Ohquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:29 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nou dat kan per gemeente echt heel erg verschillen hoor vind ik
Duidelijk wel. Maar is nou niet bepaald het geld waard.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik proef echt geen verschil tussen water uit de supermarkt en uit de kraan
Ik ben vooral dol op vlees en visquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:29 schreef Adames het volgende:
[..]
Italiaans is wel fijn, erg simpel en goedkoop, maar wel smaakvol.
Al heb je ook wel uitzonderingen, rond Florence heb je weer een totaal andere keuken die zich vooral toe legt op mooie stukken (orgaan)vlees.
Is verder niet niveau van Franse of evt Spaanse keuken nee.
jr met zijn 42 kilo hoeft niet in de cutquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik eet die dingen in de cut ook niet.
wil cachet datquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:31 schreef Tjacka het volgende:
morgen voor het eerst hardlopen
spannend
Je kan gevarieerd genoeg eten zonder rijst,pasta en gekookte aardappelen te moeten eten.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:29 schreef Insomnia_ het volgende:
En dan durf ik te stellen dat ik dan gevarieerder eet dan 90% van de west europeanen
ik hou juist van strakke kleurenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:31 schreef Fok-it het volgende:
Ik hou er juist van dat soort dingen in kleurtjes te kopen. Zwart of grijs of wit is zo saai
Lekker varrieren met groente en vlees.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan gevarieerd genoeg eten zonder rijst,pasta en gekookte aardappelen te moeten eten.
Zoveel producten, dus zou niet weten waarom mensen perse daaraan vasthouden
Zuid Italie is prachtig veel vis, Florence erg veel vlees.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben vooral dol op vlees en vis
Groente, vlees, vis, noten, deegquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Lekker varrieren met groente en vlees.
Eens, ik had ook graag een gekleurde auto gewild. Helaas moet ik het met een grijze doen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:31 schreef Fok-it het volgende:
Ik hou er juist van dat soort dingen in kleurtjes te kopen. Zwart of grijs of wit is zo saai
Rood vind ik wel mooie kleur voor auto`squote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:32 schreef Adames het volgende:
[..]
Eens, ik had ook graag een gekleurde auto gewild. Helaas moet ik het met een grijze doen.
Pauperkleur.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Rood vind ik wel mooie kleur voor auto`s
Ik ook.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo datquote:
In het begin maakte ik nog wel pasta of rijst met groente enzo erbij. Maar toen ik ontdekte dat ik de pasta en rijst eigenlijk veel minder lekker vond dan de groente ging ik gewoon veel meer van de groente maken en liet ik de pasta enzo maar zitten.quote:
Lekker laten zitten inderdaadquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ook.
Scheelt ook weer schoonmaakwerk als je iemand schept.
Een beetje auto moet je gewoon in een klassieke kleur hebben.quote:
Niet voor elke, maar je hebt gelijkquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd met pasta en rijst. Het is bordopvulling.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
In het begin maakte ik nog wel pasta of rijst met groente enzo erbij. Maar toen ik ontdekte dat ik de pasta en rijst eigenlijk veel minder lekker vond dan de groente ging ik gewoon veel meer van de groente maken en liet ik de pasta enzo maar zitten.
jaquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:35 schreef Adames het volgende:
[..]
Niet voor elke, maar je hebt gelijk
[ afbeelding ]
Dit ziet toch beter uit dan hieronder
[ afbeelding ]
ja tuurlijkquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
jij zou dat zeker ook wel van je chick willen als je wat kgtjes teveel heeft
Precies. Slap gelul verder van iemand die toch nooit een auto zal bezitten maar okequote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:35 schreef Adames het volgende:
[..]
Niet voor elke, maar je hebt gelijk
[ afbeelding ]
Dit ziet toch beter uit dan hieronder
[ afbeelding ]
Dit wel jaquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Verder boeien auto's me nog minder dan de curling kampioenschappen van Macedonië
Uiteindelijk wel handig om er eentje te hebbenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Precies. Slap gelul verder van iemand die toch nooit een auto zal bezitten maar okeIk vind ze wel mooier
ik geef ook geen fuck om auto'squote:
dit eigenlijk ook inderdaadquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Verder boeien auto's me nog minder dan de curling kampioenschappen van Macedonië
Ja inderdaad.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd met pasta en rijst. Het is bordopvulling.
Want de saus met groente en vlees vind ik wel lekker. Maar die rijst voegt niks toe dan.
Als je er in mag rijden wel jaquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:37 schreef Adames het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel handig om er eentje te hebben
Fietsen is ook veel gezonderquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb ook 0 interesse in auto. Misschien omdat ik nooit kon betalen
Ja ik heb gelukkig een kleine maag, dus zit al snel volquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja inderdaad.
Het vult wel maar erg lekker is het eigenlijk bijna nooit. Behalve die gevulde pasta met spinazie en kaas erin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |