ik ook, daarom zijn we ectoquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik heb gelukkig een kleine maag, dus zit al snel vol
Ik kan echt enorm veel op.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik heb gelukkig een kleine maag, dus zit al snel vol
Trein in buitenland kutter qua prijs en optijd zijn.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En met de trein leuker.
Buiten Nederland dan.
In Nederland is het alletwee kut met peren
ik vind trein echt geen kut aanquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En met de trein leuker.
Buiten Nederland dan.
Nederland is een van de beste landen waar ik ooit in de trein heb gezeten.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En met de trein leuker.
Buiten Nederland dan.
Alleen Zwitserland schijnt beter te zijn.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nederland is een van de beste landen waar ik ooit in de trein heb gezeten.
Ravioliquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja inderdaad.
Het vult wel maar erg lekker is het eigenlijk bijna nooit. Behalve die gevulde pasta met spinazie en kaas erin.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Trein is trouwens echt kanki mi kanki saai.
Kan soms ook gewoon een nacht lang honger lijden omdat ik te lui ben om naar beneden te gaanquote:
Tussen de paupers kan ik geen chill boekie lezenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]Ligt eraan waar. En je kan gewoon chill boekie lezen zonder geconcentreerd op de weg te letten. Niks mis mee
Met laptopje is het wel chill denk ik.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Trein is trouwens echt kanki mi kanki saai.
En japan natuurlijkquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Alleen Zwitserland schijnt beter te zijn.
Moet nu inderdaad voor werk redelijk het land door, inclusief paar locaties in Belgie. Dan wil je niet treinen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:39 schreef Typisch het volgende:
Een auto is bijna noodzaak als je niet in de (rand)stad woont.
Behalve josti`s die in een stiltecoupe nog denken te moeten bellen met volume 20quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:40 schreef Tjacka het volgende:
Trein is echt heerlijk.
Stilte coupe's.
oefenenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Autorijden is echt heel erg kut.
Overal op letten
Dan heb je wel leuk uitzicht lijkt mequote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zat in Thailand 13 uur in een trein.
Wat een aids.
Sowieso mensen die bellen in het OVquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Behalve josti`s die in een stiltecoupe nog denken te moeten bellen met volume 20
Daar heb ik totaal geen last van.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Autorijden is echt heel erg kut.
Overal op letten
Onzin dat het nodig is. Peulvruchten door je gerechten maken het volledig overbodig.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:39 schreef Adames het volgende:
[..]
Ravioli
Daar vind ik juist weer weinig aan, zelfs bij het meest ambachtelijke en pittoreske restaurant in heel Italië bij ondergaande zon.
Maar verder heb je het wel nodig. Je gaat ook geen pot pindakaas naar binnen lepelen, omdat het brood maar wat opvulling is. Het draagt juist de saus/beleg.
Thailand ook hoorquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dan heb je wel leuk uitzicht lijkt me
Nederland is wat dat betreft behoorlijk saai
Het einde was wel leuk met oerwoud. Helaas werd het toen donkerquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dan heb je wel leuk uitzicht lijkt me
Nederland is wat dat betreft behoorlijk saai
dan ga ik gewoon in andere stiltecoupe zittenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Behalve josti`s die in een stiltecoupe nog denken te moeten bellen met volume 20
Lijkt mij ook niks nee.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zat in Thailand 13 uur in een trein.
Wat een aids.
Kort gesprekje is prima, ideaal moment ook. Oeverloos gelul is inderdaad minder.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso mensen die bellen in het OV
Heb 1x auto gereden afgelopen twee jaarquote:
beetje mooie landschappen?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Thailand ook hoorEcht geen kut te beleven op sommige plekken
Ik erger me er altijd aan als mensen naast me dan hele verhalen gaan bespreken aan de telefoon.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:41 schreef Adames het volgende:
[..]
Kort gesprekje is prima, ideaal moment ook. Oeverloos gelul is inderdaad minder.
Ja Noord-Thailand wel. rond Bangkok is het niks. Lijkt het soms net alsof je door Flevoland aan het rijden bentquote:
Goed, zetmeelhoudende peulvruchten kunnen het inderdaad ook. Die hebben dezelfde functie, maar zijn ook vrij smakeloos.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Onzin dat het nodig is. Peulvruchten door je gerechten maken het volledig overbodig.
Gewoon wel doen. Vast wel een mongool die het stiekem gaat filmen en je bent in de kortste keren beroemd.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dan ga ik gewoon in andere stiltecoupe zitten
geen zin om er wat van te zeggen
Stoppen met blowenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:42 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
geen idee zal wel aan slaaptekort of te veel gesmookt ligge
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |