ik ook, daarom zijn we ectoquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik heb gelukkig een kleine maag, dus zit al snel vol
Ik kan echt enorm veel op.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik heb gelukkig een kleine maag, dus zit al snel vol
Trein in buitenland kutter qua prijs en optijd zijn.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En met de trein leuker.
Buiten Nederland dan.
In Nederland is het alletwee kut met peren
ik vind trein echt geen kut aanquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En met de trein leuker.
Buiten Nederland dan.
Nederland is een van de beste landen waar ik ooit in de trein heb gezeten.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En met de trein leuker.
Buiten Nederland dan.
Alleen Zwitserland schijnt beter te zijn.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nederland is een van de beste landen waar ik ooit in de trein heb gezeten.
Ravioliquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja inderdaad.
Het vult wel maar erg lekker is het eigenlijk bijna nooit. Behalve die gevulde pasta met spinazie en kaas erin.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Trein is trouwens echt kanki mi kanki saai.
Kan soms ook gewoon een nacht lang honger lijden omdat ik te lui ben om naar beneden te gaanquote:
Tussen de paupers kan ik geen chill boekie lezenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]Ligt eraan waar. En je kan gewoon chill boekie lezen zonder geconcentreerd op de weg te letten. Niks mis mee
Met laptopje is het wel chill denk ik.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Trein is trouwens echt kanki mi kanki saai.
En japan natuurlijkquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Alleen Zwitserland schijnt beter te zijn.
Moet nu inderdaad voor werk redelijk het land door, inclusief paar locaties in Belgie. Dan wil je niet treinen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:39 schreef Typisch het volgende:
Een auto is bijna noodzaak als je niet in de (rand)stad woont.
Behalve josti`s die in een stiltecoupe nog denken te moeten bellen met volume 20quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:40 schreef Tjacka het volgende:
Trein is echt heerlijk.
Stilte coupe's.
oefenenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Autorijden is echt heel erg kut.
Overal op letten
Dan heb je wel leuk uitzicht lijkt mequote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zat in Thailand 13 uur in een trein.
Wat een aids.
Sowieso mensen die bellen in het OVquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Behalve josti`s die in een stiltecoupe nog denken te moeten bellen met volume 20
Daar heb ik totaal geen last van.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Autorijden is echt heel erg kut.
Overal op letten
Onzin dat het nodig is. Peulvruchten door je gerechten maken het volledig overbodig.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:39 schreef Adames het volgende:
[..]
Ravioli
Daar vind ik juist weer weinig aan, zelfs bij het meest ambachtelijke en pittoreske restaurant in heel Italië bij ondergaande zon.
Maar verder heb je het wel nodig. Je gaat ook geen pot pindakaas naar binnen lepelen, omdat het brood maar wat opvulling is. Het draagt juist de saus/beleg.
Thailand ook hoorquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dan heb je wel leuk uitzicht lijkt me
Nederland is wat dat betreft behoorlijk saai
Het einde was wel leuk met oerwoud. Helaas werd het toen donkerquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dan heb je wel leuk uitzicht lijkt me
Nederland is wat dat betreft behoorlijk saai
dan ga ik gewoon in andere stiltecoupe zittenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Behalve josti`s die in een stiltecoupe nog denken te moeten bellen met volume 20
Lijkt mij ook niks nee.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zat in Thailand 13 uur in een trein.
Wat een aids.
Kort gesprekje is prima, ideaal moment ook. Oeverloos gelul is inderdaad minder.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso mensen die bellen in het OV
Heb 1x auto gereden afgelopen twee jaarquote:
beetje mooie landschappen?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Thailand ook hoorEcht geen kut te beleven op sommige plekken
Ik erger me er altijd aan als mensen naast me dan hele verhalen gaan bespreken aan de telefoon.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:41 schreef Adames het volgende:
[..]
Kort gesprekje is prima, ideaal moment ook. Oeverloos gelul is inderdaad minder.
Ja Noord-Thailand wel. rond Bangkok is het niks. Lijkt het soms net alsof je door Flevoland aan het rijden bentquote:
Goed, zetmeelhoudende peulvruchten kunnen het inderdaad ook. Die hebben dezelfde functie, maar zijn ook vrij smakeloos.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Onzin dat het nodig is. Peulvruchten door je gerechten maken het volledig overbodig.
Gewoon wel doen. Vast wel een mongool die het stiekem gaat filmen en je bent in de kortste keren beroemd.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dan ga ik gewoon in andere stiltecoupe zitten
geen zin om er wat van te zeggen
Stoppen met blowenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:42 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
geen idee zal wel aan slaaptekort of te veel gesmookt ligge
Fame isn't everythingquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:42 schreef Adames het volgende:
[..]
Gewoon wel doen. Vast wel een mongool die het stiekem gaat filmen en je bent in de kortste keren beroemd.
Hetzelfde wel gehad. Ook echt maar 500 kilometer gereden in 5 jaar tijd. Nu zit ik op ruim 40 duizend afgelopen 7 maanden (ja beetje absurd). Dan heb je wel wat rust.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb 1x auto gereden afgelopen twee jaar
Ben toch te bang dat ik een dodelijk ongeluk veroorzaak
Dit, fucking dit.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Negers met zijn 3én in de wc om de conducteur te ontlopen.
Kidneybonen ofzo vind ik toch echt een stuk lekkerder dan deegwaren.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:42 schreef Adames het volgende:
[..]
Goed, zetmeelhoudende peulvruchten kunnen het inderdaad ook. Die hebben dezelfde functie, maar zijn ook vrij smakeloos.
Als ik nu weer wil autorijden moet ik sowieso weer les nemen, is nu onverantwoord.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:43 schreef Adames het volgende:
[..]
Hetzelfde wel gehad. Ook echt maar 500 kilometer gereden in 5 jaar tijd. Nu zit ik op ruim 40 duizend afgelopen 7 maanden (ja beetje absurd). Dan heb je wel wat rust.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:42 schreef Adames het volgende:
[..]
Gewoon wel doen. Vast wel een mongool die het stiekem gaat filmen en je bent in de kortste keren beroemd.
Dat is wel kut, beter beetje bijhouden danquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ik nu weer wil autorijden moet ik sowieso weer les nemen, is nu onverantwoord.
sowieso kom je niet buitenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
Sowieso reis ik zelden met de trein
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vind het wel prettig, het is een manier van onder de mensen zijn zonder daadwerkelijk met ze hoeven te praten. :$quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Treinen
Al die zwakzinnige klapjosti's om je heen die na 384 keer nog steeds niet weten waar ze kunnen zien waar de trein heen gaat. Of de mongooltjes die luidruchtig gillend in de stiltecoupe hun bedavonturen moeten delen over de telefoon. Altijd chronisch zieken in de trein die alles onder hoesten en snotteren.
Van mij hoeft dat niet zo nodigquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:44 schreef Adames het volgende:
[..]
oh jawel, enige waar het leven om draait
Dan loop ik liever een rondje door de stadquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het wel prettig, het is een manier van onder de mensen zijn zonder daadwerkelijk met ze hoeven te praten. :$
Alleen weet ik daar niet echt verder mee te komen dan een chili of evt ovenschotel. En zelfs dan gaat er weer een stuk brood bij voor de saus op te vegen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kidneybonen ofzo vind ik toch echt een stuk lekkerder dan deegwaren.
was vandaag in vondelpark ook zoquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Treinen
Al die zwakzinnige klapjosti's om je heen die na 384 keer nog steeds niet weten waar ze kunnen zien waar de trein heen gaat. Of de mongooltjes die luidruchtig gillend in de stiltecoupe hun bedavonturen moeten delen over de telefoon. Altijd chronisch zieken in de trein die alles onder hoesten en snotteren.
naar onze date moet je welquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
Sowieso reis ik zelden met de trein
Faalangst man. Raak al in de stress bij het inparkerenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat is wel kut, beter beetje bijhouden dan
af en toe naar de supermarkt rijden ofzo
Bij afrijden geen stress?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Faalangst man. Raak al in de stress bij het inparkeren
Mensen die geen idee hebben hoe de bestemming staat aangegevenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Treinen
wij van wc eendquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
sowieso kom je niet buiten
Curry's enzo eet ik ook zonder rijst. Anders wordt er extra pan vies en hou ik teveel van de curry over. :$quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:45 schreef Adames het volgende:
[..]
Alleen weet ik daar niet echt verder mee te komen dan een chili of evt ovenschotel. En zelfs dan gaat er weer een stuk brood bij voor de saus op te vegen.
Kom in Grunn wonenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:46 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik haat trein. Vaak valt het uit en dan worden er geen bussen ingezet. Lekker halfuur te laat voor college.
En zonder brood ook?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Curry's enzo eet ik ook zonder rijst. Anders wordt er extra pan vies en hou ik teveel van de curry over. :$
oh coolquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee hoor, dan pak ik gewoon de bus
Nee niet echt omdat er dan iemand op de rem kan trappen als het misgaatquote:
ik heb nooit vertragingquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:46 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik haat trein. Vaak valt het uit en dan worden er geen bussen ingezet. Lekker halfuur te laat voor college.
ahh okequote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee niet echt omdat er dan iemand op de rem kan trappen als het misgaat
Maar vertrouw mezelf niet in een auto
he?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kan niet wegens omstandigheden.
Oh spijtigquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zulke mensen moeten vooral hun rijbewijs inleverenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ahh oke
volgens mij hebben best veel mensen rijangst
mijn moeder wil ook niet 's nachts rijden en ook niet verder dan XX km van haar woonplaats
Ohja, en niet door steden
Echt helft van de keren dat ik met de trein gaquote:
En wie had de grootste?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
was vandaag in vondelpark ook zo
die mensen zijn echt grappig
ik weet precies hoe groot de lul van angelo en direm is
toch handige info
Welke?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Had ik dat maar.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik heb nooit vertraging
beste netwerk van nederland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |