SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De huidige aspirantbewoners
http://www.utopiatv.nl/participant/active
Agenda:
Nominatie:
10 augustus: nominatie publiek
11 augustus: nominatie bewoners
12 augustus: 2 nieuwe aspirantbewoners
16 augustus: exit van één aspirantbewoner
17 augustus: exit genomineerdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haha TT ... good punching !quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:00 schreef Cir het volgende:
oproep
mail bom spam ellende
richting febo
Koeien hebben geen hooi en Lucerne dag 3!!!Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Gaby mag van mij geloven wat ze wil...
Maar kennis verspreiden over god... Is niet haar sterkste kant.Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
[..]
Mwoa, zo spannend vind ik t niet. Vind het spannender welke nieuwe bewoner erin mag. Al kun je van mijlenver zien dat Rolf een typische Talpa hoer is en ongetwijfeld de nieuwe wordt.Rolf ?? , ik vind hem wel cute
![]()
![]()
dat 'hoe op' is wel erg....heb mezelf erop betrapt het van de week gezegd te hebben...en niet één keer maar vaker....hoe diep kun je zinken
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul![]()
Top TT.quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:00 schreef Cir het volgende:
oproep
mail bom spam ellende
richting febo
Koeien hebben geen hooi en Lucerne dag 3!!!![]()
![]()
Slacht Noom.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'![]()
Bas: geloof jij dat dinosauriërs hebben bestaan
Gaby: ja
Bas: hadden zij ook een god
Gaby: eh dat weet ik niet
[...]
Gaby: maar ik weet zeker dat als jij in de hemel komt er heel veel dieren op jou wachten.![]()
Ik had niet door dat ik de LAPO had
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra![]()
Zit te zappen en val middenin Utopia ,Gina komt over als heilige geloof ik,excuses enzo aanbieden,wtf![]()
![]()
Ik zal jullie uit de droom helpen ... het word de fitnessman of de vrouw.
De vrouw voor drama...
De fitnessman..omdat Talpa daar al maanden naar op zoek is.Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Gaby zegt zit de adelaar er nog ............................nou geen adelaar is het muts maar een BuizerdJe weet pas wat je mist als het er niet is.![]()
hebben ze nu toch naomi heeft gebelltquote:Op maandag 10 augustus 2015 20:00 schreef Cir het volgende:
oproep
mail bom spam ellende
richting febo
Koeien hebben geen hooi en Lucerne dag 3!!!![]()
Zoveel domheid. Mijn verstand staat er bij stil. Echt!quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:02 schreef Disana het volgende:
Jaja, in de hemel kunnen dieren misschien wel praten. Aldus Gaby.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
yep je was niet snel genoegquote:Op maandag 10 augustus 2015 20:02 schreef Pearlbitch het volgende:
Je weet pas wat je mist als het er niet is.![]()
Wat is "Hoe op" ?quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:01 schreef Prisha het volgende:
dat 'hoe op' is wel erg....heb mezelf erop betrapt het van de week gezegd te hebben...en niet één keer maar vaker....hoe diep kun je zinken
Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Miauw.quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zoveel domheid. Mijn verstand staat er bij stil. Echt!![]()
excusee voor de kaapquote:Op maandag 10 augustus 2015 20:02 schreef Pearlbitch het volgende:
koetjes hebben honger
mokkel / febo lijkt er mee weg te komen![]()
![]()
Bas doe zo zijn best om Gaby zover te krijgen om haar tactisch te laten stemmen om haar daar te kunnen houden maar Gaby begrijpt het weer eens niet ... eens kijken of Bas nog met haar vriendinnetje Gnoom gaat praten...kijken of hij met haar stemmen nog iets gaat fiksen...Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Amateur!!1!1!1quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:02 schreef Pearlbitch het volgende:
FHRITP
All Your Base Are Belong To Us![]()
Ja ik heb net redactie gebeld als vraagt naar Naomi verbinden ze je door moet je wel zeggen voor de koeienquote:Op maandag 10 augustus 2015 20:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
hebben ze nu toch naomi heeft gebellt![]()
Op hem heb ik gestemd..onderbuikgevoel..wordt een mattie voor Bas, die hem als PT mag gaan gebruiken ... ik weet niet waaromquote:Op maandag 10 augustus 2015 20:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik zal jullie uit de droom helpen ... het word de fitnessman of de vrouw.
De vrouw voor drama...
De fitnessman..omdat Talpa daar al maanden naar op zoek is.![]()
![]()
Hoe kan je smiddags last hebben van een ODOLquote:Op maandag 10 augustus 2015 19:59 schreef PTLe het volgende:
Bas houd ze handen maar boven ze kruis bij dit gefriemelhij had vanmiddag al last van een odol
![]()
[ afbeelding ]
Ontzettend Dikke OCHTEND Lul![]()
![]()
Je wordt ouder mama, geef het maar toe.. je bent nog snel maar eerder moequote:Op maandag 10 augustus 2015 20:02 schreef Pearlbitch het volgende:
Mèhèhè.quote:“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
maar jij weet het ook niet of de dieren daar kunnen pratenquote:Op maandag 10 augustus 2015 20:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zoveel domheid. Mijn verstand staat er bij stil. Echt!![]()
![]()
Nee hoor. Groot gelijk, we moeten door.quote:
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
als je wisseldiensten draait? ik denk maar mee hoorquote:Op maandag 10 augustus 2015 20:04 schreef EverHappy het volgende:
[..]
Hoe kan je smiddags last hebben van een ODOL
Ontzettend Dikke OCHTEND LulSilence breaks apart, Brightness comes to life
die muts heeft te laat gebeld, kreeg de voicemail, domme doos is het toch ookquote:Op maandag 10 augustus 2015 20:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
hebben ze nu toch naomi heeft gebellt![]()
Nee was in de middag hij liep over meisjes te dagdromen hard opquote:Op maandag 10 augustus 2015 20:04 schreef EverHappy het volgende:
[..]
Ontzettend Dikke OCHTEND Lul
I'm losing itquote:
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Dan heet het een ODMLquote:Op maandag 10 augustus 2015 19:59 schreef PTLe het volgende:
Bas houd ze handen maar boven ze kruis bij dit gefriemelhij had vanmiddag al last van een odol
![]()
[ afbeelding ]![]()
Ik denk dat Bas een tukkie gedaan hadquote:Op maandag 10 augustus 2015 20:05 schreef Prisha het volgende:
[..]
als je wisseldiensten draait? ik denk maar mee hoor
Hoe kun je dat zien dan , zijn handen zitten ervoor?quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:04 schreef EverHappy het volgende:
[..]
Ontzettend Dikke OCHTEND Lul![]()
het gaat ja om de koeien dat bedoel ikquote:Op maandag 10 augustus 2015 20:04 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Ja ik heb net redactie gebeld als vraagt naar Naomi verbinden ze je door moet je wel zeggen voor de koeien![]()
bas weet niet dat nomie hem sneaky vind, heeft ze gezegt vandaagquote:Op maandag 10 augustus 2015 20:04 schreef snetje het volgende:
Bas doe zo zijn best om Gaby zover te krijgen om haar tactisch te laten stemmen om haar daar te kunnen houden maar Gaby begrijpt het weer eens niet ... eens kijken of Bas nog met haar vriendinnetje Gnoom gaat praten...kijken of hij met haar stemmen nog iets gaat fiksen...
ze snap mensen buiten niet want bas is zo sneaky
draak'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Bas is een beetje een dr. Doolittle. Die vertaalt het wel voor ons.quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:04 schreef doodmoe het volgende:
maar jij weet het ook niet of de dieren daar kunnen praten
Kwak kwak.
― Mark Twain
Het is je vergevenquote:Je was nog zo in de ban van je Elite stemmen
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Ja bel jij dan even .quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
het gaat ja om de koeien dat bedoel ik![]()
Naomi is dan ook van god losquote:Op maandag 10 augustus 2015 20:06 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
bas weet niet dat nomie hem sneaky vind, heeft ze gezegt vandaag
ze snap mensen buiten niet want bas is zo sneaky
draak
ik ben Ivan heel royal..mag hem vanaf het begin al nietquote:Op maandag 10 augustus 2015 20:05 schreef lonneberga het volgende:
[..]
wist niet dat jij zo'n royalist bentAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
Als jij nou eens even belt, internationaal laten ze vast wel door en zeg tegen Naomi dan, dat ze bij de buren even een paar balen hooi moet gaan lenen!quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
het gaat ja om de koeien dat bedoel ik![]()
Nou, als-ie aanhoudt kan het wel hoor. Met een WOKNOK in ieder geval welquote:Op maandag 10 augustus 2015 20:04 schreef EverHappy het volgende:
[..]
Ontzettend Dikke OCHTEND Lul
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Naomi is dan ook van god los
ontzettend![]()
princess op de erwt'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Dan is het een ODMLquote:Op maandag 10 augustus 2015 20:05 schreef PTLe het volgende:
[..]
Nee was in de middag hij liep over meisjes te dagdromen hard op![]()
![]()
Heb ik dat antwoord over de goede qualiteiten van Waaif nu gemist...
Of ben je nog aan het zoeken?Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Ga jij echt de redactie bellen?quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:04 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Ja ik heb net redactie gebeld als vraagt naar Naomi verbinden ze je door moet je wel zeggen voor de koeienWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
dat hebben bas en björn alweer gedaan ze is bij de koeien nu toch niet op streamquote:Op maandag 10 augustus 2015 20:07 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Als jij nou eens even belt, internationaal laten ze vast wel door en zeg tegen Naomi dan, dat ze bij de buren even een paar balen hooi moet gaan lenen!![]()
glim hoofd. Dat viel me eigenlijk nooit eerder zo op bij kale kerels.quote:Silence breaks apart, Brightness comes to life
Er is weinig prinses aan en de erwten zitten bij haar op het gezicht.quote:
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
![]()
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Beeldvulling aka verkapte streamlock.
― Mark Twain
d'r haar is wel prettig om te zien.quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Heb ik dat antwoord over de goede qualiteiten van Waaif nu gemist...
Of ben je nog aan het zoeken?Silence breaks apart, Brightness comes to life
quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Er is weinig prinses aan en de erwten zitten bij haar op het gezicht.![]()
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Zo iemand... als Rob.. Ik dacht in het begin ff .. hij moet inkomen, komt wel goed...quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:08 schreef formule het volgende:
Rob geeft 3 stemmen aan Gaby, hij laat zijn spierballen zien, de held
Maar echt... Ik zou hem best wat vragen willen stellen.. per vingernagel die ik er uit trek één antwoord.Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Als tondel voor de vuurkorf ja.quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:09 schreef Prisha het volgende:
[..]
d'r haar is wel prettig om te zien.FHRITP
All Your Base Are Belong To Us![]()
Ze is gewoon alles...!quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:09 schreef Prisha het volgende:
[..]
d'r haar is wel prettig om te zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Ja die moet zijn bol goed insmeren buitenquote:Op maandag 10 augustus 2015 20:09 schreef Prisha het volgende:
[..]
glim hoofd. Dat viel me eigenlijk nooit eerder zo op bij kale kerels.![]()
Ik val niet zo op kaal![]()
![]()
Bjorn en Bas bij BB
Bas: he vakantieganger
Bas vraagt aan Bjorn wat hij voor hem kan inschenken
Bjorn wil wel een mexicaantje, kan ik dat straks bij je afrekenen of wil je dat meteen hebben
Bas: nou we doen het gewoon op rekening, je had nog wat openstaan maar dat was in de plus, dus er gaat nu een beetje vanaf.![]()
Rob doet pot verwijt ketel?quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:08 schreef formule het volgende:
Rob geeft 3 stemmen aan Gaby, hij laat zijn spierballen zien, de held"Acceptance" van Bill Viola - 2008![]()
Zo lekker hoe relaxed Bas is.... en kan relativeren.quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:11 schreef ndid het volgende:
Bjorn en Bas bij BB
Bjorn wil wel een mexicaantje, kan ik dat straks bij je afrekenen of wil je dat meteen hebben
Bas: nou we doen het gewoon op rekening, je had nog wat openstaan maar dat was in de plus, dus er gaat nu een beetje vanaf.Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:11 schreef ndid het volgende:
Bjorn en Bas bij BB
Bas: nou we doen het gewoon op rekening, je had nog wat openstaan maar dat was in de plus, dus er gaat nu een beetje vanaf.Bassie Zen...
![]()
Bas.quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:11 schreef ndid het volgende:
Bjorn en Bas bij BB
Bas: nou we doen het gewoon op rekening, je had nog wat openstaan maar dat was in de plus, dus er gaat nu een beetje vanaf.![]()
Echt, de regie mag in zijn handen knijpen, maar dat weten ze zelf ook wel, denk ik.
― Mark Twain
Wim en Bjorn doen een mexicaantje bij Bas.
Bas - Ik heb nog geld, maar ik weiger dat uit te geven aan sushi, flikker op!"Acceptance" van Bill Viola - 2008![]()
en anderen zuipen gewoon zonder te betalen toch? jajaj dat is utopiaquote:Op maandag 10 augustus 2015 20:11 schreef ndid het volgende:
Bjorn en Bas bij BB
Bas: nou we doen het gewoon op rekening, je had nog wat openstaan maar dat was in de plus, dus er gaat nu een beetje vanaf.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
zie je hem dat wel eens doen of heeft ie een petje op?quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:11 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Ja die moet zijn bol goed insmeren buiten![]()
Ik val niet zo op kaalSilence breaks apart, Brightness comes to life
![]()
Weten jullie al van mij, dat ik gewoon een trauma heb opgelopen met het Isa drama? Ik durf mezelf amper toe te geven, dat ik hem zo leuk en lief en relaxed vindt....quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bas.![]()
Echt, de regie mag in zijn handen knijpen, maar dat weten ze zelf ook wel, denk ik.![]()
Bas heeft heel veel fooi in de kassa gedaan, maar een paar briefjes heeft hij zelf gehouden."Acceptance" van Bill Viola - 2008![]()
Bas is ook de enige daar met humor...
Ik zat er daarstraks even over te denken... niemand is daar grappig... het is alleen maar negatief, of foute humor over de rug van een ander.Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
ja en het is zelden oprecht gezelligquote:Op maandag 10 augustus 2015 20:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Bas is ook de enige daar met humor...
Ik zat er daarstraks even over te denken... niemand is daar grappig... het is alleen maar negatief, of foute humor over de rug van een ander.![]()
bizarrrrr'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Don't let Fok Fuck you !quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:13 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Weten jullie al van mij, dat ik gewoon een trauma heb opgelopen met het Isa drama? Ik durf mezelf amper toe te geven, dat ik hem zo leuk en lief en relaxed vindt....
quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:13 schreef Prisha het volgende:
[..]
zie je hem dat wel eens doen of heeft ie een petje op?hij loopt zo rond met zijn blote bol
![]()
![]()
Iemand afgelopen dagen nog meegekregen hoe Bjorn en Steff gaan stemmen?Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
oh. dus. dan heeft ie soms niet alleen een glimmende bol, maar een rooie glimmende bol.quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:14 schreef Yeszie het volgende:
[..]hij loopt zo rond met zijn blote bol
Nee van Stef weet ik helemaal niets en Bjorn kan ik bijna radenquote:Op maandag 10 augustus 2015 20:14 schreef snetje het volgende:
Iemand afgelopen dagen nog meegekregen hoe Bjorn en Steff gaan stemmen?![]()
Vreselijk Bjorn, ik gunde het hem helemaal niet die winst, erg misschien van mij, maar ook zn gedrag gister, bescheidenheid is hem echt vreemd, organisator, model, acteur, zanger.... beroepszeveraarMake trouble not war![]()
Ik hoop nog steeds dat Bas daar "dictator word"... op een natuurlijke manier.
Dat Bjorn en Gabri en Gaby en Cees en de nieuwe en en .. zich achter hem scharen
Zodat hij de stemmingen kan winnen en club nutteloos het nakijken heeft.
Het zou een heel ander ( BETER! ) programma worden !Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:15 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Nee van Stef weet ik helemaal niets en Bjorn kan ik bijna raden![]()
![]()
agh joh gekkiequote:Op maandag 10 augustus 2015 20:13 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Weten jullie al van mij, dat ik gewoon een trauma heb opgelopen met het Isa drama? Ik durf mezelf amper toe te geven, dat ik hem zo leuk en lief en relaxed vindt....
het is allemaal niet zo heftig als het door je schermt knalt
Bas red zich prima,...die laat zich niet in zn rug steken![]()
maar erg doorzichtig, compensatiegedragquote:Op maandag 10 augustus 2015 20:16 schreef Bramenstruik het volgende:
Vreselijk Bjorn, ik gunde het hem helemaal niet die winst, erg misschien van mij, maar ook zn gedrag gister, bescheidenheid is hem echt vreemd, organisator, model, acteur, zanger.... beroepszeveraar
hij realiseert zich niet eens dat hij dat zo erg doet... over zichzelf praten enzo
maarja zijn kern is onzekerheid...'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
die zit nu op z'n mountain high. De val naar beneden ligt op de loer. Bjornquote:Op maandag 10 augustus 2015 20:16 schreef Bramenstruik het volgende:
Vreselijk Bjorn, ik gunde het hem helemaal niet die winst, erg misschien van mij, maar ook zn gedrag gister, bescheidenheid is hem echt vreemd, organisator, model, acteur, zanger.... beroepszeveraar.....gaat m niet worden vrees ik.
Als Bjorn slim is en er 3 aan Mark geeft (en wil blijven) dan schopt hij zichzelf van de bank af en zet Mark erop zoals ik het nu heb in mijn lijstje...quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:15 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Nee van Stef weet ik helemaal niets en Bjorn kan ik bijna radenWie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Joh, dit zal ook wel gescript zijn, alleen komt het heel natuurlijk over als Bas het zegt.quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:13 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Hij krijgt ook behoorlijk wat armslag van de FEBO hoor.
― Mark Twain
Ik denk wel dat Bas sterker is dan dat Isa toen was.quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:17 schreef Cir het volgende:
[..]
agh joh gekkie
het is allemaal niet zo heftig als het door je schermt knalt
Bas red zich prima,...die laat zich niet in zn rug steken
Hij staat stevig in zijn schoenen en Isa was toch een beetje labiel.
Dus ja Bas gaat zich prima redden en trekt zich nergens iets van aan![]()
![]()
Dj , radio makerquote:Op maandag 10 augustus 2015 20:16 schreef Bramenstruik het volgende:
Vreselijk Bjorn, ik gunde het hem helemaal niet die winst, erg misschien van mij, maar ook zn gedrag gister, bescheidenheid is hem echt vreemd, organisator, model, acteur, zanger.... beroepszeveraar![]()
![]()
Bjorn weet niet beter.. hij is irritatand , saai en blaartrekkend.quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:16 schreef Bramenstruik het volgende:
Vreselijk Bjorn, ik gunde het hem helemaal niet die winst, erg misschien van mij, maar ook zn gedrag gister, bescheidenheid is hem echt vreemd, organisator, model, acteur, zanger.... beroepszeveraar
Maar niet vals.
Kan geen hekel aan hem hebben eerder medelijden.Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Bas: Ik wil een kas
Wim: Ja van glas
Bas: Ja Bas in lood
![]()
+1quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Bjorn weet niet beter.. hij is irritatand , saai en blaartrekkend.
Maar niet vals.
Kan geen hekel aan hem hebben eerder medelijden.![]()
Ik mis zijn woordspelletjes een beetje...quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:19 schreef HiDiHo het volgende:
ow ik welquote:Op maandag 10 augustus 2015 20:11 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Ja die moet zijn bol goed insmeren buiten![]()
Ik val niet zo op kaal![]()
![]()
Hij is zo adrem. Dat vind ik nou zo leuk aan Bas.quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:19 schreef HiDiHo het volgende:
![]()
![]()
Dit kun je niet scripten.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik mis zijn woordspelletjes een beetje...![]()
![]()
Kunnen wij ook doen hoor
![]()
![]()
Mark komt met het contract bij Bjorn:
Betalen is vastzetten
Vinzzent en Henk nemen hun eigen monitoren mee
Bjorn: normaal is het zo dat je 50% moet betalen bij cancellen.
Het zou eigenlijk al betaald moeten zijn, contract moet binnen 5 dagen getekend retour.
Als je betaald hebt kun je niet cancellen.![]()
Dat is zweut.quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:09 schreef Prisha het volgende:
[..]
glim hoofd. Dat viel me eigenlijk nooit eerder zo op bij kale kerels.![]()
![]()
Niet vals, als ie de kans krijgt wel, vreselijk hoe hij mensen niet recht in de ogen aankijktquote:Op maandag 10 augustus 2015 20:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Bjorn weet niet beter.. hij is irritatand , saai en blaartrekkend.
Maar niet vals.
Kan geen hekel aan hem hebben eerder medelijden.Make trouble not war![]()
Marrekie wil ook aandacht. Rot toch op, je verpest mijn Basstream.![]()
― Mark Twain
quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bas.![]()
Echt, de regie mag in zijn handen knijpen, maar dat weten ze zelf ook wel, denk ik.Bas is echt
vanaf meteen het begin was ik onder de indruk van hem, is alleen maar meer en meer geworden
![]()
Bas = de gouden pot gewoon
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
zwetende glim hoofd?quote:![]()
neeeeeeeee.....op z'n hoofd????quote:
Muffdiving extreme.quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:24 schreef Prisha het volgende:
[..]
zwetende glim hoofd?![]()
[..]
neeeeeeeee.....op z'n hoofd????Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
De koeien waren eh eh eh losgebarsten...
Aldus Bjorn
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Bas is gewoon chogeme gozert.quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:23 schreef DaniqueV het volgende:
[..]Bas is echt
vanaf meteen het begin was ik onder de indruk van hem, is alleen maar meer en meer geworden
![]()
Bas = de gouden pot gewoon
Die weet hoe 'het spel' gespeeld moet worden.![]()
![]()
Of is hij zo?quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:25 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Bas is gewoon chogeme gozert.
Die weet hoe 'het spel' gespeelt moet worden.Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
hoe op!quote:
Net even een flits van Noom bij de koeien, samen met Marrekie.
Lekker geloofwaardig.
― Mark Twain
Bjorn ; de koeien waren losgebarsten ze gingen maar rennen
klaver kwam aan rennen en toen was klaver nog klein toen kwam mama
bokken rennen...
wij zo de bosjes in
700 k zijn ze hoor![]()
zonder zichzelf te verliezenquote:Op maandag 10 augustus 2015 20:25 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Die weet hoe 'het spel' gespeelt moet worden.Make trouble not war![]()
Bas is een TV maker, dat weet iedereen, super joggiequote:Op maandag 10 augustus 2015 20:23 schreef DaniqueV het volgende:
[..]Bas is echt
![]()
Bas = de gouden pot gewoon![]()
< Wacht nog steeds op de goede kanten van Nicole voor/in Utopia...Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Wimmiepimmie ; ik hen zomers altijd 56 buurvrouwen
dijenkletsert .. koeien naast het huis bij wimmie![]()
Soms zie je hem even afslaan, maar dan trekt hij zich een tijdje terug en herpakt zich dan weer.quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:25 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
zonder zichzelf te verliezen![]()
![]()
Ja maar heb bij hem totaal niet de indruk dat hij zichzelf anders neer zet hoor. Bas is gewoon Bas en observeert ook goedquote:Op maandag 10 augustus 2015 20:25 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Die weet hoe 'het spel' gespeelt moet worden.
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
stream 4 is wel chill. Gewoon lekker buiten zitten kletsen bij Baas Beach, niet binnen op die donkere vide
Edit: krijg nu Noompie ervoor in de plaats. zucht.Silence breaks apart, Brightness comes to life
Allround burgerlul is een koeienneukert?quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:26 schreef Cir het volgende:
dijenkletsert .. koeien naast het huis bij wimmie
― Mark Twain
Ik hen, men ben??? Wat is het nou?quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:26 schreef Cir het volgende:
dijenkletsert .. koeien naast het huis bij wimmie![]()
![]()
Ehmmmmm...... de monchou-taart???quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Wacht nog steeds op de goede kanten van Nicole voor/in Utopia...![]()
![]()
![]()
We zijn zo murw geslagen het laatste jaar...quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:26 schreef Prisha het volgende:
stream 4 is wel chill. Gewoon lekker buiten zitten kletsen bij Baas Beach, niet binnen op die donkere vide
Dat normaal gedrag plots geweldig lijkt!Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Dat zei ik. Gammaquote:Op maandag 10 augustus 2015 20:26 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja maar heb bij hem totaal niet de indruk dat hij zichzelf anders neer zet hoor. Bas is gewoon Bas en observeert ook goed![]()
![]()
Zou mij niet verbazen als hij straks de enige zal zijn na Utopia die wij op tv nog wel terug zullen zien.quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:26 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
Bas is een TV maker, dat weet iedereen, super joggieLaat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
ze zou zuivel/kaas/kwark/vla toen ze binnen kwam....dat bedoel je nietquote:Op maandag 10 augustus 2015 20:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Wacht nog steeds op de goede kanten van Nicole voor/in Utopia...
beste is toch wel dr grot aanbieden en backup voor Ivan zijn
wie had het dan moeten doen
zij heeft nog enigsinds invloed![]()
Oei mooie cap!quote:Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
mooi belicht deze...quote:
Tsja, leuk voor de tv uitzending, denk ik.
― Mark Twain
Er waren hier net twee mensen die Waaif ok vinden en goed in haar rol..quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:28 schreef Cir het volgende:
[..]
zou zou....dat bedoel je niet
beste is toch wel dr grot aanbieden en backup voor Ivan zijn
wie had het dan moeten doen
zij heeft nog enigsinds invloed
Dat mag
Maar enige onderbouwing zou ze sieren.Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
wiimie heeft..quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:27 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Ik hen, men ben??? Wat is het nou?
wij hebben
ik is moe.. was 06uur vanmorgen eeij![]()
hoelang speel je mee, nicol is super, bewijs vertel het tegendeelquote:Op maandag 10 augustus 2015 20:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Wacht nog steeds op de goede kanten van Nicole voor/in Utopia...![]()
Ja en waar hij dan niets voor heeft hoeven doen. Gewoon omdat hij juist zichzelf is.quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:28 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Zou mij niet verbazen dat hij straks de enige zal zijn waar wij buiten Utopia hem op tv nog wel terug zullen zien.![]()
![]()
SL. Klaver wil ook naar buiten. Lastig, lastig.
― Mark Twain
quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:28 schreef Cir het volgende:
[..]
wiimie heeft..
wij hebben
ik is moe.. was 06uur vanmorgen eeij![]()
![]()
quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:30 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Ja en waar hij dan niets voor heeft hoeven doen. Gewoon omdat hij juist zichzelf is.Zo lief filmpje ook weer van hem bij utopia, als hij eruit moet dat hij dan zijn dieren meeneemt, heeft vriendin met boerderij
Ah. Die beestjes komen dan in ieder geval goed terecht.quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:30 schreef DaniqueV het volgende:
[..]Zo lief filmpje ook weer van hem bij utopia, als hij eruit moet dat hij dan de dieren meeneemt, heeft vriendin met boerderij
![]()
![]()
Baas Beach is er weerSilence breaks apart, Brightness comes to life
Gaby misschien?quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:32 schreef Luna1956 het volgende:
Tegen wie zegt Bas nou 'lekker ding"?Silence breaks apart, Brightness comes to life
> Liegen o.a. tegen Basquote:Op maandag 10 augustus 2015 20:29 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
hoelang speel je mee, nicol is super, bewijs vertel het tegendeel
> Liegen over het cordwood
> Altijd negatief
> Cordwood alleen voor gasten.. Wha!
> Ging kaas maken , Not
> Praat slecht over gasten
> Ontkend glashard waarheid
> Praat voor haar beurt
> Heeft dubbele maatstaven
> Praat achter de rug van mensen en beweert het tegenovergestelde
> Denkt veel te snappen.. maar tis het allemaal net niet
> Arrogant
> Irritant
Genoeg?
Doe jij er eens eentje!Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Zeker weten!quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:31 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Ah. Die beestjes komen dan in ieder geval goed terecht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vriend van een vriendin heeft de boerderij, verkeerd onthouden
GaBi?quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:32 schreef Luna1956 het volgende:
Tegen wie zegt Bas nou 'lekker ding"?
Ah. Zie het al. Mevr. Wandelende Haardos.
Juist.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Riep Bas naar mij?quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:32 schreef Luna1956 het volgende:
Tegen wie zegt Bas nou 'lekker ding"?
Ah. Zie het al. Mevr. Wandelende Haardos.![]()
![]()
weer SL. Ja hoor, ik kijk weer eens.Silence breaks apart, Brightness comes to life
Het gaat weer over stemmen. Allround bugerlul vindt iets hypocriet, wat ontging mij even. SL.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Cees had aan hem gevraag op wie hij ging stemmen, Wim zei dat hij dat niet ging vertellenquote:Op maandag 10 augustus 2015 20:34 schreef beequeen het volgende:
Het gaat weer over stemmen. Allround bugerlul vindt iets hypocriet, wat ontging mij even. SL.
Cees vertelde dat helemaal niemand aan hem had gevraagd op wie hij zou stemmen.
Wim wil dan ook niet aan iemand anders vragen op wie diegene gaat stemmen, omdat hij het ook niet zegt en dat zou hypocriet zijn.![]()
Bjorren heeft wel heule grote ogen en pupillen. Ik zeg niks hoor.
― Mark Twain
quote:natuurlijk. Je kan niet zo heel lang zonder drinken.
Ik heb haar in het begin wel eens iets zien drinken, maar let er bij haar eigenlijk niet zo op.quote:![]()
![]()
![]()
Als het waaif is vind ik het niet ergquote:Op maandag 10 augustus 2015 20:34 schreef beequeen het volgende:
Het gaat weer over stemmen. Allround bugerlul vindt iets hypocriet, wat ontging mij even. SL.![]()
![]()
Jawel maar met mate en verstandig..quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Alcohol bedoel ik, wijsneuzen!Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Bas verwacht niet dat hij op de bank komt. Accuwissel en SL.
Ze lullen teveel.
― Mark Twain
Jammerquote:Op maandag 10 augustus 2015 20:39 schreef snetje het volgende:
[..]
Jawel maar met mate en verstandig..
Bas komt naast Gaby te zittenquote:Op maandag 10 augustus 2015 20:39 schreef beequeen het volgende:
Bas verwacht niet dat hij op de bank komt. Accuwissel en SL.
Ze lullen teveel.
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
quote:Zo beter dan?quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:39 schreef snetje het volgende:
[..]
Jawel maar met haar maten en onverstandig..![]()
(geintje Snetje
)
![]()
Volgens mij ookquote:
Geen heilige, maar gewoon een toffe Gast_Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Bjorn denkt dat hij er 1 van Gnoom krijgt ..sterker nog Bjorn ..je krijgt er 2...Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
![]()
is it a plane is it a bird no it's superwaaif!quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:29 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
hoelang speel je mee, nicol is super, bewijs vertel het tegendeelMake trouble not war![]()
quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Volgens mij ook
Geen heilige, maar gewoon een toffe Gast_
Maar Bas gaat nergens heen hoor. Wel blijven opletten hè?quote:![]()
Beeldvulling aka verkapte SL.
― Mark Twain
quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wat denkt die Febo nou...? Dat we kinderen zijn?![]()
![]()
Klopt, ze was de enige die dat durfde.quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:41 schreef rowan634 het volgende:
wtf bjorn, naomi heeft echt niet altijd safe gestemd. vorige keer nog Ivan en Waaif![]()
![]()
In Utopia is hij de enige. In het eggie ken ik wel een Bas of twee hoor.quote:
Lucky me.
― Mark Twain
Na gisteren zal een extra Ritalientje weleens kunnen ja...quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:38 schreef beequeen het volgende:
Bjorren heeft wel heule grote ogen en pupillen. Ik zeg niks hoor.
[ afbeelding ]![]()
Bjorn over anoniem stemmen ...dat zou idd wat zijn...Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
het is in het reisburo nogal een klus
een foto invoegen verkleinen
drie dombo's zijn aan het versnijden
Mark ; eh waar kwam de oorspronkelijke fodo vandaan
Gina ; uit drop box
Rob l Gaaaaaaaaaaaaaaapt![]()
![]()
Heulen met de vijand. Do your math.quote:
― Mark Twain
kan ook maar uit een mond komen, "anoniem stemmen"quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:45 schreef snetje het volgende:
Bjorn over anoniem stemmen ...dat zou idd wat zijn...Make trouble not war![]()
Eigenlijk is dit een fatsoenlijk gesprek.... wat we maanden niet gehoord hebben !Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
![]()
Ik vermoed aan iemand zitten... Wie is nog onduidelijk, maar tieten zijn vereist...quote:Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Ze hebben allemaal al gestemd, daarom mogen ze nu los. Het heeft toch geen consequenties meer.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Dit doet de deur dicht.quote:![]()
![]()
Ineens heeft Waaif last van haar gewrichten, artrose.
― Mark Twain
Oww dan maken ze wel even een bionisch waaif van dr, nieuwe knietjes, nieuwe scharniertjes...De afstandbediening naar Ivan....quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit doet de deur dicht.![]()
Ineens heeft Waaif last van haargewrichten, artose.![]()
Wat bezielt die wijven daar, allemaal kleuterstemmetjes bij een man in de buurt?Make trouble not war![]()
Ivan en Nicole zo'n drukke dag gehad dat ze op bed liggen? Of zijn de gewoon aan het chillen, groepsmensen dat ze zijn.Silence breaks apart, Brightness comes to life
niewe ziekte van Nikole pedia
Artrose
ipv Atrose
datweetudat
BasBeach.. aan de bar bjorn,wimmie ,gaby
gesprek over stemming....
wie gaat op wie, wie komt hoe is het de vorige keren gegaan![]()
ivan is blij dat nicole kleine handjes heeft want dan lijkt zn piemel groter. voelt ie zich een pornoster![]()
TEAM TAFEL![]()
staan totaal buiten de groep, alleen met elkaar bezigquote:Op maandag 10 augustus 2015 20:50 schreef Prisha het volgende:
Ivan en Nicole zo'n drukke dag gehad dat ze op bed liggen? Of zijn de gewoon aan het chillen, groepsmensen dat ze zijn.
TEAM TAFEL![]()
Ik wil die twee niet meer horen of zien...quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:50 schreef Prisha het volgende:
Ivan en Nicole zo'n drukke dag gehad dat ze op bed liggen? Of zijn de gewoon aan het chillen, groepsmensen dat ze zijn.
Waaif met haar babystem: Het is maar goed dat mijn handjes klein zijn, dan lijkt je piemel groter.
Spuit elf.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
zegt ie dat nu ? Ik heb t geluid uit.quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:50 schreef rowan634 het volgende:
ivan is blij dat nicole kleine handjes heeft want dan lijkt zn piemel groter. voelt ie zich een pornoster![]()
Tis alleen zo jammer dat ze zo'n grote bek heeft......quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:50 schreef rowan634 het volgende:
Als hij zegt dat Fles een strak kutje heeft zegt dat wel wat over zn leuterquote:Op maandag 10 augustus 2015 20:50 schreef rowan634 het volgende:
ivan is blij dat nicole kleine handjes heeft want dan lijkt zn piemel groter. voelt ie zich een pornoster
Make trouble not war![]()
jaquote:Op maandag 10 augustus 2015 20:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
zegt ie dat nu ? Ik heb t geluid uit.
TEAM TAFEL![]()
Wil zij ook al een 'Petertje'?quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit doet de deur dicht.![]()
![]()
Ineens heeft Waaif last van haar gewrichten, artrose.![]()
![]()
quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:51 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Tis alleen zo jammer dat ze zo'n grote bek heeft......![]()
![]()
TEAM TAFEL![]()
Is er nog ergens een prognose stemmings poll van de elite?Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
maar de waarde van niets... (Oscar Wilde)![]()
quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:50 schreef beequeen het volgende:
Waaif met haar babystem: Het is maar goed dat mijn handjes klein zij, dan lijkt je piemel groter.raar mokkel nicol!
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
Defensie hè.. één vrouw in een heel peloton maakt je mond groter als je lief is..quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:51 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Tis alleen zo jammer dat ze zo'n grote bek heeft......Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Defensie hè.. één vrouw in een heel peloton maakt je mond groter als je lief is..ik kan niet altijd dubbele boodschappen ontvangen, maar dit is er eentje van...
![]()
![]()
ze zou daar een leuk gesprek met Vanessa over kunnen hebbenquote:Op maandag 10 augustus 2015 20:50 schreef beequeen het volgende:
Waaif met haar babystem: Het is maar goed dat mijn handjes klein zij, dan lijkt je piemel groter.
Spuit elf.
of had die dr tanden uitgedaan![]()
Iedereen roept wel dat Bjorn niet vals doet maar hoe hij deed tegen Tineke... Hij trapt en lult net zo makkelijk mee.quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:22 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Niet vals, als ie de kans krijgt wel, vreselijk hoe hij mensen niet recht in de ogen aankijkt"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."![]()
![]()
Krukje staat bij hem in de gangquote:Op maandag 10 augustus 2015 20:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Allround burgerlul is een koeienneukert?"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Ging Isa naar de overwinning helpenquote:Op maandag 10 augustus 2015 20:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
> Liegen o.a. tegen Bas
> Liegen over het cordwood
> Altijd negatief
> Cordwood alleen voor gasten.. Wha!
> Ging kaas maken , Not
> Praat slecht over gasten
> Ontkend glashard waarheid
> Praat voor haar beurt
> Heeft dubbele maatstaven
> Praat achter de rug van mensen en beweert het tegenovergestelde
> Denkt veel te snappen.. maar tis het allemaal net niet
> Arrogant
> Irritant
Genoeg?
Doe jij er eens eentje!
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!![]()
Bas tegen allround burgerlul die iets gewonnen heeft van een soort Coca Cola man: Dat kan nooit veel soeps geweest zijn.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Liever zonder Ivanquote:Op maandag 10 augustus 2015 20:54 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
dit zijn de leukste mensen, samenAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
![]()
Gaan die daar nu weer slapen ??? Ik mag toch hopen van niet heurquote:Op maandag 10 augustus 2015 20:46 schreef Cir het volgende:
Ivan & Nikole op bed in het Cordwood
ze hebben afgerenkend bij de BV![]()
Nou!quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:54 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
dit zijn de leukste mensen, samenTenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
Ze heeft het woordje defileren ook verkeerd opgevat....quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Defensie hè.. één vrouw in een heel peloton maakt je mond groter als je lief is..
eene engte of eenen hollen weg doortrekken
Vandaar dat zoveel militairen haar zo goed kennen
Klopt. Vanaf toen ben ik op hem afgeknapt.quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:54 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Iedereen roept wel dat Bjorn niet vals doet maar hoe hij deed tegen Tineke... Hij trapt en lult net zo makkelijk mee.![]()
![]()
Ze gaat d'r liefje toch wel achternaquote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik vermoed aan iemand zitten... Wie is nog onduidelijk, maar tieten zijn vereist...bah engerd zit overal aan met zijn handen , elke vrouw moet hij vastpakken .
![]()
dat denk ik nietquote:Op maandag 10 augustus 2015 20:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ze gaat d'r liefje toch wel achternaTEAM TAFEL![]()
Ze is jarig jaquote:Op maandag 10 augustus 2015 20:47 schreef Cir het volgende:
lekker op bed.. met je bloedneus
buikje auw
stout buikje eitje kapoet![]()
![]()
Uhh okéquote:Op maandag 10 augustus 2015 20:54 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
dit zijn de leukste mensen, samen
SOONY![]()
quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:49 schreef mangalie het volgende:
Zojuist mijn elite stem aan Nicole gegeven.![]()
![]()
![]()
Ja en dubbel opgevoerde batterijenquote:Op maandag 10 augustus 2015 20:49 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Oww dan maken ze wel even een bionisch waaif van dr, nieuwe knietjes, nieuwe scharniertjes...De afstandbediening naar Ivan....![]()
![]()
Ik weet nog steeds niet waaromquote:Op maandag 10 augustus 2015 20:54 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
dit zijn de leukste mensen, samen
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Stream 1 en 3 zijn ze nietquote:Op maandag 10 augustus 2015 20:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik wil die twee niet meer horen of zien...![]()
![]()
Rob komt er even bij zitten.
― Mark Twain
Die vrouwen daar doen net of dat iets bijzonders is? Gewoon doorgaan. Niet zeuren. Heb je ook geen last en is het zo weer over.quote:![]()
![]()
nou goed ik zie ivan en waaif wel liever dan marginafakking onprofessioneel vond ze het. Leuk om te weten trouwens Rob dacht erover op Cees te stemmen omdat hij in de wellness sliepquote:Op maandag 10 augustus 2015 20:58 schreef jeneker het volgende:
b en b is niet voor mensen uit utopia
is voor gasten
ohnee nieuwe prive hok van de directie
[ afbeelding ]![]()
![]()
TEAM TAFEL![]()
Fam. Lamlul en zn. Waarom zit die dikke burgerlul bij Bas te zuipen, terwijl hij weigert om die jongen te helpen![]()
![]()
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!![]()
![]()
DOENquote:Op maandag 10 augustus 2015 20:58 schreef floske het volgende:
[..]
Ik heb er nog 3 te verdelen, heeft het nog zin om op Nicole te stemmen?
SOONY![]()
die zit alweer 10min daquote:Op maandag 10 augustus 2015 20:58 schreef beequeen het volgende:
Rob komt er even bij zitten.
[ afbeelding ]![]()
quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:58 schreef floske het volgende:
[..]
Ik heb er nog 3 te verdelen, heeft het nog zin om op Nicole te stemmen?![]()
![]()
![]()
![]()
altijdquote:Op maandag 10 augustus 2015 20:58 schreef floske het volgende:
[..]
Ik heb er nog 3 te verdelen, heeft het nog zin om op Nicole te stemmen?
TEAM TAFEL![]()
Waarom liggen ze daar nu weer en zegt niemand iets ervan ??????quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:58 schreef jeneker het volgende:
b en b is niet voor mensen uit utopia
is voor gasten
ohnee nieuwe prive hok van de directie
[ afbeelding ]![]()
![]()
maakt niet uit, de febo bepaaldquote:Op maandag 10 augustus 2015 20:58 schreef floske het volgende:
[..]
Ik heb er nog 3 te verdelen, heeft het nog zin om op Nicole te stemmen?![]()
http://surveynuts.com/sur(...)esults&printable=yesquote:Op maandag 10 augustus 2015 21:01 schreef floske het volgende:
Wat is de stand van zaken wat betreft het stemmen? Kan ik dat nog ergens zien?
Ik heb alleen deze link voor je, het geeft een beetje indicatie![]()
je oost indisch blind zullen we maar zeggenquote:Op maandag 10 augustus 2015 20:59 schreef rowan634 het volgende:
nou goed ik zie ivan en waaif wel liever dan margina
[..]
fakking onprofessioneel vond ze het. Leuk om te weten trouwens Rob dacht erover op Cees te stemmen omdat hij in de wellness sliep![]()
![]()
![]()
Bas doet nog maar rondje
Corona's...
reisburo zitten Gina & Mark ..latop druk druk
Ivan & Nikole in cordwood op bed
cam 4.. avondrood![]()
Het is uitgewoond, voordat er B & B gasten komen logerenquote:Op maandag 10 augustus 2015 21:03 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Waarom liggen ze daar nu weer en zegt niemand iets ervan ??????![]()
Rob rook bier en besloot plots dat Bas voor vanavond wel ff ok is...Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:04 schreef Luna1956 het volgende:
[ afbeelding ]
En daar zitten ze weer gezellig saampjes.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Ik zou daar echt niet meer heen gaan , maar waaif heeft zo een bek is voor gasten en zelf ligt ze er al langer als een ander .quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:05 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Het is uitgewoond, voordat er B & B gasten komen logeren![]()
Verdorie, Rob heeft een punt!
Dat hele Mark verhaal is inderdaad uit zijn verband getrokken
Rob is typetje matennaaier...quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Rob rook bier en besloot plots dat Bas voor vanavond wel ff ok is...![]()
Rob .. bla bla
mark..bv ... bla bla niet handig
bl
Gratis Corona ...bla
lamlul
Bas zet de bakplaat aan ..
hamburgers van verse koeienvlaaien
wimmie ; wat ruikt het lekker , mag ik er uitjes bij![]()
Het stemmen heeft dus plaats gevonden, dat was natuurlijk heel emotioneel en dan mogen ze wel even een biertje en daarom mogen Nicole en Ivan nog even in het huisje en Cees in de Welness en Gabri mag M & M's en Wim mag aan iemand zitten enz enzquote:Op maandag 10 augustus 2015 21:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Rob rook bier en besloot plots dat Bas voor vanavond wel ff ok is...![]()
Update van de poll cq nominatie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:08 schreef beequeen het volgende:
Update van de poll cq nominatie.Nicole maar 4 procent? Volgens mij stemt de heel Fok hier op haar. Hoe kan dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Update van de poll cq nominatie.Ivan, Bjorn en Mark voeren de lijst aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als ik naar een hotel ga, weet ik ook niet wie er voor mij in dat bed gelegen hebben. Gun nicol en Ivan hun tijd daar, ze hebben hard gewerkt!quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:07 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Ik zou daar echt niet meer heen gaan , maar waaif heeft zo een bek is voor gasten en zelf ligt ze er al langer als een ander .![]()
Was vorige keer met B toch ook?quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:10 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Nicole maar 4 procent? Volgens mij stemt de hele cos hier op haar. Hoe kan dat?![]()
Ik snap het ook niet volgens die poll is Ivan , Mark en Bjorn de klosquote:Op maandag 10 augustus 2015 21:10 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Nicole maar 4 procent? Volgens mij stemt de Heel Fok hier op haar. Hoe kan dat?![]()
Ja en een hoop mensen bij de chat van Utopia!quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:10 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Nicole maar 4 procent? Volgens mij stemt de Heel Fok hier op haar. Hoe kan dat?Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
Update van de poll cq nominatie.Ivan gaat lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
Forum Opties Forumhop: Hop naar: