Is dat al weer 6 jaar geleden ja?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:12 schreef Take_A_Picture het volgende:
[..]
25-26 mei 2009. Dat was episch!
Nu valt het (hier) wel mee. Alles gaat langs ons. Zie dat t wel in den haag los gaatmaar leiden e.o. pist denk naast de post.
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:12 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
"een keer"? Een paar weken geleden ook al: heel het zuiden gaat eraan, het oosten verzuipt, Schagen en Den Helder verdrinken... en Zaandam heeft 4 druppels gehad.
Sterrenburg hier, 2 inslagen.quote:
MOAAAR YES MOAARRRRquote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:11 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
En nog meer voor Breda
Ik zit dan wel niet in een flat maar ik zit op de 2e verdieping maar al die hevige flitsen maken mij nerveus. Ik hoor ook veel inslagenquote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:19 schreef Vault-Boy het volgende:
Echt man die hele felle flitsen zijn best creepy man. Ben dan echt bang dat het hier zal inslaan, ondanks we op de flat wel bliksemgeleiders hebben.
Hè toefjesquote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:20 schreef Toefjes het volgende:
Wat een gigantische lichtshowWel een beetje creepy inderdaad, licht uit, gordijnen open en de relax-stoel in chillstand. genieten
Yep, trekt er ten zw langs, over Reusel-Hilvarenbeekquote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Volgens mij gaat hij echt recht langs Eindhoven
Ziet er wel vet creepy uit zoquote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:24 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Yep, trekt er ten zw langs, over Reusel-Hilvarenbeek
Ja he. Zit hier ook niet helemaal op mijn gemak nu.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:21 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik zit dan wel niet in een flat maar ik zit op de 2e verdieping maar al die hevige flitsen maken mij nerveus. Ik hoor ook veel inslagen
Soms is het gewoon verlicht als bij dag. Epischquote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:22 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Hè toefjesgaat goed tekeer in Rotterdam. Net een dikke inslag dichtbij ergens.
Komt goed ouwe reus, als je bang bent kruip je gewoon tegen je vriendin aan. Alleen staat dat niet heel erg stoer.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:25 schreef Maver24 het volgende:
Godverdomme. Ik kijk even naar buiten. Vol verblind door een bliksemschicht wat precies voor me was. Kaarsrecht naar beneden. Ik schrik me de pleuris
Hou op ja. Keek net toen ik in de woonkamer stond uit het raam en schrok me ook rot. Ook zo'n super fel ding recht voor me. En snel daarna een keiharde knalquote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:25 schreef Maver24 het volgende:
Godverdomme. Ik kijk even naar buiten. Vol verblind door een bliksemschicht wat precies voor me was. Kaarsrecht naar beneden. Ik schrik me de pleuris
Hahaha. Nou ik moet zeggen. Ik krijg het er van op me zenuwen. Heb de lamellen in de keuken maar dicht gedaan.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Komt goed ouwe reus, als je bang bent kruip je gewoon tegen je vriendin aan. Alleen staat dat niet heel erg stoer.
Die zag k ook..quote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:22 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Hè toefjesgaat goed tekeer in Rotterdam. Net een dikke inslag dichtbij ergens.
Hier gordijnen ook dicht gedaan en wat lampen aangelatenquote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:30 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Hahaha. Nou ik moet zeggen. Ik krijg het er van op me zenuwen. Heb de lamellen in de keuken maar dicht gedaan.
Hier de gordijnen juist open, wil zoveel mogelijk hiervan meekrijgen. Binnen zit je wel veilig. En mocht ik gaan door deze weersomstandigheden is het een spectaculair slot. Beter dan dat je je hoofd stoot ofzo.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:30 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Hahaha. Nou ik moet zeggen. Ik krijg het er van op me zenuwen. Heb de lamellen in de keuken maar dicht gedaan.
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:12 schreef Take_A_Picture het volgende:
[..]
25-26 mei 2009. Dat was episch!
Nu valt het (hier) wel mee. Alles gaat langs ons. Zie dat t wel in den haag los gaatmaar leiden e.o. pist denk naast de post.
Ik ga voorlopig ook niet liggen hahaquote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Hier gordijnen ook dicht gedaan en wat lampen aangelatenben bang voor onweer
Ja nog steeds. Die klap was heftig. Was erg dichtbijquote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:31 schreef marcel-o het volgende:
[..]
Die zag k ook..
Zieke klap
Nogsteeds negerwaard?
Ik lig met een dekentje op de bank bij de hondquote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:32 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ik ga voorlopig ook niet liggen haha
Vanuit Eindhoven is het allemaal een beetje op afstand te volgen idd. Maar het is iig nog niet het laatste wat hier langs trekt. Wat er nog aan zit te komen (mits het niet inzakt) draait mooi het land in... Buien voor Eindhoven komen straks wellicht vanuit Duitsland het land binnen.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:24 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Yep, trekt er ten zw langs, over Reusel-Hilvarenbeek
De donder en de klap vind ik niet zo erg maar die flitsen vind ik maar niks. Wel waaide vanavond bijna mijn tuintafel van het balkon. Wind van onder en dat ding steeg op.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hier de gordijnen juist open, wil zoveel mogelijk hiervan meekrijgen. Binnen zit je wel veilig. En mocht ik gaan door deze weersomstandigheden is het een spectaculair slot. Beter dan dat je je hoofd stoot ofzo.
Dat is wel schattigquote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik lig met een dekentje op de bank bij de hond
Ik wil het niet hebben.. Ze houden het maar..quote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:34 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Vanuit Eindhoven is het allemaal een beetje op afstand te volgen idd. Maar het is iig nog niet het laatste wat hier langs trekt. Wat er nog aan zit te komen (mits het niet inzakt) draait mooi het land in... Buien voor Eindhoven komen straks wellicht vanuit Duitsland het land binnen.
Die ligt te snurken haha. Is niet zo snel onder de indruk. Gelukkig maarquote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat is wel schattigJe hond zal minstens net zo bang zijn. Komt goed joh
Awquote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik lig met een dekentje op de bank bij de hond
De kat van ons die schrok zich net ook het apenzuur bij die dikke knal. Vloog naar beneden onder het bedquote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat is wel schattigJe hond zal minstens net zo bang zijn. Komt goed joh
Naja, dan heb je ons altijd nogquote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Die ligt te snurken haha. Is niet zo snel onder de indruk. Gelukkig maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |