DWDD is de hoofdschuldige voor wat het betreft het aanslingeren van deze discussie. Hadden ze dit niet gedaan, dan was het gebleven bij een boze zwarte man die een rechtzaak had verloren.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 16:18 schreef Elzies het volgende:
[..]
Dit is ook gewoon uitlokking vanuit de media. Zwarte Piet scoort dus blijft men deze discussie eindeloos herhalen. Als men het zou negeren was die hele discussie niet zo opgeblazen geweest.
Eerder die gasten die Quincy zo nodig moesten oppakkenquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 16:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
DWDD is de hoofdschuldige voor wat het betreft het aanslingeren van deze discussie. Hadden ze dit niet gedaan, dan was het gebleven bij een boze zwarte man die een rechtzaak had verloren.
Jep. Alleen maar omdat hij een andere mening had. Maar ja wel zo lekker makkelijk, want die minderheid had al iets te veel rechten verworven vroeger, toen het nog allemaal 'policor' was. Nee nu is het veel beter. Tenminste zo zijn er mensen die dat in deze discussie zien, hier in dit topic en op facebook, steeds meer in grotere getale.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 16:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Eerder die gasten die Quincy zo nodig moesten oppakkenDat is de grootste oorzaak
Ok misschien niet helemaal juist, maar het had er wel mee te maken natuurlijk.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 17:43 schreef sp3c het volgende:
Hij is niet opgepakt omdat hij een andere mening heeft, dat kan in Nederland gewoon namelijk
Het lijkt hier heel erg druk, maar 50% van de posts komen van jou.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 17:05 schreef IDDGGG1 het volgende:
[..]
Jep. Alleen maar omdat hij een andere mening had. Maar ja wel zo lekker makkelijk, want die minderheid had al iets te veel rechten verworven vroeger, toen het nog allemaal 'policor' was. Nee nu is het veel beter. Tenminste zo zijn er mensen die dat in deze discussie zien, hier in dit topic en op facebook, steeds meer in grotere getale.
Oh dat is heel knap dan, want ik doe pas net mee met de discussie, sinds een dag of twee. Pech gehad dus. Niet gaan jokkebrokken he?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 18:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het lijkt hier heel erg druk, maar 50% van de posts komen van jou.
Ik ook pas, je denkt toch niet dat ik echt alle posts uit de reeks geteld heb, daarna een nauwkeurige berekening heb gemaakt, waarna ik op 50% ben gekomen? Je bent vervelend aanwezig, staat niet open voor argumenten, en post alleen maar om de boel verder op scherp te zetten. En daar is niks aan gejokt.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 18:05 schreef IDDGGG1 het volgende:
[..]
Oh dat is heel knap dan, want ik doe pas net mee met de discussie, sinds een dag of twee. Pech gehad dus. Niet gaan jokkebrokken he?
Helemaal niet juist.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 17:52 schreef IDDGGG1 het volgende:
[..]
Ok misschien niet helemaal juist, maar het had er wel mee te maken natuurlijk.
Daarmee beschrijf je dus de andere partij he? De partij die het vrije woord zogenaamd hoog in het vaandel hebben staan, maar ondertussen een donker iemand voor racist uitmaakt omdat hij tegen zwarte piet is. En die zetten niet de boel op scherp? Laat me niet lachen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 18:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ook pas, je denkt toch niet dat ik echt alle posts uit de reeks geteld heb, daarna een nauwkeurige berekening heb gemaakt, waarna ik op 50% ben gekomen? Je bent vervelend aanwezig, staat niet open voor argumenten, en post alleen maar om de boel verder op scherp te zetten. En daar is niks aan gejokt.
Geniaal weer. Was jij niet de persoon die gisteren tegen mij begon te janken dat ik niet persoonlijk moest worden?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 18:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ook pas, je denkt toch niet dat ik echt alle posts uit de reeks geteld heb, daarna een nauwkeurige berekening heb gemaakt, waarna ik op 50% ben gekomen? Je bent vervelend aanwezig, staat niet open voor argumenten, en post alleen maar om de boel verder op scherp te zetten. En daar is niks aan gejokt.
Ze hebben onderhand wel honderd spiegels nodig.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 18:16 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Geniaal weer. Was jij niet de persoon die gisteren tegen mij begon te janken dat ik niet persoonlijk moest worden?
Yep, dat was jij.![]()
Hypocrisie is echt zo heerlijk om te zien.
Geen idee, heb je naam niet onthouden, maar dat kan komen omdat het een ingewikkelde naam is. Ik heb gelukkig meer indruk op jou gemaakt dan jij op mijquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 18:16 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Geniaal weer. Was jij niet de persoon die gisteren tegen mij begon te janken dat ik niet persoonlijk moest worden?
Yep, dat was jij.![]()
Hypocrisie is echt zo heerlijk om te zien.
Realistisch blijven... het zijn de gewone burgers die het debat voeren, op werk, school, thuis, bij de bakker, internet. Her en der spetteren de emoties tegen het behang aan..quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 16:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
DWDD is de hoofdschuldige voor wat het betreft het aanslingeren van deze discussie. Hadden ze dit niet gedaan, dan was het gebleven bij een boze zwarte man die een rechtzaak had verloren.
Maar dat wil Toefjes niet. Die wil niet dat de 'tirannieke minderheid' zich laat horen voor een betere samenleving. Die moeten gewoon hun bek houden, wel zo lekker simpel.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 18:20 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Realistisch blijven... het zijn de gewone burgers die het debat voeren, op werk, school, thuis, bij de bakker, internet. Her en der spetteren de emoties tegen het behang aan..
Mensen moeten het een en ander relativeren. Wel een piet, niet een piet, blauwe piet, roetvegenpiet, ongeschinkte piet.... Het is allemaal niet zo belangrijk, als de kinderen hun snoepjes en kadootjes maar krijgen,
Wat dat betreft kan 'ie met elfletterig gaan samenwonen, die is ook al van mening dat de mening van een minderheid niet relevant is.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 18:22 schreef IDDGGG1 het volgende:
[..]
Maar dat wil Toefjes niet. Die wil niet dat de 'tirannieke minderheid' zich laat horen voor een betere samenleving. Die moeten gewoon hun bek houden, wel zo lekker simpel.
Grappig dat je me in het andere hokje zet, maar ik vind de twee uitersten in deze discussie vervelend.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 18:22 schreef IDDGGG1 het volgende:
[..]
Maar dat wil Toefjes niet. Die wil niet dat de 'tirannieke minderheid' zich laat horen voor een betere samenleving. Die moeten gewoon hun bek houden, wel zo lekker simpel.
helemaal niet juist zelfsquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 17:52 schreef IDDGGG1 het volgende:
[..]
Ok misschien niet helemaal juist, maar het had er wel mee te maken natuurlijk.
Rare mening? Oh vertel, wat is er zo raar aan de mening van Quincy dat zwarte piet moet worden afgeschaft? Probeer je de andere kant weer in een hokje te stoppen he, met van 'nou hij is tegen ons, maar boeiuh hij heeft een rare mening, die leipo'. Ja, zo lust ik er ook wel pap van.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 18:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
helemaal niet juist zelfs
had er geen kut mee te maken, als ik vind dat ik jou spulletjes van mij zijn dan kan niemand dat wat schelen
als ik ze vervolgens inpik dan wordt ik opgepakt voor diefstal, niet om dat ik een rare mening heb
Tegen ons??quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:05 schreef IDDGGG1 het volgende:
[..]
Rare mening? Oh vertel, wat is er zo raar aan de mening van Quincy dat zwarte piet moet worden afgeschaft? Probeer je de andere kant weer in een hokje te stoppen he, met van 'nou hij is tegen ons, maar boeiuh hij heeft een rare mening, die leipo'. Ja, zo lust ik er ook wel pap van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |