Maar waarom kloppen de gekleurde wasknijpers niet?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:44 schreef ingee het volgende:
[..]
Jouw hormonen zijn color-coördinated
dat ging me wat te ver...quote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:46 schreef Estrys het volgende:
[..]
Maar waarom kloppen de gekleurde wasknijpers niet?
Komt nog wel! Nog een maandje toch? Al de eigen kast en boekenkast op kleur?quote:
Goedzoquote:Op woensdag 12 augustus 2015 13:07 schreef LuDann het volgende:
Ik lees alles wat jullie posten maar kan niet op alles reageren. (Moet nu eigenlijk even wat slaap inhalen, dus dat ga ik zo doen). Zal later verder posten in het bv topic.
Ze zit op 8% nu (gelukkig is het een 8 ponder). Ben nu gestopt met pogen aan te leggen, gestart met kolfschema om de productie te bevorderen. Morgen komt een gecertificeerde LK (vandaag even geen toeren meer uithalen met laten zien wat er dan niet lukt, even rust en ritme).
Totdat de baby er eenmaal is en je verlang naar je zwangere verlofperiode.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 14:21 schreef FlyingFish het volgende:
Volgens mij is dat 'genieten' de laatste weken sowieso een hoax. Het tweede trimester is genieten, het derde is, zeker aan het eind, aftellen tot het moment dat je lichamelijk gewoon weer kan doen wat je wil. Wat dat betreft respect voor zwangere moeders!
Gewoon doen hierquote:Op woensdag 12 augustus 2015 14:03 schreef Malteser het volgende:
Dank jullie. Wil hier alleen ook niet steeds klagen. Maar in real life klaag ik nergens dus jullie zijn steeds de sjaak....
Heb mezelf bijeengeraapt en ben een geitenkaas tosti aan het maken. Had me zo verheugd op een buiten-de-deur lunch maar nu verwen ik mezelf maar met een lekkere binnen-de-deur lunch.
Nee, de rest van de week kan ze niet want uitjes gepland (en dat is haar goed recht!) en volgende week moet ze weer werken. Krijg een klein beetje het gevoel dat ze niet zo veel zin had om met me op pad te gaan, hoewel ik tegen haar nooit klaag of zo. Soms vind ik het heel jammer dat ik geen echte close-friend heb.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 14:41 schreef gestreeptestoel het volgende:
Niet alles nog gelezen..
Malteser, wat zuur..
Niet een nieuwe datum geprikt met haar?
Dat geloof ik directquote:Op woensdag 12 augustus 2015 14:26 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Totdat de baby er eenmaal is en je verlang naar je zwangere verlofperiode.![]()
lichamelijk kunnen doen wat ik wil: check, tijdstechnisch gezien: no way.
Bij Billie heb ik heerlijk gegamed, 6 weken langquote:Op woensdag 12 augustus 2015 15:07 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Dat geloof ik directik geniet dan ook wel van de rust die ik nu nog heb!
Thanksquote:Op woensdag 12 augustus 2015 14:50 schreef Skoap het volgende:
[..]
Gewoon doen hier
Je moet hier juist even van je af kunnen praten zodat je er weer tegen kan
Ik ook wel maar de dagen duren wel heel erg lang vind ik. Maar komt gewoon omdat ik niks meer kan, dat helpt niet echt mee.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 15:07 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Dat geloof ik directik geniet dan ook wel van de rust die ik nu nog heb!
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 15:10 schreef ingee het volgende:
Mijn verlof was dodelijk saai!
Waar woon je Malteser? Je bent vast niet de enige die zich verveeld op fok
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok is momenteel wel een beetje mijn 'place to be'. Zelf niet meer mobiel dus kan niet zo maar meer weg. En als er mensen hier komen, kan ik er niet meer zo goed voor zorgen als ik eigenlijk zou willen. Dus gelukkig is er Fok....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |