abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155381225
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 15:26 schreef IdealeSchoonzoon het volgende:

[..]

Spreek minder in oorlogkreten en help mij liever om binnen mijn afgebakende kaders een goede vrouw te vinden.
Dat gaat 'm op deze manier niet echt worden ben ik bang.
pi_155381281
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 14:54 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Daar heb ik helemaal geen moeite mee, ik concludeer alleen maar dat jij moeite hebt met commentaar op jouw handelen incasseren, waarna je enigszins hulpeloos probeert degene die iets over jouw gedrag of handelen opmerkt te beledigen.
Mijn inleiding ging het hier over mijn afbakening van wat ik versta onder een goede vrouw om vervolgens tot bepaalde indicatoren te komen. Dus ik ben nog coulant om te zeggen dat er geen hiërarchie is tussen ons, die is er wel degelijk.
pi_155381290
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 14:15 schreef IdealeSchoonzoon het volgende:

[..]

Naar bepaalde zaken is onderzoek gedaan. Zo ook naar alcohol, cola, chips en misschien ook naar duchfaces. Toevallig zag ik ooit op facebook dat die Oostenrijkese (van mijn Domyos topics) een notificatie had dat ze facebook op haar iphone gebruikte oid, terwijl ze voorheen een simpel toestel had, niet eens een smartphone wat ook meer dan prima is. Ik ben hier goed ziek van geweest, want ik had al zo'n vermoeden dat mensen een iphone als status symbool hebben. Uit onderzoek is gebleken dat iphone gebruikers een tweemaal zo'n grote kans op sletterigheid vertonen. Het onderzoek kan ik niet meer terugvinden.
Neem eens contact op met bansheeboy. Die heeft soortgelijke ideeën omtrent mannen en vrouwen.

Random woord: powertool

:{2
pi_155381379
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 15:28 schreef IdealeSchoonzoon het volgende:

[..]

Lees de inleiding: ik baken het topic af en jullie geven mij antwoord met betrekking tot de indicatoren om een goede vrouw te lezen. Het belang van het vinden van een goede vrouw gaat voor mij op, niet voor anderen.
Die indicatoren heb je al lang en breed, die wist je ook al voordat je de topic opende. Verder is het niet meer dan trail and error, je zal dus het er zo nu en dan op moeten wagen. En ja, dat zal ook weleens tegenvallen, in jouw geval wat vaker dan zo af en toe aangezien je dingen nogal snel als problematisch ziet.
Ik kan jou met jouw manier van denken en het bijbehorende eisenlijstje alleen maar aanraden om goed de tijd te nemen iemand te leren kennen.

Maar je uit je over een stuk meer dan alleen de vrouwen met wie een liefdesrelatie zou willen, het is niet zo vreemd dat daarop gereageerd wordt.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  donderdag 20 augustus 2015 @ 15:37:48 #255
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_155381429
quote:
1s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 15:31 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

Neem eens contact op met bansheeboy. Die heeft soortgelijke ideeën omtrent mannen en vrouwen.

Random woord: powertool

:{2
Ik LOLde.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_155381522
quote:
7s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 15:24 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nee, je hebt mevrouw geschoffeerd omdat ze je door had. Als een ware proleet.
Jij was er bij? Jij kent de exacte woorden die ik gebruikte, dat je dergelijke connotaties toekent? Nou al voor de tweede keer.
pi_155381549
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 15:40 schreef IdealeSchoonzoon het volgende:

[..]

Jij was er bij? Jij kent de exacte woorden die ik gebruikte, dat je dergelijke connotaties toekent? Nou al voor de tweede keer.
Ah, je hebt de boodschap nog enigszins sympathiek proberen te verpakken. Chapeau man.
pi_155381617
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 15:29 schreef aquawoman het volgende:
TS, je klinkt in de OP een beetje alsof je een vrouw ziet als een stereoset: met een checklist waar ze aan moet voldoen, voordat je overweegt om haar aan te schaffen.

Waarom laat je de natuur niet gewoon zijn werk doen en kijk je bij wie je chemie voelt en bij wie je je op je gemak voelt? Je kan toch best ter plekke kijken of je vindt dat haar voordelen opwegen tegen nadelen (want die heeft iedereen, zelfs jijzelf).
Je bedoelt dat ik mijn pik achterna moet lopen? Nee, bedankt.
pi_155381639
Hier moet ik gepost hebben
  donderdag 20 augustus 2015 @ 15:45:45 #260
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_155381652
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 15:40 schreef IdealeSchoonzoon het volgende:

Jouw uiteenzetting was duidelijk genoeg. Sorry, maar daar presenteerde je je als een slecht mens.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_155381668
Autisme topic :') TS gaat over een aantal jaar een breivikje doen
pi_155381705
quote:

[..]

Welke woorden kan je dan gebruiken om aan te geven dat iemand dik is en dat het daarom een ernstiger probleem is dan jouw fout die niet op schofferen neerkomen?
Welk ander doel dan even van je af bijten had het? Wil je nu werkelijk beweren dat het geen reactie was op het wijzen op jouw fout? Waarop je ook gewoon je excuus had aan kunnen bieden, had kunnen zeggen, shit heb die bronvermelding idd niet juist gedaan, zal er de volgende keer beter op letten en het daarbij had kunnen laten. Gewoon de berisping op je fout incasseren dus?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_155381738
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 15:44 schreef IdealeSchoonzoon het volgende:

[..]

Of je hart... Dat je wat minder alles dood probeert te denken.
pi_155381780
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 14:26 schreef erodome het volgende:

[..]

Ah gelukkig, ik heb geen i phone, val ik toch wel weer mee ;)
Ik heb een smartphone :o oh jee... :'(
  donderdag 20 augustus 2015 @ 15:53:44 #265
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_155381837
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 15:26 schreef IdealeSchoonzoon het volgende:
Spreek minder in oorlogkreten en help mij liever om binnen mijn afgebakende kaders een goede vrouw te vinden.
Er zijn toch nog best wat conservatieve enclaves in Nederland? Valt daar niet wat op de kop te tikken? Of anders iets als uniekdating.nl otzo?
Ik ga naar huis.
pi_155381932
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 15:44 schreef IdealeSchoonzoon het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat dan? Ik heb het over chemie en op je gemak voelen, jij hebt het over je pik achterna lopen.

Kennelijk is dat het eerste wat bij jou opkomt. Misschien ben jij dan wel niet zo fatsoenlijk :)
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_155382007
quote:
7s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 15:53 schreef nietzman het volgende:

[..]

Er zijn toch nog best wat conservatieve enclaves in Nederland? Valt daar niet wat op de kop te tikken? Of anders iets als uniekdating.nl otzo?
Behoort tot de mogelijkheden. Echter online dating is uitgesloten. Een goede vrouw plaatst zich niet op een datingsite. Ik ben niet op zoek naar mensen met een beperking of autisme. Ik ben op zoek naar gezonde mensen die buiten hun werk om ook zich buiten het huis nuttig kunnen maken.
pi_155382040
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 15:58 schreef aquawoman het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat dan? Ik heb het over chemie en op je gemak voelen, jij hebt het over je pik achterna lopen.

Kennelijk is dat het eerste wat bij jou opkomt. Misschien ben jij dan wel niet zo fatsoenlijk :)
Ik ben niet thuis in de neurowetenschappen, maar het zijn toch bepaalde stofjes waardoor je verliefd wordt en rare dingen met de ander wil doen? Ik berust me op een rationele afweging of een vrouw wel daadwerkelijk iets voorstelt.
  donderdag 20 augustus 2015 @ 16:03:43 #269
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_155382066
quote:

[..]

Eigen schuld, je formuleert uiterst onzorgvuldig. Hoe verwacht je van deze gemeenschap dat ze je helpen bij het vinden van een 'goede' vrouw als je niet eens fatsoenlijk uitlegt wat een 'goede' vrouw nu eigenlijk is in jouw ogen. Want als je een beetje had op gelet dan zou je ook gezien hebben dat zo'n beetje de helft van de posts dat direct of inderect aan je vragen.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  donderdag 20 augustus 2015 @ 16:06:17 #270
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_155382123
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 16:01 schreef IdealeSchoonzoon het volgende:
Ik ben op zoek naar gezonde mensen die buiten hun werk om ook zich buiten het huis nuttig kunnen maken.
En wat heb jij haar te bieden?
Ik ga naar huis.
pi_155382141
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 16:03 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Eigen schuld, je formuleert uiterst onzorgvuldig. Hoe verwacht je van deze gemeenschap dat ze je helpen bij het vinden van een 'goede' vrouw als je niet eens fatsoenlijk uitlegt wat een 'goede' vrouw nu eigenlijk is in jouw ogen. Want als je een beetje had op gelet dan zou je ook gezien hebben dat zo'n beetje de helft van de posts dat direct of inderect aan je vragen.
Vooraleer ik daar aan toe kom, moet ik andere reacties verbeteren omdat ze de inleiding verdraaien of er een eigen interpretatie aan geven. Meerdere malen heb ik toegelicht dat een vrouw zich niet aan seks, alcohol, chips of cola moet vergrijpen en eveneens moet ze geen overgewicht hebben.
pi_155382151
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 16:01 schreef IdealeSchoonzoon het volgende:

[..]

Behoort tot de mogelijkheden. Echter online dating is uitgesloten. Een goede vrouw plaatst zich niet op een datingsite. Ik ben niet op zoek naar mensen met een beperking of autisme. Ik ben op zoek naar gezonde mensen die buiten hun werk om ook zich buiten het huis nuttig kunnen maken.
even serieus...

Eigenlijk heb je gewoon recht op je eigen mening en oordeel, dat ten eerste, maar dat je nou alle
vrouwen op een datingssite weg gaat zetten als ''geen goede vrouwen'' is ook wel weer een beetje
kort door de bocht eigenlijk.

Voor de rest zoek je waarschijnlijk gewoon een leuke meid, niet voor één nacht maar voor een
langere relatie, dus ben je wat kritischer dan misschien andere heren hier, eigenlijk
niks mis mee.
pi_155382200
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 16:02 schreef IdealeSchoonzoon het volgende:

[..]

Ik ben niet thuis in de neurowetenschappen, maar het zijn toch bepaalde stofjes waardoor je verliefd wordt en rare dingen met de ander wil doen? Ik berust me op een rationele afweging of een vrouw wel daadwerkelijk iets voorstelt.
Wat stel jij zelf dan wel voor? Je wekt een nogal arrogante indruk.

Ben je zelf eigenlijk nog maagd?
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_155382216
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 16:07 schreef IdealeSchoonzoon het volgende:

[..]

Vooraleer ik daar aan toe kom, moet ik andere reacties verbeteren omdat ze de inleiding verdraaien of er een eigen interpretatie aan geven. Meerdere malen heb ik toegelicht dat een vrouw zich niet aan seks, alcohol, chips of cola moet vergrijpen en eveneens moet ze geen overgewicht hebben.
Uhh.. Wat?
Een vrouw die zich vergrijpt aan chips en cola zou geen goede vrouw zijn?

Whaaaha!
  donderdag 20 augustus 2015 @ 16:13:31 #275
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_155382250
Je redeneert over vrouwen net of ze auto's zijn. Ik wil alleen een blauwe auto met 5 deuren van Opel met rood leer. Vrijwel niemand voldoet aan jouw eisen. Het is menselijk om niet perfect te zijn. Leef eens man, je mag best plezier hebben in je enige leven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')