voor een dagrecord van Fylax aan posts van DS4 wissen lijkt me helemaal magischquote:Op maandag 10 augustus 2015 21:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gewoon met één klik alle posts van DS4 wissen. Wat moet dat een heerlijk gevoel zijn. Voelt denk ik nog beter dan het dagrecord van Fylax breken.
Ja ruzies. Dat is toch niet het zelfde jongens. Sp3c zegt dat die random dingen gaat verwijderen.quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb hier wel vaker ruzies verwijderd wanneer het uit de hand liep.
Als we dit topic snel volbaggeren dan klopt de bewering in de topictitel niet meer: Gezelligheid kent dan namelijk wel tijd. Een heel beperkte tijd ook nog eens.quote:
Ik snap wat je bedoelt. Mijn stem heb je.quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
voor een dagrecord van Fylax aan posts van DS4 wissen lijkt me helemaal magisch
die zin lijkt niet te kloppen maar hij klopt toch
Die van mij nietquote:Op maandag 10 augustus 2015 21:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt. Mijn stem heb je.
We gaan straks Sketchen, wordt nog heel gezellig.quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als we dit topic snel volbaggeren dan klopt de bewering in de topictitel niet meer: Gezelligheid kent dan namelijk wel tijd. Een heel beperkte tijd ook nog eens.
Manuela, help me eens kiezen. Ik kan niks ideaals vinden. Maat XL, zonder gekke zakken aan de zijkant en max in de 60. 50 is fijner. Maar ik zie zo snel niks wat aan mn eisen voldoetquote:
Is het weer zover?quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:55 schreef moemoe het volgende:
[..]
We gaan straks Sketchen, wordt nog heel gezellig.
quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:54 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja ruzies. Dat is toch niet het zelfde jongens. Sp3c zegt dat die random dingen gaat verwijderen.
Nou timmmmm, er staan geloof ik wel 1000 fietsbroeken op die pagina. Er moet toch wel iets bij staan wat je enigszins kan bekoren.quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Manuela, help me eens kiezen. Ik kan niks ideaals vinden. Maat XL, zonder gekke zakken aan de zijkant en max in de 60. 50 is fijner. Maar ik zie zo snel niks wat aan mn eisen voldoet
Ik heb hem er net van overtuigd om een andere aanpak te kiezen. Eentje waar heel FOK! beter van wordt.quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:54 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja ruzies. Dat is toch niet het zelfde jongens. Sp3c zegt dat die random dingen gaat verwijderen.
Ja reacties van jouw eeuwige vijanden verwijderen :pquote:Op maandag 10 augustus 2015 21:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb hem er net van overtuigd om een andere aanpak te kiezen. Eentje waar heel FOK! beter van wordt.
Only one way to find out.quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:58 schreef Yasmin23 het volgende:
Heb toevallig vandaag wel een nieuwe toetsenbord gekocht vanwege al die kattenharen. Misschien typt die wel super snel.
Neequote:Op maandag 10 augustus 2015 21:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou timmmmm, er staan geloof ik wel 1000 fietsbroeken op die pagina. Er moet toch wel iets bij staan wat je enigszins kan bekoren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |