SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De huidige aspirantbewoners
http://www.utopiatv.nl/participant/active
Agenda:
Nominatie:
10 augustus: nominatie publiek
11 augustus: nominatie bewoners
12 augustus: 2 nieuwe aspirantbewoners
16 augustus: exit van één aspirantbewoner
17 augustus: exit genomineerdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haha TT ... good punching !quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:00 schreef Cir het volgende:
oproep
mail bom spam ellende
richting febo
Koeien hebben geen hooi en Lucerne dag 3!!!Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Gaby mag van mij geloven wat ze wil...
Maar kennis verspreiden over god... Is niet haar sterkste kant.Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
[..]
Mwoa, zo spannend vind ik t niet. Vind het spannender welke nieuwe bewoner erin mag. Al kun je van mijlenver zien dat Rolf een typische Talpa hoer is en ongetwijfeld de nieuwe wordt.Rolf ?? , ik vind hem wel cute
![]()
![]()
dat 'hoe op' is wel erg....heb mezelf erop betrapt het van de week gezegd te hebben...en niet één keer maar vaker....hoe diep kun je zinken
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul![]()
Top TT.quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:00 schreef Cir het volgende:
oproep
mail bom spam ellende
richting febo
Koeien hebben geen hooi en Lucerne dag 3!!!![]()
![]()
Slacht Noom.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'![]()
Bas: geloof jij dat dinosauriërs hebben bestaan
Gaby: ja
Bas: hadden zij ook een god
Gaby: eh dat weet ik niet
[...]
Gaby: maar ik weet zeker dat als jij in de hemel komt er heel veel dieren op jou wachten.![]()
Ik had niet door dat ik de LAPO had
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra![]()
Zit te zappen en val middenin Utopia ,Gina komt over als heilige geloof ik,excuses enzo aanbieden,wtf![]()
![]()
Ik zal jullie uit de droom helpen ... het word de fitnessman of de vrouw.
De vrouw voor drama...
De fitnessman..omdat Talpa daar al maanden naar op zoek is.Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Gaby zegt zit de adelaar er nog ............................nou geen adelaar is het muts maar een BuizerdJe weet pas wat je mist als het er niet is.![]()
hebben ze nu toch naomi heeft gebelltquote:Op maandag 10 augustus 2015 20:00 schreef Cir het volgende:
oproep
mail bom spam ellende
richting febo
Koeien hebben geen hooi en Lucerne dag 3!!!![]()
Zoveel domheid. Mijn verstand staat er bij stil. Echt!quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:02 schreef Disana het volgende:
Jaja, in de hemel kunnen dieren misschien wel praten. Aldus Gaby.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'![]()
yep je was niet snel genoegquote:Op maandag 10 augustus 2015 20:02 schreef Pearlbitch het volgende:
Je weet pas wat je mist als het er niet is.![]()
Wat is "Hoe op" ?quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:01 schreef Prisha het volgende:
dat 'hoe op' is wel erg....heb mezelf erop betrapt het van de week gezegd te hebben...en niet één keer maar vaker....hoe diep kun je zinken
Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Miauw.quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zoveel domheid. Mijn verstand staat er bij stil. Echt!![]()
excusee voor de kaapquote:Op maandag 10 augustus 2015 20:02 schreef Pearlbitch het volgende:
koetjes hebben honger
mokkel / febo lijkt er mee weg te komen![]()
![]()
Bas doe zo zijn best om Gaby zover te krijgen om haar tactisch te laten stemmen om haar daar te kunnen houden maar Gaby begrijpt het weer eens niet ... eens kijken of Bas nog met haar vriendinnetje Gnoom gaat praten...kijken of hij met haar stemmen nog iets gaat fiksen...Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Amateur!!1!1!1quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:02 schreef Pearlbitch het volgende:
FHRITP
All Your Base Are Belong To Us![]()
Ja ik heb net redactie gebeld als vraagt naar Naomi verbinden ze je door moet je wel zeggen voor de koeienquote:Op maandag 10 augustus 2015 20:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
hebben ze nu toch naomi heeft gebellt
Forum Opties Forumhop: Hop naar: