quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 09:44 schreef Burdie het volgende:
Moeten wij je nu gaan vertellen waarom je je zo gedraagt?
Ik acht dit een plausibele verklaring.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 09:43 schreef Elan het volgende:
Komt vast omdat je constant moe bent.
Iets dat volkomen normaal is met een baby van 8 maand in huis. Praat met hem. Leg het uit. Excuseer jezelf. Wees zo nu en dan ook een x extra lief voor hem en spreekje waardering uit.
Tevens het antwoord op de vraag van TS.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 09:48 schreef RingBewoner het volgende:
Dit topic kan ook alleen door een vrouw geschreven zijn.
Dat is helemaal niet erg! Nadat je er een stuk of 100 hebt aangereden gaat de lol er vanzelf wel af. Maak je geen zorgen, komt allemaal goed!quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 09:55 schreef RingBewoner het volgende:
Ddreamerke, soms rij ik te hard door een 30-zone en dan rij ik allemaal kinderen aan en dat wil ik helemaal niet. Heb jij advies voor mij hoe ik er voor kan zorgen dat ik minder hard rij en dat mijn buren mij weer aardig gaan vinden? Ik ben echt helemaal ten einde raad.
Succes met deze vent en een kind.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 10:13 schreef Ddreamerke het volgende:
geen speelblokje mag op de grond liggen...
En zie hier het advies aan jezelf.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 10:13 schreef Ddreamerke het volgende:
...
je kan dat verhelpen door niet meer zo de eikel uit te hangen!
Laat ik dan vooral hetzelfde advies aan jou geven.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 10:13 schreef Ddreamerke het volgende:
En RingBewoner: je kan dat verhelpen door niet meer zo de eikel uit te hangen!
Doet verder niks af aan het advies: gewoon niet doen. Je zegt "het is sterker dan mijzelf". Gelul! Er is niks buiten jezelf, er is geen hogere macht die jou aanstuurt. Je doet het zelf, maar je legt de schuld buiten jezelf. Lekker makkelijk natuurlijk, want "jij kan er toch niks aan doen" op deze manier. Nou, wel dus. Sterker nog, je bent de énige die hier wat aan kan doen..quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 10:17 schreef Ddreamerke het volgende:
Jij doet dat om echt de eikel uit te hangen, bij mij is het zo niet bedoeld...
Maar beide komt op hetzelfde neer. Het ligt aan jezelf.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 10:17 schreef Ddreamerke het volgende:
Jij doet dat om echt de eikel uit te hangen, bij mij is het zo niet bedoeld...
Belgquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 10:21 schreef broccoli. het volgende:
Allereerst even kappen met je vriend je ventje te noemenkrijg er de kriebels van
Zeggen ze ook vaak genoeg in nl. Feit is dat het denigrerend klinkt voor je vriendquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |