Precies, ik ben een hele normale man. Ik dacht dat er wel meer mannen zo over denken, maar blijkbaar komen hier bepaalde types die zich aangetrokken voelen tot niet goede vrouwen.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 16:07 schreef FANN het volgende:
[..]
even serieus...
Eigenlijk heb je gewoon recht op je eigen mening en oordeel, dat ten eerste, maar dat je nou alle
vrouwen op een datingssite weg gaat zetten als ''geen goede vrouwen'' is ook wel weer een beetje
kort door de bocht eigenlijk.
Voor de rest zoek je waarschijnlijk gewoon een leuke meid, niet voor één nacht maar voor een
langere relatie, dus ben je wat kritischer dan misschien andere heren hier, eigenlijk
niks mis mee.
Prima toch, blijven de goede vrouwen voor jou over.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 16:13 schreef IdealeSchoonzoon het volgende:
[..]
Precies, ik ben een hele normale man. Ik dacht dat er wel meer mannen zo over denken, maar blijkbaar komen hier bepaalde types die zich aangetrokken voelen tot niet goede vrouwen.
Dat beeld mag je best een beetje bijstellen hoor.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 16:13 schreef IdealeSchoonzoon het volgende:
Precies, ik ben een hele normale man.
Dus alleen vrouwen die aan jouw maatstaven voldoen mogen de discussie met je aangaan?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:25 schreef IdealeSchoonzoon het volgende:
[..]
Grappig dat je iemand terecht wijst, terwijl het onderwerp van deze topic was op om zoek te gaan indicatoren om een goede vrouw te zoeken, gedefinieerd naar mijn maatstaven. Om dan zogenaamd kritisch te doen, terwijl je jezelf als hebt gediskwalificeerd uit deze discussie door te zeggen dat je geen goede vrouw bent, is misplaatst.
Of je kijkt eens naar jezelf, waarom krijg je zoveel "verkeerde" reactie's, zou dat wat te maken kunnen hebben met hoe jij je opstelt, hoe jij het uitlegt?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 16:07 schreef IdealeSchoonzoon het volgende:
[..]
Vooraleer ik daar aan toe kom, moet ik andere reacties verbeteren omdat ze de inleiding verdraaien of er een eigen interpretatie aan geven. Meerdere malen heb ik toegelicht dat een vrouw zich niet aan seks, alcohol, chips of cola moet vergrijpen en eveneens moet ze geen overgewicht hebben.
je krijgt hier geen enkele reactie die helpend is. Als je een goede vrouw zoekt: je vindt er hier geen en ook vind je hier geen tips hoe er wel een te vinden.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 16:13 schreef IdealeSchoonzoon het volgende:
[..]
Precies, ik ben een hele normale man. Ik dacht dat er wel meer mannen zo over denken, maar blijkbaar komen hier bepaalde types die zich aangetrokken voelen tot niet goede vrouwen.
Welke nadelen/foute eigenschappen heb je zelf?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 16:13 schreef IdealeSchoonzoon het volgende:
[..]
Nee daar was ik achter dat er hier geen goede vrouwen zijn en alleen maar makkelijke vrouwen.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 16:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
je krijgt hier geen enkele reactie die helpend is. Als je een goede vrouw zoekt: je vindt er hier geen en ook vind je hier geen tips hoe er wel een te vinden.
Waarom je toch doorgaat met dit topic, is me dan ook een raadsel.
Ik ben zelf maagd en zoek ook een vrouw die nog maagd is. Maar probeer die maar eens te vinden (van 25-35 jaar). Ben zelf niet gelovig en wil er ook niets mee te maken hebben. Daarnaast eis ik ook gewoon een mooie vrouw, iemand die op haar lichaam let. En natuurlijk lief, zorgzaam, sociaal (op een keurige manier) en dezelfde normen en waarden als mij heeft.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 16:13 schreef IdealeSchoonzoon het volgende:
[..]
Op een keurige manier? Vergeet het maar. Zojuist werd ik gedm'd door een paar vrouwelijke users met seksueel getinte berichten. Dus ja, een goede vrouw vinden is gewoon moeilijk te vinden.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 16:59 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ben zelf maagd en zoek ook een vrouw die nog maagd is. Maar probeer die maar eens te vinden (van 25-35 jaar). Ben zelf niet gelovig en wil er ook niets mee te maken hebben. Daarnaast eis ik ook gewoon een mooie vrouw, iemand die op haar lichaam let. En natuurlijk lief, zorgzaam, sociaal (op een keurige manier) en dezelfde normen en waarden als mij heeft.
Ik val op vrouwen.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 16:27 schreef aquawoman het volgende:
[..]
Welke nadelen/foute eigenschappen heb je zelf?
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 17:02 schreef IdealeSchoonzoon het volgende:
[..]
Zojuist werd ik gedm'd door een paar vrouwelijke users met seksueel getinte berichten.
Ja, ik denk dat je dat wel op je buik kan schrijven :pquote:Op donderdag 20 augustus 2015 16:59 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ben zelf maagd en zoek ook een vrouw die nog maagd is. Maar probeer die maar eens te vinden (van 25-35 jaar). Ben zelf niet gelovig en wil er ook niets mee te maken hebben. Daarnaast eis ik ook gewoon een mooie vrouw, iemand die op haar lichaam let. En natuurlijk lief, zorgzaam, sociaal (op een keurige manier) en dezelfde normen en waarden als mij heeft.
Ze vroegen of ik "vanavond even langs kon komen". Zo zie je maar weer, zelfs als je voorbeeldig opstelt, maken vrouwen nog misbruik van je en tonen ze hun ware sletterigheid.quote:
Het lijkt me dat je dat niet serieus moet nemen. Kun je je niet voorstellen dat ze je een beetje gaan plagen en uitproberen?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 17:06 schreef IdealeSchoonzoon het volgende:
[..]
Ze vroegen of ik "vanavond even langs kon komen". Zo zie je maar weer, zelfs als je voorbeeldig opstelt, maken vrouwen nog misbruik van je en tonen ze hun ware sletterigheid.
Wat precies vind je zo "voorbeeldig" aan het veroordelen van vrouwen die niet aan jouw veel te hoge maatstaven voldoen en bovendien niet aansluiten op de cultuur waarbinnen je leeft?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 17:06 schreef IdealeSchoonzoon het volgende:
[..]
Ze vroegen of ik "vanavond even langs kon komen". Zo zie je maar weer, zelfs als je voorbeeldig opstelt, maken vrouwen nog misbruik van je en tonen ze hun ware sletterigheid.
Gelukkig is dit topic bijna dicht.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 17:10 schreef IdealeSchoonzoon het volgende:
[..]
Ja wat? Je voelt je aangesproken of niet dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |