Hier ook!quote:Op donderdag 13 augustus 2015 21:15 schreef Kuukske het volgende:
Breda Oost is regen, bliksem en donder. En het lijkt nacht buiten.
Ons mooie Twentequote:Op donderdag 13 augustus 2015 21:13 schreef Koelkastje het volgende:
Helemaal vergeten te posten. Afgelopen maandag de zonsondergang in Twente!
[ afbeelding ]
Het hield t onweer hoog in de wolken, wel lekkere bak water en flink wat wind.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 21:11 schreef MaLo het volgende:
Mensen uit Breda, hoe gaat het met jullie schild?
twitter:frankdeboosere twitterde op donderdag 13-08-2015 om 21:26:12Grootste neerslaghoeveelheden in het gebied Roeselare -Brugge - Ronse: 30 tot 50 l/m². reageer retweet
erg licht voor 20m geledenquote:Op donderdag 13 augustus 2015 21:26 schreef rubbereend het volgende:
[ afbeelding ]
Scheveningen 20 minuten geleden
Hier was het ook nog redelijk licht toen hoor. Maar de tweet was van toen, dus kan wat eerder zijnquote:
dat zag ik ook net toen ik de ramen boven dicht ging doen...quote:Op donderdag 13 augustus 2015 21:25 schreef Burner82 het volgende:
[ afbeelding ]
Ondertussen in de buurt van Rotterdam (foto kreeg ik van een vriend van me...)
op die manierquote:Op donderdag 13 augustus 2015 21:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Hier was het ook nog redelijk licht toen hoor. Maar de tweet was van toen, dus kan wat eerder zijn
Nee he, al had ik net 2 mooie donders in Breda. De bliksem, als die al komt na de grote bui, zijn wat indrukwekkender.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 21:32 schreef Bienelientjee het volgende:
Het is vooral regen en heel veel flitswerk. Nog geen mooie bliksems en geluiden!
De buien van vanavond/vannacht gaan geen verkoeling brengenquote:Op donderdag 13 augustus 2015 21:34 schreef Vault-Boy het volgende:
Als het dan ook nog even wat gaat afkoelen. Buienradar geeft aan dat het het de hele nacht nog 23 a 24 graden gaat worden pfff.
twitter:janvissersweer twitterde op donderdag 13-08-2015 om 21:30:54Heftige buien in het zuidwesten trekken noord en noordwestwaarts: Bergen op Zoom 47 mm (via Reinier van den Berg). http://t.co/xD1wPgNGh1 reageer retweet
Ik wou net zeggen, ik sta buiten en kan bij wijze van spreken mijn eigen handen niet eens meer zien.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 21:18 schreef Burner82 het volgende:
Voor de mensen die zeggen dat het zo donker is buiten: De zon is ook al onder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |