Ruim 60 ontladingen per minuut in regio Breda.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:40 schreef Rabieluh het volgende:
Holy shit wat een geweld in breda, haren NEK, vel kip, alles
in 020 rustig....quote:
nog meer? Mn tuin is al verzopen, de hond ligt on de bank en de katten zijn nergens te vinden.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:42 schreef Vault-Boy het volgende:
Vanaf 23:30 moet het weer los gaan hier als ik buienradar moet geloven. 70mm regen kan er dan weer vallen.
de was is wel binnen?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
nog meer? Mn tuin is al verzopen, de hond ligt on de bank en de katten zijn nergens te vinden.
Was kun je gewoon laten hangen. Is morgenvroeg droog.quote:
Gelukkig welquote:
Het zwakt nu af, enorm genoten van dit spektakel.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:50 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Ruim 60 ontladingen per minuut in regio Breda.
[ afbeelding ]
Eerst veel onweer die in de wolken bleef, nu meer inslagen.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:59 schreef Maver24 het volgende:
Het onweert nu harder dan in het begin in Rotterdam. Hoe komt dat?
Die van mij ook, heerlijk die verkoelingquote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:00 schreef yvonne het volgende:
Mn achterdeur staat open en ik durf m niet dicht te doen
Nee hoor, de meteoren vallen nog steeds, alleen kun je ze niet zien als het bewolkt isquote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:04 schreef Toefjes het volgende:
De sterrenregen van vannacht is zeker komen te vervallen?
Dit doet mij denken aan al die nachten dat er he-le-maal niks gebeurde.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit doet Mij toch een beetje denken aan een bepaalde nacht in mei paar jaar geleden waarin het compleet los ging in bijna heel Nederland.
Mooi tochquote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:08 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dit doet mij denken aan al die nachten dat er he-le-maal niks gebeurde.
Die nacht dat half FOK! Hier zat te posten?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit doet Mij toch een beetje denken aan een bepaalde nacht in mei paar jaar geleden waarin het compleet los ging in bijna heel Nederland.
Haha dat weet ik niet. Zat die nacht niet actief op fok, maar kan me voorstellen van wel want zo''n beetje heel Nederland sliep die nacht nietquote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die nacht dat half FOK! Hier zat te posten?
Welke wijk?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:09 schreef Vault-Boy het volgende:
Fuck man normaal ben ik niet bang, maar nu net 3 keer super felle en super snelle keiharde donders. Volgens mij ook een paar keer ingeslagen hier in de buurt. Fuck schrok me kapot.
25-26 mei 2009. Dat was episch!quote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
"een keer"? Een paar weken geleden ook al: heel het zuiden gaat eraan, het oosten verzuipt, Schagen en Den Helder verdrinken... en Zaandam heeft 4 druppels gehad.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mooi toch
Mogen wij ook een keer lol
Er is een nacht geweest dat we met zn allen hier zaten te posten, het ging me tekeerquote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha dat weet ik niet. Zat die nacht niet actief op fok, maar kan me voorstellen van wel want zo''n beetje heel Nederland sliep die nacht niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |