Amper.quote:
Gast, zie het werk dat anderen erin steken om er een leuke, en idd soms met een kleine sneer, post van te maken. Jij komt gewoon met een paar aanvallen zonder enige poging tot humor.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 14:09 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat het een aanval is is geheel jouw opvatting. Het is mijn mening over deze user omdat ik hem nog nooit ontmoet heb en dat is gevormd door zijn postgedrag wat ik tegenkom. Is dat de waarheid? Waarschijnlijk niet, maar dat is volgens mij het doel van het hele topic. Zeg dan gewoon simpel dat je het topic kusje kroel wilt houden, dan is dat ook meteen duidelijk.
Een gedeelde mening maakt het nog niet de waarheid. Ja ik snap zeker wat de bedoeling is van dat topic, maar het maakt eens te meer duidelijk hoe er hier gemodereerd wordt op basis van interpretatie en aannames zoals dat het een aanval of afbranding zou zijn.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 14:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, dat is de gedeelde mening. Niet alleen de mijne. Maar hopelijk snap je nu dus beter wat de bedoeling van dat topic is. Grappige steekjes: geen probleem, in een paar gemakkelijke regeltjes aanvallen en afbranden: niet de bedoeling.
Fijn. Klaar dus.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 14:17 schreef aeque het volgende:
Ja ik snap zeker wat de bedoeling is van dat topic,
Ja precies, zo wordt dat opgelost hier. Kan me toch steeds meer vinden in een bepaalde opmerking van een user een tijdje geleden.quote:
Fijn. Als ik zou (willen) weten wat je bedoelt.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 14:24 schreef aeque het volgende:
Ja precies, zo wordt dat opgelost hier. Kan me toch steeds meer vinden in een bepaalde opmerking van een user een tijdje geleden.
En waarom moet ik hem dan zelf volgen vandaagquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 14:22 schreef Copycat het volgende:
Die 'Beschrijf-reeks'?
Is gisteren al gekoppeld.
Ik hoef niet meteen antwoord hoor. Maar goed dit topic is toch o.a. voor het vragen/geven van feedback?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 14:25 schreef motorbloempje het volgende:
Gut, een mens kan niet even aan het werk na een edit...
Echt, als je niet wilt snappen wat er fout aan je post was, wat gelukkig al netjes boven is uitgelegd, dan ga ik er ook niet meer aan doen dan gewoon editen en noten in het vervolg.
Dit was al teveel aandacht.
O verdommequote:Op vrijdag 14 augustus 2015 14:42 schreef Elvi het volgende:
Jongens wat een gezeik en dat terwijl Re net vader is geworden!
Gefeliciteerd Re en MissBliss!![]()
quote:
Ik hoorde zoiets! Gefeliciteerd beiden.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 14:42 schreef Elvi het volgende:
Jongens wat een gezeik en dat terwijl Re net vader is geworden!
Gefeliciteerd Re en MissBliss!![]()
Wis maar, Re leest het toch welquote:Op maandag 17 augustus 2015 01:44 schreef Yiwei het volgende:
Oeh een kleintje![]()
Re wordt vast een goede vader![]()
wie weet wordt het zoontje later een kloon van Re![]()
hij gaat Re junior worden als moderator die het takje overneemt de laatste hoop van fok! wordt door m.b.v. scheepsladingen napalm nog orde te pogen te scheppen in de jungle die fok! heet![]()
anyway gefeliciteerd voor de ouders![]()
veel plezier met luiers wisselen
quote:
Uit een ander topic:quote:
En zie zijn laatste note, ik gok dat daarin ook gescheld staat uit een ander R&P-topic van vandaag.quote:
R&P / verkracht hoe ooit verderquote:Op maandag 17 augustus 2015 13:57 schreef Daniel11x het volgende:
Overigens, wees blij dat het maar een kneus is sommige vrouwen worden door 6 of 7 mensen verkracht..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |