Heb de mail nu ook binnen. Ga voor begin september alvast een inleg in indexbeleggen voorbereidenquote:Op donderdag 13 augustus 2015 14:30 schreef Graankorrel het volgende:
[..]
Zal vast eind september/oktober worden uiteindelijk
Maar in de mail reppen ze zelf over begin september, op zich hebben ze het nu ook wel lang genoeg uitgesteld.
Zou me niks verbazen als ze wachten.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 14:41 schreef samlood het volgende:
Lees al een tijdje mee op dit topic, en valt me op dat er toch wel aardig wat projecten mis gaan.
Valt me ook op dat er geen nieuwe projecten op gve komen. Wachten ze op de hogere fee.
Dat valt wel mee, er zijn al meerdere nieuwe projecten langsgekomen.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 14:41 schreef samlood het volgende:
Valt me ook op dat er geen nieuwe projecten op gve komen. Wachten ze op de hogere fee.
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:02 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Ik zou de quote in het belang van de investeerders verwijderen....
Of gewoon even in een spoiler zetten zodat het niet met Google te vinden is?quote:
Dat kan, nog beter is weghalen.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:08 schreef Graankorrel het volgende:
[..]
[..]
Of gewoon even in een spoiler zetten zodat het niet met Google te vinden is?
Quote zegt niet zo veel toch?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:02 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Ik zou de quote in het belang van de investeerders verwijderen....
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:02 schreef µ het volgende:
[..]
Quote zegt niet zo veel toch?
Nouja, bedrijfsnaam maar weggehaald.
nee nog niet wil er wel mee gaan beginnen ,voorlopig allen bij gvequote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:42 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Welkom hier.
Nee hoor, daar lijkt het helemaal niet op.
Doe je zelf al wat met crowdfunding?
Waarom bij GVE?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:16 schreef samlood het volgende:
[..]
nee nog niet wil er wel mee gaan beginnen ,voorlopig allen bij gve
qua werkwijze ,wil twee projecten per week gaan doen minimaal cls 5 en maximaal 60 maanden looptijd .quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:53 schreef rockenfeller het volgende:
[..]
qua werkwijze of qua profielen of nog een ander aspect?
mis je de fee niet?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:57 schreef djh77 het volgende:
Ik heb een vraagje over de annuiteitenberekening van GVE. Wanneer ik zelf een berekening maak (of tools van internet gebruik) kom ik altijd een paar cent hoger uit dan de bedragen die ik van GVE ontvang. Bij een project van E 100, met 8% rente en een looptijd van 60 maandn, scheelt dit E 0,02 per maand of E 1,06 gedurende de looptijd. Op zich een klein bedrag, maar met meerdere projecten samen kom je toch op een aardig bedrag.
Ik heb de annuiteitenberekening even gepost vis wetransfer: http://we.tl/DdxVkVsFKT
Wie wil er even meekijken of heeft een verklaring voor de verschillen.
Jij komt op 2.03 per maand uit en je krijgt 2.01? Dat komt omdat er een verschil is wanneer je de rente aan het begin of aan het eind van de termijn berekent. In je functie in cel C6 moet je achter de '-C3' nog puntkomma 0 of puntkomma 1 zetten. Ik geloof dat GvE vooraf berekent, dan moet je dus puntkomma 1 gebruiken en komt er 2.01 uit je annuiteit.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:57 schreef djh77 het volgende:
Ik heb een vraagje over de annuiteitenberekening van GVE. Wanneer ik zelf een berekening maak (of tools van internet gebruik) kom ik altijd een paar cent hoger uit dan de bedragen die ik van GVE ontvang. Bij een project van E 100, met 8% rente en een looptijd van 60 maandn, scheelt dit E 0,02 per maand of E 1,06 gedurende de looptijd. Op zich een klein bedrag, maar met meerdere projecten samen kom je toch op een aardig bedrag.
Ik heb de annuiteitenberekening even gepost vis wetransfer: http://we.tl/DdxVkVsFKT
Zojuist mail gehad dat incassotraject is ingezet.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 12:42 schreef leolinedance het volgende:
Ik hoorde dat ************ ook niet meer aan de betalingen kan voldoen. Iemand meer info?
Even toevoegen aan de OP.
Onderstaande de correcte formulesquote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:57 schreef djh77 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |