Dus jij gaat nu naar de recordpoging van Fylax kijken?quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:30 schreef Cavaliers het volgende:
Met z'n allen JAAAAAA posten vanwege een beetje praten over voetbal, het heeft iets tragisch.
2900 posts al.quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus jij gaat nu naar de recordpoging van Fylax kijken?
Fylax danst nuquote:Op maandag 10 augustus 2015 20:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus jij gaat nu naar de recordpoging van Fylax kijken?
speciaal daarvoor mijn abbo verlengdquote:Op maandag 10 augustus 2015 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben trots op Hans als nieuwe FOX-presentator.
Ben jij die expert?quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het publiek moet er wat dichter op.
~ een expert
mrstylo had een beter watermerkquote:Op maandag 10 augustus 2015 20:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat watermerk idee hebben ze van mrstylo gejat.
Ze zijn dus bekend met deze gif.quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat watermerk idee hebben ze van mrstylo gejat.
Volgens mij nog wel meer. Met een wortel.quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:34 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ze zijn dus bekend met deze gif.
[ afbeelding ]
Anders mods hadden die gif meteen gebanned, kudos.quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij nog wel meer. Met een wortel.
Ja! Het liefste zou hij los gaan, maar dat kán gewoon niet. Pijnbank voor hem dit.quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hansie zit zich te verbijten, je ziet het gewoon..
Hansie moet zijn mond houden anders krijgt hij geen ontslagvergoedingquote:Op maandag 10 augustus 2015 20:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hansie zit zich te verbijten, je ziet het gewoon..
Daar doet hij de analyses en dan schakelen ze naar Hans voor de interviews.quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:37 schreef marcodej het volgende:
Ronald zit dus bij Foxie en bij SBS6-ie.
Dit dus.quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja! Het liefste zou hij los gaan, maar dat kán gewoon niet. Pijnbank voor hem dit.
Volgens mij zoek je gewoon iets om te klagen. Dat is niet nodig, Marco. Geniet gewoon van 90 minuten schaamteloze televisie.quote:
Is ook een naai streek, achterlijke debielen bij SBS.quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wilfred wil Hans vol laten schieten
Goeie UI. Terecht ook.quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens mij zoek je gewoon iets om te klagen. Dat is niet nodig, Marco. Geniet gewoon van 90 minuten schaamteloze televisie.
Terecht, kneus is dat.quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:37 schreef maickeltje het volgende:
Hahaha ronald wordt nu lekker aangepakt
Dit inderdaad, al zal hij natuurlijk ook niet gek veel inhoudelijks kunnen of mogen zeggen.quote:
Dit.quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:38 schreef KingRoland het volgende:
Wij staan allemaal achter hansie hansie
Nou, volgens mij staat die over drie weken weer te huilen voor een dichte brug.quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:39 schreef tralalala het volgende:
Zou Gijp genezen zijn van zijn burnout? Hij is redelijk rustig.
Zomertje vliegjes uit het zwembad vissen werkt goedquote:Op maandag 10 augustus 2015 20:39 schreef tralalala het volgende:
Zou Gijp genezen zijn van zijn burnout? Hij is redelijk rustig.
quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:38 schreef KingRoland het volgende:
Wij staan allemaal achter hansie hansie
Dat niet allang zijnquote:Op maandag 10 augustus 2015 20:39 schreef KingRoland het volgende:
Vanaf nu ben ik tegen Ronald de boer
Echt niet, er zijn uitzonderingenquote:Op maandag 10 augustus 2015 20:40 schreef Karina het volgende:
Als je wordt ontslagen krijg je altijd een geldbedrag, in elk beroep.
Ook als hoerquote:Op maandag 10 augustus 2015 20:40 schreef Karina het volgende:
Als je wordt ontslagen krijg je altijd een geldbedrag, in elk beroep.
quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ook als hoer?
Aftrekpremie ofzo..
Staat gewoon in de wet hoor. Ja behalve als je op staande voet wordt ontslagen wegens diefstal of zo.quote:
Hou het kort Hans zei die HAHAHAHAHAHAHAquote:Op maandag 10 augustus 2015 20:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hans zijn plek bij de Tafel van Kees is nu verzekerd.
Ja krijg je dan van je pooier nou goed.quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ook als hoer?
Aftrekpremie ofzo..
Dat zeg ik. Er zijn uitzonderingen.quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Staat gewoon in de wet hoor. Ja behalve als je op staande voet wordt ontslagen wegens diefstal of zo.
Man, wat is dat niet grappig. Net als die @Jor_ID.quote:
Ja, je weet het niet...quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja krijg je dan van je pooier nou goed.
Gelukkig zit er een watermerk op.quote:
Vast nog welquote:Op maandag 10 augustus 2015 20:42 schreef marcodej het volgende:
Gaan we het nog over Dirk Kuijt hebben?
Het is net die tv kok, Rudolph.quote:
Hoe was Quick Boys dit weekend?quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:43 schreef marcodej het volgende:
Laten we het lekker over het voetbalweekendje hebben ofzo.
Superniger is dus je buurmeisje.quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn buurmeisje schreeuwde net ENG ENG ENG
Mij vergetenquote:Op maandag 10 augustus 2015 20:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
GGMM, Pax, Johannes, mani en ik vinden dit eng.
Derde bij het Vallei en Rijn-toernooi. Laatste minuutje verloren, komt helemaal goed dit seizoen.quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoe was Quick Boys dit weekend?
Hohoho, goeie genade, die dekselse vissersjongen uit Katwijk, alsof hij de bal aan een touwtje heeft!quote:
dan gaat het naar een advocaat en die is op vakantiequote:Op maandag 10 augustus 2015 20:46 schreef Mani89 het volgende:
De hele familie Seedorf moet het artikel nog lezen, maar die kunnen niet lezen.
Was het lekker onder die steen?quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:46 schreef opperkleurder het volgende:
Ik een kwartier zoeken naar het Voetbal International topic. Is het ineens Voetbal Inside geworden.
is al een poosje zoquote:Op maandag 10 augustus 2015 20:46 schreef opperkleurder het volgende:
Ik een kwartier zoeken naar het Voetbal International topic. Is het ineens Voetbal Inside geworden.
Veranderingen zijn altijd lastig.quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:46 schreef opperkleurder het volgende:
Terwijl dat toch al topics lang het geval is.quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:46 schreef opperkleurder het volgende:
Martin zal wel weer onderop moetenquote:Op maandag 10 augustus 2015 20:47 schreef Paxcon het volgende:
Hopelijk krijgt mevrouw Van Geel er ook nog van langs
Die onderste steen probeer ik boven te krijgen.quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:47 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Was het lekker onder die steen?
Tienduizend keer beter dan spelersquote:Op maandag 10 augustus 2015 20:48 schreef Slobeend het volgende:
Journalisten kunnen totaal niet tegen kritiek.
Ik snap er echt helemaal niks meer van.quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
En dan spreken ze nu 5 minuten over Voetbal International. Snap jij het nog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |