Ik vond het ook al zo enorm maar had geen vergelijk....quote:Op woensdag 12 augustus 2015 15:19 schreef Kuukske het volgende:
WoW. Het kraampakket is binnen. Dat pakket is anderhalf keer zo groot geworden ten opzichte van 3 jaar terug.
Zal ongetwijfeld, maar niet als je een baby hebt die de hele dag en nacht zoveel krijst dat je er drie dagen mee in het ziekenhuis belandt.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 15:19 schreef Estrys het volgende:
Jullie mogen best een kind lenen hoor als het verlof te saai gaat worden.![]()
Ik verlang naar verlof en dan met name de dagen dat de kinderen naar de opvang zijnen ik verlang ook erg naar lichamelijk alles weer kunnen. En tijdtechnisch met 1 baby? Man je weet niet half hoe rustig het is met 1 kind
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 15:19 schreef Malteser het volgende:
[..]Regio 013, pm maar als het te saai wordt daar hoor, mag je m'n baby groentes door een restaurant zien gooien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet toch nog een keer naar hipengroen bedacht ik me.
Ik zit bij Zilveren Kruis. Toen kreeg je zon handige bewaardoos. Die doos heeft tegenwoordig wieltjes en er staat een halve dierentuin opquote:Op woensdag 12 augustus 2015 15:22 schreef Malteser het volgende:
[..]
Ik vond het ook al zo enorm maar had geen vergelijk....
Zilveren Kruis: check! Speelgoedkist: check! Met wieltjes: check! En dierentuin: check!quote:Op woensdag 12 augustus 2015 15:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik zit bij Zilveren Kruis. Toen kreeg je zon handige bewaardoos. Die doos heeft tegenwoordig wieltjes en er staat een halve dierentuin open heeft de stempel speelgoedkist gekregen. Nouja, altijd handig voor zolder
. De inhoud is niet veranderhalfdt
Ik geniet idd met volle teugen van mijn kindloze dagen. En ook al voel ik me best prima en vind ik mijn buik zo mooi, ik kijk stiekem ook wel een beetje uit naar lichamelijk weer alles kunnen. De vorige keer had ik alleen verlof mét kind dus ik neem het ervan hoor, die twee dagen per weekquote:Op woensdag 12 augustus 2015 15:19 schreef Estrys het volgende:
Jullie mogen best een kind lenen hoor als het verlof te saai gaat worden.![]()
Ik verlang naar verlof en dan met name de dagen dat de kinderen naar de opvang zijnen ik verlang ook erg naar lichamelijk alles weer kunnen. En tijdtechnisch met 1 baby? Man je weet niet half hoe rustig het is met 1 kind
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 15:58 schreef J0ycie88 het volgende:
Pff ik voel me zo duf als een konijn.. Zou de hele dag wel kunnen slapen. Zou ik kunnen doen, maar dan worden de nachten zo dramatisch.
Bloeddruk lijkt nu stabiel te blijven tussen de +/-120/75 en +/-140/90.. Met een shitload aan medicijnen. Hopelijk blijft dat nog even zo zonder op te hogen!
Whehehequote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:04 schreef Malteser het volgende:
[..]
Zilveren Kruis: check! Speelgoedkist: check! Met wieltjes: check! En dierentuin: check!
Ik zie man nog die kist uit de doos tillen, helemaal enthousiast. Ik adviseerde hem de kist vooral dicht te laten om zijn enthousiasme niet teveel te temperen. Maar ja... Eigenwijs hè...
Je hebt tegenwoordig ook hele hippe roze meisjes LEGO!quote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:08 schreef Malteser het volgende:
Ingee: oh yes, groentes werpen! Dat klinkt tof!
Estrys: LEGO is mijn lievelings. Ik kreeg altijd Barbie'sen speelde er nooit mee. Gelukkig een broertje met LEGO dus geen trauma
.
Of ik nu een zoon krijg of een dochter, er komt hier sowieso LEGO in huis.
Dokter is realistisch bedoel je ?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:46 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Je hebt tegenwoordig ook hele hippe roze meisjes LEGO!![]()
Dokter geweest, dokter is nu stom. Hij zei dat ik er maar op moest rekenen dat aambei pas na de bevalling weer verdwijnt
.
Fijn hoor.
Ik game echt amper meerquote:Op woensdag 12 augustus 2015 15:12 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Bij Billie heb ik heerlijk gegamed, 6 weken lang.
Realistisch is stomquote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:00 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Dokter is realistisch bedoel je ?
Hier is de eerste LEGO voor de baby al gekocht met de smoes dat deze set zodra baby oud genoeg is vast niet meer in het assortiment zit. En natuurlijk moest wel uitgetest worden of het compleet wasquote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:08 schreef Malteser het volgende:
Estrys: LEGO is mijn lievelings. Ik kreeg altijd Barbie'sen speelde er nooit mee. Gelukkig een broertje met LEGO dus geen trauma
.
Zal ik je op komen halenquote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:08 schreef Malteser het volgende:
.
Jullie hebben ook wel belachelijk veel legoquote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:18 schreef Estrys het volgende:
[..]
Zal ik je op komen halenHet is hier net een speelgoedwinkel. Legoland is er niks bij
Mijn vader is in onze vakantie begonnen met het opbouwen van alle Lego. Alles zat door elkaar. Maar het is nog lang niet af allemaal.
Dochter kreeg vanmorgen haar eerste eigen meisjes Lego
He ja, laten we iets unisex als LEGO gaan stereotyperen met roze voor meisjes, want stel je voor dat meisjes anders met brandweerlego gaan spelen ...quote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:46 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Je hebt tegenwoordig ook hele hippe roze meisjes LEGO!![]()
Dokter geweest, dokter is nu stom. Hij zei dat ik er maar op moest rekenen dat aambei pas na de bevalling weer verdwijnt
.
Fijn hoor.
Ben het met je eens hoor, ik heb 't ook niet verzonnenquote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:24 schreef Burdie het volgende:
[..]
He ja, laten we iets unisex als LEGO gaan stereotyperen met roze voor meisjes, want stel je voor dat meisjes anders met brandweerlego gaan spelen ...
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:13 schreef mignonne het volgende:
Weer terug van de gyn. Dat was een gezellig gesprek. Zinloos, maar wel gezellig![]()
Ze begreep niet zo heel goed wat ik kwam doen want ik was toch gewoon onder zorg van de praktijk? Begreep verder mijn bezwaren, vond de protocollen over fluxus ook veel te agressief worden en kon zich geheel vinden in mijn voorstel. Kon zich niet zo vinden in de houding van de praktijk verder ("nou dat is ook niet echt een open-minded communicatie") en vroeg of k geen interesse had om tzt bij hen te solliciteren xD welja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |