Klopt, maar er staat expliciet 'tegoed', dat wil zeggen: bovenmatig. Dus als jij vandaag netjes je aardappelen, groenten en stukje biologisch mager vlees hebt gegeten, met een stuk fruit als toetje, dan mag jij zo een glaasje cola en een handje chips. Wij mannen zijn de kwaadste niet.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wat je natuurlijk ook gewoon kunt doen als je chips en cola nuttigt. Zelfs als je alcohol drinkt.
Je spreekt nu alleen niet voor TS, ik doel natuurlijk op TSquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:21 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Klopt, maar er staat expliciet 'tegoed', dat wil zeggen: bovenmatig. Dus als jij vandaag netjes je aardappelen, groenten en stukje biologisch mager vlees hebt gegeten, met een stuk fruit als toetje, dan mag jij zo een glaasje cola en een handje chips. Wij mannen zijn de kwaadste niet.
Dit dus.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 18:31 schreef Drieklank het volgende:
Even een serieuze reactie voor het geval dat TS ook serieus is.
Als je eens een leuke meid tegenkomt, dan doet het er niet meer toe wat je bedacht, gelezen of geschreven hebt over vrouwen. Dit soort hersenspinsels komen voort uit eenzaamheid, zijn alleen maar destructief en kosten onnodig veel energie.. Ik kan het weten, want ik herken me in dit soort waanbeelden.
Anders: alle vrouwen zijn van lichte zeden, je weet toch, of zoiets...
Inderdaad, dat wil je ook niet zijn.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je spreekt nu alleen niet voor TS, ik doel natuurlijk op TSVolgens TS ben ik geen goede vrouw
Gelukkig ben ik dat ook niet![]()
Dat vind ik nog erger dan mensen die buiten de slaapkamer er tenminste voor uit komen dat ze geen goede vrouw zijn. Dan zijn ze tenminste te onderscheiden van de goede vrouwen.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 12:04 schreef Robin0342 het volgende:
TS wil iemand die in de slaapkamer een freak is en daarbuiten doet van niet.
Dus als een vrouw een freak is in de slaapkamer is het geen goede vrouw?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 13:18 schreef IdealeSchoonzoon het volgende:
[..]
Dat vind ik nog erger dan mensen die buiten de slaapkamer er tenminste voor uit komen dat ze geen goede vrouw zijn. Dan zijn ze tenminste te onderscheiden van de goede vrouwen.
Dank je.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 09:54 schreef IdealeSchoonzoon het volgende:
[..]
De sectie huishouden zouden ze inderdaad wat mij betreft mogen toevoegen aan ub's. Vrouwen die zich tegoed doen aan chips en cola zijn inderdaad geen goede vrouwen. Alcohol is eveneens een afknapper voor mij.
Bezit jij ook tattoos en piercings? Spreek jij ook af met jongens die je amper kent omwille van maar één reden? Praat jij ook over seks alsof het iets doodgewoons is zoals boodschappen doen, zonder rood te worden of te blozen? Indien ja, dan heb je inderdaad nog enkele punten om aan te werken. Maar helemaal ongehavend zal je er niet uit komen.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 12:03 schreef Lokasenna het volgende:
Ergens snap ik het wel, al die dingen die TS not done vindt voor een vrouw zie ik als personality flaws van mezelf.
Nee.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 13:20 schreef IdealeSchoonzoon het volgende:
[..]
Bezit jij ook tattoos en piercings?
Nee.quote:Spreek jij ook af met jongens die je amper kent omwille van maar één reden?
Soms, maar niet met onbekenden.quote:Praat jij ook over seks alsof het iets doodgewoons is zoals boodschappen doen, zonder rood te worden of te blozen?
Maar ik eet wel af en toe wat chipjes en drink meestal eens per maand wel paar glaasjes wijn. :$quote:Indien ja, dan heb je inderdaad nog enkele punten om aan te werken. Maar helemaal ongehavend zal je er niet uit komen.
Een vrouw is meer dan alleen vruchtbaarheid. Ik ben in de veronderstelling dat een goede vrouw ook gezonde eetgewoontes heeft en dientengevolge kent zij geen overgewicht. Ooit heb ik eens aan de universiteit een phdstudent met overgewicht die assisteerde tijdens colleges erop gewezen dat ze maar beter kon gaan afvallen, omdat ze anders niet werd serieus genomen. Tegen de verwachtingen in viel mijn opmerking niet in goede aarde.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 13:19 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Dank je.
Vind dit nogal kwetsend en generaliserend.
Een goede vrouw is een vrouw die durft te zijn wie ze is.
Haar eetgewoontes bepalen niet of ze goed of slecht is.
Haar bedgewoontes ook niet.
Haar vruchtbaarheid ook niet.
Als je op zoek bent naar, in jouw ogen, een goede vrouw; ga dan naar de Jehova's, Bible Belt of naar Amerika bij de Amish.
Ik kom uit de bible belt maar daar gaat hij ze ook niet zomaar vinden hoor.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 13:19 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Dank je.
Vind dit nogal kwetsend en generaliserend.
Haar eetgewoontes bepalen niet of ze goed of slecht is.
Haar bedgewoontes ook niet.
Haar vruchtbaarheid ook niet.
Als je op zoek bent naar, in jouw ogen, een goede vrouw; ga dan naar de Jehova's, Bible Belt of naar Amerika bij de Amish.
Jouw verwachting, die was?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 13:24 schreef IdealeSchoonzoon het volgende:
Tegen de verwachtingen in viel mijn opmerking niet in goede aarde.
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 13:19 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Ik ben best flexibel hoor, dus wat dat betreft zit je goed. Net zoals het meisje dat onderwerp was in mijn eerdere topic: R&P / Vrouwelijke vriend vertoont onverwachts ongepast gedrag, ken je enkele mindere kanten, maar overheersen deze niet en vormen geen belemmering voor mij.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 13:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Nee.
[..]
Soms, maar niet met onbekenden.
[..]
Maar ik eet wel af en toe wat chipjes en drink meestal eens per maand wel paar glaasjes wijn. :$
Precies! Dit kan wel eens verkeerd aflopen. Uiteraard ben ik een positief persoon en kan enige vrijheid goed uitpakken, echter kan teveel vrijheid ook leiden tot minder positieve zaken.quote:
Gezien haar leeftijd en het nog niet hebben van kinderen, kwam ik tot de conclusie dat ze te dik was. Ik mag aannemen dat zij zich hier ook bewust van was. Ik werd nogal ongemakkelijk om hele tijd op te letten tijdens deze colleges gezien haar niet professionele voorkomen.quote:
Nu ben ik wel ineens erg benieuwd naar een foto van jou.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 13:32 schreef IdealeSchoonzoon het volgende:
[..]
Gezien haar leeftijd en het nog niet hebben van kinderen, kwam ik tot de conclusie dat ze te dik was. Ik mag aannemen dat zij zich hier ook bewust van was. Ik werd nogal ongemakkelijk om hele tijd op te letten tijdens deze colleges gezien haar niet professionele voorkomen.
Oh, ik dacht dat je bedoelde dat je een verwachting had met betrekking tot haar reageren..quote:Op donderdag 20 augustus 2015 13:32 schreef IdealeSchoonzoon het volgende:
[..]
Gezien haar leeftijd en het nog niet hebben van kinderen, kwam ik tot de conclusie dat ze te dik was. Ik mag aannemen dat zij zich hier ook bewust van was. Ik werd nogal ongemakkelijk om hele tijd op te letten tijdens deze colleges gezien haar niet professionele voorkomen.
Ik heb geen idee waar je het over hebt. Ik reageerde puur op de "je moet gewoon jezelluf zijn"-retoriek.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 13:29 schreef IdealeSchoonzoon het volgende:
[..]
Precies! Dit kan wel eens verkeerd aflopen. Uiteraard ben ik een positief persoon en kan enige vrijheid goed uitpakken, echter kan teveel vrijheid ook leiden tot minder positieve zaken.
Je moet naar een pschyater TS.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 13:20 schreef IdealeSchoonzoon het volgende:
[..]
Bezit jij ook tattoos en piercings? Spreek jij ook af met jongens die je amper kent omwille van maar één reden? Praat jij ook over seks alsof het iets doodgewoons is zoals boodschappen doen, zonder rood te worden of te blozen? Indien ja, dan heb je inderdaad nog enkele punten om aan te werken. Maar helemaal ongehavend zal je er niet uit komen.
Ik ook moet ik zeggen. TS is niet goed in zijn hoofd.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 13:34 schreef erodome het volgende:
[..]
Nu ben ik wel ineens erg benieuwd naar een foto van jou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |