SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De huidige aspirantbewoners
http://www.utopiatv.nl/participant/active
Agenda:
Nominatie:
10 augustus: nominatie publiek
11 augustus: nominatie bewoners
12 augustus: 2 nieuwe aspirantbewoners
16 augustus: exit van één aspirantbewoner
17 augustus: exit genomineerdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haha TT ... good punching !quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:00 schreef Cir het volgende:
oproep
mail bom spam ellende
richting febo
Koeien hebben geen hooi en Lucerne dag 3!!!Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Gaby mag van mij geloven wat ze wil...
Maar kennis verspreiden over god... Is niet haar sterkste kant.Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
[..]
Mwoa, zo spannend vind ik t niet. Vind het spannender welke nieuwe bewoner erin mag. Al kun je van mijlenver zien dat Rolf een typische Talpa hoer is en ongetwijfeld de nieuwe wordt.Rolf ?? , ik vind hem wel cute
![]()
![]()
dat 'hoe op' is wel erg....heb mezelf erop betrapt het van de week gezegd te hebben...en niet één keer maar vaker....hoe diep kun je zinken
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul![]()
Top TT.quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:00 schreef Cir het volgende:
oproep
mail bom spam ellende
richting febo
Koeien hebben geen hooi en Lucerne dag 3!!!![]()
![]()
Slacht Noom.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'![]()
Bas: geloof jij dat dinosauriërs hebben bestaan
Gaby: ja
Bas: hadden zij ook een god
Gaby: eh dat weet ik niet
[...]
Gaby: maar ik weet zeker dat als jij in de hemel komt er heel veel dieren op jou wachten.![]()
Ik had niet door dat ik de LAPO had
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra![]()
Zit te zappen en val middenin Utopia ,Gina komt over als heilige geloof ik,excuses enzo aanbieden,wtf![]()
![]()
Ik zal jullie uit de droom helpen ... het word de fitnessman of de vrouw.
De vrouw voor drama...
De fitnessman..omdat Talpa daar al maanden naar op zoek is.Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Gaby zegt zit de adelaar er nog ............................nou geen adelaar is het muts maar een BuizerdJe weet pas wat je mist als het er niet is.![]()
hebben ze nu toch naomi heeft gebelltquote:Op maandag 10 augustus 2015 20:00 schreef Cir het volgende:
oproep
mail bom spam ellende
richting febo
Koeien hebben geen hooi en Lucerne dag 3!!!![]()
Zoveel domheid. Mijn verstand staat er bij stil. Echt!quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:02 schreef Disana het volgende:
Jaja, in de hemel kunnen dieren misschien wel praten. Aldus Gaby.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
yep je was niet snel genoegquote:Op maandag 10 augustus 2015 20:02 schreef Pearlbitch het volgende:
Je weet pas wat je mist als het er niet is.![]()
Wat is "Hoe op" ?quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:01 schreef Prisha het volgende:
dat 'hoe op' is wel erg....heb mezelf erop betrapt het van de week gezegd te hebben...en niet één keer maar vaker....hoe diep kun je zinken
Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Miauw.quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zoveel domheid. Mijn verstand staat er bij stil. Echt!![]()
excusee voor de kaapquote:Op maandag 10 augustus 2015 20:02 schreef Pearlbitch het volgende:
koetjes hebben honger
mokkel / febo lijkt er mee weg te komen![]()
![]()
Bas doe zo zijn best om Gaby zover te krijgen om haar tactisch te laten stemmen om haar daar te kunnen houden maar Gaby begrijpt het weer eens niet ... eens kijken of Bas nog met haar vriendinnetje Gnoom gaat praten...kijken of hij met haar stemmen nog iets gaat fiksen...Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Amateur!!1!1!1quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:02 schreef Pearlbitch het volgende:
FHRITP
All Your Base Are Belong To Us![]()
Ja ik heb net redactie gebeld als vraagt naar Naomi verbinden ze je door moet je wel zeggen voor de koeienquote:Op maandag 10 augustus 2015 20:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
hebben ze nu toch naomi heeft gebellt![]()
Op hem heb ik gestemd..onderbuikgevoel..wordt een mattie voor Bas, die hem als PT mag gaan gebruiken ... ik weet niet waaromquote:Op maandag 10 augustus 2015 20:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik zal jullie uit de droom helpen ... het word de fitnessman of de vrouw.
De vrouw voor drama...
De fitnessman..omdat Talpa daar al maanden naar op zoek is.![]()
![]()
Hoe kan je smiddags last hebben van een ODOLquote:Op maandag 10 augustus 2015 19:59 schreef PTLe het volgende:
Bas houd ze handen maar boven ze kruis bij dit gefriemelhij had vanmiddag al last van een odol
![]()
[ afbeelding ]
Ontzettend Dikke OCHTEND Lul![]()
![]()
Je wordt ouder mama, geef het maar toe.. je bent nog snel maar eerder moequote:Op maandag 10 augustus 2015 20:02 schreef Pearlbitch het volgende:
Mèhèhè.quote:“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
maar jij weet het ook niet of de dieren daar kunnen pratenquote:Op maandag 10 augustus 2015 20:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zoveel domheid. Mijn verstand staat er bij stil. Echt!![]()
![]()
Nee hoor. Groot gelijk, we moeten door.quote:
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
als je wisseldiensten draait? ik denk maar mee hoorquote:Op maandag 10 augustus 2015 20:04 schreef EverHappy het volgende:
[..]
Hoe kan je smiddags last hebben van een ODOL
Ontzettend Dikke OCHTEND LulSilence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul![]()
die muts heeft te laat gebeld, kreeg de voicemail, domme doos is het toch ookquote:Op maandag 10 augustus 2015 20:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
hebben ze nu toch naomi heeft gebellt![]()
Nee was in de middag hij liep over meisjes te dagdromen hard opquote:Op maandag 10 augustus 2015 20:04 schreef EverHappy het volgende:
[..]
Ontzettend Dikke OCHTEND Lul
I'm losing itquote:
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Dan heet het een ODMLquote:Op maandag 10 augustus 2015 19:59 schreef PTLe het volgende:
Bas houd ze handen maar boven ze kruis bij dit gefriemelhij had vanmiddag al last van een odol
![]()
[ afbeelding ]![]()
Ik denk dat Bas een tukkie gedaan hadquote:Op maandag 10 augustus 2015 20:05 schreef Prisha het volgende:
[..]
als je wisseldiensten draait? ik denk maar mee hoor
Hoe kun je dat zien dan , zijn handen zitten ervoor?quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:04 schreef EverHappy het volgende:
[..]
Ontzettend Dikke OCHTEND Lul![]()
het gaat ja om de koeien dat bedoel ikquote:Op maandag 10 augustus 2015 20:04 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Ja ik heb net redactie gebeld als vraagt naar Naomi verbinden ze je door moet je wel zeggen voor de koeien![]()
bas weet niet dat nomie hem sneaky vind, heeft ze gezegt vandaagquote:Op maandag 10 augustus 2015 20:04 schreef snetje het volgende:
Bas doe zo zijn best om Gaby zover te krijgen om haar tactisch te laten stemmen om haar daar te kunnen houden maar Gaby begrijpt het weer eens niet ... eens kijken of Bas nog met haar vriendinnetje Gnoom gaat praten...kijken of hij met haar stemmen nog iets gaat fiksen...
ze snap mensen buiten niet want bas is zo sneaky
draak'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Bas is een beetje een dr. Doolittle. Die vertaalt het wel voor ons.quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:04 schreef doodmoe het volgende:
maar jij weet het ook niet of de dieren daar kunnen praten
Kwak kwak.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Het is je vergevenquote:Je was nog zo in de ban van je Elite stemmen
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Ja bel jij dan even .quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
het gaat ja om de koeien dat bedoel ik![]()
Naomi is dan ook van god losquote:Op maandag 10 augustus 2015 20:06 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
bas weet niet dat nomie hem sneaky vind, heeft ze gezegt vandaag
ze snap mensen buiten niet want bas is zo sneaky
draak
ik ben Ivan heel royal..mag hem vanaf het begin al nietquote:Op maandag 10 augustus 2015 20:05 schreef lonneberga het volgende:
[..]
wist niet dat jij zo'n royalist bentAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
Als jij nou eens even belt, internationaal laten ze vast wel door en zeg tegen Naomi dan, dat ze bij de buren even een paar balen hooi moet gaan lenen!quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
het gaat ja om de koeien dat bedoel ik![]()
Nou, als-ie aanhoudt kan het wel hoor. Met een WOKNOK in ieder geval welquote:Op maandag 10 augustus 2015 20:04 schreef EverHappy het volgende:
[..]
Ontzettend Dikke OCHTEND Lul
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Forum Opties Forumhop: Hop naar: