Je hebt Yoki toch nog?quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben ook door beiden meteen gedumpt.
Ja, laten we wat anders gaan doenquote:
quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan had ik wel een lamme arm.
quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:42 schreef moemoe het volgende:
Ik heb net een hele lange post van mezelf gewist.
quote:
Jammer, doe maar op skype sturen dan.quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:42 schreef moemoe het volgende:
Ik heb net een hele lange post van mezelf gewist.
We zijn er alweer klaar mee Francoisquote:Op maandag 10 augustus 2015 21:43 schreef Fokker89 het volgende:
Joh, als je zo'n actie goed aanpakt, en het in 1 topic doet, hoor je volgens mij niemand klagen, maar als je kansloze kutposts komt maken in verschillende topics, dan kan je natuurlijk wel wat verwachten.
ja, tot die de moemoe.rar krijgt.quote:
1 topic kom je maar tot 301 als niemand meedoetquote:Op maandag 10 augustus 2015 21:43 schreef Fokker89 het volgende:
Joh, als je zo'n actie goed aanpakt, en het in 1 topic doet, hoor je volgens mij niemand klagen, maar als je kansloze kutposts komt maken in verschillende topics, dan kan je natuurlijk wel wat verwachten.
Wanneer ga je nou eens dat rondje om de kerk lopen?quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:43 schreef Fokker89 het volgende:
Ik ben ook fan van Jimbo, heb ik goed advies van gehad vorig jaar.quote:
moemoe.rarquote:
quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:45 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, ik ben zo trouw als een Border Collie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |