Wil zij ook al een 'Petertje'?quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit doet de deur dicht.![]()
![]()
Ineens heeft Waaif last van haar gewrichten, artrose.
quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:51 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Tis alleen zo jammer dat ze zo'n grote bek heeft......
quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:50 schreef beequeen het volgende:
Waaif met haar babystem: Het is maar goed dat mijn handjes klein zij, dan lijkt je piemel groter.
Defensie hè.. één vrouw in een heel peloton maakt je mond groter als je lief is..quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:51 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Tis alleen zo jammer dat ze zo'n grote bek heeft......
quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Defensie hè.. één vrouw in een heel peloton maakt je mond groter als je lief is..
ze zou daar een leuk gesprek met Vanessa over kunnen hebbenquote:Op maandag 10 augustus 2015 20:50 schreef beequeen het volgende:
Waaif met haar babystem: Het is maar goed dat mijn handjes klein zij, dan lijkt je piemel groter.
Spuit elf.
Iedereen roept wel dat Bjorn niet vals doet maar hoe hij deed tegen Tineke... Hij trapt en lult net zo makkelijk mee.quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:22 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Niet vals, als ie de kans krijgt wel, vreselijk hoe hij mensen niet recht in de ogen aankijkt
Krukje staat bij hem in de gangquote:Op maandag 10 augustus 2015 20:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Allround burgerlul is een koeienneukert?
Ging Isa naar de overwinning helpenquote:Op maandag 10 augustus 2015 20:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
> Liegen o.a. tegen Bas
> Liegen over het cordwood
> Altijd negatief
> Cordwood alleen voor gasten.. Wha!
> Ging kaas maken , Not
> Praat slecht over gasten
> Ontkend glashard waarheid
> Praat voor haar beurt
> Heeft dubbele maatstaven
> Praat achter de rug van mensen en beweert het tegenovergestelde
> Denkt veel te snappen.. maar tis het allemaal net niet
> Arrogant
> Irritant
Genoeg?
Doe jij er eens eentje!
Liever zonder Ivanquote:Op maandag 10 augustus 2015 20:54 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
dit zijn de leukste mensen, samen
Gaan die daar nu weer slapen ??? Ik mag toch hopen van niet heurquote:Op maandag 10 augustus 2015 20:46 schreef Cir het volgende:
Ivan & Nikole op bed in het Cordwood
ze hebben afgerenkend bij de BV
Nou!quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:54 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
dit zijn de leukste mensen, samen
Ze heeft het woordje defileren ook verkeerd opgevat....quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Defensie hè.. één vrouw in een heel peloton maakt je mond groter als je lief is..
Klopt. Vanaf toen ben ik op hem afgeknapt.quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:54 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Iedereen roept wel dat Bjorn niet vals doet maar hoe hij deed tegen Tineke... Hij trapt en lult net zo makkelijk mee.
Ze gaat d'r liefje toch wel achternaquote:
quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik vermoed aan iemand zitten... Wie is nog onduidelijk, maar tieten zijn vereist...
dat denk ik nietquote:Op maandag 10 augustus 2015 20:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ze gaat d'r liefje toch wel achterna
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |