abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 augustus 2015 @ 12:23:54 #241
409579 LuDann
All the way
pi_155145424
Die herkenbaarheid is echt een opluchting om te lezen, ingee en MM. :@

Waarom het niet lukt, ik heb vlakke kleine tepels (hoeft geen belemmering te zijn, weet ik, maar maakt het wel een stuk lastiger) en beeb pakt niet door met aanhappen. Ze valt stil of in slaap (als het aanhappen al lukt en dat is 1 op de 10 keer ofzo). Ik weet niet waar dat door komt. En na een tijdje proberen dan krijsen van frustratie (logischerwijs).

Ik heb tegen kraam gezegd dat het op deze manier niet gaat zo. Ik ga stoppen met proberen aan te leggen, eerst de productie opschroeven met kolven. Twee LK's gebeld, een kan niet vandaag, de ander de voicemail ingesproken.
  woensdag 12 augustus 2015 @ 12:25:21 #242
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_155145461
Zoek op YouTube eens naar de Nipple Flip, dat bleek hier dé oplossing bij aanleggen. Ik kan nog steeds niet zonder.
KuikenGuppy
  woensdag 12 augustus 2015 @ 12:28:03 #243
327807 Mariposas
יה&#14
pi_155145538
LuDann, herkenbaar wb de tepels. Heb ik ook. Hier ging het aanleggen ook mis in het begin, waardoor ik ook nog eens enorme blaren en kloven had. Want mijn baby zoog wel, alleen verkeerd. Ik denk dat je de hamburgergreep of nipple Flip al geprobeerd hebt. Probeer nogmaals een lk te regelen, want dat het al wel een keer gelukt is met behulp van een lk klinkt positief! En verder veel kolven om je productie op gang te krijgen! En dan kan E toch zo jouw afgekolfde melk voor nu binnenkrijgen. Sterkte, het is ook niet niets. Debk je bij te kunnen komen van de bevalling, ben je hier de hele tijd mee zoet.
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
pi_155145713
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 12:23 schreef LuDann het volgende:

Waarom het niet lukt, ik heb vlakke kleine tepels (hoeft geen belemmering te zijn, weet ik, maar maakt het wel een stuk lastiger) en beeb pakt niet door met aanhappen. Ze valt stil of in slaap (als het aanhappen al lukt en dat is 1 op de 10 keer ofzo). Ik weet niet waar dat door komt. En na een tijdje proberen dan krijsen van frustratie (logischerwijs).

Ik heb tegen kraam gezegd dat het op deze manier niet gaat zo. Ik ga stoppen met proberen aan te leggen, eerst de productie opschroeven met kolven. Twee LK's gebeld, een kan niet vandaag, de ander de voicemail ingesproken.
Oh wat een herkenbaarheid, die gefrustreerde baby idd en een kraam waarbij je zelf met ideeen moet komen :S

lk denk dat je erg geholpen bent met tepelhoedjes als ik het zo lees, dat maakt het voor haar makkelijker aanhappen. Evt afleren komt later wel weer, nu eerst aan de borst krijgen. Succes, t klinkt als een goed plan!
pi_155145844
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 12:23 schreef LuDann het volgende:

Jaa, herkenbaar!
Lukt het kolven wel tot nu toe? Want daar blijken ze dus ook cupjes in verschillende maten voor te verkopen.
En dat af en toe eens aanhappen *O* en dan gaan pitten -O- . :') el-ke keer! :(

Waar het door komt, iets van hmm lekker zacht mama=speen pffff ik ben zo moehoehoe?
pi_155145875
Ai, herkenbare frustraties LuDann. Sterkte ermee, hopelijk kan een lactatiekundige snel nog eens helpen. En misschien in borstvoedingtopic crossposten. Daar zitten ook veel ervaringsdeskundigen!
ti amo pių di ieri ma meno di domani
  woensdag 12 augustus 2015 @ 12:42:58 #247
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_155145878
En verschuif dit naar het borstvoedingstopic daar lezen meer borstvoedingsmoeders mee ;)
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_155145909
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 12:42 schreef Moppert het volgende:
En verschuif dit naar het borstvoedingstopic daar lezen meer borstvoedingsmoeders mee ;)
Great minds ;)
pi_155145918
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 11:47 schreef Jagärtrut het volgende:
He bah, Ludann. Kan alleen maar zeggen, sterkte!

Kiek nou, de eerste babywas op het balkon:

[ afbeelding ]
Jouw hormonen zijn color-coördinated O+
pi_155145942
Wat een leuke kleurtjes Jagar! Word er helemaal vrolijk van!

LuDann, erg vervelend dat het niet lukt. Geen ervaring hier en dus ook geen tips, maar wel veel sterkte ermee!

Ik heb inleiding geloot bij de index-studie, na wat twijfel of ik überhaupt wel mee mocht doen door veel vruchtwater. Ik heb het echo verslag van vorige week gekregen en ik heb een vruchtwaterindex van 30. 12,5 is gemiddeld voor deze termijn en de 95% grens zit rond 22... Iemand moet de gemiddelden omhoog trekken natuurlijk! Ben alleen bang voor een zondvloed als m'n vliezen in een keer goed breken :X

Maar waarschijnlijk dat er door dat vele vruchtwater weinig fysieke druk is voor de baby om eruit te komen en alles zit dan ook nog potdicht. Maar dus wel een inleidingsdatum gekregen door die studie, en ik breng m'n verjaardag dus door in het ziekenhuis als er voor die tijd niks op gang komt.
pi_155145945
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 12:44 schreef ingee het volgende:

[..]

Jouw hormonen zijn color-coördinated O+
Maar waarom kloppen de gekleurde wasknijpers niet? ;)
pi_155146086
hoeveel % zit ze? als ze echt op 9% of meer zit en vaak in slaap valt dan zou ik zelf even stoppen met proberen aan te leggen voor nu. Kost vreselijk veel energie die ze nu niet heeft. Ook even stoppen met dingen als baby in bad doen. Even alle energie richting groeien en van die 10% wegblijven. Jij kolven. Powerkolven is ook nog een optie. Wat je kolft geven aangevuld met kv of donormelk mbv fingerfeeden elke 2 uur.
En bel een lk ibclc die vandaag nog aan huis komt en ook naar het tongriempje kan kijken. Burdie gaf een goede link. Maar echt. niet wachten tot morgen ofzo. Vandaag nog een lk langs laten komen die met je gaat zitten en een plan maakt.

En neem jezelf niet teveel kwalijk he. :* wij kunnen de situatie vanaf hier niet beoordelen dus t is wel belangrijk dat er zsm een lk komt. succes!
:)
  woensdag 12 augustus 2015 @ 13:07:30 #253
409579 LuDann
All the way
pi_155146390
Ik lees alles wat jullie posten maar kan niet op alles reageren. (Moet nu eigenlijk even wat slaap inhalen, dus dat ga ik zo doen). Zal later verder posten in het bv topic.

Ze zit op 8% nu (gelukkig is het een 8 ponder). Ben nu gestopt met pogen aan te leggen, gestart met kolfschema om de productie te bevorderen. Morgen komt een gecertificeerde LK (vandaag even geen toeren meer uithalen met laten zien wat er dan niet lukt, even rust en ritme).
pi_155146402
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 12:46 schreef Estrys het volgende:

[..]

Maar waarom kloppen de gekleurde wasknijpers niet? ;)
dat ging me wat te ver...
pi_155146467
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 13:07 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

dat ging me wat te ver...
Komt nog wel! Nog een maandje toch? Al de eigen kast en boekenkast op kleur? O+

Ik had de koelkast-poets tic, elke dag de laatste 2 weken O+
pi_155146542
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 13:07 schreef LuDann het volgende:
Ik lees alles wat jullie posten maar kan niet op alles reageren. (Moet nu eigenlijk even wat slaap inhalen, dus dat ga ik zo doen). Zal later verder posten in het bv topic.

Ze zit op 8% nu (gelukkig is het een 8 ponder). Ben nu gestopt met pogen aan te leggen, gestart met kolfschema om de productie te bevorderen. Morgen komt een gecertificeerde LK (vandaag even geen toeren meer uithalen met laten zien wat er dan niet lukt, even rust en ritme).
Goedzo :* neem je rust en maak vooral een plan met 1 persoon nu. Verschillende adviezen zijn funest. Succes en hou moed :*
pi_155146852
*zeurmodus aan*
Ik heb echt een rotdag. Al weken is het mooi weer, geniet iedereen van het buiten zijn. Ik lig dag na dag en week na week op bed/op de bank, omdat mijn bekken niet meer wil. Lopen gaat echt niet meer, fietsen hooguit 5 minuten en autorijden alleen nog voor de noodzakelijke ritjes (fysio, gyn) omdat mijn linkerbeen soms weigert en dat is nogal eng met koppelen. En ondanks die kleine, lieve Frummel in mijn buik voel ik me echt een beetje eenzaam en alleen. De dagen kruipen voorbij.
Voor vanmiddag wat afgesproken met een vriendin, super op verheugd want eindelijk even naar buiten en weg van thuis, ze zou me oppikken om even een terrasje te doen oid. Belt ze vanmorgen af want haar zoontje wil liever naar het zwembad. Weer een dag alleen :'(. Ik word er met de dag verdrietiger van. Terwijl ik juist zo wil genieten van de laatste weken want dat zegt iedereen.
*zeurmodus uit*

Ik zag een gezellig gekleurd wasrek :), LuDann waarbij de bv niet loopt maar die hier lieve tips krijgt en de rest ben ik alweer kwijt.

Edit:
Ik weet dat het geen zin heeft verdrietig te zijn en me zo te voelen want verspilde energie. Ik probeer ook echt positief en blij te zijn. Maar soms zie ik het even niet.
pi_155147119
Ach Malteser :*
Ja genieten he zeggen ze, terwijl jij niet meer voor of achteruit kunt. Stom is het :( en daar mag je best over klagen en verdrietig over zijn. Maar vergeet niet waar je het voor doet :)

Ik baal, twee dagen gewerkt en m'n moeder heeft opgepast. Nee hoor dochter ging lief slapen 's middags. Zeker 1,5 A 2 uur. Nou vandaag ben ik thuis.. en NIET slapen dus. :( en ik wil zo graag even liggen. Alles doet me zeer.
  woensdag 12 augustus 2015 @ 13:44:25 #259
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_155147248
Malteser, je mag best klagen hoor, terecht in jouw situatie lijkt me zo!

Ik wil af en toe ook wel eens niet meer, en vind die laatste weken helemaal niet zo 'genieten'. Hier een rondrennende peuter. Vaak heb ik gewoon niet de energie om mee te spelen/ samen iets te ondernemen, en dan voel ik me daarover weer schuldig :{

En als ie dan eens bij opa en oma of op het KDV is, verveel ik me weer, want ik kan ook niet lang lopen/fietsen, dus blijf ik dicht bij huis :(

Dus: zeur en klaag maar raak!
pi_155147812
Dank jullie. Wil hier alleen ook niet steeds klagen. Maar in real life klaag ik nergens dus jullie zijn steeds de sjaak....

Heb mezelf bijeengeraapt en ben een geitenkaas tosti aan het maken. Had me zo verheugd op een buiten-de-deur lunch maar nu verwen ik mezelf maar met een lekkere binnen-de-deur lunch.
pi_155148334
Volgens mij is dat 'genieten' de laatste weken sowieso een hoax. Het tweede trimester is genieten, het derde is, zeker aan het eind, aftellen tot het moment dat je lichamelijk gewoon weer kan doen wat je wil. Wat dat betreft respect voor zwangere moeders!
  woensdag 12 augustus 2015 @ 14:26:52 #262
327807 Mariposas
יה&#14
pi_155148472
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 14:21 schreef FlyingFish het volgende:
Volgens mij is dat 'genieten' de laatste weken sowieso een hoax. Het tweede trimester is genieten, het derde is, zeker aan het eind, aftellen tot het moment dat je lichamelijk gewoon weer kan doen wat je wil. Wat dat betreft respect voor zwangere moeders!
Totdat de baby er eenmaal is en je verlang naar je zwangere verlofperiode. O+ :') lichamelijk kunnen doen wat ik wil: check, tijdstechnisch gezien: no way. ;)
pi_155148702
Bij de eerste genoot ik echt van die laatste weken O+ even stilte voor de storm nog en heel eventjes mijn baby nog helemaal voor mij alleen.

Bij de tweede was er gewoonweg eigenlijk geen sprake van verlof omdat er nog een kind rondliep, dat was veel zwaarder.

Estrys :* en Malteser jij ook :* niet leuk
pi_155148769
Ik heb nog even een tentamenweek te maken in week 38 :') Kijk ik nu al reuze naar uit, dat snap je 8)7 Kan me goed voorstellen dat de laatste loodjes voor alle zwangeren letterlijk en figuurlijk loodzwaar zijn. Ook het bijna gaan bevallen lijkt me toch e.e.a. in gang zetten, ook psychisch.

Malteser :* Knuffel
pi_155148888
Niet alles nog gelezen..

Malteser, wat zuur..
Niet een nieuwe datum geprikt met haar?

Ik zeur ook.. Ben strondverkouden, slaap pokke slecht, m'n bekken doet best zeer.. En een peuter die aandacht wil (slaapt nu gelukkig)

En ik kom er zowaar net achter dat mijn werk mij niet heeft ziekgemeld bij t UWV... 8)7

En dan zegt mevrouw ook nog per mail dat ze nooit mijn ziekmeldingsformulier hebben ontvangen... Ammehoela.. Heb er zelf laatst achteraan gebeld of t goed was gegaan en desbetreffende vrouw zag het formulier voor haar en zou mij ziekmelden..

Nu zegt deze vrouw " ik hoop" dat ze je met terugwerkende kracht alsnog betalen. o|O
pi_155149136
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 14:03 schreef Malteser het volgende:
Dank jullie. Wil hier alleen ook niet steeds klagen. Maar in real life klaag ik nergens dus jullie zijn steeds de sjaak....

Heb mezelf bijeengeraapt en ben een geitenkaas tosti aan het maken. Had me zo verheugd op een buiten-de-deur lunch maar nu verwen ik mezelf maar met een lekkere binnen-de-deur lunch.
Gewoon doen hier :*
Je moet hier juist even van je af kunnen praten zodat je er weer tegen kan :*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_155149182
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 14:41 schreef gestreeptestoel het volgende:
Niet alles nog gelezen..

Malteser, wat zuur..
Niet een nieuwe datum geprikt met haar?
Nee, de rest van de week kan ze niet want uitjes gepland (en dat is haar goed recht!) en volgende week moet ze weer werken. Krijg een klein beetje het gevoel dat ze niet zo veel zin had om met me op pad te gaan, hoewel ik tegen haar nooit klaag of zo. Soms vind ik het heel jammer dat ik geen echte close-friend heb.

Wat balen van je werk! Zo suf dat die dingen soms zo warrig gaan. Hier is mijn zwangerschapsverlof verplaatst van 4 naar 6 weken van tevoren. Werkgever weet het, Arbo weet het, UWV weet het. Heb ze allemaal zelf geīnformeerd (en zij hebben onderling ook contact gehad). Zo benieuwd of dat goed gaat....
pi_155149604
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 14:26 schreef Mariposas het volgende:

[..]

Totdat de baby er eenmaal is en je verlang naar je zwangere verlofperiode. O+ :') lichamelijk kunnen doen wat ik wil: check, tijdstechnisch gezien: no way. ;)
Dat geloof ik direct :D ik geniet dan ook wel van de rust die ik nu nog heb!
pi_155149716
Mijn verlof was dodelijk saai!

Waar woon je Malteser? Je bent vast niet de enige die zich verveeld op fok
;)
pi_155149758
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 15:07 schreef FlyingFish het volgende:

[..]

Bij Billie heb ik heerlijk gegamed, 6 weken lang 8-).
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_155149762
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 14:50 schreef Skoap het volgende:

[..]

Gewoon doen hier :*
Je moet hier juist even van je af kunnen praten zodat je er weer tegen kan :*
Thanks :*. Zo voelt het inderdaad wel een beetje, het ergens kwijt moeten.
Man werkt zich een slag in de rondte want hij is de back-up van zo ongeveer iedere collega gedurende de vakantieperiode en hij neemt pas vakantie als Frummel er is. En als hij dan na een werkdag van meer dan 12 uur thuis komt, wil ik niet teveel klagen. Hij doet al zoveel extra in en om het huis, omdat ik het niet kan nu. Dus af en toe klaag ik eventjes tegen hem maar wil dat ook niet teveel doen.
pi_155149891
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 15:07 schreef FlyingFish het volgende:

[..]

Ik ook wel maar de dagen duren wel heel erg lang vind ik. Maar komt gewoon omdat ik niks meer kan, dat helpt niet echt mee.
Jij nog tips?
pi_155149965
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 15:10 schreef ingee het volgende:
Mijn verlof was dodelijk saai!

Waar woon je Malteser? Je bent vast niet de enige die zich verveeld op fok
;)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fok is momenteel wel een beetje mijn 'place to be'. Zelf niet meer mobiel dus kan niet zo maar meer weg. En als er mensen hier komen, kan ik er niet meer zo goed voor zorgen als ik eigenlijk zou willen. Dus gelukkig is er Fok....
pi_155149969
Jullie mogen best een kind lenen hoor als het verlof te saai gaat worden. ;)
Ik verlang naar verlof en dan met name de dagen dat de kinderen naar de opvang zijn :) en ik verlang ook erg naar lichamelijk alles weer kunnen. En tijdtechnisch met 1 baby? Man je weet niet half hoe rustig het is met 1 kind ;)
pi_155149980
WoW. Het kraampakket is binnen. Dat pakket is anderhalf keer zo groot geworden ten opzichte van 3 jaar terug.
pi_155150043
quote:
11s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 15:19 schreef Kuukske het volgende:
WoW. Het kraampakket is binnen. Dat pakket is anderhalf keer zo groot geworden ten opzichte van 3 jaar terug.
Ik vond het ook al zo enorm maar had geen vergelijk....
  woensdag 12 augustus 2015 @ 15:27:18 #277
327807 Mariposas
יה&#14
pi_155150182
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 15:19 schreef Estrys het volgende:
Ik verlang naar verlof en dan met name de dagen dat de kinderen naar de opvang zijn :) en ik verlang ook erg naar lichamelijk alles weer kunnen. En tijdtechnisch met 1 baby? Man je weet niet half hoe rustig het is met 1 kind ;)
Zal ongetwijfeld, maar niet als je een baby hebt die de hele dag en nacht zoveel krijst dat je er drie dagen mee in het ziekenhuis belandt. ;(
pi_155150230
Malteser :* Het is ook niet noks als je het gevoel hebt niet veel meer te kunnen doen en als je je dan zo had verheugd op je uitje snap ik heel goed dat je daar van baalt!
Nog een paar weekjes meid!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_155150325
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 15:19 schreef Malteser het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Regio 013, pm maar als het te saai wordt daar hoor, mag je m'n baby groentes door een restaurant zien gooien. ;)

Ik moet toch nog een keer naar hipengroen bedacht ik me.
pi_155150371
Ik woon 20 min van 040. Ben je goed in Lego? ;)
pi_155150809
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 15:22 schreef Malteser het volgende:

[..]

Ik vond het ook al zo enorm maar had geen vergelijk....
Ik zit bij Zilveren Kruis. Toen kreeg je zon handige bewaardoos. Die doos heeft tegenwoordig wieltjes en er staat een halve dierentuin op :D en heeft de stempel speelgoedkist gekregen. Nouja, altijd handig voor zolder :+. De inhoud is niet veranderhalfdt ;)
pi_155151041
Pff ik voel me zo duf als een konijn.. Zou de hele dag wel kunnen slapen. Zou ik kunnen doen, maar dan worden de nachten zo dramatisch.

Bloeddruk lijkt nu stabiel te blijven tussen de +/-120/75 en +/-140/90.. Met een shitload aan medicijnen. Hopelijk blijft dat nog even zo zonder op te hogen!
pi_155151206
quote:
14s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 15:49 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Ik zit bij Zilveren Kruis. Toen kreeg je zon handige bewaardoos. Die doos heeft tegenwoordig wieltjes en er staat een halve dierentuin op :D en heeft de stempel speelgoedkist gekregen. Nouja, altijd handig voor zolder :+. De inhoud is niet veranderhalfdt ;)
Zilveren Kruis: check! Speelgoedkist: check! Met wieltjes: check! En dierentuin: check!
Ik zie man nog die kist uit de doos tillen, helemaal enthousiast. Ik adviseerde hem de kist vooral dicht te laten om zijn enthousiasme niet teveel te temperen. Maar ja... Eigenwijs hč...
pi_155151209
Enn ik zag nog wat goede echo's voorbij komen, fijn!! *O*
pi_155151238
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 15:19 schreef Estrys het volgende:
Ik geniet idd met volle teugen van mijn kindloze dagen. En ook al voel ik me best prima en vind ik mijn buik zo mooi, ik kijk stiekem ook wel een beetje uit naar lichamelijk weer alles kunnen. De vorige keer had ik alleen verlof mét kind dus ik neem het ervan hoor, die twee dagen per week _O-
pi_155151309
Ingee: oh yes, groentes werpen! Dat klinkt tof!

Estrys: LEGO is mijn lievelings. Ik kreeg altijd Barbie's ;( en speelde er nooit mee. Gelukkig een broertje met LEGO dus geen trauma :).
Of ik nu een zoon krijg of een dochter, er komt hier sowieso LEGO in huis O+.
pi_155151325
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 15:58 schreef J0ycie88 het volgende:
Pff ik voel me zo duf als een konijn.. Zou de hele dag wel kunnen slapen. Zou ik kunnen doen, maar dan worden de nachten zo dramatisch.

Bloeddruk lijkt nu stabiel te blijven tussen de +/-120/75 en +/-140/90.. Met een shitload aan medicijnen. Hopelijk blijft dat nog even zo zonder op te hogen!
*O* fijn dat het nu stabiel is!
pi_155151353
quote:
Heb jij de groeiecho al gehad?
pi_155152064
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 16:04 schreef Malteser het volgende:

[..]

Zilveren Kruis: check! Speelgoedkist: check! Met wieltjes: check! En dierentuin: check!
Ik zie man nog die kist uit de doos tillen, helemaal enthousiast. Ik adviseerde hem de kist vooral dicht te laten om zijn enthousiasme niet teveel te temperen. Maar ja... Eigenwijs hč...
Whehehe :D
pi_155152269
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 16:08 schreef Malteser het volgende:

Estrys: LEGO is mijn lievelings. Ik kreeg altijd Barbie's ;( en speelde er nooit mee. Gelukkig een broertje met LEGO dus geen trauma :).
Je hebt tegenwoordig ook hele hippe roze meisjes LEGO! *O*

Dokter geweest, dokter is nu stom }:| . Hij zei dat ik er maar op moest rekenen dat aambei pas na de bevalling weer verdwijnt }:| .
Fijn hoor. :{w
pi_155152667
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 16:46 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Dokter geweest, dokter is nu stom }:| . Hij zei dat ik er maar op moest rekenen dat aambei pas na de bevalling weer verdwijnt }:| .
Dokter is realistisch bedoel je ? :9
Schudden voor gebruik
pi_155152685
quote:
14s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 15:12 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Bij Billie heb ik heerlijk gegamed, 6 weken lang 8-).
Ik game echt amper meer :@ de ps4 wordt vrijwel alleen voor FIFA gebruikt, en dat is niet door mij... En dat terwijl ik nog wel genoeg heb liggen (en er elke maand PS+ spul bij komt).

Ik houd het op een beetje series kijken, maar ben nu net klaar met Vikings, supernatural en once upon a time, en durf het niet aan om nu nog aan iets nieuws te beginnen omdat ik er dan straks weer helemaal uit ben als ik een tijd niks kan kijken vanwege de baby.
pi_155152717
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 17:00 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

Dokter is realistisch bedoel je ? :9
Realistisch is stom }:|

Nah, enige nuancering: de pijn zou wel weg moeten gaan. Er zitten nog steeds stolsels in de aambeien. Die horen er niet en zorgen voor ontstekingen, dat doet kennelijk pijn. Pijn zou weg moeten gaan, maar de uitsteksels niet. }:| :X
pi_155152736
quote:

Hier is de eerste LEGO voor de baby al gekocht met de smoes dat deze set zodra baby oud genoeg is vast niet meer in het assortiment zit. En natuurlijk moest wel uitgetest worden of het compleet was :')
pi_155152956
Mijn kraampakket is volgens mij net zo groot als bij de andere twee kinders? Alleen zit er nu een kleiner (qua formaat) cadeau bij. Bij de oudste kreeg ik in de 5e maand ofzo een boek opgestuurd, soort kinder-abc en bij het kraampakket zat een tuttel en een luiertas. Bij de tweede weet ik niet meer wat er in zat volgens mij een klein luiertasje, zo'n meeneempakketje zeg maar.
Qua pakket is de inhoud nu hetzelfde iig.

Weer terug van de gyn. Dat was een gezellig gesprek. Zinloos, maar wel gezellig c_/
Ze begreep niet zo heel goed wat ik kwam doen want ik was toch gewoon onder zorg van de praktijk? Begreep verder mijn bezwaren, vond de protocollen over fluxus ook veel te agressief worden en kon zich geheel vinden in mijn voorstel. Kon zich niet zo vinden in de houding van de praktijk verder ("nou dat is ook niet echt een open-minded communicatie") en vroeg of k geen interesse had om tzt bij hen te solliciteren xD welja.
pi_155153060
quote:

Zal ik je op komen halen ;) Het is hier net een speelgoedwinkel. Legoland is er niks bij :P Mijn vader is in onze vakantie begonnen met het opbouwen van alle Lego. Alles zat door elkaar. Maar het is nog lang niet af allemaal.

Dochter kreeg vanmorgen haar eerste eigen meisjes Lego :)
pi_155153100
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 17:18 schreef Estrys het volgende:

[..]

Zal ik je op komen halen ;) Het is hier net een speelgoedwinkel. Legoland is er niks bij :P Mijn vader is in onze vakantie begonnen met het opbouwen van alle Lego. Alles zat door elkaar. Maar het is nog lang niet af allemaal.

Dochter kreeg vanmorgen haar eerste eigen meisjes Lego :)
Jullie hebben ook wel belachelijk veel lego :o :D

Zover komen wij echt echt niet. Ook niet als ik alle lego en playmobil bij elkaar gooi is het nog steeds een heel karig hoopje (lees 1 zo'n kleine trofast bak voor de helft gevuld, alle lego en playmobil bij elkaar). En dan heb ik voor mn gevoel nog steeds voor een vermogen aan dat spul liggen :') :+
  woensdag 12 augustus 2015 @ 17:24:45 #298
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_155153213
quote:

[..]

He ja, laten we iets unisex als LEGO gaan stereotyperen met roze voor meisjes, want stel je voor dat meisjes anders met brandweerlego gaan spelen ...

[ Bericht 0% gewijzigd door Burdie op 12-08-2015 17:31:15 ]
KuikenGuppy
pi_155153304
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 17:24 schreef Burdie het volgende:

[..]

He ja, laten we iets unisex als LEGO gaan stereotyperen met roze voor meisjes, want stel je voor dat meisjes anders met brandweerlego gaan spelen ...
Ben het met je eens hoor, ik heb 't ook niet verzonnen :P
  woensdag 12 augustus 2015 @ 17:29:51 #300
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_155153315
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 17:13 schreef mignonne het volgende:

Weer terug van de gyn. Dat was een gezellig gesprek. Zinloos, maar wel gezellig c_/
Ze begreep niet zo heel goed wat ik kwam doen want ik was toch gewoon onder zorg van de praktijk? Begreep verder mijn bezwaren, vond de protocollen over fluxus ook veel te agressief worden en kon zich geheel vinden in mijn voorstel. Kon zich niet zo vinden in de houding van de praktijk verder ("nou dat is ook niet echt een open-minded communicatie") en vroeg of k geen interesse had om tzt bij hen te solliciteren xD welja.
:D

Wel fijn dat het een prima gesprek was ipv alles te moeten uitleggen. Beetje sneu van je vk's alleen :').
pi_155153657
quote:

[..]

Dat bestond 20 jaar geleden al 8-) Paradisa LEGO ftw.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')