quote:Op donderdag 13 augustus 2015 09:19 schreef djh77 het volgende:
De pitch van de Nationale Notaris is verdwenen bij gve
Een hele goede ontwikkeling. Ik lees echter dt de compensatie van de fee geldt voor projecten die vanaf 17-8 in default raken. Dus niet met terugwerkende kracht. Of lees ik het verkeerd?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 12:03 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Fijn dat de communicatie aan het verbeteren is met en bij GvE en de nieuwsbrief is daar een goed voorbeeld van. Ook de restitutie van de fee bij een default is iets waar we om gevraagd hebben en waarbij er geluisterd is naar de investeerders. Ook netjes dat het gaat gebeuren met terugwerkende kracht, dus ook op de reeds lopende projecten. Leuk trouwens om de samenvatting van de enquête te lezen, wel een mannenwereld hoor.
Daarnaast zijn er nog genoeg zaken die voor verbetering vatbaar zijn. Ik denk hierbij bijvoorbeeld aan * een stappenplan t.b.v. de investeerders bij defaults, zodat de investeerder weet wanneer hij welke communicatie kan verwachten. * De derderekening, die overigens in de maak is. * Verbetering van de zoekfunctie op de site en natuurlijk voor mij persoonlijk met stip op 1 het verdienmodel van GvE, wat er op gebaseerd is om de jaarlijkse fee geheel vooruit bij het begin van de looptijd al te incasseren. Ik denk dat een stappenplan, waarbij dit gefaseerd omgebouwd kan worden noodzakelijk is voor de lange termijn.
Dat klopt. Wat ik bedoelde te zeggen is dat het ook voor projecten van toepassing is waarbij de leningen voor 17 augustus tot stand zijn gekomen. GvE had ook kunnen zeggen dat het van toepassing zou zijn voor overeenkomsten die starten vanaf 17 augustus, in combinatie met de nieuwe fee.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 12:31 schreef rockenfeller het volgende:
[..]
Een hele goede ontwikkeling. Ik lees echter dt de compensatie van de fee geldt voor projecten die vanaf 17-8 in default raken. Dus niet met terugwerkende kracht. Of lees ik het verkeerd?
Niet helemaal nieuw; Horseman en ik zijn 3 weken geleden al flink aan het klankborden geweest bij GVE.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 12:25 schreef crowd-fundi het volgende:
Ik vond in de GVE-nieuwsbrief het bericht onder "tot slot" ook positief: er komt in september een klankbordgroep bestaande uit investeerders en leners.
Ah OKquote:Op donderdag 13 augustus 2015 12:37 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Dat klopt. Wat ik bedoelde te zeggen is dat het ook voor projecten van toepassing is waarbij de leningen voor 17 augustus tot stand zijn gekomen. GvE had ook kunnen zeggen dat het van toepassing zou zijn voor overeenkomsten die starten vanaf 17 augustus, in combinatie met de nieuwe fee.
De website doet het al niet meer: http://www.carecamsystems.nl/quote:Op donderdag 13 augustus 2015 12:42 schreef leolinedance het volgende:
Ik hoorde dat 4759 CareCam Systems ook niet meer aan de betalingen kan voldoen. Iemand meer info?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Signature
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 12:51 schreef Jackthe het volgende:
Lijkt iets verkeerd te gaan met de mailing van Lendico:LendicoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat die nog bestaan in NL.
Volgens mij hebben we afgesproken dat we pas aan de Op toevoegen bij faillisement. Tot die tijd moeten we voorzichtig zijn om de belangen van de investeerders niet te schaden. Laten we eerst eens wachten tot iemand die geinvesteerd heeft in dit bedrijf, zich meldt zodat we een beter zicht krijgen op de gang van zaken bij dit project.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 12:42 schreef leolinedance het volgende:
Ik hoorde dat 4759 CareCam Systems ook niet meer aan de betalingen kan voldoen. Iemand meer info?
Even toevoegen aan de OP.
Ik ken iemand die geïnvesteerd heeft en die heeft hier blijkbaar een mail over gehad. De mail zelf heb ik overigens niet gezien.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 13:13 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we afgesproken dat we pas aan de Op toevoegen bij faillisement. Tot die tijd moeten we voorzichtig zijn om de belangen van de investeerders niet te schaden. Laten we eerst eens wachten tot iemand die geinvesteerd heeft in dit bedrijf, zich meldt zodat we een beter zicht krijgen op de gang van zaken bij dit project.
Vooralsnog heeft dit project een week geleden zijn maandelijkse termijn gewoon betaald.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 13:13 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we afgesproken dat we pas aan de Op toevoegen bij faillisement. Tot die tijd moeten we voorzichtig zijn om de belangen van de investeerders niet te schaden. Laten we eerst eens wachten tot iemand die geinvesteerd heeft in dit bedrijf zich, meldt zodat we een beter zicht krijgen op de gang van zaken bij dit project.
Idd mail gehad. Korte samenvatting in de spoilerquote:Op donderdag 13 augustus 2015 13:18 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik ken iemand die geïnvesteerd heeft en die heeft hier blijkbaar een mail over gehad. De mail zelf heb ik overigens niet gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank, dus voorlopig even laten gaan in belang van de investeerders!quote:Op donderdag 13 augustus 2015 13:24 schreef Beagle_W het volgende:
quote:
Op donderdag 13 augustus 2015 13:13 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we afgesproken dat we pas aan de Op toevoegen bij faillisement. Tot die tijd moeten we voorzichtig zijn om de belangen van de investeerders niet te schaden. Laten we eerst eens wachten tot iemand die geinvesteerd heeft in dit bedrijf zich, meldt zodat we een beter zicht krijgen op de gang van zaken bij dit project.
Vooralsnog heeft dit project een week geleden zijn maandelijkse termijn gewoon betaald.
quote:
Op donderdag 13 augustus 2015 13:18 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik ken iemand die geïnvesteerd heeft en die heeft hier blijkbaar een mail over gehad. De mail zelf heb ik overigens niet gezien.
Idd mail gehad. Korte samenvatting in de spoiler
SPOILER
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beetje raar dat ze het niet kunnen bundelen, maar goed... Mooi dat het alsnog eerder afgelost lijkt te gaan worden.
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 14:19 schreef Graankorrel het volgende:
Bericht inzake vervroegde aflossing HIN verzekeringen.Mail ontvangen? Ik heb namelijk niks gekregenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beetje raar dat ze het niet kunnen bundelen, maar goed... Mooi dat het alsnog eerder afgelost lijkt te gaan worden.
Verder goed nieuws natuurlijk, werd tijd
Mail ontvangen ja, zal je dan zo ook nog wel binnen krijgen. Gewoon een standaardmail aan alle investeerders.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 14:22 schreef Blik het volgende:
[..]
Mail ontvangen? Ik heb namelijk niks gekregen
Hier ook geen mail, zou wel mooi zijn als begin september alles van HIN binnen komt.quote:Mail ontvangen? Ik heb namelijk niks gekregen
Denk pas eind september, betalingen komen altijd pas eind van de maand binnenquote:Op donderdag 13 augustus 2015 14:27 schreef Thomas88 het volgende:
[..]
Hier ook geen mail, zou wel mooi zijn als begin september alles van HIN binnen komt.
Is toch 200 Euro rente waar ik anders t/m feb 2019 op had moeten wachten
Zal vast eind september/oktober worden uiteindelijkquote:Op donderdag 13 augustus 2015 14:29 schreef Blik het volgende:
[..]
Denk pas eind september, betalingen komen altijd pas eind van de maand binnen
quote:* * * Vertrouwelijk * * *
Geachte meneer µ,
Aflossingsprobleem geldlening
U heeft via het platform van Geldvoorelkaar.nl een bedrag geïnvesteerd (geldlening) in een project. Er zijn problemen ontstaan in de (stipte) aflossing van de geldlening conform de schuldbekentenis.
Wij ontvangen geen betalingen meer van de heer * * * * * * * * * * (hierna: “schuldenaar of schuldenaren”) inzake project*
<knip>
Heb de mail nu ook binnen. Ga voor begin september alvast een inleg in indexbeleggen voorbereidenquote:Op donderdag 13 augustus 2015 14:30 schreef Graankorrel het volgende:
[..]
Zal vast eind september/oktober worden uiteindelijk
Maar in de mail reppen ze zelf over begin september, op zich hebben ze het nu ook wel lang genoeg uitgesteld.
Zou me niks verbazen als ze wachten.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 14:41 schreef samlood het volgende:
Lees al een tijdje mee op dit topic, en valt me op dat er toch wel aardig wat projecten mis gaan.
Valt me ook op dat er geen nieuwe projecten op gve komen. Wachten ze op de hogere fee.
Dat valt wel mee, er zijn al meerdere nieuwe projecten langsgekomen.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 14:41 schreef samlood het volgende:
Valt me ook op dat er geen nieuwe projecten op gve komen. Wachten ze op de hogere fee.
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:02 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Ik zou de quote in het belang van de investeerders verwijderen....
Of gewoon even in een spoiler zetten zodat het niet met Google te vinden is?quote:
Dat kan, nog beter is weghalen.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:08 schreef Graankorrel het volgende:
[..]
[..]
Of gewoon even in een spoiler zetten zodat het niet met Google te vinden is?
Quote zegt niet zo veel toch?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:02 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Ik zou de quote in het belang van de investeerders verwijderen....
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:02 schreef µ het volgende:
[..]
Quote zegt niet zo veel toch?
Nouja, bedrijfsnaam maar weggehaald.
nee nog niet wil er wel mee gaan beginnen ,voorlopig allen bij gvequote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:42 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Welkom hier.
Nee hoor, daar lijkt het helemaal niet op.
Doe je zelf al wat met crowdfunding?
Waarom bij GVE?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:16 schreef samlood het volgende:
[..]
nee nog niet wil er wel mee gaan beginnen ,voorlopig allen bij gve
qua werkwijze ,wil twee projecten per week gaan doen minimaal cls 5 en maximaal 60 maanden looptijd .quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:53 schreef rockenfeller het volgende:
[..]
qua werkwijze of qua profielen of nog een ander aspect?
mis je de fee niet?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:57 schreef djh77 het volgende:
Ik heb een vraagje over de annuiteitenberekening van GVE. Wanneer ik zelf een berekening maak (of tools van internet gebruik) kom ik altijd een paar cent hoger uit dan de bedragen die ik van GVE ontvang. Bij een project van E 100, met 8% rente en een looptijd van 60 maandn, scheelt dit E 0,02 per maand of E 1,06 gedurende de looptijd. Op zich een klein bedrag, maar met meerdere projecten samen kom je toch op een aardig bedrag.
Ik heb de annuiteitenberekening even gepost vis wetransfer: http://we.tl/DdxVkVsFKT
Wie wil er even meekijken of heeft een verklaring voor de verschillen.
Jij komt op 2.03 per maand uit en je krijgt 2.01? Dat komt omdat er een verschil is wanneer je de rente aan het begin of aan het eind van de termijn berekent. In je functie in cel C6 moet je achter de '-C3' nog puntkomma 0 of puntkomma 1 zetten. Ik geloof dat GvE vooraf berekent, dan moet je dus puntkomma 1 gebruiken en komt er 2.01 uit je annuiteit.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:57 schreef djh77 het volgende:
Ik heb een vraagje over de annuiteitenberekening van GVE. Wanneer ik zelf een berekening maak (of tools van internet gebruik) kom ik altijd een paar cent hoger uit dan de bedragen die ik van GVE ontvang. Bij een project van E 100, met 8% rente en een looptijd van 60 maandn, scheelt dit E 0,02 per maand of E 1,06 gedurende de looptijd. Op zich een klein bedrag, maar met meerdere projecten samen kom je toch op een aardig bedrag.
Ik heb de annuiteitenberekening even gepost vis wetransfer: http://we.tl/DdxVkVsFKT
Zojuist mail gehad dat incassotraject is ingezet.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 12:42 schreef leolinedance het volgende:
Ik hoorde dat ************ ook niet meer aan de betalingen kan voldoen. Iemand meer info?
Even toevoegen aan de OP.
Onderstaande de correcte formulesquote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:57 schreef djh77 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |