Ik vond Guardado eigenlijk heel erg tegenvallen. Voor hem was ik deze wedstrijd gaan kijken.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:26 schreef opperkleurder het volgende:
Cavaliers gefeliciteerd met het punt. Guardado en de zijnen hebben goed gespeeld.
Ik mag van Cavaliers niet zeggen dat hij een beetje overschat wordt.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vond Guardado eigenlijk heel erg tegenvallen. Voor hem was ik deze wedstrijd gaan kijken.
Laten we het hopenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:27 schreef Zorro het volgende:
Dit is het PSV van 2 seizoenen geleden. Veel sterker en niet afmaken.
Inderdaad, want dan heb je vorig jaar met je rug naar de tv gezeten.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik mag van Cavaliers niet zeggen dat hij een beetje overschat wordt.
Wel mooi dat Hansen dit doet nadat hij zo'n onstuimige maanden had.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik vertrouw het niet heletijd Schaken bij Brenet
De 2-2 zal zo wel vallen.
quote:
quote:
Heerlijk dat deze quasi-grappige klierposts eindelijk eens keihard zijn afgestraftquote:
Hansen vind ik een van de betere Eredivisiekeepers.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wel mooi dat Hansen dit doet nadat hij zo'n onstuimige maanden had.
Quasi-grappig? Bloedserieusquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:28 schreef Shreyas het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Heerlijk dat deze quasi-grappige klierposts eindelijk eens keihard zijn afgestraft
Nee maar echt Wilfred, ik heb dit onze vriend Ozil nog nooit zien doen. Jij?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:28 schreef Slobeend het volgende:
Ik zeg dit uit de grond van mijn hart Wilfred, waan-zin-nige goal.
*waan-zin-ni-gequote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:28 schreef Slobeend het volgende:
Ik zeg dit uit de grond van mijn hart Wilfred, waan-zin-nige goal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
is een goeie speler in dienst van maar kan zelf de dienst niet uitmakenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Moet dit psv kampioen worden?Nu toch blij dat je in het stadion zit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat hebben we gezien bij Mexico ja.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
is een goeie speler in dienst van maar kan zelf de dienst niet uitmaken
Heb alleen de tweede helft gezien, maar op basis daarvan terecht punt voor ADO. Waren de enigen die wilden voetballen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:27 schreef Zorro het volgende:
Dit is het PSV van 2 seizoenen geleden. Veel sterker en niet afmaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |