Iets meer naar het oosten aub.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:06 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
Er komt weer iets nieuws aan
Schild van Breda is verplaatst naar Eindhoventwitter:weermanreinier twitterde op donderdag 13-08-2015 om 22:06:41Opmerkelijk actieve nieuwe onweersbui nabij Turnhout en Malle, Belgie, koerst aan op Breda. reageer retweet
Ja, is nu voorbij.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:10 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Daarnet keiharde regen in Den Haag en heel mooie flitsen richting de kust.
Proest, hahaquote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:08 schreef Glitter_Aardbei het volgende:
Aangezien het Donderdag is verwacht ik eigenlijk wel meer dan alleen regen en bliksem hoor...
Hopelijk geniet ik er dan wel van. Ik zat op de fiets daarnet toen het losging...quote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, is nu voorbij.
Maar we mogen rond 00.00 op herhaling...
twitter:weermanreinier twitterde op donderdag 13-08-2015 om 22:12:16A20 thv Kleinpolderplein richting HoekvanHolland afgesloten door wateroverlast. Toch is daar 'maar' 15mm regen gevallen. reageer retweet
Dat is wel een gevalletje van slecht getimedquote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:12 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Hopelijk geniet ik er dan wel van. Ik zat op de fiets daarnet toen het losging...
Noordwaards bitte!quote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:06 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
Er komt weer iets nieuws aan
Haha ik dacht op tijd thuis te zijn, voordat het écht los ging. Nee dus.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is wel een gevalletje van slecht getimed![]()
komt al richting jouquote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:08 schreef Houtenbeen het volgende:
Schild van Breda is verplaatst naar Eindhoventwitter:weermanreinier twitterde op donderdag 13-08-2015 om 22:06:41Opmerkelijk actieve nieuwe onweersbui nabij Turnhout en Malle, Belgie, koerst aan op Breda. reageer retweet
![]()
ze lijken dezelfde draai te maken als de eerdere buien of niet?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:12 schreef Junglebeast het volgende:
Hopelijk gaan deze buien nog langs het het midden en oosten van het land.
[ afbeelding ]
Ik hoop met je mee, maar heb er een hard hoofd in.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:12 schreef Junglebeast het volgende:
Hopelijk gaan deze buien nog langs het het midden en oosten van het land.
[ afbeelding ]
Met een luchtvochtigheid van 70%. Bah bah...vies plakweer.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:17 schreef Burner82 het volgende:
En nog steeds bijna 26 graden buiten....
En dat gaan we morgen de hele dag hebbenquote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:18 schreef Dhalsim het volgende:
[..]
Met een luchtvochtigheid van 70%. Bah bah...vies plakweer.
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:21 schreef Klonk het volgende:
[..]
En dat gaan we morgen de hele dag hebben
HAHAHA ik snap hem donderdag, dan haal je donder er af en dan kan je denken aan donder. Je weet wel van donder en bliksemquote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:08 schreef Glitter_Aardbei het volgende:
Aangezien het Donderdag is verwacht ik eigenlijk wel meer dan alleen regen en bliksem hoor...
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:25 schreef Paul het volgende:
[..]
HAHAHA ik snap hem donderdag, dan haal je donder er af en dan kan je denken aan donder. Je weet wel van donder en bliksemhahahaha
Ik nog denken : stel dat we een bliksemdag zouden hebbenquote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:25 schreef Paul het volgende:
[..]
HAHAHA ik snap hem donderdag, dan haal je donder er af en dan kan je denken aan donder. Je weet wel van donder en bliksemhahahaha
Bliksemdagquote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik nog denken : stel dat we een bliksemdag zouden hebben![]()
Hebben we natuurlijk helemaal niet hahahaha
LIJNTJEquote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:27 schreef kree het volgende:
Flinke regen en onweer in katwijk, nu rustig, maar er komt zo te zien nog een mooi lijntje achter elkaar aan op ramkoers
Kap eens Paulquote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:28 schreef Paul het volgende:
[..]
LIJNTJEHAHAHA SNAP JE HEM
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:28 schreef Paul het volgende:
[..]
LIJNTJEHAHAHA SNAP JE HEM
[ afbeelding ]
Geen lekkere meiden in bikini's die in het water spetteren?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:32 schreef Bosjetulpen het volgende:
Omgeving Bergen op Zoom;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inderdaad, mooi weerlicht te zienquote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:40 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Geen lekkere meiden in bikini's die in het water spetteren?
Anyways... In Eindhoven is het onweer ook te zien in de verte aan de westelijke horizon.
Ruim 60 ontladingen per minuut in regio Breda.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:40 schreef Rabieluh het volgende:
Holy shit wat een geweld in breda, haren NEK, vel kip, alles
in 020 rustig....quote:
nog meer? Mn tuin is al verzopen, de hond ligt on de bank en de katten zijn nergens te vinden.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:42 schreef Vault-Boy het volgende:
Vanaf 23:30 moet het weer los gaan hier als ik buienradar moet geloven. 70mm regen kan er dan weer vallen.
de was is wel binnen?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
nog meer? Mn tuin is al verzopen, de hond ligt on de bank en de katten zijn nergens te vinden.
Was kun je gewoon laten hangen. Is morgenvroeg droog.quote:
Gelukkig welquote:
Het zwakt nu af, enorm genoten van dit spektakel.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:50 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Ruim 60 ontladingen per minuut in regio Breda.
[ afbeelding ]
Eerst veel onweer die in de wolken bleef, nu meer inslagen.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:59 schreef Maver24 het volgende:
Het onweert nu harder dan in het begin in Rotterdam. Hoe komt dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |