Ik ben niet alleen benieuwd naar een foto van jou, maar ook naar wat jij zelf in te brengen hebt. Oftewel: kun jij de ideale schoonzoon definiėren? Wat is de rol van de man? Welke karaktertrekken, gewoontes en verlangens heeft hij? Wat doet en voelt hij? En voldoe jij aan al dat alles (en meer)? Gelukkig kunnen mensen verschillende opvattingen hebben over wat 'goed' is. Of ik zoek, jouw definitie volgend, een 'foute' vrouw. Enfin, die is/wordt dan natuurlijk 'goed' omdat ze, zoals ze is, bij mij past. En dat is denk ik ook het antwoord op je openingspost. Je kunt niet op voorhand zeggen wie 'goed' en wie 'fout' is. Dat is persoonlijk. Uiteindelijk gaat het er om iemand te vinden die bij je past.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 13:32 schreef IdealeSchoonzoon het volgende:
[..]
Gezien haar leeftijd en het nog niet hebben van kinderen, kwam ik tot de conclusie dat ze te dik was. Ik mag aannemen dat zij zich hier ook bewust van was. Ik werd nogal ongemakkelijk om hele tijd op te letten tijdens deze colleges gezien haar niet professionele voorkomen.
Grappig dat je zo in de verdediging schiet. Het enige wat ik doe is kritisch kijken naar iemand die zelf behoorlijk kritisch kijkt naar anderen. Wat mij een goede vrouw maakt heeft verder niets te maken met jouw persoonlijke eisen. Mijn partner zou dat kunnen beamen.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 14:36 schreef IdealeSchoonzoon het volgende:
[..]
Jij hebt al aangegeven mijn grootste nachtmerrie te zijn en nu probeer je een comeback te maken door mij op mijn fouten te wijzen omdat jouw geweten gaat opspelen. Een niet goede vrouw wordt nooit meer een goede vrouw.
Zo zei ik dat niet. Plagiaat plegen in een onderzoeksvoorstel is onmogelijk, zoals tig keren vermeld. Ook jij kan niet fatsoenlijk lezen. Ik heb de mevrouw in kwestie laten zien dat hoofd- en bijzaken onderscheiden moeten worden.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:08 schreef Copycat het volgende:
Zo vreemd dat er geen enkel dekseltje op dat zelfingenomen potje van TS past.
Plagiėren en dan als een kleuter gaan roepen: 'ja, maar jij bent dihik'! Man, man, niveautje.
Nee, je hebt mevrouw geschoffeerd omdat ze je door had. Als een ware proleet.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:23 schreef IdealeSchoonzoon het volgende:
Zo zei ik dat niet. Plagiaat plegen in een onderzoeksvoorstel is onmogelijk, zoals tig keren vermeld. Ook jij kan niet fatsoenlijk lezen. Ik heb de mevrouw in kwestie laten zien dat hoofd- en bijzaken onderscheiden moeten worden.
Grappig dat je iemand terecht wijst, terwijl het onderwerp van deze topic was op om zoek te gaan indicatoren om een goede vrouw te zoeken, gedefinieerd naar mijn maatstaven. Om dan zogenaamd kritisch te doen, terwijl je jezelf als hebt gediskwalificeerd uit deze discussie door te zeggen dat je geen goede vrouw bent, is misplaatst.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Grappig dat je zo in de verdediging schiet. Het enige wat ik doe is kritisch kijken naar iemand die zelf behoorlijk kritisch kijkt naar anderen. Wat mij een goede vrouw maakt heeft verder niets te maken met jouw persoonlijke eisen. Mijn partner zou dat kunnen beamen.
Spreek minder in oorlogkreten en help mij liever om binnen mijn afgebakende kaders een goede vrouw te vinden.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 14:59 schreef Luuntje het volgende:
IdealeSchoonzoon, als je klappen kunt uitdelen moet je ze ook kunnen incasseren.
Lees de inleiding: ik baken het topic af en jullie geven mij antwoord met betrekking tot de indicatoren om een goede vrouw te lezen. Het belang van het vinden van een goede vrouw gaat voor mij op, niet voor anderen.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 14:54 schreef erodome het volgende:
[..]
Waarom denk je dat het voor anderen belangrijk is dat jij, een anoniem figuur op het internet, hun een goede vrouw vindt?
Dat gaat 'm op deze manier niet echt worden ben ik bang.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:26 schreef IdealeSchoonzoon het volgende:
[..]
Spreek minder in oorlogkreten en help mij liever om binnen mijn afgebakende kaders een goede vrouw te vinden.
Mijn inleiding ging het hier over mijn afbakening van wat ik versta onder een goede vrouw om vervolgens tot bepaalde indicatoren te komen. Dus ik ben nog coulant om te zeggen dat er geen hiėrarchie is tussen ons, die is er wel degelijk.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 14:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Daar heb ik helemaal geen moeite mee, ik concludeer alleen maar dat jij moeite hebt met commentaar op jouw handelen incasseren, waarna je enigszins hulpeloos probeert degene die iets over jouw gedrag of handelen opmerkt te beledigen.
Neem eens contact op met bansheeboy. Die heeft soortgelijke ideeėn omtrent mannen en vrouwen.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 14:15 schreef IdealeSchoonzoon het volgende:
[..]
Naar bepaalde zaken is onderzoek gedaan. Zo ook naar alcohol, cola, chips en misschien ook naar duchfaces. Toevallig zag ik ooit op facebook dat die Oostenrijkese (van mijn Domyos topics) een notificatie had dat ze facebook op haar iphone gebruikte oid, terwijl ze voorheen een simpel toestel had, niet eens een smartphone wat ook meer dan prima is. Ik ben hier goed ziek van geweest, want ik had al zo'n vermoeden dat mensen een iphone als status symbool hebben. Uit onderzoek is gebleken dat iphone gebruikers een tweemaal zo'n grote kans op sletterigheid vertonen. Het onderzoek kan ik niet meer terugvinden.
Die indicatoren heb je al lang en breed, die wist je ook al voordat je de topic opende. Verder is het niet meer dan trail and error, je zal dus het er zo nu en dan op moeten wagen. En ja, dat zal ook weleens tegenvallen, in jouw geval wat vaker dan zo af en toe aangezien je dingen nogal snel als problematisch ziet.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:28 schreef IdealeSchoonzoon het volgende:
[..]
Lees de inleiding: ik baken het topic af en jullie geven mij antwoord met betrekking tot de indicatoren om een goede vrouw te lezen. Het belang van het vinden van een goede vrouw gaat voor mij op, niet voor anderen.
Ik LOLde.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:31 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Neem eens contact op met bansheeboy. Die heeft soortgelijke ideeėn omtrent mannen en vrouwen.
Random woord: powertool2
Jij was er bij? Jij kent de exacte woorden die ik gebruikte, dat je dergelijke connotaties toekent? Nou al voor de tweede keer.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, je hebt mevrouw geschoffeerd omdat ze je door had. Als een ware proleet.
Ah, je hebt de boodschap nog enigszins sympathiek proberen te verpakken. Chapeau man.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:40 schreef IdealeSchoonzoon het volgende:
[..]
Jij was er bij? Jij kent de exacte woorden die ik gebruikte, dat je dergelijke connotaties toekent? Nou al voor de tweede keer.
Je bedoelt dat ik mijn pik achterna moet lopen? Nee, bedankt.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:29 schreef aquawoman het volgende:
TS, je klinkt in de OP een beetje alsof je een vrouw ziet als een stereoset: met een checklist waar ze aan moet voldoen, voordat je overweegt om haar aan te schaffen.
Waarom laat je de natuur niet gewoon zijn werk doen en kijk je bij wie je chemie voelt en bij wie je je op je gemak voelt? Je kan toch best ter plekke kijken of je vindt dat haar voordelen opwegen tegen nadelen (want die heeft iedereen, zelfs jijzelf).
Jouw uiteenzetting was duidelijk genoeg. Sorry, maar daar presenteerde je je als een slecht mens.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:40 schreef IdealeSchoonzoon het volgende:
Jij was er bij? Jij kent de exacte woorden die ik gebruikte, dat je dergelijke connotaties toekent? Nou al voor de tweede keer.
Welke woorden kan je dan gebruiken om aan te geven dat iemand dik is en dat het daarom een ernstiger probleem is dan jouw fout die niet op schofferen neerkomen?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:40 schreef IdealeSchoonzoon het volgende:
[..]
Of je hart... Dat je wat minder alles dood probeert te denken.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:44 schreef IdealeSchoonzoon het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ik mijn pik achterna moet lopen? Nee, bedankt.
Ik heb een smartphonequote:Op donderdag 20 augustus 2015 14:26 schreef erodome het volgende:
[..]
Ah gelukkig, ik heb geen i phone, val ik toch wel weer mee
Er zijn toch nog best wat conservatieve enclaves in Nederland? Valt daar niet wat op de kop te tikken? Of anders iets als uniekdating.nl otzo?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:26 schreef IdealeSchoonzoon het volgende:
Spreek minder in oorlogkreten en help mij liever om binnen mijn afgebakende kaders een goede vrouw te vinden.
Waar zeg ik dat dan? Ik heb het over chemie en op je gemak voelen, jij hebt het over je pik achterna lopen.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:44 schreef IdealeSchoonzoon het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ik mijn pik achterna moet lopen? Nee, bedankt.
Behoort tot de mogelijkheden. Echter online dating is uitgesloten. Een goede vrouw plaatst zich niet op een datingsite. Ik ben niet op zoek naar mensen met een beperking of autisme. Ik ben op zoek naar gezonde mensen die buiten hun werk om ook zich buiten het huis nuttig kunnen maken.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:53 schreef nietzman het volgende:
[..]
Er zijn toch nog best wat conservatieve enclaves in Nederland? Valt daar niet wat op de kop te tikken? Of anders iets als uniekdating.nl otzo?
Ik ben niet thuis in de neurowetenschappen, maar het zijn toch bepaalde stofjes waardoor je verliefd wordt en rare dingen met de ander wil doen? Ik berust me op een rationele afweging of een vrouw wel daadwerkelijk iets voorstelt.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:58 schreef aquawoman het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat dan? Ik heb het over chemie en op je gemak voelen, jij hebt het over je pik achterna lopen.
Kennelijk is dat het eerste wat bij jou opkomt. Misschien ben jij dan wel niet zo fatsoenlijk
Eigen schuld, je formuleert uiterst onzorgvuldig. Hoe verwacht je van deze gemeenschap dat ze je helpen bij het vinden van een 'goede' vrouw als je niet eens fatsoenlijk uitlegt wat een 'goede' vrouw nu eigenlijk is in jouw ogen. Want als je een beetje had op gelet dan zou je ook gezien hebben dat zo'n beetje de helft van de posts dat direct of inderect aan je vragen.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:26 schreef IdealeSchoonzoon het volgende:
[..]
En wat heb jij haar te bieden?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 16:01 schreef IdealeSchoonzoon het volgende:
Ik ben op zoek naar gezonde mensen die buiten hun werk om ook zich buiten het huis nuttig kunnen maken.
Vooraleer ik daar aan toe kom, moet ik andere reacties verbeteren omdat ze de inleiding verdraaien of er een eigen interpretatie aan geven. Meerdere malen heb ik toegelicht dat een vrouw zich niet aan seks, alcohol, chips of cola moet vergrijpen en eveneens moet ze geen overgewicht hebben.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 16:03 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Eigen schuld, je formuleert uiterst onzorgvuldig. Hoe verwacht je van deze gemeenschap dat ze je helpen bij het vinden van een 'goede' vrouw als je niet eens fatsoenlijk uitlegt wat een 'goede' vrouw nu eigenlijk is in jouw ogen. Want als je een beetje had op gelet dan zou je ook gezien hebben dat zo'n beetje de helft van de posts dat direct of inderect aan je vragen.
even serieus...quote:Op donderdag 20 augustus 2015 16:01 schreef IdealeSchoonzoon het volgende:
[..]
Behoort tot de mogelijkheden. Echter online dating is uitgesloten. Een goede vrouw plaatst zich niet op een datingsite. Ik ben niet op zoek naar mensen met een beperking of autisme. Ik ben op zoek naar gezonde mensen die buiten hun werk om ook zich buiten het huis nuttig kunnen maken.
Wat stel jij zelf dan wel voor? Je wekt een nogal arrogante indruk.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 16:02 schreef IdealeSchoonzoon het volgende:
[..]
Ik ben niet thuis in de neurowetenschappen, maar het zijn toch bepaalde stofjes waardoor je verliefd wordt en rare dingen met de ander wil doen? Ik berust me op een rationele afweging of een vrouw wel daadwerkelijk iets voorstelt.
Uhh.. Wat?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 16:07 schreef IdealeSchoonzoon het volgende:
[..]
Vooraleer ik daar aan toe kom, moet ik andere reacties verbeteren omdat ze de inleiding verdraaien of er een eigen interpretatie aan geven. Meerdere malen heb ik toegelicht dat een vrouw zich niet aan seks, alcohol, chips of cola moet vergrijpen en eveneens moet ze geen overgewicht hebben.
Precies, ik ben een hele normale man. Ik dacht dat er wel meer mannen zo over denken, maar blijkbaar komen hier bepaalde types die zich aangetrokken voelen tot niet goede vrouwen.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 16:07 schreef FANN het volgende:
[..]
even serieus...
Eigenlijk heb je gewoon recht op je eigen mening en oordeel, dat ten eerste, maar dat je nou alle
vrouwen op een datingssite weg gaat zetten als ''geen goede vrouwen'' is ook wel weer een beetje
kort door de bocht eigenlijk.
Voor de rest zoek je waarschijnlijk gewoon een leuke meid, niet voor één nacht maar voor een
langere relatie, dus ben je wat kritischer dan misschien andere heren hier, eigenlijk
niks mis mee.
Prima toch, blijven de goede vrouwen voor jou over.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 16:13 schreef IdealeSchoonzoon het volgende:
[..]
Precies, ik ben een hele normale man. Ik dacht dat er wel meer mannen zo over denken, maar blijkbaar komen hier bepaalde types die zich aangetrokken voelen tot niet goede vrouwen.
Dat beeld mag je best een beetje bijstellen hoor.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 16:13 schreef IdealeSchoonzoon het volgende:
Precies, ik ben een hele normale man.
Dus alleen vrouwen die aan jouw maatstaven voldoen mogen de discussie met je aangaan?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:25 schreef IdealeSchoonzoon het volgende:
[..]
Grappig dat je iemand terecht wijst, terwijl het onderwerp van deze topic was op om zoek te gaan indicatoren om een goede vrouw te zoeken, gedefinieerd naar mijn maatstaven. Om dan zogenaamd kritisch te doen, terwijl je jezelf als hebt gediskwalificeerd uit deze discussie door te zeggen dat je geen goede vrouw bent, is misplaatst.
Of je kijkt eens naar jezelf, waarom krijg je zoveel "verkeerde" reactie's, zou dat wat te maken kunnen hebben met hoe jij je opstelt, hoe jij het uitlegt?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 16:07 schreef IdealeSchoonzoon het volgende:
[..]
Vooraleer ik daar aan toe kom, moet ik andere reacties verbeteren omdat ze de inleiding verdraaien of er een eigen interpretatie aan geven. Meerdere malen heb ik toegelicht dat een vrouw zich niet aan seks, alcohol, chips of cola moet vergrijpen en eveneens moet ze geen overgewicht hebben.
je krijgt hier geen enkele reactie die helpend is. Als je een goede vrouw zoekt: je vindt er hier geen en ook vind je hier geen tips hoe er wel een te vinden.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 16:13 schreef IdealeSchoonzoon het volgende:
[..]
Precies, ik ben een hele normale man. Ik dacht dat er wel meer mannen zo over denken, maar blijkbaar komen hier bepaalde types die zich aangetrokken voelen tot niet goede vrouwen.
Welke nadelen/foute eigenschappen heb je zelf?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 16:13 schreef IdealeSchoonzoon het volgende:
[..]
Nee daar was ik achter dat er hier geen goede vrouwen zijn en alleen maar makkelijke vrouwen.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 16:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
je krijgt hier geen enkele reactie die helpend is. Als je een goede vrouw zoekt: je vindt er hier geen en ook vind je hier geen tips hoe er wel een te vinden.
Waarom je toch doorgaat met dit topic, is me dan ook een raadsel.
Ik ben zelf maagd en zoek ook een vrouw die nog maagd is. Maar probeer die maar eens te vinden (van 25-35 jaar). Ben zelf niet gelovig en wil er ook niets mee te maken hebben. Daarnaast eis ik ook gewoon een mooie vrouw, iemand die op haar lichaam let. En natuurlijk lief, zorgzaam, sociaal (op een keurige manier) en dezelfde normen en waarden als mij heeft.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 16:13 schreef IdealeSchoonzoon het volgende:
[..]
Op een keurige manier? Vergeet het maar. Zojuist werd ik gedm'd door een paar vrouwelijke users met seksueel getinte berichten. Dus ja, een goede vrouw vinden is gewoon moeilijk te vinden.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 16:59 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ben zelf maagd en zoek ook een vrouw die nog maagd is. Maar probeer die maar eens te vinden (van 25-35 jaar). Ben zelf niet gelovig en wil er ook niets mee te maken hebben. Daarnaast eis ik ook gewoon een mooie vrouw, iemand die op haar lichaam let. En natuurlijk lief, zorgzaam, sociaal (op een keurige manier) en dezelfde normen en waarden als mij heeft.
Ik val op vrouwen.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 16:27 schreef aquawoman het volgende:
[..]
Welke nadelen/foute eigenschappen heb je zelf?
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 17:02 schreef IdealeSchoonzoon het volgende:
[..]
Zojuist werd ik gedm'd door een paar vrouwelijke users met seksueel getinte berichten.
Ja, ik denk dat je dat wel op je buik kan schrijven :pquote:Op donderdag 20 augustus 2015 16:59 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ben zelf maagd en zoek ook een vrouw die nog maagd is. Maar probeer die maar eens te vinden (van 25-35 jaar). Ben zelf niet gelovig en wil er ook niets mee te maken hebben. Daarnaast eis ik ook gewoon een mooie vrouw, iemand die op haar lichaam let. En natuurlijk lief, zorgzaam, sociaal (op een keurige manier) en dezelfde normen en waarden als mij heeft.
Ze vroegen of ik "vanavond even langs kon komen". Zo zie je maar weer, zelfs als je voorbeeldig opstelt, maken vrouwen nog misbruik van je en tonen ze hun ware sletterigheid.quote:
Het lijkt me dat je dat niet serieus moet nemen. Kun je je niet voorstellen dat ze je een beetje gaan plagen en uitproberen?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 17:06 schreef IdealeSchoonzoon het volgende:
[..]
Ze vroegen of ik "vanavond even langs kon komen". Zo zie je maar weer, zelfs als je voorbeeldig opstelt, maken vrouwen nog misbruik van je en tonen ze hun ware sletterigheid.
Wat precies vind je zo "voorbeeldig" aan het veroordelen van vrouwen die niet aan jouw veel te hoge maatstaven voldoen en bovendien niet aansluiten op de cultuur waarbinnen je leeft?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 17:06 schreef IdealeSchoonzoon het volgende:
[..]
Ze vroegen of ik "vanavond even langs kon komen". Zo zie je maar weer, zelfs als je voorbeeldig opstelt, maken vrouwen nog misbruik van je en tonen ze hun ware sletterigheid.
Gelukkig is dit topic bijna dicht.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 17:10 schreef IdealeSchoonzoon het volgende:
[..]
Ja wat? Je voelt je aangesproken of niet dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |