De kracht zit 'm in de herhaling.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:45 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ow en Corrie...dat is vet.
Was nog niet vaak genoeg gezegd.
Ja ontbijtspek, maar dat doe je natuurlijk niet met een speklap.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je kunt het tussen 2 velletjes keukenpapier in de magnetron doen, komt het er knapperig uit.
Dit is echt waar.
Ik had er gewoon 3 zaterdag, speklappen.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:46 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja ontbijtspek, maar dat doe je natuurlijk niet met een speklap.
Nee, dan ben je gewoon een paardenkut.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:46 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja ontbijtspek, maar dat doe je natuurlijk niet met een speklap.
boven of onderquote:Op maandag 10 augustus 2015 19:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik had er gewoon 3 zaterdag, speklappen.
Topshow sp3cquote:Op maandag 10 augustus 2015 19:39 schreef sp3c het volgende:
[..]
fried rice met ei en kip
en dopertjes en ui en een paar plakjes sp3c
simpel, dikke topshow
Beetje matig deze, je bent uit vorm.quote:
eten voor luie mensen is ook etenquote:
Je bent zelf vet. En ik weet het, word niet goed van steeds hetzelfde te lezen man. Gelukkig straks weer VI.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:45 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ow en Corrie...dat is vet.
Was nog niet vaak genoeg gezegd.
quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:50 schreef sp3c het volgende:
en daarmee bedoel ik niet cool en lachen maar gewoon goed klote
Je bent zelf klote.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:50 schreef sp3c het volgende:
en daarmee bedoel ik niet cool en lachen maar gewoon goed klote
Ja dat heb ik altijd als het hier spitsuur is.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:46 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja maar nu lijkt het net alsof je het over dat tosti ijzer hebt
je hebt het moment gemist man
Jawel, dan heb ik een meet met Fokker, hij wilde per sé die dag.quote:
Ik heb al een pakje zuurkoolspek voor je gekocht.quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jawel, dan heb ik een meet met Fokker, hij wilde per sé die dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |