In het begin maakte ik nog wel pasta of rijst met groente enzo erbij. Maar toen ik ontdekte dat ik de pasta en rijst eigenlijk veel minder lekker vond dan de groente ging ik gewoon veel meer van de groente maken en liet ik de pasta enzo maar zitten.quote:
Lekker laten zitten inderdaadquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ook.
Scheelt ook weer schoonmaakwerk als je iemand schept.
Een beetje auto moet je gewoon in een klassieke kleur hebben.quote:
Niet voor elke, maar je hebt gelijkquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Rood vind ik wel mooie kleur voor auto`s
Dat heb ik altijd met pasta en rijst. Het is bordopvulling.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
In het begin maakte ik nog wel pasta of rijst met groente enzo erbij. Maar toen ik ontdekte dat ik de pasta en rijst eigenlijk veel minder lekker vond dan de groente ging ik gewoon veel meer van de groente maken en liet ik de pasta enzo maar zitten.
jaquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:35 schreef Adames het volgende:
[..]
Niet voor elke, maar je hebt gelijk
[ afbeelding ]
Dit ziet toch beter uit dan hieronder
[ afbeelding ]
ja tuurlijkquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
jij zou dat zeker ook wel van je chick willen als je wat kgtjes teveel heeft
Precies. Slap gelul verder van iemand die toch nooit een auto zal bezitten maar okequote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:35 schreef Adames het volgende:
[..]
Niet voor elke, maar je hebt gelijk
[ afbeelding ]
Dit ziet toch beter uit dan hieronder
[ afbeelding ]
Dit wel jaquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Verder boeien auto's me nog minder dan de curling kampioenschappen van Macedonië
Uiteindelijk wel handig om er eentje te hebbenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Precies. Slap gelul verder van iemand die toch nooit een auto zal bezitten maar okeIk vind ze wel mooier
ik geef ook geen fuck om auto'squote:
dit eigenlijk ook inderdaadquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Verder boeien auto's me nog minder dan de curling kampioenschappen van Macedonië
Ja inderdaad.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd met pasta en rijst. Het is bordopvulling.
Want de saus met groente en vlees vind ik wel lekker. Maar die rijst voegt niks toe dan.
Als je er in mag rijden wel jaquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:37 schreef Adames het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel handig om er eentje te hebben
Fietsen is ook veel gezonderquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb ook 0 interesse in auto. Misschien omdat ik nooit kon betalen
Ja ik heb gelukkig een kleine maag, dus zit al snel volquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja inderdaad.
Het vult wel maar erg lekker is het eigenlijk bijna nooit. Behalve die gevulde pasta met spinazie en kaas erin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |