Het was al duidelijk dat het een juridisch lichtgewicht is, maar hij benadrukt het zelf ook nog even.quote:
Hij doet ook mee aan de reeks van kijken in de ziel met rechters.quote:Op maandag 17 augustus 2015 20:45 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het was al duidelijk dat het een juridisch lichtgewicht is, maar hij benadrukt het zelf ook nog even.
Ergerlijk he. Hij heeft alleen maar civiele bulkzaakjes gedaan, en dan gaat hij in zo'n programma een beetje gewichtig doen.quote:Op maandag 17 augustus 2015 20:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hij doet ook mee aan de reeks van kijken in de ziel met rechters.
Jip en Jannekequote:
Hakkie en Takkie, we blijven wel in Ome Henk-sferen zo.quote:
En hij noemt zich een sportman.quote:Op maandag 17 augustus 2015 21:02 schreef noodgang het volgende:
[..]
Wel knap als dat op de 500 meter lukt
Bedankt, ik moest er even aan worden herinnerd dat KLB een subforum voor verstandelijk beperkten is.quote:Op maandag 17 augustus 2015 21:51 schreef Mylene het volgende:
KLB / Kneus bij "De slimste mens" die een bril nodig heeft
Staat een filmpje in dat topic dat dateert van 6 juli. Hierin is Diederik te zien. Wanneer wordt het wel niet opgenomen?quote:Op maandag 17 augustus 2015 21:51 schreef Mylene het volgende:
KLB / Kneus bij "De slimste mens" die een bril nodig heeft
In juni ofzo. De winnaar is voor het begin van het seizoen al bekend volgens mij.quote:Op maandag 17 augustus 2015 22:31 schreef Djeez het volgende:
[..]
Staat een filmpje in dat topic dat dateert van 6 juli. Hierin is Diederik te zien. Wanneer wordt het wel niet opgenomen?
Hij verneukte het bij het schaatsen, verreweg het makkelijkste filmpje.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 00:52 schreef bloodymary1 het volgende:
Sjoerd er uit, terwijl hij duidelijk de slimste was.
En bij de galerij waar hij zelfs het Sint Pietersplein niet herkendequote:Op dinsdag 18 augustus 2015 00:57 schreef Szura het volgende:
[..]
Hij verneukte het bij het schaatsen, verreweg het makkelijkste filmpje.
Ik dacht altijd dat het op de uitzenddag werd opgenomenquote:Op maandag 17 augustus 2015 23:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
In juni ofzo. De winnaar is voor het begin van het seizoen al bekend volgens mij.
De allerlaatste uitzending wordt besloten opgenomen.quote:Op maandag 17 augustus 2015 23:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
In juni ofzo. De winnaar is voor het begin van het seizoen al bekend volgens mij.
Oeh dat klopt ja, hij wist wel heel weinig te herkennen in Rome.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 01:21 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
En bij de galerij waar hij zelfs het Sint Pietersplein niet herkende
En als lid van de 'onderwijspartij' niet eens weten waar gangbare afkortingen voor onderwijsvormen voor staan is ook wel wat jammer.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 01:21 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
En bij de galerij waar hij zelfs het Sint Pietersplein niet herkende
Whisky met ijs, dan val je bij mij wel af. Heeft vast ook puntige knieën.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 20:41 schreef silverhill het volgende:
Een vrouw met smaakAlleen nog dat ijs afleren.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 20:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Whisky met ijs, dan val je bij mij wel af. Heeft vast ook puntige knieën.
Dat achterlijke gedoe kan ik echt niet uitstaan. Ik kan me ook niet voorstellen dat kinderen dat wel leuk vinden.quote:
geen schijn van kans.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 20:47 schreef SonicVolcano het volgende:
Deze vrouwGa maar lekker dansen.
dat vind ik wel een compliment. Vlietuigspottersquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 20:57 schreef zoem het volgende:
Wel heel weinig vliegtuigkennis onder de deelnemers
Nou, cessna had ik nog wel geweten maar die 172 erbij nietquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 20:57 schreef zoem het volgende:
Ja ik kwam nog wel tot 7 en ik ben nou ook niet echt een vliegtuigkenner.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 20:57 schreef zoem het volgende:
Dat type is zo'n beetje het populairste vliegtuigjequote:Op dinsdag 18 augustus 2015 20:58 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Nou, cessna had ik nog wel geweten maar die 172 erbij niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |