Oh wat naar! En al die verschillende adviezen helpen dan ook niet he? Het is al verwarrend genoeg, ik herken je frustratie van het steeds weer proberen.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 11:26 schreef LuDann het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat weinig is... Vaker dan om de 3 uur de hele worstel partij aangaan lukt me niet in ieder geval. Ik herstel goed hoor, maar tis best zwaar na zo'n keizersnede.
Tis gewoon zo'n zooitje, iedereen roept heel hard een ander advies en vooral de eerste dagen is die inconsistentie echt killing geweest. Ik hoop dat het nog goed kan komen.
Hier een mislukte BV ervaring. Ik vond het ook heel kut. Naast aanhappen was productie bij mij het probleem, door een borstverkleining. Uiteindelijk wel tot goed aanhappen gekomen, maar toch gestopt omdat ik tot max 25% van de benodigde productie kwam.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 11:20 schreef LuDann het volgende:
Even een egopost, ik moet het even kwijt.
De BV is aan het mislukken, ik baal zo! Beeb heeft uraten in haar urine en dorstkoorts en met de 10 ℅ afval grens die nadert en nog geen stuwing of productie zie ik geen andere optie dan meer bijvoeden dan ideaal.![]()
Ben er zo moe van, aanleggen lukt gewoon niet. Van de ongeveer 15 mensen die het geprobeerd hebben is het alleen de Lactatiekundige gelukt om haar goed te laten aanhappen. Maar die gooide het vervolgens op 'veel oefenen'.
Nou, dat doen we dus... Soort van. Sinds gisterochtend zijn we thuis en elke 3 uur ofzo gaan we lekker zinloos proberen aan te leggen.
Ik begin er echt volkomen doorheen te raken.Ik merk dat de kraamverzorgster het ook somber in begint te zien. Ga straks de LK bellen of die aan huis kan komen maar...
Ik weet dat zo door gaan geen zin heeft (het lukt haar gewoon niet om goed aan te happen) maar ik weet niet hoe ik dat op kan lossen.
Zo klote dat het zo loopt, want afgezien van het voeden geniet ik volop van haar, ik heb echt de meest geweldige baby op aarde.!
dr komt nog een witte was en een donkere was aan...quote:Op woensdag 12 augustus 2015 11:48 schreef mousemicky het volgende:
Jager, zo te zien hou jij van kleurtjes
Niet alleen lief maar ook stylish! Mijn OCD vindt dit fantastischquote:Op woensdag 12 augustus 2015 11:47 schreef Jagärtrut het volgende:
He bah, Ludann. Kan alleen maar zeggen, sterkte!
Kiek nou, de eerste babywas op het balkon:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 11:47 schreef Jagärtrut het volgende:
[ afbeelding ]
Wow!quote:Op woensdag 12 augustus 2015 11:47 schreef Jagärtrut het volgende:
[ afbeelding ]
LuDann, zoek een lactatiekundige die ibclc is opgeleid, je vind deze via http://zoeken.nvlborstvoeding.nlquote:Op woensdag 12 augustus 2015 11:20 schreef LuDann het volgende:
Even een egopost, ik moet het even kwijt.
De BV is aan het mislukken, ik baal zo! Beeb heeft uraten in haar urine en dorstkoorts en met de 10 ℅ afval grens die nadert en nog geen stuwing of productie zie ik geen andere optie dan meer bijvoeden dan ideaal.![]()
Ben er zo moe van, aanleggen lukt gewoon niet. Van de ongeveer 15 mensen die het geprobeerd hebben is het alleen de Lactatiekundige gelukt om haar goed te laten aanhappen. Maar die gooide het vervolgens op 'veel oefenen'.
Nou, dat doen we dus... Soort van. Sinds gisterochtend zijn we thuis en elke 3 uur ofzo gaan we lekker zinloos proberen aan te leggen.
Ik begin er echt volkomen doorheen te raken.Ik merk dat de kraamverzorgster het ook somber in begint te zien. Ga straks de LK bellen of die aan huis kan komen maar...
Ik weet dat zo door gaan geen zin heeft (het lukt haar gewoon niet om goed aan te happen) maar ik weet niet hoe ik dat op kan lossen.
Zo klote dat het zo loopt, want afgezien van het voeden geniet ik volop van haar, ik heb echt de meest geweldige baby op aarde.!
Oh wat een herkenbaarheid, die gefrustreerde baby idd en een kraam waarbij je zelf met ideeen moet komen :Squote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:23 schreef LuDann het volgende:
Die herkenbaarheid is echt een opluchting om te lezen, ingee en MM.
Waarom het niet lukt, ik heb vlakke kleine tepels (hoeft geen belemmering te zijn, weet ik, maar maakt het wel een stuk lastiger) en beeb pakt niet door met aanhappen. Ze valt stil of in slaap (als het aanhappen al lukt en dat is 1 op de 10 keer ofzo). Ik weet niet waar dat door komt. En na een tijdje proberen dan krijsen van frustratie (logischerwijs).
Ik heb tegen kraam gezegd dat het op deze manier niet gaat zo. Ik ga stoppen met proberen aan te leggen, eerst de productie opschroeven met kolven. Twee LK's gebeld, een kan niet vandaag, de ander de voicemail ingesproken.
Jaa, herkenbaar!quote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:23 schreef LuDann het volgende:
Die herkenbaarheid is echt een opluchting om te lezen, ingee en MM.
Waarom het niet lukt, ik heb vlakke kleine tepels (hoeft geen belemmering te zijn, weet ik, maar maakt het wel een stuk lastiger) en beeb pakt niet door met aanhappen. Ze valt stil of in slaap (als het aanhappen al lukt en dat is 1 op de 10 keer ofzo). Ik weet niet waar dat door komt. En na een tijdje proberen dan krijsen van frustratie (logischerwijs).
Ik heb tegen kraam gezegd dat het op deze manier niet gaat zo. Ik ga stoppen met proberen aan te leggen, eerst de productie opschroeven met kolven. Twee LK's gebeld, een kan niet vandaag, de ander de voicemail ingesproken.
Great mindsquote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:42 schreef Moppert het volgende:
En verschuif dit naar het borstvoedingstopic daar lezen meer borstvoedingsmoeders mee
Jouw hormonen zijn color-coördinatedquote:Op woensdag 12 augustus 2015 11:47 schreef Jagärtrut het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |