Deelnemersquote:De succesvolle kennisquiz is weer iedere werkdag om 20:30 uur te zien op Nederland 2. Onder leiding van presentator Philip Freriks en het kritisch oog van eenmansjury Maarten van Rossem gaan dagelijks 3 prominente Nederlanders de strijd aan in de vragenarena. Op vrijdag 29 augustus is de finale en weten we wie deze zomer De slimste mens is geworden!
Beste milf idd.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 21:00 schreef gosschalks het volgende:
Heleen van Royen mag er ook wezen
Let's hope soquote:Op donderdag 13 augustus 2015 21:02 schreef Tagliano het volgende:
Dan die knaap van de Speld er maar uit
Christanne is mooi, en mag daarom blijvenquote:Op donderdag 13 augustus 2015 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
We hebben nu ook drie kutkandidaten. Joost is puur walgelijk, Diederik is quasi-grappig en Christanne is heel beperkt qua kennis
Precies!quote:Op donderdag 13 augustus 2015 21:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Christanne is mooi, en mag daarom blijven
Pfoe, daar werd ik echt mee doodgegooidquote:
RTquote:Op donderdag 13 augustus 2015 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pfoe, daar werd ik echt mee doodgegooid
opperkleurder en essnhills kunnen dit ook bevestigen.quote:
Is wel handig ja, nu heeft ze een duidelijk nadeel.quote:
Deze was ook wel heel dom hoorquote:Op donderdag 13 augustus 2015 21:06 schreef Sked het volgende:
[..]
Zipportal heb ik nog nooit kunnen betrappen op een goede opmerking
Hij had dat derde antwoord ook wel gegeven denk ikquote:Op donderdag 13 augustus 2015 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tsja, ongelofelijk dom gespeeld.
gooi het er maar uitquote:Op donderdag 13 augustus 2015 21:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Flikker nou es een kut op,KUT PHILLIP. Serieus, t slimst wat ze had kunnen doen is naar 1 seconde laten zakken. Maar het autistische bemoeien van Philip zorgt ervoor dat t zover niet komt. Hij hoort zich echt zo niet met t spel te bemoeien. Godver wat een vervelende kerel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |