Echte goede vrouwen studeren niet, want die worden later huisvrouw. En het is natuurlijk niet erg puur om je toekomstige man alvast op te zadelen met een studieschuld.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 09:54 schreef IdealeSchoonzoon het volgende:
[..]
De sectie huishouden zouden ze inderdaad wat mij betreft mogen toevoegen aan ub's. Vrouwen die zich tegoed doen aan chips en cola zijn inderdaad geen goede vrouwen. Alcohol is eveneens een afknapper voor mij.
Echt goede vrouwen komen uit een dermate goed nest dat studeren geen financiële belemmering is. Het is juist een uitstekende plek om een huwelijkskandidaat op te doen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 10:09 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Echte goede vrouwen studeren niet, want die worden later huisvrouw. En het is natuurlijk niet erg puur om je toekomstige man alvast op te zadelen met een studieschuld.
Dan moet deze wel uit hetzelfde gegoede milieu komen natuurlijk. En hoe dan ook hoort ze al een complete uitzet bij elkaar gespaard te hebben.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 10:18 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Echt goede vrouwen komen uit een dermate goed nest dat studeren geen financiële belemmering is. Het is juist een uitstekende plek om een huwelijkskandidaat op te doen.
Bewust.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 08:48 schreef Scary_Mary het volgende:
Dus je gaat wel met vrouwwezens om, die je eerst betast om te kijken of ze eventueel in je plaatje passen. Vanwege respect enzo..
Onbewust. Een verschil dus, nietwaar? In een andere alinea in mijn inleiding staat dat bewuste aanrakingen niet mijn voorkeur geniet.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:16 schreef IdealeSchoonzoon het volgende:
Zodoende neemt jammer genoeg de onverschilligheid en sletterigheid met de jaren toe bij vrouwen. Uiteraard is dit niet wat ik wil en daarom ga ik louter met vrouwen om die niet blasé zijn en al van een onbewuste lichamelijke aanraking gaan blozen.
Dit deel ik niet.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 10:09 schreef Sarasi het volgende:
Echte goede vrouwen studeren niet, want die worden later huisvrouw.
Precies.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 10:18 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Echt goede vrouwen komen uit een dermate goed nest dat studeren geen financiële belemmering is. Het is juist een uitstekende plek om een huwelijkskandidaat op te doen.
Het gaat om de hele tendens van je OP, waarmee je suggereert dat niet alleen goede vrouwen nogal dun gezaaid lijken te zijn, maar dat het ook te koppelen zou zijn aan nationaliteit waaraan jij wel degelijk een conclusie meent te kunnen hangen ook al geef je zelf al aan dat dit zich beperkt tot jouw "ervaring" en dus niet sluitend is.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 09:16 schreef IdealeSchoonzoon het volgende:
[..]
Er staat duidelijk:
[..]
"Met uitzonderingen uit x landen" betekent iets anders dan "uitzonderingen zijn x landen". Eerstgenoemde betekent dat enkelen uit x landen goede vrouwen zijn, gebaseerd op mijn eigen ervaring.
Zij kan inderdaad een keurige gegoede jongeman bevrienden om zo te bepalen of hij een goede kandidaat is.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 10:19 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Dan moet deze wel uit hetzelfde gegoede milieu komen natuurlijk. En hoe dan ook hoort ze al een complete uitzet bij elkaar gespaard te hebben.
Een verschil waarbij je intentie in de praktijk toch op hetzelfde neerkomt en ingaat tegen je preutse wil, maar de vrouw daarop testen vindt je dan wel geoorloofd voor jouw goede doel. Practice what you preach zou je meer sieren, maar zoals de waard is..quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 10:30 schreef IdealeSchoonzoon het volgende:
[..]
Bewust.
[..]
Onbewust. Een verschil dus, nietwaar? In een andere alinea in mijn inleiding staat dat bewuste aanrakingen niet mijn voorkeur geniet.
Inderdaad. Een goede man zou zijn genoegens noemen en zij zou hem al dan niet op de thee vragen om erover te praten.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 11:06 schreef Lenny77 het volgende:
Als ik een goede vrouw zou zijn, zedig en puur.. En jij zou dan een beetje aan mij komen zitten om te testen hoe ik daar mee om zou gaan dan zou ik je sowieso al geen kans meer geven. Dan kan jij uitleggen wat je wilt, ik zal je niet meer geloven. Zo een meiden zoeken ook een pure man hè. En zo kom jij niet over dan. Eerder als een leugenachtige player. Denk daar maar eens over na.
Punt blijft... Ben je zelf zo puur? Drink jezelf geen cola? Eet je geen chips? Geen alcohol?
Want je kan niet met 2 maten meten hè.
En je hebt nog steeds geen antwoord gegeven. Wil je nou geen sex in je leven of wel maar dan bv alleen voor kinderen te krijgen? Is het iets religieus of toch iets anders?
En wat heb JIJ je pure vrouw te bieden??? Een goed betaalde baan zodat ze zedig het huishouden kan doen?
Vrouwen die huisvrouw wordenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 10:09 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Echte goede vrouwen studeren niet, want die worden later huisvrouw. En het is natuurlijk niet erg puur om je toekomstige man alvast op te zadelen met een studieschuld.
Kerel, leuke vrouwen drinken bier (en wijn), daar ben ik wel achtergekomen. Een vrouw die geen bier lust is geen vrouw.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 09:54 schreef IdealeSchoonzoon het volgende:
[..]
De sectie huishouden zouden ze inderdaad wat mij betreft mogen toevoegen aan ub's. Vrouwen die zich tegoed doen aan chips en cola zijn inderdaad geen goede vrouwen. Alcohol is eveneens een afknapper voor mij.
Leuk? Hij wil niet leuk, hij wil 'puur'.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 11:56 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Kerel, leuke vrouwen drinken bier (en wijn), daar ben ik wel achtergekomen. Een vrouw die geen bier lust is geen vrouw.
Ik hoop zó dat jij een troll bent.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 09:13 schreef IdealeSchoonzoon het volgende:
[..]
Slut-shaming is een scapegoat van imbecielen om de zaken om te draaien en de aandacht van hun daadwerkelijke problemen af te wenden.
Ok, je bent een troll.. maar toch intrigreert het me.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 10:09 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Het is wel belangrijk om al deze reacties op te vatten als iets waar je iets mee zou kunnen doen. Ze komen niet uit de lucht vallen, mensen reageren niet zomaar negatief. Dat bepaalde zaken jouw eigen ervaring zijn, geeft in dit geval alleen maar aan dat de conclusies die je uit jouw eigen ervaringen trekt zich ver van de realiteit bevinden. Daar kun je wat mee doen. Bijvoorbeeld besef krijgen dat jouw manier van tegen zaken aankijken eraan bijdraagt dat je liefdesleven faalt. Je ziet het allemaal nogal krom.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 09:21 schreef IdealeSchoonzoon het volgende:
[..]
Ik zit op Fok, niet voor een universiteit een paper te schrijven. Dus bepaalde zaken kan ik met elkaar verbinden, aangezien dat mijn ervaring is, ongeacht of jij dat onderschrijft of niet of betitelt als vooroordelen.
Godverquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 09:54 schreef IdealeSchoonzoon het volgende:
Vrouwen die zich tegoed doen aan chips en cola zijn inderdaad geen goede vrouwen. Alcohol is eveneens een afknapper voor mij.
Een vrouw die zich niet tegoed doet aan chips en cola is geen mens?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
Godver
Oftewel: je wil geen mens.
59quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:11 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Een vrouw die zich niet tegoed doet aan chips en cola is geen mens?
Hoeveel kg weeg je?
Hij zegt het misschien wat ongelukkig, maar ik ga ervan uit dat hij bedoelt dat ze goed voor zichzelf zorgt.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
59Maar ik vind het fascinerend dat je per definitie niet 'goed' bent als je chips en cola nuttigt
Wat je natuurlijk ook gewoon kunt doen als je chips en cola nuttigt. Zelfs als je alcohol drinkt.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:16 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Hij zegt het misschien wat ongelukkig, maar ik ga ervan uit dat hij bedoelt dat ze goed voor zichzelf zorgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |