker89 het volgende:
HA HA
YOKI KAN NIET RIJDEN!!!111!1
okquote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:57 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Neger asjeblieft.. ik had mijn KNAF licensie eerder dan mijn rijbewijs, heb cursussen gehad, alles. Kombaan gereden, anti-slip, driften, rijvaardigheid.. de hele teringzooi. Maar als je tiefushard op de foute bandjes op gravel gaat rijden en je komt op een smal weggetje vast te zitten in een berm ..
Het is dat ik geen videorecorder heb (en moet ook weer zo'n dingetje hebben om VHS te kunnen digitaliseren) want ik heb ergens nog wel wat leuke videos op VHS en 8mm liggen (zo ging dat in die tijd).
Iedereen weet dat je gewoon een baas bent Yoki.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:57 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Neger asjeblieft.. ik had mijn KNAF licensie eerder dan mijn rijbewijs, heb cursussen gehad, alles. Kombaan gereden, anti-slip, driften, rijvaardigheid.. de hele teringzooi. Maar als je tiefushard op de foute bandjes op gravel gaat rijden en je komt op een smal weggetje vast te zitten in een berm ..
Het is dat ik geen videorecorder heb (en moet ook weer zo'n dingetje hebben om VHS te kunnen digitaliseren) want ik heb ergens nog wel wat leuke videos op VHS en 8mm liggen (zo ging dat in die tijd).
Nee dat is wel een eindje uit de richtingquote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:56 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Mooi hoor.
Ben je toevallig ook in California of Florida geweest?
Precies. No Fear, alles.. 2nd place is the 1st loser. #winning. Maar ook het beste paard struikelt wel eens.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Iedereen weet dat je gewoon een baas bent Yoki.
Zo is dat.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 00:00 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Precies. No Fear, alles.. 2nd place is the 1st loser. #winning. Maar ook het beste paard struikelt wel eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |