SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• KNMI begrippen (nederlands)
• Extreem weer begrippen (nederlands)
• Johanns Meteo Uitleg (nederlands)
• Actueel aardbevingen - IJsland + wereld (nederlands/engels)
• Kanaalrat
• Polar Low
• Windschering
• CAPE + Liftedindex
• GFS & Europese weermodel
• Waar woont iedereen?
• Realtime onweermeldingen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Ja daar is hij wel fan van, zou ik ook weer eens moeten doen.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 20:49 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Die zit vast op het terras!
Het regent in België ...twitter:cercleofficial twitterde op donderdag 13-08-2015 om 20:31:58Door de hevige regenval gaat scheidsrechter Delacour pas binnen 10 minuten een beslissing maken of de wedstrijd zal doorgaan. #liecer... reageer retweet
West-Brabantquote:
Schitterendquote:Op donderdag 13 augustus 2015 21:04 schreef rubbereend het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoek van Holland
Ohw wauw mooie fotoquote:Op donderdag 13 augustus 2015 20:54 schreef Bienelientjee het volgende:
Zo raar om te zien!
![]()
[ afbeelding ]
Heel mooie foto's!quote:Op donderdag 13 augustus 2015 21:04 schreef rubbereend het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoek van Holland
nicequote:Op donderdag 13 augustus 2015 21:04 schreef rubbereend het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoek van Holland
Twente: zelfdequote:Op donderdag 13 augustus 2015 21:07 schreef Burner82 het volgende:
Limburg: bewolkt, droog, plakkerig warm
Dat was hier ook. Maar het wordt al weer lichterquote:Op donderdag 13 augustus 2015 21:09 schreef Toefjes het volgende:
In het Zuiden van Rotterdam een helse lucht die nadert. Onheilspellend.
Saaaaaie luchten ook.quote:
Dat is een anti-climax, je hoopt toch op wat spektakelquote:Op donderdag 13 augustus 2015 21:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat was hier ook. Maar het wordt al weer lichter![]()
Mijn vriendin zit er straks middenin als zenaar huis fietstquote:Op donderdag 13 augustus 2015 21:11 schreef MaLo het volgende:
Mensen uit Breda, hoe gaat het met jullie schild?
Komt wel... hoop ik...quote:Op donderdag 13 augustus 2015 21:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat is een anti-climax, je hoopt toch op wat spektakel
Even uitgeschakeld wegens onderhoud.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 21:11 schreef MaLo het volgende:
Hier ook!quote:Op donderdag 13 augustus 2015 21:15 schreef Kuukske het volgende:
Breda Oost is regen, bliksem en donder. En het lijkt nacht buiten.
Ons mooie Twentequote:Op donderdag 13 augustus 2015 21:13 schreef Koelkastje het volgende:
Helemaal vergeten te posten. Afgelopen maandag de zonsondergang in Twente!
[ afbeelding ]
Het hield t onweer hoog in de wolken, wel lekkere bak water en flink wat wind.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 21:11 schreef MaLo het volgende:
twitter:frankdeboosere twitterde op donderdag 13-08-2015 om 21:26:12Grootste neerslaghoeveelheden in het gebied Roeselare -Brugge - Ronse: 30 tot 50 l/m². reageer retweet
erg licht voor 20m geledenquote:Op donderdag 13 augustus 2015 21:26 schreef rubbereend het volgende:
[ afbeelding ]
Scheveningen 20 minuten geleden
Hier was het ook nog redelijk licht toen hoor. Maar de tweet was van toen, dus kan wat eerder zijnquote:
dat zag ik ook net toen ik de ramen boven dicht ging doen...quote:Op donderdag 13 augustus 2015 21:25 schreef Burner82 het volgende:
[ afbeelding ]
Ondertussen in de buurt van Rotterdam (foto kreeg ik van een vriend van me...)
op die manierquote:Op donderdag 13 augustus 2015 21:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Hier was het ook nog redelijk licht toen hoor. Maar de tweet was van toen, dus kan wat eerder zijn
Nee he, al had ik net 2 mooie donders in Breda. De bliksem, als die al komt na de grote bui, zijn wat indrukwekkender.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 21:32 schreef Bienelientjee het volgende:
Het is vooral regen en heel veel flitswerk. Nog geen mooie bliksems en geluiden!
De buien van vanavond/vannacht gaan geen verkoeling brengenquote:Op donderdag 13 augustus 2015 21:34 schreef Vault-Boy het volgende:
Als het dan ook nog even wat gaat afkoelen. Buienradar geeft aan dat het het de hele nacht nog 23 a 24 graden gaat worden pfff.
twitter:janvissersweer twitterde op donderdag 13-08-2015 om 21:30:54Heftige buien in het zuidwesten trekken noord en noordwestwaarts: Bergen op Zoom 47 mm (via Reinier van den Berg). http://t.co/xD1wPgNGh1 reageer retweet
Ik wou net zeggen, ik sta buiten en kan bij wijze van spreken mijn eigen handen niet eens meer zien.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 21:18 schreef Burner82 het volgende:
Voor de mensen die zeggen dat het zo donker is buiten: De zon is ook al onder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |