Ik wil een uitzending van deze ge-wel-di-ge talkshow herbeleven of terugkijken.quote:Eva Jinek licht haar overstap toe: "De plannen van de KRO-NCRV spreken zeer tot de verbeelding. Naast een wekelijks programma heeft de KRO-NCRV ook de ambitie om een dagelijkse talkshow te maken en dat perspectief past goed bij mijn persoonlijke ambities. Met mijn overstap komt een einde aan een mooie tijd bij WNL. Ik ben erg dankbaar voor de kansen die WNL me heeft geboden en het plezier dat we de afgelopen jaren hebben gehad."
Taco Rijssemus, Mediadirecteur KRO: "Het is bekend dat wij een actieve bijdrage willen leveren aan de opinieprogrammering van de NPO, ook in de toekomstige samenwerking met de NCRV. Met het aantrekken van Eva zetten we die ambitie extra kracht bij. Ze is een gedreven journaliste, met bijna tien jaar ervaring en een groot aantal belangrijke nieuwsuitzendingen op haar cv. Als talkshow host brengt Eva naast haar journalistieke instinct ook veel persoonlijkheid en flair met zich mee. Dat profiel is precies wat wij zochten."
De wekelijkse talkshow van Jinek zal na de zomer te zien zijn. Hoewel Jinek voorlopig in dienst treedt van de KRO, vallen haar programma?s onder de fusiecombinatie KRO-NCRV. Vanaf 1 januari 2014 wordt het dienstverband van Jinek ook formeel aan die constructie aangepast.
Eva Jinek (13 juli 1978) heeft haar studie geschiedenis aan de Universiteit Leiden afgerond in 2004. In datzelfde jaar begon haar journalistieke carrière bij de buitenlandredactie van het NOS Journaal. Vanaf 2008 presenteerde zij het NOS Journaal. Ook was zij co-auteur van het boek Het Maakbare Nieuws: een verhalenbundel van achttien buitenlandjournalisten. In 2009 werd Jinek genomineerd voor de Talent Award van het Gouden Televizier-Ring Gala. In 2011 stapte Jinek over naar WNL waar ze, afwisselend met twee collega's, het dagelijks ontbijtprogramma Vandaag de Dag presenteert; en op zondagochtend de talkshow Eva Jinek op Zondag. Sinds maart 2011 is Jinek een van de vaste presentatoren van het radioprogramma Met het Oog op Morgen. Daarnaast interviewt zij wekelijks een bekende Nederlander voor haar rubriek in De Telegraaf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Martbaasquote:
heerlijk tochquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:43 schreef Van_Poppel het volgende:
Bashen op ordianaire Amsterdamse straatzangers
Na drie keer heb je dat ook wel gezien.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:43 schreef Van_Poppel het volgende:
Bashen op ordinaire Amsterdamse straatzangers
Yep, maar er mistte helaas nog wel een "niet rullevant" of "not dun"quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:48 schreef Evertjan het volgende:
heerlijk toch al die uitspraken hebben we al tig keer gehoord maar ik blijf er om lachen
Een gezond stel hersenen en een normale opvoeding is belangrijker.quote:
Bij een normale opvoeding hoort ook seksuele opvoedingquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:50 schreef marcodej het volgende:
[..]
Een gezond stel hersenen en een normale opvoeding is belangrijker.
Nee hoorquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:51 schreef Mani89 het volgende:
Ik raak een beetje opgewonden nu, is dat raar?
Normaal effect bij Goedele.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:51 schreef Mani89 het volgende:
Ik raak een beetje opgewonden nu, is dat raar?
Niet per se.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:51 schreef Sked het volgende:
[..]
Bij een normale opvoeding hoort ook seksuele opvoeding
Dat was het hoogtepunt van Lingoquote:
Met een normale opvoeding kom je niet op die verkeerde ideeën.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:52 schreef Sked het volgende:
[..]
Wel met het aantal verkeerde ideeën die er tegenwoordig over seks zijn
En bij die opvoeding hoort seks. Vrij simpelquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:54 schreef marcodej het volgende:
[..]
Met een normale opvoeding kom je niet op die verkeerde ideeën.
dat en de uitzending met Robert Jensen was ook wel legendarischquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:53 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Dat was het hoogtepunt van Lingo
Dat dacht Josef Fritzl ookquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:54 schreef Sked het volgende:
[..]
En bij die opvoeding hoort seks. Vrij simpel
Oude koeien uit de sloot halen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:54 schreef Evertjan het volgende:
[..]
dat en de uitzending met Robert Jensen was ook wel legendarisch
Die zien het verschil niet meer tussen hun 2 gatenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hebben ze nog nooit naar hun kut gekeken of zo
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:56 schreef Zipportal het volgende:
Een beschimmelde kut in België heet Wallonië.
In Nederland heeft iedereen de kans om de kennis op te doen hierover. Dat is in veel andere landen al heel anders.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:58 schreef Coco98 het volgende:
Alsof de pubers in nederland zo vooruit lopen.
Hier laten ze zich gewoon door 80 mannen in een schmutzige hotelkamer nemenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:58 schreef Coco98 het volgende:
Alsof de pubers in nederland zo vooruit lopen.
Dat zeker.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:59 schreef Sked het volgende:
[..]
In Nederland heeft iedereen de kans om de kennis op te doen hierover. Dat is in veel andere landen al heel anders.
#YOLO!!!!!quote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:02 schreef marcodej het volgende:
Ik vind het heerlijk, gewoon schijt hebben.
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:03 schreef Coco98 het volgende:
Zouden Jinek en Goedele een avontuurtje hebben nu?
Eva heeft weer een plekje vrij om te scharenquote:Op woensdag 12 augustus 2015 00:03 schreef Coco98 het volgende:
Zouden Jinek en Goedele een avontuurtje hebben nu?
PureAidsquote:JAN-HEIN KUIJPERS & BÉNÉDICTE FICQ over de juweliersvrouw uit Deurne die niet wordt vervolgd | ART ROOIJAKKERS & GIOVANCA over de documentaire over AMY WINEHOUSE | KARIN BLOEMEN in Cirque Stiletto 3 |
Eerste item is nieuws van de dag, prima onderwerp. Wellicht dat er nog in wordt gegaan op de explosie in China, maar denk dat dat te kort dag en te ver weg is.quote:
Amy Winehouse vind ik nog interessant, rest is niksquote:Op woensdag 12 augustus 2015 23:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Matig tafeltje vandaag he...gisteren was het een stuk drukker.
Nee, dat is die kutstem van Benedictequote:
Wat teringirritantquote:Op woensdag 12 augustus 2015 23:15 schreef gosschalks het volgende:
[..]
De dat is die kutstem van Benedicte
Hij lijkt me meer een coke-advocaatquote:Op woensdag 12 augustus 2015 23:17 schreef Martinello het volgende:
Kuijpers ziet eruit alsof hij wel een slokje lust.
Geen VOG = geen baan bij een bankquote:Op woensdag 12 augustus 2015 23:17 schreef gosschalks het volgende:
Lijkt me sterk dat je als ex-overvaller bij een bank aan de slag zou kunnen
Angstaanjagend walgelijk wijfquote:Op woensdag 12 augustus 2015 23:23 schreef superniger het volgende:
Bénédicte Ficq is een Marokkanen lover.
landverraadsterquote:Op woensdag 12 augustus 2015 23:23 schreef superniger het volgende:
Volgens mijn info heeft ze een vrouw.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 23:23 schreef superniger het volgende:
Wat valt er nou te haten aan Giovanca. Zij is geweldig.quote:
Ik vind haar echt irritant. Ik ben een keer met een ex naar een concert van haar geweest, waarin ze voortdurend lange verhalen zat te vertellen i.p.v. gewoon te spelen.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 23:28 schreef Martinello het volgende:
[..]
Wat valt er nou te haten aan Giovanca. Zij is geweldig.
Dat hoort bij de Giovanca-experience. Heel goed juist, maar je moet ervan houden.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 23:32 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Ik vind haar echt irritant. Ik ben een keer met een ex naar een concert van haar geweest, waarin ze voortdurend lange verhalen zat te vertellen i.p.v. gewoon te spelen.
Had je kunnen weten bij een concert van Giovanca. Doet ze altijd. Is haar 'stijl' of product. Op TV deed ze dit ook altijd.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 23:32 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Ik vind haar echt irritant. Ik ben een keer met een ex naar een concert van haar geweest, waarin ze voortdurend lange verhalen zat te vertellen i.p.v. gewoon te spelen.
Komt door zijn voornaam.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 23:45 schreef Djoetma het volgende:
Je kan ook overdrijven. Puur omdat het Whinehouse is roept Art alsof het vertoon van geweldig talent is. Waarom praat Art Rooijakkers hier überhaupt over? Wat is zijn achtergrond in de muziek of met muzikanten?
quote:PETER R. DE VRIES over de moordzaak Linda van der Giesen in Waalwijk | ERIC, BEAU & OLIVIER SCHNEIDER over de documentaire 'De oorlog van Eric Schneider' | HOWARD KOMPROE over dé onlinershow PADOEM PATSSS! | Neurochirurg Pierre Robe voerde hersenoperatie |
Idd, niet fucken met de Jumboquote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:05 schreef Sked het volgende:
Wilt de Jumbo aub stoppen met mij stalken? Dank
Is niet altijd zo strikt. Ik mocht mijn bril ook ophouden bij een operatie aan de knie...quote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:11 schreef Zipportal het volgende:
Ze draagt wel een ring, tijdens de operatie. Mag niet.
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:13 schreef gosschalks het volgende:
29x.. Jezus, 28 keer is toch wel genoeg
Vraag me af of het beter zou zijn met een onbeperkt budgetquote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:17 schreef Sked het volgende:
[..]
Maar wel staken voor meer geld en alles
Peter roept al jaren dat het niet goed gaat bij de politie, maar okéquote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:21 schreef bombmannl het volgende:
Ik heb vóór dit incident Peter ook niet hierover gehoord, had ie ook wel ff aan de bel mogen trekken.
Onee Peter trapt alleen na
Ze lijkt er wel op jaquote:
Komt alleen nooit met oplossingen, er is nou eenmaal geen geld.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:22 schreef Sked het volgende:
[..]
Peter roept al jaren dat het niet goed gaat bij de politie, maar oké
Ah een stillequote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:21 schreef bombmannl het volgende:
Ik heb vóór dit incident Peter ook niet hierover gehoord, had ie ook wel ff aan de bel mogen trekken.
Onee Peter trapt alleen na
No cure no pay!quote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:23 schreef Zipportal het volgende:
Peter weet niet wat een advocaat kost zeker.
Rechtsbijstand, pro deo, er zijn zoveel manieren om op een relatief goedkope manier een redelijk advocaatje te krijgenquote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:23 schreef Zipportal het volgende:
Peter weet niet wat een advocaat kost zeker.
omweer??quote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:24 schreef Mani89 het volgende:
Stelling: mensen twitteren over "omweer" zouden strafrechtelijk vervolgd moeten worden.
Omweer is ook weer.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:24 schreef Mani89 het volgende:
Stelling: mensen twitteren over "omweer" zouden strafrechtelijk vervolgd moeten worden.
Maar het zijn altijd Priscilla's die het hebben over "omweer".quote:
Misschien komen we er niet doorheen omdat Peter de hele dag zit te bellenquote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:25 schreef Specularium het volgende:
Dit heeft ie eerder geroepen.
Laten we lekker allemaal de politie bellen om te testen zodat echte bellers er niet meer doorheen komen.
Ja preciesquote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:26 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Misschien komen we er niet doorheen omdat Peter de hele dag zit te bellen
Eensch...is in de categorie "weps" idd...quote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:24 schreef Mani89 het volgende:
Karin is dan ook #viesdikquote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:27 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Dus dit zijn die boobies van Jinek? Man man man. Die Bloemen heeft nog een dikkere spaarpot.
Liever de perky boobies van Jinek dan.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:27 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Dus dit zijn die boobies van Jinek? Man man man. Die Bloemen heeft nog een dikkere spaarpot.
Boobgrootte is ook niet alles.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:27 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
En mama is 40quote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:31 schreef Martinello het volgende:
[..]
En zijn zoon zijn twintigers, toch knap.
Dat verklaart wat afwijkingenquote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:31 schreef Martinello het volgende:
[..]
En zijn zoons zijn twintigers, toch knap.
Goed geregeld dus.quote:
Daarom mocht hij Benno spelen. Zelfde liefhebberij.quote:
Hm mjah, pushup dusquote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:27 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
GTST hoertje.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:38 schreef Mani89 het volgende:
Ik ken die jongen met Dave Roelvink kapsel ergens van, maar ik weet niet helemaal meer waarvan.
Hij speelde in Spangas!quote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:38 schreef Mani89 het volgende:
Ik ken die jongen met Dave Roelvink kapsel ergens van, maar ik weet niet helemaal meer waarvan.
Nou, inderdaad ja!quote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:40 schreef Djoetma het volgende:
Ah, dus daar komt het familiaire gevoel bij de Indonesische mensen vandaan. De onderdrukking door de Nederlanders.... Sorry, maar ik kan de Jappenkampen ondanks de vreselijke aard, lastig los zijn van de Nederlandse bezetting aldaar. Ja, het was kut, maar eigenlijk was het een karma-ding met een volks brede werking.
tl;drquote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:40 schreef Djoetma het volgende:
Ah, dus daar komt het familiaire gevoel bij de Indonesische mensen vandaan. De onderdrukking door de Nederlanders.... Sorry, maar ik kan de Jappenkampen ondanks de vreselijke aard, lastig los zijn van de Nederlandse bezetting aldaar. Ja, het was kut, maar eigenlijk was het een karma-ding met een volks brede werking.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |