Ik vond Guardado eigenlijk heel erg tegenvallen. Voor hem was ik deze wedstrijd gaan kijken.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:26 schreef opperkleurder het volgende:
Cavaliers gefeliciteerd met het punt. Guardado en de zijnen hebben goed gespeeld.
Ik mag van Cavaliers niet zeggen dat hij een beetje overschat wordt.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vond Guardado eigenlijk heel erg tegenvallen. Voor hem was ik deze wedstrijd gaan kijken.
Laten we het hopenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:27 schreef Zorro het volgende:
Dit is het PSV van 2 seizoenen geleden. Veel sterker en niet afmaken.
Inderdaad, want dan heb je vorig jaar met je rug naar de tv gezeten.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik mag van Cavaliers niet zeggen dat hij een beetje overschat wordt.
Wel mooi dat Hansen dit doet nadat hij zo'n onstuimige maanden had.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik vertrouw het niet heletijd Schaken bij Brenet
De 2-2 zal zo wel vallen.
quote:
quote:
Heerlijk dat deze quasi-grappige klierposts eindelijk eens keihard zijn afgestraftquote:
Hansen vind ik een van de betere Eredivisiekeepers.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wel mooi dat Hansen dit doet nadat hij zo'n onstuimige maanden had.
Quasi-grappig? Bloedserieusquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:28 schreef Shreyas het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Heerlijk dat deze quasi-grappige klierposts eindelijk eens keihard zijn afgestraft
Nee maar echt Wilfred, ik heb dit onze vriend Ozil nog nooit zien doen. Jij?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:28 schreef Slobeend het volgende:
Ik zeg dit uit de grond van mijn hart Wilfred, waan-zin-nige goal.
*waan-zin-ni-gequote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:28 schreef Slobeend het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
is een goeie speler in dienst van maar kan zelf de dienst niet uitmakenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Moet dit psv kampioen worden?Nu toch blij dat je in het stadion zit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat hebben we gezien bij Mexico ja.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
is een goeie speler in dienst van maar kan zelf de dienst niet uitmaken
Heb alleen de tweede helft gezien, maar op basis daarvan terecht punt voor ADO. Waren de enigen die wilden voetballen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:27 schreef Zorro het volgende:
Dit is het PSV van 2 seizoenen geleden. Veel sterker en niet afmaken.
Jawelquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:29 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nu toch blij dat je in het stadion zit?
Heerlijk ja, dat maakt mij dag goed!quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:28 schreef Shreyas het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Heerlijk dat deze quasi-grappige klierposts eindelijk eens keihard zijn afgestraft
-Je bent het toch wel met mijn eens dat het ook zomaar nog 2-3 had kunnen worden al onze vriend eeehhh, onze vriend ehhhhhhh kom hoe heet ie?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:28 schreef Slobeend het volgende:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Moet dit psv kampioen worden?Net nog met tranen in je ogen als een debiel over komen en nu leuk proberen te doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
op zo'n flut toernooitje jaquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:29 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat hebben we gezien bij Mexico ja.
Dat was nog wel een klein kansjequote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:31 schreef Zorro het volgende:
[..]
-Je bent het toch wel met mijn eens dat het ook zomaar nog 2-3 had kunnen worden al onze vriend eeehhh, onze vriend ehhhhhhh kom hoe heet ie?
- Pereiro?
- Nee
- Narsingh?
- Nee
- De Jong?
- Ja, De Jong, als die die laatse kans goed afmaakt he.
Chill man, straks contracteren jullie Moreno en dan kan je niks meer gebeuren.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Net nog met tranen in je ogen als een debiel over komen en nu leuk proberen te doen
Ik had er alle vertrouwen in dat ado nog 2-2 zou maken. Daar waar ze volkomen recht op haddenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Net nog met tranen in je ogen als een debiel over komen en nu leuk proberen te doen
Gorré had in de basis moeten starten!quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Marengo en Gorré ook. Duplan weinig gezien.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:31 schreef Zorro het volgende:
[..]
-Je bent het toch wel met mijn eens dat het ook zomaar nog 2-3 had kunnen worden al onze vriend eeehhh, onze vriend ehhhhhhh kom hoe heet ie?
- Pereiro?
- Nee
- Narsingh?
- Nee
- De Jong?
- Ja, De Jong, als die die laatse kans goed afmaakt he.
Garantie voor 40-45 doelpuntenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:32 schreef Joezi het volgende:
[..]
Schaken - Havenaar, wordt het koningskoppel
Op dat fluttoernooi waar gewoon drie ploegen meededen die vorig jaar de achtste finale op het WK haalden.quote:
Ik zet de video klaar.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is wachten op de samenvattingen bij de NOS.
Wel op zo'n manier ja.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:35 schreef opperkleurder het volgende:
Kees en de analisten zijn best blij dat PSV niet won.
Niet meer dan terecht.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mijn ludieke troll poging heeft mij 2 notes opgeleverd
Was niet echt ludiek, maar snap de frustratie van dat moment.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
http://imgur.com/vidgifquote:
Madquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
hebben ze daar tegen gespeeld?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:35 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Op dat fluttoernooi waar gewoon drie ploegen meededen die vorig jaar de achtste finale op het WK haalden.
TR gemaaktquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Je lijkt Blom wel.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:37 schreef Sked het volgende:
[..]
TR gemaakt
Nu krijg je er een bij van Don
Jammer dat je alleen kijkt naar statistieken. Costa Rica speelde gewoon matig.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:37 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ja, Costa Rica werd zelfs uitgeschakeld door een goal van Guardado.
Guardado speelde een fantastische Gold Cupquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:37 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Guardado was beslissend in die Gold Cup, dus dan kun jij geen kritiek op hem leveren.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jammer dat je alleen kijkt naar statistieken. Costa Rica speelde gewoon matig.
Pakken we Feyenoord thuis toch ook effequote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:37 schreef Sked het volgende:
[..]
TR gemaakt
Nu krijg je er een bij van Don
Guardado zou ook beslissend zijn in de Jupiler League.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:39 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Guardado was beslissend in die Gold Cup, dus dan kun jij geen kritiek op hem leveren.
Basiself is nog wel redelijk maar het B-plan is vrij matig.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:38 schreef Groby het volgende:
Vind Heerenveen een matig elftal hebben
nou geweldig, maar toch blijf ik bij mijn standpunt, hij was vorig seizoen heel goed in dienst van Depay en Willems maar dat is wat anders dan het spel makenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:37 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Achterhoede is talentvol, maar niet zo goed.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Basiself is nog wel redelijk maar het B-plan is vrij matig.
Ik ben geen fan van Bijker.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:40 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Achterhoede is talentvol, maar niet zo goed.
Tarado, jij hebt er vaak kijk op. Nu ook weer.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
nou geweldig, maar toch blijf ik bij mijn standpunt, hij was vorig seizoen heel goed in dienst van Depay en Willems maar dat is wat anders dan het spel maken
Ze zijn redelijk achteruit gegaan met Mulder voor Nordveldt en Te Vrede voor Uthquote:
Van den Boomen zal op de lange termijn beter zijn dan De Roon.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:41 schreef Groby het volgende:
[..]
Ze zijn redelijk achteruit gegaan met Mulder voor Nordveldt en Te Vrede voor Uth
Helemaalquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
http://www.dailymotion.co(...)-psv-eindhoven_sport
Ook goed?
Tenzij Mulder een hakjeshattrick maakt.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:47 schreef opperkleurder het volgende:
Deze wedstrijd kan alleen maar tegenvallen.
Voetballend kan het onmogelijk slechter zijn dan ADO en PSV.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:47 schreef opperkleurder het volgende:
Deze wedstrijd kan alleen maar tegenvallen.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:28 schreef Shreyas het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Entertainment > goed voetbalquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:49 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Voetballend kan het onmogelijk slechter zijn dan ADO en PSV.
Dat is absoluut een feit.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Entertainment > goed voetbal
Van den Kerkhof is nog slechter.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:53 schreef Tagliano het volgende:
Van de Graaf, wie is dat voor nobuddy
Die is ook niks inderdaadquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van den Kerkhof is nog slechter.
Nee, ga weg.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:54 schreef HeatWave het volgende:
Ik zou toch adviseren om naar SBS 6 om te schakelen.
Nee.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:54 schreef HeatWave het volgende:
Ik zou toch adviseren om naar SBS 6 om te schakelen.
Dat is dus deze ventquote:In augustus 2011 kwam hij in het nieuws toen hij na afloop van de wedstrijd FC Oss - Almere City FC (3-4) op het veld meermaals aangereden werd door een bejaarde Oss-supporter in een scootmobiel.[1]
Och, de keeperstrainer van Man Utd gaat als een oude Hoek naar zijn wijf.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:58 schreef Zipportal het volgende:
Mulder gaat weer als een oud wijf noar de hoek.
Heerenveen haalde vorig seizoen geen enkele overwinning binnen tegen de degraderende clubs in eigen huis.quote:
Ik kijk niet graag naar wedstrijden waar meer dan de helft hetzelfde karakter als Lestienne hebben.quote:
Eredivisiequote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit is wel een lekker debiele avond, hé. Heerlijk.
Meer dan Sigthorsson.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:20 schreef GGMM het volgende:
Te Vrede.
Die heeft nu dus evenveel goals gemaakt als Kazim.
Klopt, dat hebben we alleen te danken aan Hansengod.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:31 schreef Tagliano het volgende:
Toch een beetje tam potje zo, maarja wat wil je als je net ADO - PSV zag
De Graafschap speelt behoudend en Heerenveen is een reactieploeg. Niet zo vreemd, dus.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:31 schreef Tagliano het volgende:
Toch een beetje tam potje zo, maarja wat wil je als je net ADO - PSV zag
Die heeft een goeie avond jaquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:32 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Klopt, dat hebben we alleen te danken aan Hansengod.
Haags_kwartiertje gaat helemaal los vanavond.
Is ook niet geheel verrassend, toch wel een beetje jammerquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De Graafschap speelt behoudend en Heerenveen is een reactieploeg. Niet zo vreemd, dus.
Fijn dat je dat ook vindt.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:34 schreef GGMM het volgende:
Die vent die "Geel, Buut vrij!!" roept in die Lays-reclame zou ik wel eens een enorme rotschop willen verkopen.
Morgen nog wel leuke wedstrijden.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die heeft een goeie avond ja
[..]
Is ook niet geheel verrassend, toch wel een beetje jammer
Zeker. Ga er weer voor zittenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Morgen nog wel leuke wedstrijden.
Als ze nog meer goals maken. Nu zijn ze gedeeld koploper.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:56 schreef opperkleurder het volgende:
Heerenveen minimaal 1 nacht koploper van Nederland.
Daar ga ik wel van uit. Dit blijft geen 3-0.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als ze nog meer goals maken. Nu zijn ze gedeeld koploper.
En (itt vorig seizoen) heel weinig media aandacht voor al die vaudten...quote:Op woensdag 12 augustus 2015 13:22 schreef Tchock het volgende:
Ik wil er geen apart topic over openen maar de arbitrage is nu al zo dramatisch slechtPSV een doelpunt cadeau, ADO een onzinpenalty, Feyenoord een rode kaart die nergens op sloeg, Utrecht een penalty, Heerenveen een doelpunt onterecht afgekeurd...
Nu al zo veel fouten en we hebben er nog niet eens één speelronde op zitten![]()
![]()
Heeft zich vandaag niet door 2, niet 3, maar wel liefst 4 mannen laten ondercummen om het te vierenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:32 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Klopt, dat hebben we alleen te danken aan Hansengod.
Haags_kwartiertje gaat helemaal los vanavond.
De vorige keeper die scoorde in de Eredivisie was Cummins. Toeval?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 13:28 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Heeft zich vandaag niet door 2, niet 3, maar wel liefst 4 mannen laten ondercummen om het te vieren
haha, wist ik nietquote:Op woensdag 12 augustus 2015 13:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
De vorige keeper die scoorde in de Eredivisie was Cummins. Toeval?
Net zo als Guardado ADO?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:44 schreef Cavaliers het volgende:
Tapia gaat Groningen helemaal van de mat spelen.
Ik heb een 3 staan toch?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:08 schreef Ajacied422 het volgende:
FC Groningen of FC Twente.
Wie trekt me over de streep.
Woensdagquote:
Tapia.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:08 schreef Ajacied422 het volgende:
FC Groningen of FC Twente.
Wie trekt me over de streep.
U hoeft niet meer te kijken.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Woensdag
18:30 FC Groningen - FC Twente 3
19:45 PEC Zwolle - SC Cambuur 2
20:45 NEC - Excelsior 1
PEC gaat winnen, zegt mijn gevoel.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
U hoeft niet meer te kijken.
PEC is PEC niet meer. Cambuur heeft leuk ingekocht.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PEC gaat winnen, zegt mijn gevoel.
Cambuur is in uitwedstrijden meestal dramatisch.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
PEC is PEC niet meer. Cambuur heeft leuk ingekocht.
http://stapelopvoetbal.nl/seizoen20152016/eredivisie20152016.htmlquote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
heeft iemand een kek schemaatje?
Leuk.quote:
Maar ben je er komend weekend nu wel of niet?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Leuk.
Nouja, we beginnen dus zo met Groningen - Twente, een pizza hawaii en een beker melk.
Nee. Dan ben ik op vakantie.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar ben je er komend weekend nu wel of niet?
quote:
Daar ben ik blij mee. Gisteren was het maar een dode boel.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee. Dan ben ik op vakantie.
Vandaag ben ik er onverwacht wel.
Bij de 20:45 pot, ja.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Daar ben ik blij mee. Gisteren was het maar een dode boel.
Ik spreek hier niet meer overquote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij de 20:45 pot, ja.
Rond 20u15 was het wel gezellig. JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA JAJAJAJAJAAAAAAAA ONGELOFELIJK
Hateboer is zo hemeltergend slecht.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:22 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Ik ben trouwens fan van Hateboer, speelde tegen PSV erg sterk.
Dat die ooit het eerste van Groningen heeft gehaald is een compleet raadsel.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:22 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Ik ben trouwens fan van Hateboer, speelde tegen PSV erg sterk.
De eerste wedstrijd was puur genot.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij de 20:45 pot, ja.
Rond 20u15 was het wel gezellig. JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA JAJAJAJAJAAAAAAAA ONGELOFELIJK
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hateboer is zo hemeltergend slecht.
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat die ooit het eerste van Groningen heeft gehaald is een compleet raadsel.
Welke spelers gaan we het hardst missen volgens jou?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
PEC is PEC niet meer. Cambuur heeft leuk ingekocht.
De broer van Kluivert.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Welke spelers gaan we het hardst missen volgens jou?
Lukoki.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hahn en Drost.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Begois denk ik.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie is nu eigenlijk de sluitpost bij PEC?
Die Belg van VVV me dunkt.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie is nu eigenlijk de sluitpost bij PEC?
oh die is zo teringslechtquote:
Ze zijn wel bezig met een nieuwe keeper. Colin Coosemans (DIE KENT U NIET) uit België. Wel een gedoe om hem los te weken.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
oh die is zo teringslecht
Jup. Eigenlijk nauwelijks goed genoeg als tweede keeper. En onze tweede keeper heeft nog geen minuut Eredivisie gespeeld in zijn leven.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
oh die is zo teringslecht
Met zo iemand op goal ga je dus vandaag verliezen van Cambuur.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jup. Eigenlijk nauwelijks goed genoeg als tweede keeper. En onze tweede keeper heeft nog geen minuut Eredivisie gespeeld in zijn leven.
Die Coosemans is een hoop gezeur. Hij wil zelf graag maar Mechelen wil hem niet kwijt. Zou vķķr de wedstrijd van vandaag rond zijn zei Nijkamp dus misschien wordt het hem wel helemaal niet.
Begois is niet zķ slecht dat hij hele wedstrijden beslist. Het is geen Marsman of zo.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:29 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Met zo iemand op goal ga je dus vandaag verliezen van Cambuur.
waar is ter wielen?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jup. Eigenlijk nauwelijks goed genoeg als tweede keeper. En onze tweede keeper heeft nog geen minuut Eredivisie gespeeld in zijn leven.
Die Coosemans is een hoop gezeur. Hij wil zelf graag maar Mechelen wil hem niet kwijt. Zou vķķr de wedstrijd van vandaag rond zijn zei Nijkamp dus misschien wordt het hem wel helemaal niet.
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Piet Fransen, Gronings clubicoon, ist gestorben.
quote:
De hoofdzaak van een rechtsback is nog altijd het uitschakelen van zijn directe tegenstander: de linksbuiten van zijn tegenstander. Daar is Tete stukken sterker in dan Hateboer.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:30 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Mwah, maar vind Hateboer echt niet zo slecht.
Daar ben ik het mee eens.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De hoofdzaak van een rechtsback is nog altijd het uitschakelen van zijn directe tegenstander: de linksbuiten van zijn tegenstander. Daar is Tete stukken sterker in dan Hateboer.
Luisteren er nog steeds mensen naar die man?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:33 schreef Nozick het volgende:
Derksen: Marsman heeft fascistoīde kapsel
TR gemaakt.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:33 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Luisteren er nog steeds mensen naar die man?
Q-Music belde vanochtend met Fräser. Hij denkt dat Hansen er nog wel een gaat maken dit seizoen, aangezien Hansen aardig vrije trappen kan schieten.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hansen heeft het sportjournaal gehaald jongens!
Ik zag ook dat hij op de FP stond van FOK.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hansen heeft het sportjournaal gehaald jongens!
Hansen > Kramerquote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:35 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Q-Music belde vanochtend met Fräser. Hij denkt dat Hansen er nog wel een gaat maken dit seizoen, aangezien Hansen aardig vrije trappen kan schieten.
Goede voetballer.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Mooi om Gutierrez weer te zien spelen na zijn blessureleed. Speelde een goed WK.
Oneensquote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling: Gutierrez hoort bij de 5 beste spelers van Nederland.
Hier is het al bijna rust.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
deze tijdelijke vervangende laptop streamt wel dramatisch traag...
1. Hansenquote:
Oneens.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dat lastig te zeggen. We weten niet eens op welk niveau hij at the moment zit.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niets op af te dingen.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
1. Hansen
2. Kramer
3. Wormgoor
4. Meijers
5. Gutierrez
Laat hem eerst maar weer eens vijf goede wedstrijden spelenquote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Reis was inderdaad ook ooit een groot talentquote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:42 schreef Sked het volgende:
[..]
Laat hem eerst maar weer eens vijf goede wedstrijden spelen
Is een ervaren bankzitterquote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:43 schreef Slobeend het volgende:
Echt bizar knap van Ted om zo'n Uvini binnen te halen.
Luuk de Jong, Vejinovic.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:43 schreef Nozick het volgende:
Cillessen, Elia, Guardo. Klaassen, Corona.
Guardado niet. Luuk de Jong en Willems horen in de top 5. Klaassen, Ziyech en Cillessen ook. Van Beek en Guardado net niet.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
1. Guardado
2. Cillessen, als die penalties kan stoppen stijgt ie naar 1
3. Klaassen
4. Ziyech
5. Corona
denk ik
Guardado is absoluut verder dan Ziyech. Andere speler, maar toch.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:46 schreef opperkleurder het volgende:
Guardado niet. Luuk de Jong en Willems horen in de top 5. Klaassen, Ziyech en Cillessen ook. Van Beek en Guardado net niet.
Je slaat door in je haat richting Guardadoquote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Guardado niet. Luuk de Jong en Willems horen in de top 5. Klaassen, Ziyech en Cillessen ook. Van Beek en Guardado net niet.
Willems ipv Corona ja.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik zou serieus liever Klaassen of Ziyech in mijn team hebben.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:47 schreef Sked het volgende:
[..]
Je slaat door in je haat richting Guardado
Binnen twee seizoenen naar top-3?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:48 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Linssen is een goede aankoop van Groningen.
Ligt aan mijn andere middenvelders in de selectie.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik zou serieus liever Klaassen of Ziyech in mijn team hebben.
Nee, komt te kort.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:48 schreef Nozick het volgende:
[..]
Binnen twee seizoenen naar top-3?
Als de topclubs het geld er voor over hebben, ja. Anders gaat hij waarschijnlijk Chery/Kieftenbeld achterna.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:48 schreef Nozick het volgende:
[..]
worden tweedequote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:48 schreef Nozick het volgende:
[..]
Natuuriijk niet.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:48 schreef Nozick het volgende:
[..]
Ja, samen met Hiariejquote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:48 schreef Nozick het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |