abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155245584
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 20:17 schreef Moira. het volgende:

[..]

Wat je natuurlijk ook gewoon kunt doen als je chips en cola nuttigt. Zelfs als je alcohol drinkt.
Klopt, maar er staat expliciet 'tegoed', dat wil zeggen: bovenmatig. Dus als jij vandaag netjes je aardappelen, groenten en stukje biologisch mager vlees hebt gegeten, met een stuk fruit als toetje, dan mag jij zo een glaasje cola en een handje chips. Wij mannen zijn de kwaadste niet. :+
  PR en moderator zaterdag 15 augustus 2015 @ 20:22:37 #152
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_155245620
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 20:21 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Klopt, maar er staat expliciet 'tegoed', dat wil zeggen: bovenmatig. Dus als jij vandaag netjes je aardappelen, groenten en stukje biologisch mager vlees hebt gegeten, met een stuk fruit als toetje, dan mag jij zo een glaasje cola en een handje chips. Wij mannen zijn de kwaadste niet. :+
Je spreekt nu alleen niet voor TS, ik doel natuurlijk op TS ;) Volgens TS ben ik geen goede vrouw :'(
Gelukkig ben ik dat ook niet :7 })
Fuck the EBU.
  zaterdag 15 augustus 2015 @ 20:37:12 #153
430026 derOtto
Ich bin der Otto!
pi_155246061
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 18:31 schreef Drieklank het volgende:
Even een serieuze reactie voor het geval dat TS ook serieus is.

Als je eens een leuke meid tegenkomt, dan doet het er niet meer toe wat je bedacht, gelezen of geschreven hebt over vrouwen. Dit soort hersenspinsels komen voort uit eenzaamheid, zijn alleen maar destructief en kosten onnodig veel energie.. Ik kan het weten, want ik herken me in dit soort waanbeelden.

Anders: alle vrouwen zijn van lichte zeden, je weet toch, of zoiets... :')
Dit dus.
Qua seks: gewoon aanvaarden dat een vrouw even 'onpure' gedachten kan hebben als een man en je bent al een heel eind. :)
Scientific Progress Goes 'Boink'
  zaterdag 15 augustus 2015 @ 21:31:52 #154
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_155247881
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 20:22 schreef Moira. het volgende:

[..]

Je spreekt nu alleen niet voor TS, ik doel natuurlijk op TS ;) Volgens TS ben ik geen goede vrouw :'(
Gelukkig ben ik dat ook niet :7 })
Inderdaad, dat wil je ook niet zijn. :P
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_155376182
<onnodig>

[ Bericht 98% gewijzigd door Copycat op 20-08-2015 11:59:35 ]
pi_155376427
Ergens snap ik het wel, al die dingen die TS not done vindt voor een vrouw zie ik als personality flaws van mezelf.
  donderdag 20 augustus 2015 @ 12:04:29 #157
446713 Robin0342
Ik haat het als mensen hun zin
pi_155376449
TS wil iemand die in de slaapkamer een freak is en daarbuiten doet van niet.
pi_155377373
Halal in the streets, Haram in the sheets.
Conscience do cost.
pi_155378121
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 12:04 schreef Robin0342 het volgende:
TS wil iemand die in de slaapkamer een freak is en daarbuiten doet van niet.
Dat vind ik nog erger dan mensen die buiten de slaapkamer er tenminste voor uit komen dat ze geen goede vrouw zijn. Dan zijn ze tenminste te onderscheiden van de goede vrouwen.
  donderdag 20 augustus 2015 @ 13:19:21 #160
446713 Robin0342
pi_155378139
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 13:18 schreef IdealeSchoonzoon het volgende:

[..]

Dat vind ik nog erger dan mensen die buiten de slaapkamer er tenminste voor uit komen dat ze geen goede vrouw zijn. Dan zijn ze tenminste te onderscheiden van de goede vrouwen.
Dus als een vrouw een freak is in de slaapkamer is het geen goede vrouw?
TS moet even naar een pshyciater. :')
pi_155378153
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 09:54 schreef IdealeSchoonzoon het volgende:

[..]

De sectie huishouden zouden ze inderdaad wat mij betreft mogen toevoegen aan ub's. Vrouwen die zich tegoed doen aan chips en cola zijn inderdaad geen goede vrouwen. Alcohol is eveneens een afknapper voor mij.
Dank je.
Vind dit nogal kwetsend en generaliserend.
Een goede vrouw is een vrouw die durft te zijn wie ze is.
Haar eetgewoontes bepalen niet of ze goed of slecht is.
Haar bedgewoontes ook niet.
Haar vruchtbaarheid ook niet.
Als je op zoek bent naar, in jouw ogen, een goede vrouw; ga dan naar de Jehova's, Bible Belt of naar Amerika bij de Amish.
Life is a highway...let's ride it!
pi_155378171
quote:
11s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 12:03 schreef Lokasenna het volgende:
Ergens snap ik het wel, al die dingen die TS not done vindt voor een vrouw zie ik als personality flaws van mezelf.
Bezit jij ook tattoos en piercings? Spreek jij ook af met jongens die je amper kent omwille van maar één reden? Praat jij ook over seks alsof het iets doodgewoons is zoals boodschappen doen, zonder rood te worden of te blozen? Indien ja, dan heb je inderdaad nog enkele punten om aan te werken. Maar helemaal ongehavend zal je er niet uit komen.
pi_155378234
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 13:20 schreef IdealeSchoonzoon het volgende:

[..]

Bezit jij ook tattoos en piercings?
Nee.
quote:
Spreek jij ook af met jongens die je amper kent omwille van maar één reden?
Nee.
quote:
Praat jij ook over seks alsof het iets doodgewoons is zoals boodschappen doen, zonder rood te worden of te blozen?
Soms, maar niet met onbekenden.
quote:
Indien ja, dan heb je inderdaad nog enkele punten om aan te werken. Maar helemaal ongehavend zal je er niet uit komen.
Maar ik eet wel af en toe wat chipjes en drink meestal eens per maand wel paar glaasjes wijn. :$
pi_155378272
quote:
1s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 13:19 schreef Luuntje het volgende:

[..]

Dank je.
Als je op zoek bent naar, in jouw ogen, een goede vrouw; ga dan naar de Jehova's, Bible Belt of naar Amerika bij de Amish.
Een vrouw is meer dan alleen vruchtbaarheid. Ik ben in de veronderstelling dat een goede vrouw ook gezonde eetgewoontes heeft en dientengevolge kent zij geen overgewicht. Ooit heb ik eens aan de universiteit een phdstudent met overgewicht die assisteerde tijdens colleges erop gewezen dat ze maar beter kon gaan afvallen, omdat ze anders niet werd serieus genomen. Tegen de verwachtingen in viel mijn opmerking niet in goede aarde.
pi_155378317
quote:

[..]

Dank je.
Ik kom uit de bible belt maar daar gaat hij ze ook niet zomaar vinden hoor. :D
pi_155378323
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 13:24 schreef IdealeSchoonzoon het volgende:
Tegen de verwachtingen in viel mijn opmerking niet in goede aarde.
Jouw verwachting, die was?
pi_155378349
quote:

[..]

:')
Conscience do cost.
pi_155378356
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 13:23 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Nee.

[..]

Nee.

[..]

Soms, maar niet met onbekenden.

[..]

Maar ik eet wel af en toe wat chipjes en drink meestal eens per maand wel paar glaasjes wijn. :$
Ik ben best flexibel hoor, dus wat dat betreft zit je goed. Net zoals het meisje dat onderwerp was in mijn eerdere topic: R&P / Vrouwelijke vriend vertoont onverwachts ongepast gedrag, ken je enkele mindere kanten, maar overheersen deze niet en vormen geen belemmering voor mij.
pi_155378389
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 13:28 schreef ems. het volgende:

[..]

:')
Precies! Dit kan wel eens verkeerd aflopen. Uiteraard ben ik een positief persoon en kan enige vrijheid goed uitpakken, echter kan teveel vrijheid ook leiden tot minder positieve zaken.
pi_155378471
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 13:27 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Jouw verwachting, die was?
Gezien haar leeftijd en het nog niet hebben van kinderen, kwam ik tot de conclusie dat ze te dik was. Ik mag aannemen dat zij zich hier ook bewust van was. Ik werd nogal ongemakkelijk om hele tijd op te letten tijdens deze colleges gezien haar niet professionele voorkomen.
pi_155378530
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 13:32 schreef IdealeSchoonzoon het volgende:

[..]

Gezien haar leeftijd en het nog niet hebben van kinderen, kwam ik tot de conclusie dat ze te dik was. Ik mag aannemen dat zij zich hier ook bewust van was. Ik werd nogal ongemakkelijk om hele tijd op te letten tijdens deze colleges gezien haar niet professionele voorkomen.
Nu ben ik wel ineens erg benieuwd naar een foto van jou.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_155378534
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 13:32 schreef IdealeSchoonzoon het volgende:

[..]

Oh, ik dacht dat je bedoelde dat je een verwachting had met betrekking tot haar reageren..
pi_155378615
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 13:29 schreef IdealeSchoonzoon het volgende:

[..]

Precies! Dit kan wel eens verkeerd aflopen. Uiteraard ben ik een positief persoon en kan enige vrijheid goed uitpakken, echter kan teveel vrijheid ook leiden tot minder positieve zaken.
Ik heb geen idee waar je het over hebt. Ik reageerde puur op de "je moet gewoon jezelluf zijn"-retoriek.
Conscience do cost.
  donderdag 20 augustus 2015 @ 13:38:01 #174
446713 Robin0342
pi_155378621
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 13:20 schreef IdealeSchoonzoon het volgende:

[..]

Bezit jij ook tattoos en piercings? Spreek jij ook af met jongens die je amper kent omwille van maar één reden? Praat jij ook over seks alsof het iets doodgewoons is zoals boodschappen doen, zonder rood te worden of te blozen? Indien ja, dan heb je inderdaad nog enkele punten om aan te werken. Maar helemaal ongehavend zal je er niet uit komen.
Je moet naar een pschyater TS.
Niks is goed volgens jou en elke vrouw is 'slecht'volgens mij.
Overigens is een vrouw niet 'goed' of 'slecht '. Dat geldt alleen voor haar bed prestaties.
Wat zoek je nou? een vrouw die niks ongezonds eet, onderdanig is , netjes de afwas doet , strijkt, kookt etc. etc..?

Manmanman TS is gek _O-
  donderdag 20 augustus 2015 @ 13:39:14 #175
446713 Robin0342
pi_155378654
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 13:34 schreef erodome het volgende:

[..]

Nu ben ik wel ineens erg benieuwd naar een foto van jou.
Ik ook moet ik zeggen. TS is niet goed in zijn hoofd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')