Alleen als ik om de post een kusje van je krijgquote:Op maandag 10 augustus 2015 21:45 schreef Yasmin23 het volgende:
Dus kan alleen deze slowchat gebruiken toch?
quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:45 schreef Yasmin23 het volgende:
Hoe laat begin je? Om middernacht? Of morgen pas?quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:45 schreef Yasmin23 het volgende:
Dat zijn weer extra reactiesquote:Op maandag 10 augustus 2015 21:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen als ik om de post een kusje van je krijg
sssst, ik verkoop dat ja, nu kan ik ze niet meer oplichtenquote:Op maandag 10 augustus 2015 21:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
moemoe.rar
Een gecomprimeerd bestand vol met gifjes van dansende koeien.
Dat is voor niemand leuk.
quote:
Nah ben best moe dus was eigenlijk van plan om te gaan slapen...quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hoe laat begin je? Om middernacht? Of morgen pas?
Sorry.quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
sssst, ik verkoop dat ja, nu kan ik ze niet meer oplichten
Dus dat!quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vind dit plaatje zo intens ranzig he
quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen als ik om de post een kusje van je krijg
Ik had 'm nog nooit eerder gezien.quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vind dit plaatje zo intens ranzig he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mag je dat?quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:46 schreef sp3c het volgende:
ik ga gewoon random posts verwijderen als deze onzin nog een keer voorkomt
Hoeft niet random. Gewoon alle posts op één pagina van een topic en dan alle posts van één user selecterenquote:Op maandag 10 augustus 2015 21:46 schreef sp3c het volgende:
ik ga gewoon random posts verwijderen als deze onzin nog een keer voorkomt
Haha nee.quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:47 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Die kan ik trouwens dan weer terug krijgen door naar feedback te gaan :p
quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hoeft niet random. Gewoon alle posts op één pagina van een topic en dan alle posts van één user selecteren
ik mag dat wel jaquote:Op maandag 10 augustus 2015 21:47 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Mag je dat?
Die kan ik trouwens dan weer terug krijgen door naar feedback te gaan :p
Zoiets in 1 topic doen betekent dus vol alleen maar bagger posten. Vind dat hij in het algemeen best OT bleef posten en gewoon gezellig meepraatte in slows.quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:43 schreef Fokker89 het volgende:
Joh, als je zo'n actie goed aanpakt, en het in 1 topic doet, hoor je volgens mij niemand klagen, maar als je kansloze kutposts komt maken in verschillende topics, dan kan je natuurlijk wel wat verwachten.
wil moemoe nietquote:Op maandag 10 augustus 2015 21:47 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hier hetzelfde, zullen we bij elkaar in bed gaan liggen?
Dictator!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik mag dat wel ja
macht heb je om te gebruiken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |