Veel leuker om in een gewoon NWS-topic te doen. Krijg je meteen tien verbolgen users die in NWS-FB hun gram komen halen.quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:46 schreef sp3c het volgende:
ik ga gewoon random posts verwijderen als deze onzin nog een keer voorkomt
ik zal voor elke verwijderde post een goede kloppende reden hebbenquote:Op maandag 10 augustus 2015 21:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Mag toch wel vragen waarom random posts worden gewist?
Echt nietquote:Op maandag 10 augustus 2015 21:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik zal voor elke verwijderde post een goede kloppende reden hebben
Klopt. Fylax deed het gewoon knap. Ik heb hem niet een matig gifje voor de 88e keer zien posten.quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:48 schreef Kauai het volgende:
[..]
Zoiets in 1 topic doen betekent dus vol alleen maar bagger posten. Vind dat hij in het algemeen best OT bleef posten en gewoon gezellig meepraatte in slows.
Jij hoeft het er niet mee eens te zijn, zo gaan die dingenquote:
quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jij hoeft het er niet mee eens te zijn, zo gaan die dingen
Heb ik daar zin in?quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het FOK!-postrecord van Fylax breken.
ik wil best als je schutzstaffel dienen in je heilige oorlogquote:Op maandag 10 augustus 2015 21:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Veel leuker om in een gewoon NWS-topic te doen. Krijg je meteen tien verbolgen users die in NWS-FB hun gram komen halen.
Mocht je minder random te werk willen gaan, dan heb ik nog wel wat users wiens posts je kunt verwijderen.
Dat sowieso ja.quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:50 schreef Elfletterig het volgende:
En mopperen op LTVDK vanwege zijn UI.
Nee, dat is die hele walgelijke act.quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:50 schreef Elfletterig het volgende:
En mopperen op LTVDK vanwege zijn UI.
Ontzettend fijn Henk.quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:51 schreef Elfletterig het volgende:
We gaan lekker mensen. Nog 84 posts en dit topic is vol.
We hebben genoeg te bespreken hoor Jasmijn. Ik denk dat we heel ver kunnen komen.quote:
JIj weleens meegemaakt, dat iemand in feedback kwam bedanken dat zijn/haar posts weg zijn gehaald dan?quote:
Nee maar die gingen weg omdat het ergens op sloeg om ze weg te halen. Dit is de slowchat. Dat verschil zie je wel toch?quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
JIj weleens meegemaakt, dat iemand in feedback kwam bedanken dat zijn/haar posts weg zijn gehaald dan?
Gewoon met één klik alle posts van DS4 wissen. Wat moet dat een heerlijk gevoel zijn. Voelt denk ik nog beter dan het dagrecord van Fylax breken.quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:51 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik wil best als je schutzstaffel dienen in je heilige oorlog
zijn toch geen onderwerpen die me sterk kunnen boeien
Ja over katten. En gefrituurd eten en zoquote:Op maandag 10 augustus 2015 21:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
We hebben genoeg te bespreken hoor Jasmijn. Ik denk dat we heel ver kunnen komen.
Genoeg SC's waar ook weggemod wordt, kijk maar bij de verschillende buren/quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee maar die gingen weg omdat het ergens op sloeg om ze weg te halen. Dit is de slowchat. Dat verschil zie je wel toch?
En chips, en cola.quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja over katten. En gefrituurd eten en zo
"Hallo lieve mod, bedankt dat je mij tegen mezelf in bescherming nam. Liefs, Gelly" *quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
JIj weleens meegemaakt, dat iemand in feedback kwam bedanken dat zijn/haar posts weg zijn gehaald dan?
Oh hier is volgens mij bijna alles toe gestaan. En sowieso zal ik geen dingen zeggen die niet mogen ofzo...quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Genoeg SC's waar ook weggemod wordt, kijk maar bij de verschillende buren/
Ik heb hier wel vaker ruzies verwijderd wanneer het uit de hand liep.quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee maar die gingen weg omdat het ergens op sloeg om ze weg te halen. Dit is de slowchat. Dat verschil zie je wel toch?
voor een dagrecord van Fylax aan posts van DS4 wissen lijkt me helemaal magischquote:Op maandag 10 augustus 2015 21:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gewoon met één klik alle posts van DS4 wissen. Wat moet dat een heerlijk gevoel zijn. Voelt denk ik nog beter dan het dagrecord van Fylax breken.
Ja ruzies. Dat is toch niet het zelfde jongens. Sp3c zegt dat die random dingen gaat verwijderen.quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb hier wel vaker ruzies verwijderd wanneer het uit de hand liep.
Als we dit topic snel volbaggeren dan klopt de bewering in de topictitel niet meer: Gezelligheid kent dan namelijk wel tijd. Een heel beperkte tijd ook nog eens.quote:
Ik snap wat je bedoelt. Mijn stem heb je.quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
voor een dagrecord van Fylax aan posts van DS4 wissen lijkt me helemaal magisch
die zin lijkt niet te kloppen maar hij klopt toch
Die van mij nietquote:Op maandag 10 augustus 2015 21:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt. Mijn stem heb je.
We gaan straks Sketchen, wordt nog heel gezellig.quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als we dit topic snel volbaggeren dan klopt de bewering in de topictitel niet meer: Gezelligheid kent dan namelijk wel tijd. Een heel beperkte tijd ook nog eens.
Manuela, help me eens kiezen. Ik kan niks ideaals vinden. Maat XL, zonder gekke zakken aan de zijkant en max in de 60. 50 is fijner. Maar ik zie zo snel niks wat aan mn eisen voldoetquote:
Is het weer zover?quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:55 schreef moemoe het volgende:
[..]
We gaan straks Sketchen, wordt nog heel gezellig.
quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:54 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja ruzies. Dat is toch niet het zelfde jongens. Sp3c zegt dat die random dingen gaat verwijderen.
Nou timmmmm, er staan geloof ik wel 1000 fietsbroeken op die pagina. Er moet toch wel iets bij staan wat je enigszins kan bekoren.quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Manuela, help me eens kiezen. Ik kan niks ideaals vinden. Maat XL, zonder gekke zakken aan de zijkant en max in de 60. 50 is fijner. Maar ik zie zo snel niks wat aan mn eisen voldoet
Ik heb hem er net van overtuigd om een andere aanpak te kiezen. Eentje waar heel FOK! beter van wordt.quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:54 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja ruzies. Dat is toch niet het zelfde jongens. Sp3c zegt dat die random dingen gaat verwijderen.
Ja reacties van jouw eeuwige vijanden verwijderen :pquote:Op maandag 10 augustus 2015 21:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb hem er net van overtuigd om een andere aanpak te kiezen. Eentje waar heel FOK! beter van wordt.
Only one way to find out.quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:58 schreef Yasmin23 het volgende:
Heb toevallig vandaag wel een nieuwe toetsenbord gekocht vanwege al die kattenharen. Misschien typt die wel super snel.
Neequote:Op maandag 10 augustus 2015 21:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou timmmmm, er staan geloof ik wel 1000 fietsbroeken op die pagina. Er moet toch wel iets bij staan wat je enigszins kan bekoren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |