quote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:21 schreef Klonk het volgende:
[..]
En dat gaan we morgen de hele dag hebben
HAHAHA ik snap hem donderdag, dan haal je donder er af en dan kan je denken aan donder. Je weet wel van donder en bliksemquote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:08 schreef Glitter_Aardbei het volgende:
Aangezien het Donderdag is verwacht ik eigenlijk wel meer dan alleen regen en bliksem hoor...
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:25 schreef Paul het volgende:
[..]
HAHAHA ik snap hem donderdag, dan haal je donder er af en dan kan je denken aan donder. Je weet wel van donder en bliksemhahahaha
Ik nog denken : stel dat we een bliksemdag zouden hebbenquote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:25 schreef Paul het volgende:
[..]
HAHAHA ik snap hem donderdag, dan haal je donder er af en dan kan je denken aan donder. Je weet wel van donder en bliksemhahahaha
Bliksemdagquote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik nog denken : stel dat we een bliksemdag zouden hebben![]()
Hebben we natuurlijk helemaal niet hahahaha
LIJNTJEquote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:27 schreef kree het volgende:
Flinke regen en onweer in katwijk, nu rustig, maar er komt zo te zien nog een mooi lijntje achter elkaar aan op ramkoers
Kap eens Paulquote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:28 schreef Paul het volgende:
[..]
LIJNTJEHAHAHA SNAP JE HEM
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:28 schreef Paul het volgende:
[..]
LIJNTJEHAHAHA SNAP JE HEM
[ afbeelding ]
Geen lekkere meiden in bikini's die in het water spetteren?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:32 schreef Bosjetulpen het volgende:
Omgeving Bergen op Zoom;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inderdaad, mooi weerlicht te zienquote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:40 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Geen lekkere meiden in bikini's die in het water spetteren?
Anyways... In Eindhoven is het onweer ook te zien in de verte aan de westelijke horizon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |