abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155150043
quote:
11s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 15:19 schreef Kuukske het volgende:
WoW. Het kraampakket is binnen. Dat pakket is anderhalf keer zo groot geworden ten opzichte van 3 jaar terug.
Ik vond het ook al zo enorm maar had geen vergelijk....
  woensdag 12 augustus 2015 @ 15:27:18 #277
327807 Mariposas
יה&#14
pi_155150182
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 15:19 schreef Estrys het volgende:
Jullie mogen best een kind lenen hoor als het verlof te saai gaat worden. ;)
Ik verlang naar verlof en dan met name de dagen dat de kinderen naar de opvang zijn :) en ik verlang ook erg naar lichamelijk alles weer kunnen. En tijdtechnisch met 1 baby? Man je weet niet half hoe rustig het is met 1 kind ;)
Zal ongetwijfeld, maar niet als je een baby hebt die de hele dag en nacht zoveel krijst dat je er drie dagen mee in het ziekenhuis belandt. ;(
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_155150230
Malteser :* Het is ook niet noks als je het gevoel hebt niet veel meer te kunnen doen en als je je dan zo had verheugd op je uitje snap ik heel goed dat je daar van baalt!
Nog een paar weekjes meid!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_155150325
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 15:19 schreef Malteser het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Regio 013, pm maar als het te saai wordt daar hoor, mag je m'n baby groentes door een restaurant zien gooien. ;)

Ik moet toch nog een keer naar hipengroen bedacht ik me.
pi_155150371
Ik woon 20 min van 040. Ben je goed in Lego? ;)
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_155150809
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 15:22 schreef Malteser het volgende:

[..]

Ik vond het ook al zo enorm maar had geen vergelijk....
Ik zit bij Zilveren Kruis. Toen kreeg je zon handige bewaardoos. Die doos heeft tegenwoordig wieltjes en er staat een halve dierentuin op :D en heeft de stempel speelgoedkist gekregen. Nouja, altijd handig voor zolder :+. De inhoud is niet veranderhalfdt ;)
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_155151041
Pff ik voel me zo duf als een konijn.. Zou de hele dag wel kunnen slapen. Zou ik kunnen doen, maar dan worden de nachten zo dramatisch.

Bloeddruk lijkt nu stabiel te blijven tussen de +/-120/75 en +/-140/90.. Met een shitload aan medicijnen. Hopelijk blijft dat nog even zo zonder op te hogen!
pi_155151206
quote:
14s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 15:49 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Ik zit bij Zilveren Kruis. Toen kreeg je zon handige bewaardoos. Die doos heeft tegenwoordig wieltjes en er staat een halve dierentuin op :D en heeft de stempel speelgoedkist gekregen. Nouja, altijd handig voor zolder :+. De inhoud is niet veranderhalfdt ;)
Zilveren Kruis: check! Speelgoedkist: check! Met wieltjes: check! En dierentuin: check!
Ik zie man nog die kist uit de doos tillen, helemaal enthousiast. Ik adviseerde hem de kist vooral dicht te laten om zijn enthousiasme niet teveel te temperen. Maar ja... Eigenwijs hè...
pi_155151209
Enn ik zag nog wat goede echo's voorbij komen, fijn!! *O*
pi_155151238
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 15:19 schreef Estrys het volgende:
Jullie mogen best een kind lenen hoor als het verlof te saai gaat worden. ;)
Ik verlang naar verlof en dan met name de dagen dat de kinderen naar de opvang zijn :) en ik verlang ook erg naar lichamelijk alles weer kunnen. En tijdtechnisch met 1 baby? Man je weet niet half hoe rustig het is met 1 kind ;)
Ik geniet idd met volle teugen van mijn kindloze dagen. En ook al voel ik me best prima en vind ik mijn buik zo mooi, ik kijk stiekem ook wel een beetje uit naar lichamelijk weer alles kunnen. De vorige keer had ik alleen verlof mét kind dus ik neem het ervan hoor, die twee dagen per week _O-
pi_155151309
Ingee: oh yes, groentes werpen! Dat klinkt tof!

Estrys: LEGO is mijn lievelings. Ik kreeg altijd Barbie's ;( en speelde er nooit mee. Gelukkig een broertje met LEGO dus geen trauma :).
Of ik nu een zoon krijg of een dochter, er komt hier sowieso LEGO in huis O+.
pi_155151325
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 15:58 schreef J0ycie88 het volgende:
Pff ik voel me zo duf als een konijn.. Zou de hele dag wel kunnen slapen. Zou ik kunnen doen, maar dan worden de nachten zo dramatisch.

Bloeddruk lijkt nu stabiel te blijven tussen de +/-120/75 en +/-140/90.. Met een shitload aan medicijnen. Hopelijk blijft dat nog even zo zonder op te hogen!
*O* fijn dat het nu stabiel is!
pi_155151353
quote:
Heb jij de groeiecho al gehad?
pi_155152064
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 16:04 schreef Malteser het volgende:

[..]

Zilveren Kruis: check! Speelgoedkist: check! Met wieltjes: check! En dierentuin: check!
Ik zie man nog die kist uit de doos tillen, helemaal enthousiast. Ik adviseerde hem de kist vooral dicht te laten om zijn enthousiasme niet teveel te temperen. Maar ja... Eigenwijs hè...
Whehehe :D
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_155152269
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 16:08 schreef Malteser het volgende:

Estrys: LEGO is mijn lievelings. Ik kreeg altijd Barbie's ;( en speelde er nooit mee. Gelukkig een broertje met LEGO dus geen trauma :).
Je hebt tegenwoordig ook hele hippe roze meisjes LEGO! *O*

Dokter geweest, dokter is nu stom }:| . Hij zei dat ik er maar op moest rekenen dat aambei pas na de bevalling weer verdwijnt }:| .
Fijn hoor. :{w
pi_155152667
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 16:46 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Dokter geweest, dokter is nu stom }:| . Hij zei dat ik er maar op moest rekenen dat aambei pas na de bevalling weer verdwijnt }:| .
Dokter is realistisch bedoel je ? :9
Schudden voor gebruik
pi_155152685
quote:
14s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 15:12 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Bij Billie heb ik heerlijk gegamed, 6 weken lang 8-).
Ik game echt amper meer :@ de ps4 wordt vrijwel alleen voor FIFA gebruikt, en dat is niet door mij... En dat terwijl ik nog wel genoeg heb liggen (en er elke maand PS+ spul bij komt).

Ik houd het op een beetje series kijken, maar ben nu net klaar met Vikings, supernatural en once upon a time, en durf het niet aan om nu nog aan iets nieuws te beginnen omdat ik er dan straks weer helemaal uit ben als ik een tijd niks kan kijken vanwege de baby.
pi_155152717
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 17:00 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

Dokter is realistisch bedoel je ? :9
Realistisch is stom }:|

Nah, enige nuancering: de pijn zou wel weg moeten gaan. Er zitten nog steeds stolsels in de aambeien. Die horen er niet en zorgen voor ontstekingen, dat doet kennelijk pijn. Pijn zou weg moeten gaan, maar de uitsteksels niet. }:| :X
pi_155152736
quote:

Hier is de eerste LEGO voor de baby al gekocht met de smoes dat deze set zodra baby oud genoeg is vast niet meer in het assortiment zit. En natuurlijk moest wel uitgetest worden of het compleet was :')
pi_155152956
Mijn kraampakket is volgens mij net zo groot als bij de andere twee kinders? Alleen zit er nu een kleiner (qua formaat) cadeau bij. Bij de oudste kreeg ik in de 5e maand ofzo een boek opgestuurd, soort kinder-abc en bij het kraampakket zat een tuttel en een luiertas. Bij de tweede weet ik niet meer wat er in zat volgens mij een klein luiertasje, zo'n meeneempakketje zeg maar.
Qua pakket is de inhoud nu hetzelfde iig.

Weer terug van de gyn. Dat was een gezellig gesprek. Zinloos, maar wel gezellig c_/
Ze begreep niet zo heel goed wat ik kwam doen want ik was toch gewoon onder zorg van de praktijk? Begreep verder mijn bezwaren, vond de protocollen over fluxus ook veel te agressief worden en kon zich geheel vinden in mijn voorstel. Kon zich niet zo vinden in de houding van de praktijk verder ("nou dat is ook niet echt een open-minded communicatie") en vroeg of k geen interesse had om tzt bij hen te solliciteren xD welja.
:)
pi_155153060
quote:

Zal ik je op komen halen ;) Het is hier net een speelgoedwinkel. Legoland is er niks bij :P Mijn vader is in onze vakantie begonnen met het opbouwen van alle Lego. Alles zat door elkaar. Maar het is nog lang niet af allemaal.

Dochter kreeg vanmorgen haar eerste eigen meisjes Lego :)
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_155153100
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 17:18 schreef Estrys het volgende:

[..]

Zal ik je op komen halen ;) Het is hier net een speelgoedwinkel. Legoland is er niks bij :P Mijn vader is in onze vakantie begonnen met het opbouwen van alle Lego. Alles zat door elkaar. Maar het is nog lang niet af allemaal.

Dochter kreeg vanmorgen haar eerste eigen meisjes Lego :)
Jullie hebben ook wel belachelijk veel lego :o :D

Zover komen wij echt echt niet. Ook niet als ik alle lego en playmobil bij elkaar gooi is het nog steeds een heel karig hoopje (lees 1 zo'n kleine trofast bak voor de helft gevuld, alle lego en playmobil bij elkaar). En dan heb ik voor mn gevoel nog steeds voor een vermogen aan dat spul liggen :') :+
:)
  woensdag 12 augustus 2015 @ 17:24:45 #298
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_155153213
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 16:46 schreef silliegirl het volgende:

[..]

He ja, laten we iets unisex als LEGO gaan stereotyperen met roze voor meisjes, want stel je voor dat meisjes anders met brandweerlego gaan spelen ...

[ Bericht 0% gewijzigd door Burdie op 12-08-2015 17:31:15 ]
KuikenGuppy
pi_155153304
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 17:24 schreef Burdie het volgende:

[..]

He ja, laten we iets unisex als LEGO gaan stereotyperen met roze voor meisjes, want stel je voor dat meisjes anders met brandweerlego gaan spelen ...
Ben het met je eens hoor, ik heb 't ook niet verzonnen :P
  woensdag 12 augustus 2015 @ 17:29:51 #300
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_155153315
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 17:13 schreef mignonne het volgende:

Weer terug van de gyn. Dat was een gezellig gesprek. Zinloos, maar wel gezellig c_/
Ze begreep niet zo heel goed wat ik kwam doen want ik was toch gewoon onder zorg van de praktijk? Begreep verder mijn bezwaren, vond de protocollen over fluxus ook veel te agressief worden en kon zich geheel vinden in mijn voorstel. Kon zich niet zo vinden in de houding van de praktijk verder ("nou dat is ook niet echt een open-minded communicatie") en vroeg of k geen interesse had om tzt bij hen te solliciteren xD welja.
:D

Wel fijn dat het een prima gesprek was ipv alles te moeten uitleggen. Beetje sneu van je vk's alleen :').
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')