ik ook, daarom zijn we ectoquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik heb gelukkig een kleine maag, dus zit al snel vol
Ik kan echt enorm veel op.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik heb gelukkig een kleine maag, dus zit al snel vol
Trein in buitenland kutter qua prijs en optijd zijn.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En met de trein leuker.
Buiten Nederland dan.
In Nederland is het alletwee kut met peren
ik vind trein echt geen kut aanquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En met de trein leuker.
Buiten Nederland dan.
Nederland is een van de beste landen waar ik ooit in de trein heb gezeten.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En met de trein leuker.
Buiten Nederland dan.
Alleen Zwitserland schijnt beter te zijn.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nederland is een van de beste landen waar ik ooit in de trein heb gezeten.
Ravioliquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja inderdaad.
Het vult wel maar erg lekker is het eigenlijk bijna nooit. Behalve die gevulde pasta met spinazie en kaas erin.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Trein is trouwens echt kanki mi kanki saai.
Kan soms ook gewoon een nacht lang honger lijden omdat ik te lui ben om naar beneden te gaanquote:
Tussen de paupers kan ik geen chill boekie lezenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]Ligt eraan waar. En je kan gewoon chill boekie lezen zonder geconcentreerd op de weg te letten. Niks mis mee
Met laptopje is het wel chill denk ik.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Trein is trouwens echt kanki mi kanki saai.
En japan natuurlijkquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Alleen Zwitserland schijnt beter te zijn.
Moet nu inderdaad voor werk redelijk het land door, inclusief paar locaties in Belgie. Dan wil je niet treinen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:39 schreef Typisch het volgende:
Een auto is bijna noodzaak als je niet in de (rand)stad woont.
Behalve josti`s die in een stiltecoupe nog denken te moeten bellen met volume 20quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:40 schreef Tjacka het volgende:
Trein is echt heerlijk.
Stilte coupe's.
oefenenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Autorijden is echt heel erg kut.
Overal op letten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |