Daarom mocht hij Benno spelen. Zelfde liefhebberij.quote:
Hm mjah, pushup dusquote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:27 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Dus dit zijn die boobies van Jinek? Man man man. Die Bloemen heeft nog een dikkere spaarpot.
GTST hoertje.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:38 schreef Mani89 het volgende:
Ik ken die jongen met Dave Roelvink kapsel ergens van, maar ik weet niet helemaal meer waarvan.
Hij speelde in Spangas!quote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:38 schreef Mani89 het volgende:
Ik ken die jongen met Dave Roelvink kapsel ergens van, maar ik weet niet helemaal meer waarvan.
Nou, inderdaad ja!quote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:40 schreef Djoetma het volgende:
Ah, dus daar komt het familiaire gevoel bij de Indonesische mensen vandaan. De onderdrukking door de Nederlanders.... Sorry, maar ik kan de Jappenkampen ondanks de vreselijke aard, lastig los zijn van de Nederlandse bezetting aldaar. Ja, het was kut, maar eigenlijk was het een karma-ding met een volks brede werking.
tl;drquote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:40 schreef Djoetma het volgende:
Ah, dus daar komt het familiaire gevoel bij de Indonesische mensen vandaan. De onderdrukking door de Nederlanders.... Sorry, maar ik kan de Jappenkampen ondanks de vreselijke aard, lastig los zijn van de Nederlandse bezetting aldaar. Ja, het was kut, maar eigenlijk was het een karma-ding met een volks brede werking.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |