Wat een valse aantijging.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 00:01 schreef syndroom het volgende:
Respect voor Lex dat hij met jullie in discussie blijft gaan. Hij zit al in de problemen en dan gaan jullie hem ook nog weg proberen te pesten.
Hear hearquote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:36 schreef Re het volgende:
Als je R&P een beetje kent dan zijn er soms van die topics waar iemand eerst best hard geschopt wordt en dat er dan zo af en toe daadwerkelijk geluisterd wordt en men de adviezen ter harte neemt, de steun die men dan krijgt in zulk soort topics wordt dan een stuk empathischer en constructiever. Dat zijn de mooiste topics. Maar zo meer dan af en toe zijn er van die users die het zien als backfire of gewoon niet luisteren en alleen dat willen horen wat ze denken te willen horen, die users krijgen een stuk minder empathische respons na verloop van tijd, en terecht.
Verder, als er users echt steun en hulp nodig hebben in een situatie waar echt alles al is gedaan en adviezen opgevolgd dan komt die er meestal van iedereen...
Meer zo.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 10:23 schreef Burdie het volgende:
Het gemiddelde R&P topic gaat toch zo...
TS: ik heb een probleem
Iemand: *schop onder kont*
TS: wat doe je gemeen![]()
Iemand: ach en wee, kusjekroel, het is ook niet makkelijk, maar eigenlijk heb je een schop onder je kont nodig
TS: ja eigenlijk wel he
Iemand: nou bij deze *schop onder kont*
TS: bedankt, hiermee ben ik geholpen
Okay. Was nieuwsgierig of er nog iets mee zou gebeuren, of dat het zo zou blijven.quote:Op vrijdag 4 september 2015 17:16 schreef Re het volgende:
[..]
die staat geparkeerd achter slot en grendel
Begrepen.quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:13 schreef motorbloempje het volgende:
Dat is achter de schermen in overleg met mods en ts gebeurd.
Done.quote:Op woensdag 9 september 2015 07:54 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Depressie en angst topic weer centraal maken?
FOK! meent een bepaalde policy te moeten voeren, ik vraag mij alleen af of deze nu niet halfslachtig word toegepast.quote:Op zaterdag 12 september 2015 09:14 schreef Detroit het volgende:
Op een forum beïnvloeden mensen elkaar volop. Fok! maar opdoeken dan?
In jouw hoofd ja. Ik denk dat je alleen staat hierin.quote:Op zaterdag 12 september 2015 09:16 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
FOK! meent een bepaalde policy te moeten voeren, ik vraag mij alleen af of deze nu niet halfslachtig word toegepast.
Dat ligt enorm genuanceerd.quote:Op zaterdag 12 september 2015 09:16 schreef Copycat het volgende:
Staat totaal niet met elkaar in verhouding.
Ook goedemorgen.quote:Op zaterdag 12 september 2015 09:19 schreef Detroit het volgende:
[..]
In jouw hoofd ja. Ik denk dat je alleen staat hierin..
Je weet dat de P voor Psychologie staat?quote:Op zaterdag 12 september 2015 09:17 schreef Elvi het volgende:
Ik vind het ook een beetje overdreven om het topic te sluiten. Volgens mij pastte het ook gewoon binnen de policy. Er zijn zo vaak topics met heftigeproblematiek. Dat kan je verwachten met een psychiatrie sub forum. Andees haal je dat P gedeelte uit R&P maar weg als het allemaal te heftig is.
Oh ja. Nou beïnvloed ik jou ook misschien. Modjes, alsjeblieft dit feedback topic sluiten.quote:
Ok, sorry..quote:Op zaterdag 12 september 2015 09:23 schreef Detroit het volgende:
[..]
Oh ja. Nou beïnvloed ik jou ook misschien. Modjes, alsjeblieft dit feedback topic sluiten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |