Is dat al weer 6 jaar geleden ja?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:12 schreef Take_A_Picture het volgende:
[..]
25-26 mei 2009. Dat was episch!
Nu valt het (hier) wel mee. Alles gaat langs ons. Zie dat t wel in den haag los gaatmaar leiden e.o. pist denk naast de post.
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:12 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
"een keer"? Een paar weken geleden ook al: heel het zuiden gaat eraan, het oosten verzuipt, Schagen en Den Helder verdrinken... en Zaandam heeft 4 druppels gehad.
Sterrenburg hier, 2 inslagen.quote:
MOAAAR YES MOAARRRRquote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:11 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
En nog meer voor Breda
Ik zit dan wel niet in een flat maar ik zit op de 2e verdieping maar al die hevige flitsen maken mij nerveus. Ik hoor ook veel inslagenquote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:19 schreef Vault-Boy het volgende:
Echt man die hele felle flitsen zijn best creepy man. Ben dan echt bang dat het hier zal inslaan, ondanks we op de flat wel bliksemgeleiders hebben.
Hè toefjesquote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:20 schreef Toefjes het volgende:
Wat een gigantische lichtshowWel een beetje creepy inderdaad, licht uit, gordijnen open en de relax-stoel in chillstand. genieten
Yep, trekt er ten zw langs, over Reusel-Hilvarenbeekquote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Volgens mij gaat hij echt recht langs Eindhoven
Ziet er wel vet creepy uit zoquote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:24 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Yep, trekt er ten zw langs, over Reusel-Hilvarenbeek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |