Nee, dat denk ik niet. Het is een term die gebruikt wordt voor mensen die niet op de vlucht zijn, maar die per se naar een land willen waar er allerlei regelingen zijn die hen het bestaan makkelijker maken. Zo zijn de lui uit de video die ik eerder postte gelukzoekers en geen vluchtelingen. Ze waren immers al veilig in Frankrijk, maar doen alles om in Groot-Brittannië te komen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:23 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Het wordt gebruikt door mensen die anderen geen geluk gunnen, het is niet anders.
Vreemde definities houd je er op na. Heb je de beelden van vandaag gezien? Of de beelden dat metershoge hekken bestormd en doorbroken worden. Hoe wil je dat uitleggen als aankloppen?quote:
Zoals bijvoorbeeld alle joden die vanuit Duitsland naar het veilige Nederland zijn gevlucht. "Naar de VS? Ben jij even gek geworden? Is naast de deur niet goed genoeg voor jou?"quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:31 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Iedere Syriër naar Europa verschepen is wel de meest inefficiënte, meest geldverslindende manier om mensen te helpen. Zorg dat de omstandigheden in omliggende landen voor de vluchtelingen verbeteren. Als in België oorlog uitbreekt, vangen we de Vlamingen hier op en niet in Vietnam...
Sinds wanneer zijn dergelijke beelden de standaard om iedere asielaanvraag aan te merken?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:34 schreef Ludd het volgende:
[..]
Vreemde definities houd je er op na. Heb je de beelden van vandaag gezien?
Dat is wel aan de orde. Er moet nu geld worden uitgetrokken voor opvangcentra in Nederland, advocaten in Nederland, marine inzet in de Middellandse Zee en er worden hekken gebouwd in Calais en Spaanse enclaves. Allemaal geld dat het kunnen worden besteed in Syrië en omliggende landen. Die half miljoen vluchtelingen die naar Europa komen krijgen misschien wel 90% van al het geld dat naar vluchtelingenhulp gaat. Dat terwijl er meer dan 5 miljoen vluchtelingen in de regio zitten.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:32 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ongetwijfeld maar dat is niet aan de orde.
Dat ben ik wel met je eens ja.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:35 schreef Ludd het volgende:
Sowieso, ieder vluchteling die klaagt over het feit dat ze liever naar een ander land gaan moeten ze direct Europa uit sturen. Dat zijn geen mensen die in nood verkeren, want die zouden blij zijn met elk veilig heenkomen.
Omdat het aantal mensen dat het huis binnengestormd komt, het aantal dat aanklopt lijkt te overstijgen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:36 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn dergelijke beelden de standaard om iedere asielaanvraag aan te merken?
Hoeveel mensen heb je zo ongeveer op die beelden gezien? En hoeveel asielaanvragen worden er zo'n beetje ingediend?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:37 schreef Ludd het volgende:
[..]
Omdat het aantal mensen dat het huis binnengestormd komt, het aantal dat aanklopt lijkt te overstijgen.
Dit dus, maar het gaan nog wel meer 'vluchtelingen' worden. Let maar op. Als het zó makkelijk, komen er steeds meer.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:37 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Dat is wel aan de orde. Er moet nu geld worden uitgetrokken voor opvangcentra in Nederland, advocaten in Nederland, marine inzet in de Middellandse Zee en er worden hekken gebouwd in Calais en Spaanse enclaves. Allemaal geld dat het kunnen worden besteed in Syrië en omliggende landen. Die half miljoen vluchtelingen die naar Europa komen krijgen misschien wel 90% van al het geld dat naar vluchtelingenhulp gaat. Dat terwijl er meer dan 5 miljoen vluchtelingen in de regio zitten.
De VS was toen een migrantenland waar vrijwel iedereen naartoe kon gaan, daar hoefde je geen vluchteling voor te zijn.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:35 schreef Ringo het volgende:
[..]
Zoals bijvoorbeeld alle joden die vanuit Duitsland naar het veilige Nederland zijn gevlucht. "Naar de VS? Ben jij even gek geworden? Is naast de deur niet goed genoeg voor jou?"
De beelden zijn vrij uniform, net zoals de algemene tendens in de verslaggeving.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:39 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Hoeveel mensen heb je zo ongeveer op die beelden gezien? En hoeveel asielaanvragen worden er zo'n beetje ingediend?
Je bedoeld van die Griekse agent die asielzoekers met een mes loopt te bedreigen en van die stikkende asielzoekers?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:40 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik vond die beelden van de nos. wel schokkend hoor.
Dat zegt op zichzelf gezien natuurlijk geen flikker. Als we het nieuws moeten geloven is iedere bijstandsgerechtigde een luie flikker die fraudeert en iedere ondernemer een belastingontduikende mafkees.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:40 schreef Ludd het volgende:
[..]
De beelden zijn vrij uniform, net zoals de algemene tendens in de verslaggeving.
Kijk jij alleen PowNews ofzo?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:42 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat zegt op zichzelf gezien natuurlijk geen flikker. Als we het nieuws moeten geloven is iedere bijstandsgerechtigde een luie flikker die fraudeert en iedere ondernemer een belastingontduikende mafkees.
Beide ja. En dat kind wat net door die deur werd geschoven...quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Je bedoeld van die Griekse agent die asielzoekers met een mes loopt te bedreigen en van die stikkende asielzoekers?
Het zeg niet alles, daarom zij ook 'lijkt'. Ik presenteerde het dus ook niet als een feit, omdat ik dit niet kan staven, net als jij het tegendeel niet kan bewijzen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:42 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat zegt op zichzelf gezien natuurlijk geen flikker.
Leuk voor de toeristen ook daar, haha. Dit 'vluchtelingen'-probleem loopt echt aardig de spuigaten uit.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
Maar goed... c.a. 500 vluchtelingen per dag die Kos aandoen begreep ik. Nu zitten er zo'n 7000 op een inwonertal van 33000. Kos is straks Islamitisch.
Je viel over de term aankloppen omdat je vandaag iets in het nieuws hebt gezien. Lijkt me niet dat die beelden voor de meerderheid van de vluchtelingen spreekt.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:44 schreef Ludd het volgende:
[..]
Het zeg niet alles, daarom zij ook 'lijkt'. Ik presenteerde het dus ook niet als een feit, omdat ik dit niet kan staven, net als jij het tegendeel niet kan bewijzen.
Mja, de toeristen boeien me dan wat minder. Komt wel weer goed met ze.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:45 schreef Ludd het volgende:
[..]
Leuk voor de toeristen ook daar, haha. Dit 'vluchtelingen'-probleem loopt echt aardig de spuigaten uit.
Dat mijd ik juist standaard. Nieuws sowieso eigenlijk.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:43 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Kijk jij alleen PowNews ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |